home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  2 Brugere, 554 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | |-+  Fællesspil - Novara
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 20 Udprint
Forfatter Emne: Fællesspil - Novara  (Læst 89790 gange)
Robinho4ever
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Fællesspil - Novara
« Svar #15: 07 Jul 2015, 21:27 »

Hej Robinho4ever & Herlev.

Jeg vil meget gerne være med i jeres fælles spil. Jeg har før været med til at starte et fælles spil op med Leeds hvor vi fik spillet en 7-8 sæsoner så skulle mene at jeg er rimlig stabil i sådan et spil.

Så håber i har plads til mig Smiley
Du er med som tredjemand. Så må vi se om der dukker en fjerde op med tiden.
Logged

No sólo soy perfecto, soy Madridista también.

LukasPodolski
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fællesspil - Novara
« Svar #16: 07 Jul 2015, 22:21 »

Du er med som tredjemand. Så må vi se om der dukker en fjerde op med tiden.

Det lyder godt!! Tak for det Smiley

Super god start du har fået på spillet! Håber det fortsætter hele sæsonen! Glæder mig til næste update
Logged

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: Fællesspil - Novara
« Svar #17: 08 Jul 2015, 11:20 »

Velkommen til LukasPodolski Smiley

Er det realistisk jeg har spillet inden fredag formiddag Robinho? Jeg har nemlig plads fredag efter arbejde til at få spillet en masse Smiley
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

LukasPodolski
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fællesspil - Novara
« Svar #18: 08 Jul 2015, 12:00 »

Velkommen til LukasPodolski Smiley

Er det realistisk jeg har spillet inden fredag formiddag Robinho? Jeg har nemlig plads fredag efter arbejde til at få spillet en masse Smiley

Tak for det! Ser frem til at høre mere omkring vores hold og det bliver spændende når jeg selv skal overtage holdet Smiley Hvad tænker i omkring taktik? Skal vi laves en fælles taktik som vi køre med alle sæsoner eller skal vi bruge hver vores? Det er ud til at jeg har nogenlunde samme filosofi som jer Smiley
Logged

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: Fællesspil - Novara
« Svar #19: 08 Jul 2015, 13:28 »

Tænker vi skal benytte os af vores egen taktik. Det skal dog stå dig selv frit for, at benytte vores taktik og lave om på dem, så fremt du føler for det Smiley
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Robinho4ever
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Fællesspil - Novara
« Svar #20: 08 Jul 2015, 15:23 »

Velkommen til LukasPodolski Smiley

Er det realistisk jeg har spillet inden fredag formiddag Robinho? Jeg har nemlig plads fredag efter arbejde til at få spillet en masse Smiley

Ja. Regner med at smide sidste midtvejs-update op i aften, ligesom jeg har i sinde at få tæsket resten af sæson igennem - mere eller mindre. Jeg kan formentlig godt smide spillet din vej torsdag aften faktisk, hvor sidste update så kommer Smiley
Logged

No sólo soy perfecto, soy Madridista también.

Robinho4ever
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Fællesspil - Novara
« Svar #21: 08 Jul 2015, 15:25 »

Tak for det! Ser frem til at høre mere omkring vores hold og det bliver spændende når jeg selv skal overtage holdet Smiley Hvad tænker i omkring taktik? Skal vi laves en fælles taktik som vi køre med alle sæsoner eller skal vi bruge hver vores? Det er ud til at jeg har nogenlunde samme filosofi som jer Smiley

Som Herlev nævner, så synes jeg også, at vi skal bruge hver vores taktik. Det skal eksempelvis nævnes, at den taktik jeg spiller med nu overvejende fungerer med hold, der er favoritter :-)

Derfor synes jeg vi skal spille med hver vores taktik, dog skal man da være velkommen til at bruge min, hvis man finder den spændende og justere, som man vil...
Logged

No sólo soy perfecto, soy Madridista también.

