home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 510 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | |-+  Fællesspil - Novara
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 20 Udprint
Forfatter Emne: Fællesspil - Novara  (Læst 89776 gange)
LukasPodolski
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fællesspil - Novara
« Svar #45: 11 Jul 2015, 11:09 »

Tak jeg har modtaget spillet Herlev. Jeg er på arbejde til kl. 16.00 idag men når jeg kommer hjem går igang med at kigge på det hele. Dog skal lige have afklaret nogen små ting inden jeg går i gang! Jeg ved godt vi går meget op i vores økonomi, men lad os nu sige at jeg får en transfer budget på 100 mio. hvor meget må der så bruges og hvor meget skal jeg satse på at overleve?
Logged

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: Fællesspil - Novara
« Svar #46: 11 Jul 2015, 11:36 »

Jeg synes det skal være op til dig LukasPodolski. Jeg ved godt det kan blive halvdyrt, hvis vi skal overleve.
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Robinho4ever
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Fællesspil - Novara
« Svar #47: 11 Jul 2015, 16:00 »

Det er smukt. Intet mindre.

Vi er i Serie A på kortere tid end jeg personligt havde forventet. Hvis vi ikke bruger penge NU, så tror jeg det bliver afsindigt svært at blive oppe pga. truppens manglende kvalitet på det jer niveau. Derfor: Brug de penge det kræver for at holde os oppe, så vi kan etablere os i den bedste række.

Det er min klare holdning 😊
Logged

No sólo soy perfecto, soy Madridista también.

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: Fællesspil - Novara
« Svar #48: 11 Jul 2015, 16:21 »

Ligesom vi nok ikke kan leje spillere fra Palermo mere, da vi ligger i samme række !

Synes de unge spillere fra Palermo har stor andel i vores 2 oprykninger
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Fællesspil - Novara
« Svar #49: 11 Jul 2015, 16:30 »

Tillykke med det boys! Godt klaret.

Jeg vidste heller til den regel, så det er en god positiv overraskelse i fik jer der.

Held og lykke i Serie A Smiley
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


Robinho4ever
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Fællesspil - Novara
« Svar #50: 11 Jul 2015, 16:38 »

Ligesom vi nok ikke kan leje spillere fra Palermo mere, da vi ligger i samme række !

Synes de unge spillere fra Palermo har stor andel i vores 2 oprykninger

De bliver i så fald nok ikke omkostningsfrie længere - Bentivegna har om ikke andet været et anderledes og interessant bekendtskab!

Glæder mig til at se, hvad LP disker op med i første transfervindue :-)
Logged

No sólo soy perfecto, soy Madridista también.

Robinho4ever
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Fællesspil - Novara
« Svar #51: 11 Jul 2015, 16:39 »

Tillykke med det boys! Godt klaret.

Jeg vidste heller til den regel, så det er en god positiv overraskelse i fik jer der.

Held og lykke i Serie A Smiley

Tak og fedt med lidt opbakning til vores projekt.
Logged

No sólo soy perfecto, soy Madridista también.

LukasPodolski
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fællesspil - Novara
« Svar #52: 11 Jul 2015, 23:17 »



1# Transfer vinduet -

3. sæson v. LukasPodolski


Så blev det min tur til at overtage Novara og hvilken udfordring efter 2 oprykninger i træk! Bestyrelsen gav mig et transfer budget på 85 mio at lege med og efter min egen overbevisning er de blevet investeret klogt.

Efter at have kigget på truppen kunne jeg se at der var behov for nye spillere i alle kæder og så var det ellers bare at gå igang.




På målmands posten kigger jeg efter ældre spiller med masser af rutine og nogen landskampe på CV´et og valget faldt på Rais M´Bolhi som blev købt i Sunderland for 9,75 mio.

Rais M´Bolhi




I forsvarskæden var der virkelig brug for en central forsvar og jeg kiggede mange spiller igennem og enten var de for dyre i transfer sum eller også ville de have en vanvittig løn, det lykkes mig dog at finde en Italiensk brasilianer på 22 år. Som ung blev han hentet til Milan hvor han fik sin opdragelse. Hans navn er Rodrigo Ely og er købt fra Avellino for 12 mio. kr.

Rodrigo Ely




Til midtbane pladserne var det virkelig en kæmpe udfordring og spiller som kunne forstærke holdet var virkelig svære at finde, men det lykkes mig dog både at hente lidt rutine og lidt ungt kød til. Rutinen på midtbanen bliver leveret at Renan som er kommet til klubben på en fri transfer.

Ungdommen til den centrale midt er hentet i Parma som rykkede ned i Serie B og derfor ønskede at skifte klub, hans navn er Jose Mauri på 20 år og har spillet 37 ungdoms landskampe for Argentina. Mauri er hentet for 23 mio.

Renan

Jose Mauri




På den offensive midtbane har vi fået forlænget lånet på Marcos Lopes som Herlev kender fra sidste sæson, Lopes er på lån fra Man City.

Marcos Lopes




Til højre kanten er der kommet 2 spiller til, begge spillere er hentet på fri transfer. Den første spiller er tyrkiske Suleyman Koc som sidste sæson spillede i SC Paderborn hvor han spillede 32 kampe, scorede 10 mål og lavede 10 assist. Koc bliver første valg på højre kanten

Den anden spiller jeg har hentet til højre kanten er Rumanske Adrian Stoian som kommer til at være back up til Koc og skal ikke regne med at få særlig mange kampe fra start.

