home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23459
  1 Bruger, 1051 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | |-+  Fællesspil - Novara
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 20 Udprint
Forfatter Emne: Fællesspil - Novara  (Læst 95213 gange)
hejmeddig61
Lilleputspiller
*

Sv: Fællesspil - Novara
« Svar #75: 13 Jul 2015, 00:29 »

Følger med på sidelinjen her. Må sige det er et fantastisk arbejde i alle har lavet. Virkelig spændende! Wink

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #76: 13 Jul 2015, 07:20 »

Jeg er også kæmpe fan Smiley Smiley!! Synes alle der har spillet også skriver spændende opslag, og man kan virkelig hele vejen rundt. Tillykke med en flot 8 plads. Jeg ville mene at hvis i kom midt i tabellen igen, så vil det være fint. Lige bruge nogen sæsoner på at blive et fast Serie A hold og derefter spille lidt Europærisk, for man skal godt nok have en god og bred trup for at være med i begge dele.

Held og lykke til næste deltager i sæson 4 Smiley

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.

Robinho4ever
Reserveholdsspiller

« Svar #77: 13 Jul 2015, 08:09 »

Det er godt med en masse opbakning. Jeg glæder mig til at fortælle jer om transfervinduet om en måneds tid :-)

No sólo soy perfecto, soy Madridista también.

Herlev
Challenge Mester 2016

« Svar #78: 13 Jul 2015, 08:16 »

LP stort tillykke herfra. Inden du fik spillet snakkede vi om overlevelse. Så en 8. plads må siges at være et helt vildt flot resultatet!

Robinho skal igang med at få samlet et hold vi kan bygge videre på, måske lave en mindre udskiftning, så vi har en stamme vi kan bygge videre på over et par sæsoner.

Jeg glæder mig helt vildt til at få spillet i hænderne i gen!!

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

L.Wee
Landsholdsspiller

« Svar #79: 13 Jul 2015, 08:33 »

Det er simpelthen dybt imponerende hvad i har gang i her drenge!
Det er dælme flot  Cool

Har i nogle interne regler om hvordan spillet skal spilles, eller kører i bare på?

Herlev
Challenge Mester 2016

« Svar #80: 13 Jul 2015, 08:34 »

Tillid er en vigtig faktor, da vi spiller ud fra sund fornuft.

Vi har dog en aftale om, at have et øje for økonomien. Dette betød også jeg måtte kører sidste sæson uden at købe spillere.

Det er simpelthen dybt imponerende hvad i har gang i her drenge!
Det er dælme flot  Cool

Har i nogle interne regler om hvordan spillet skal spilles, eller kører i bare på?

r-mand
Landsholdsspiller

« Svar #81: 13 Jul 2015, 09:56 »

Sindssygt spændende!

KIU  Smiley

Supra Societatem Nemo

L.Wee
Landsholdsspiller

« Svar #82: 13 Jul 2015, 10:21 »

Også rigtig godt! Den er også lidt svær i dette år synes jeg. Wink
Men hvem i køber af nationaliteter osv. er lige meget?
Tillid er en vigtig faktor, da vi spiller ud fra sund fornuft.

Vi har dog en aftale om, at have et øje for økonomien. Dette betød også jeg måtte kører sidste sæson uden at købe spillere.

LukasPodolski
Landsholdsspiller

« Svar #83: 13 Jul 2015, 10:32 »

Tak for de venlige ord alle sammen, tror jeg var super heldig lige at ramme en taktik som overraskede de fleste hold i starten af sæson. Jeg vil mene at hvis vi får købt de rigtige spillere til klubben så kan den taktik blive en stor succes! Jeg spillede lige op med mange af de store hold i ligaen, men manglede dog lidt for både at kunne lukke af nede bagved men også lave de afgørende ting længere fremme på bane.

Glæder mig rigtig meget til at se og høre hvad Robinho har fået ud af transfer vinduet og om han har valgt at satse på nogen af de samme spillere som jeg hentede til klubben eller om han har solgt alle sammen Opstemt

Herlev
Challenge Mester 2016

« Svar #84: 13 Jul 2015, 10:40 »

Til at starte med har nationaliteten ikke en betydniung.

Robinho og jeg har tidligere spillet fællesspil på FMD.dk. Her ændrede vi reglerne løbende for at holde motivationen for spillet oppe. Jeg tror vi senere i spillet går efter at vinde alt med kun Italienske spillere og senere hen spillere med statusen "Egen Avl".

Lige nu skal vi dog "bare" have vundet ligaen.

Også rigtig godt! Den er også lidt svær i dette år synes jeg. Wink
Men hvem i køber af nationaliteter osv. er lige meget?

Robinho4ever
Reserveholdsspiller

« Svar #85: 13 Jul 2015, 17:46 »

1# Sommerens aktiviteter

4 sæson v. Robinho4ever

For blot tre sæsoner siden rodede vi rundt nede i Lega Pro Girone A, dernæst i Serie B, hvor Herlev leverede en pragtfuld sæson trods små midler, der resulterede i oprykning til Serie A. Senest førte LP gutterne til en 8. plads i vores debutsæson i Serie A med Novara. Det er stort, og der er pres på undertegnede. Der skal leveres!