Robinho4ever
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Fællesspil - Novara
« Svar #22: 08 Jul 2015, 18:36 »



Der resterer 10 kampe i indeværende sæson, hvorfor jeg synes det er på tide, at min næste opdatering med dette ganske interessante hold, ser dagens lys.

Lidt småting

Jeg proklamerede i første opdatering, at truppen på visse positioner var lidt smal, herunder back-positionerne og kanterne. Spillet har imidlertid udviklet sig således, at det ville være uansvarligt at smide om sig med penge efter spillere, der alligevel bare skal agere backup til nævnte positioner.

Jeg endte i stedet for med at leje endnu et talent i Palermo. Den unge stopper, Monteleone. Vi er, som tidligere nævnt, godt besat centralt i bagkæden, men dette lejemål så dagens lys pga. Ludi ville væk, og Freddi, udover at være midterforsvar, ligeledes kan dække højrebacken - det var tanken.

Jeg har haft lyst til at sælge, men de rigtige bud er bare ikke kommet på vores eftertragtede spillere. Der er dog blevet solgt lidt ubetydelige spillere fra vores respektive ungdomshold - spillere uden fremtid.

Ligaen

Der er spillet 28 kampe i ligaen. 18 mere end seneste opdatering. Der er scoret 39 mål mere, 61 i alt. Der er lukket 16 mål ind, 12 mere end sidst. Desuden, som I også kan se via nedestående billede, har vi endelig også tabt et par kamp. Første nederlag kom mod ligaens nuværende nummer tre, Cremonese, der slog os hele 3-1 på hjemmebane, selvom vi var godt med hele kampen. Vores seneste nederlag fandt sted for to spillerunder siden, hvor vi ufortjent måtte gå fra banen uden pointhøst mod FeralpiSaló, der er nuværende syver. Så har vi spillet en håndfuld kampe uafgjort og ellers vundet en helvedes masse kampe. Det giver følgende statistik og stilling:



Det "sorte hul"

Jeg fatter ikke helt, hvad der sker med vores økonomi, som jeg lidt opgivende også skrev i en besked på forrige side. Jeg ved ikke, om I kan komme med et forslag til, hvor jeg/vi skal sætte ind? Jeg fik jo forøget den procentdel vi ville få af et eventuelt spillersalg i starten af sæson fra 70 % til 85 %. Det er siden faldet til 20 % for at holde økonomien intakt fra bestyrelsen side. Det er virkelig et hovedbrud:



Trænerstaben trænger til nyt blod

Vi må ikke have flere trænere på nuværende tidspunkt, hvilket niveauet formentlig også afspejler. Jeg vælger at vise vores trænerstab, da jeg mener det er et punkt, hvor der virkelig skal et par markante forstærkninger til hurtigst muligt i Serie B, selvom selve truppen har førsteprioritet.



Det var det for denne gang. Let me know, hvis der er mere I gerne lige vil se SS af!
Logged

No sólo soy perfecto, soy Madridista también.

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: Fællesspil - Novara
« Svar #23: 08 Jul 2015, 19:07 »

Hvad ligger vores underskud på i den nuværende sæson?

Vi har selvfølgelig brugt 12 mio. på transfer, 22 mio. på lønninger til spillere samt 7 mio på hhv. stabslønninger og ikke fodbold relateret ting.

Ser da muligheder i at spare flere steder Smiley
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Robinho4ever
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Fællesspil - Novara
« Svar #24: 08 Jul 2015, 19:16 »

Hvad ligger vores underskud på i den nuværende sæson?

Vi har selvfølgelig brugt 12 mio. på transfer, 22 mio. på lønninger til spillere samt 7 mio på hhv. stabslønninger og ikke fodbold relateret ting.

Ser da muligheder i at spare flere steder Smiley



Skal jeg forresten lave nye kontrakter med vores spillere, hvor der ikke indgår en oprykningsklausul inden du overtager spillet, Herlev?
Logged

No sólo soy perfecto, soy Madridista también.