Suleyman Koc

Adrian Stoian




Vores angreb trængte i den grad til forstærkning da Palermo ikke var interesseret i at låne spiller ud til os medmindre vi betalte hele deres løn og derfor var det ikke muligt at hente sidste sæsons topscore tilbage til klubben på lån. Jeg kiggede længe efter forskellige angrebstyper og valget faldt igen på 2 spillere, vores nye første angriber bliver den unge italiener Marco Valotti som er kommet til klubben fra Lazio for 13 mio kr.

Som back up til Valotti har jeg hentet Emiliano Alfaro som ligesom Valotti også er kommet til Lazio, Alfaro er dog ankommet på en fri transfer.

Marco Valotti

Emiliano Alfaro





Så efter et langt og hårdt transfer vindue kommer vores start opstilling til at se således ud:



Jeg har valgt følgende taktik og håber meget denne kan holde os i Serie A!



Sorry for det lange indlæg, men havde lige en del på hjertet Smiley
« Seneste Redigering: 11 Jul 2015, 23:33 af LukasPodolski » Logged

Robinho4ever
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Fællesspil - Novara
« Svar #53: 11 Jul 2015, 23:27 »

Lækker opdatering, LP. Virkelig lækker.

Det er godt at se, at selvom du har brugt penge, så virker de til at være forvaltet fornuftigt. Du forklarer eksempelvis, at du har valgt spillere fra pga. urealistiske krav. Jeg er fortrøstningsfuld, når jeg ser på de spillere du har hentet og holdets generelle niveau/potentiale.

Hvordan ser vores trænerstab i grunden ud. Er den Serie A værdig eller skal der kigges på den i fremtiden?

Edit: Jeg ser allerede frem til at få holdet i mine hænder igen :-)
« Seneste Redigering: 11 Jul 2015, 23:32 af Robinho4ever » Logged

No sólo soy perfecto, soy Madridista también.

LukasPodolski
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fællesspil - Novara
« Svar #54: 11 Jul 2015, 23:47 »

Lækker opdatering, LP. Virkelig lækker.

Det er godt at se, at selvom du har brugt penge, så virker de til at være forvaltet fornuftigt. Du forklarer eksempelvis, at du har valgt spillere fra pga. urealistiske krav. Jeg er fortrøstningsfuld, når jeg ser på de spillere du har hentet og holdets generelle niveau/potentiale.

Hvordan ser vores trænerstab i grunden ud. Er den Serie A værdig eller skal der kigges på den i fremtiden?

Edit: Jeg ser allerede frem til at få holdet i mine hænder igen :-)

Tak for rosen Smiley Det er jeg glad for. Håber bare jeg kan lave nogen gode resultater!!

Træningen ser fin ud, jeg har lige opdateret den lidt.


Logged

LukasPodolski
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fællesspil - Novara
« Svar #55: 12 Jul 2015, 00:34 »

Lige en lyn hurtig update, i transfer vinduets sidste timer kom der 3 spillere mere til Novara. 2 spillere kom på leje aftaler fra Palermo og den sidste spiller kom på en fri transfer.

Jevrem Kosnici

Robin Quaisoni

Levan Kenia

Nu skulle jeg gerne være helt færdige med at hente spillere til klubben Smiley
Logged

LukasPodolski
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fællesspil - Novara
« Svar #56: 12 Jul 2015, 01:38 »



2# De første 5 kampe i Serie A -

3. sæson v. LukasPodolski


I får lige en sidste update her inden jeg hopper i seng. Jeg ved ikke hvad der sker for vores hold?? Men HOLD NU KÆFT vi spiller noget godt fodbold! De 5 første kampe er resulteret i 5 sejrer, det er helt vildt! Med en målscore på 15-5!!




Her kan i se de første kamp jeg har spillet:




Her kan i se de bedste spiller i de første 5 kampe:



Hvis i vil se nogen screenshots af noget må i endelig sige til!!
Logged

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Fællesspil - Novara
« Svar #57: 12 Jul 2015, 06:21 »

Wow, hvilken start må man sige.
Kunne man få dine instruktioner til holdet ? Og spiller du med danne taktik hjemme og ude?
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


Robinho4ever
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Fællesspil - Novara
« Svar #58: 12 Jul 2015, 07:15 »

Lige en lyn hurtig update, i transfer vinduets sidste timer kom der 3 spillere mere til Novara. 2 spillere kom på leje aftaler fra Palermo og den sidste spiller kom på en fri transfer.

Jevrem Kosnici

Robin Quaisoni

Levan Kenia

Nu skulle jeg gerne være helt færdige med at hente spillere til klubben Smiley


Palermo er gode ved os :-) !

Det er rimelig vilde resultater, du har skrabet sammen i de første fem runder - vi er næsten allerede nu fri af nedrykning jo. Fantastisk!
Logged

No sólo soy perfecto, soy Madridista también.

LukasPodolski
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fællesspil - Novara
« Svar #59: 12 Jul 2015, 10:17 »

Wow, hvilken start må man sige.
Kunne man få dine instruktioner til holdet ? Og spiller du med danne taktik hjemme og ude?

Hej BiaZZo. Her har du mine hold indstillinger og hold instruktioner. Jeg bruger både taktikken hjemme og ude, ændre ikke i den, lige meget hvem jeg møder.



Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 20 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010