Derfor har jeg heller ikke holdt mig tilbage på transfermarkedet. Jeg har ikke sprunget banken for én spiller, men fordelt transferbudgettet fornuftigt ud over flere spillere. Det var ganske enkelt nødvendigt at forstærke truppen. Såvel startopstillingen, som bredden i al almindelighed manglede kvalitet - det mener jeg, der er kommet nu. Lad os derfor kaste et blik på sommerens indkøb.

Transfers

Målmandsposten forbliver uberørt i denne omgang. M'Bolhi, som LP hentede til klubben, er en hæderlig førstemålmand, og da disse notorisk koste det hvide ud af øjnene i FM, har jeg vurderet, at det var mere nødvendigt at bruge pengene andre steder på holdet. Italienske Confortini forbliver derfor også andetvalget på posten. Han er 19 år, har lige vundet u/19-EM med Italien, hvor han ligeledes var at finde på turneringens hold. Jeg tror faktisk, at han kan gå hen og blive en dygtig sidsteskanse på sigt.

Et godt forsvar er alfa omega, specielt i italiensk fodbold, hvilket også afspejler sig i de transfers, jeg har foretaget mig. Jeg har lejet en højreback, købt en venstreback, som gør konkurrencen lidt hårdere for Lumb. Desuden har jeg hentet en erfaren centerforsvar ind på fri transfer og købt en dansk hardhitter til denne position ditto. Byd velkommen til:

Samlet transferbeløb: 46 millioner kr.

Til midtbanepladserne er der også hentet nyt blod. Jeg har været på rov i Juventus og Galatasaray for finde to virkelig dygtige fodboldspillere, der kommer til danne omdrejningspunkt for holdet denne sæson. Byd velkommen til:

Samlet transferbeløb: 23 millioner kr.

Til den offensive kreative del valgte jeg, ligesom LP at forlænge lånet med Marcos Lopes fra Manchester City - han er ikke en helt dum fodboldspiller. Herudover har jeg lejet en Barcelona-spiller, købt en lille personlig favorit i Palermo, der uden tvivl forstærker offensiven. Sidst men ikke mindst er der også ankommet en ung italiener med udviklingspotential e fra Udinese. Byd velkommen til:

Samlet transferbeløb: 33 millioner kr.

Vores angreb kunne nok godt bruge én spiller mere, men jeg har valgt at stole på, at Valoti og vores nyindkøb kan klare skærene, og så må spillere, som Bentivegna og Halilovic agere angribere i mit system ved nød. Jeg har været en tur i Spanien for at hente vores nye angriber. En 28-årige italiener. Byd velkommen til:

Samlet transferbeløb: 37 millioner kr.

Det spændende spørgsmål er så, hvem jeg har solgt. Der er overvejende kun smuttet spillere på fri transfer, og få for en slik. LP havde forinden jeg modtog spillet fortalt, at vores store profil, og bedste spiller i følge fansene, Süleyman Koc, havde en frikøbsklausul på små 25 millioner kr. - den valgte Sunderland at indløse + 15 millioner kr. oveni hatten. Det kunne jeg ikke sige nej til af dem simple grund, at han heller ikke havde lyst til at forlænge sin kontrakt. Det var sommerens eneste store salg.

Truppen anno 2017

Jeg er mere end ovenud tilfreds med truppen, dens niveau og potentiale. Jeg har endnu ikke fundet en sat opstilling. Jeg kan godt lidt at rotere en lille smule. Her til sidst skal I da ikke snydes for de første to kampe:

Det var alt for nu. Hvis I har spørgsmål, så skyd dem endelig afsted!

Robinho4ever
Reserveholdsspiller

« Svar #86: 13 Jul 2015, 18:08 »

FUCK! Min computer lavede lige opdatering og genstartede. Jeg er tilbage til en uge før Inter-kampen nu. Nå, de må klaskes på ny så.....

Jeg har spillet kampene om her til aften. Pudsigt nok slog vi igen Inter 4-1 og ødelagde Torino 5-1. Så 6 point for 2 kampe er stadig en realitet!
« Seneste Redigering: 13 Jul 2015, 22:24 af Robinho4ever » Logged

L.Wee
Landsholdsspiller

« Svar #87: 14 Jul 2015, 09:06 »

Hvor er det sindsygt i har fået Alen Halihovic!
Også kun til 21mio. kr.?

Var landstræner for Kroatien i 2025-2027 og han var vanvittig, selvom han var kommet op i årene!

Herlev
Challenge Mester 2016

« Svar #88: 14 Jul 2015, 09:12 »

Som jeg læser det, så er han kun lejet ud til os fra Barcelona Smiley

Også kun til 21mio. kr.?

Var landstræner for Kroatien i 2025-2027 og han var vanvittig, selvom han var kommet op i årene!

Robinho4ever
Reserveholdsspiller

« Svar #89: 14 Jul 2015, 09:14 »

Også kun til 21mio. kr.?

Jeg har lejet ham, ikke købt. Men gid det var så vel. Jeg var forresten tæt på at lande Humam Tariq for sølle 65 millioner kr., men valgte at bruge penge anderledes til sidst.

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 20 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010