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: Fællesspil - Novara
« Svar #25: 08 Jul 2015, 21:56 »

Det må du da gerne hvis det kan spare os lidt penge Smiley
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

LukasPodolski
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fællesspil - Novara
« Svar #26: 08 Jul 2015, 22:06 »

Vil det være mulighed for at spare på lønnen ved at sælge dem der tjener mest og på den måde tjene lidt penge også. Kunne de evt. erstattes af billigere free transfer spiller? Eller muligvis en masse låne aftaler hvor vi ikke betaler løn Smiley
Logged

Robinho4ever
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Fællesspil - Novara
« Svar #27: 09 Jul 2015, 16:58 »

Vil det være mulighed for at spare på lønnen ved at sælge dem der tjener mest og på den måde tjene lidt penge også. Kunne de evt. erstattes af billigere free transfer spiller? Eller muligvis en masse låne aftaler hvor vi ikke betaler løn Smiley

Det er nok vejen frem, og derfor kan næste sæson - måske - godt gå hen og blive en såkaldt mellemsæson. Det tager jeg gerne med for at få stabiliseret økonomien. Men ret skal også være ret. Serie C er ikke den mest indbringende liga økonomisk ;-)

Jeg har selv haft lånt en håndfuld spillere denne sæson; alle har været nøglespillere på nær én. Nå, min sidste opdatering omkring sæsonen osv. kommer over aften. Stay tuned!
Logged

No sólo soy perfecto, soy Madridista también.

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: Fællesspil - Novara
« Svar #28: 09 Jul 2015, 17:23 »

Det er godt nok lækkert!

Så skal jeg have kigget truppen rigtig godt igennem, samt forstærke holdet nogle enkelte steder uden det bliver for dyrt.

Håber vi kan kæmpe med i toppen af rækken selvom jeg nok forventer at spare på vores penge Smiley
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Robinho4ever
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Fællesspil - Novara
« Svar #29: 09 Jul 2015, 20:29 »



Jeg vil lige starte denne opdatering med at sige, at Novara virkelig er et interessant hold, men sådan er det vel med succes; mere vel have mere. Den taktik jeg valgte at spille med, virkede fra runde 1 til runde 38 - jeg skiftede aldrig instruktioner, mentalitet (foruden under kampene) eller lignende. Jeg er nok bare heldig med at være den, der styrede holdet i første sæson, hvor vi immervæk var storfavorit til at vinde Lega Pro A. Vi skuffede ikke.

Den endelige stilling mm.

Det nok lidt en kliché at bruge sætningen "sæsonen har været en dans på roser", men det har den. Derfor finder den alligevel sin ret. 38 kampe, 28 sejre, 8 uafgjorte og sølle 2 nederlag er godkendt i vores debutsæson, som naturligvis resulterede i et stensikker mesterskab og dermed direkte oprykning til Serie B. Vi vandt allerede sæson med fem runder tilbage.



Selvom vi spillede forrygende liga-fodbold, irriterer det mig alligevel, at vi ikke formåede at gøre os i nogle af cup-turneringerne, men det er ris til egen røv, og noget jeg skal arbejde lidt med i min taktik - den er muligvis lidt for vovet til disse knald eller fald-kampe. Nå, men eftersom vi vandt ligaen, skulle vi spille den Italienske C1 Super Cup, hvor vinderne af henholdvis gruppe a, b og c internet dyster om, hvem der egentlig er bedst - det var vi ikke:



Vi tabte ikke, fordi ikke var det bedre hold, men fordi vi var det uheldige hold, hvilket hjemmekampen i første runde mod Pisa vel sagtens tydeligt viser:



Lidt trist, men ikke en kamp eller turnering, der betyder alverden i det større billede, når vi skal diskutere Novaras fremtid. Den er nemlig lys. Serie B kalder, og det jeg kan konkludere pt. er, at Livorno er rykket ned i Serie C, hvorfor det måske kunne være interessant for dig, Herlev, at kigge dette mandskab i sømmene for et par eventuelle handler. Det ser umiddelbart ud til, at de har et par interessante spillere, som er for gode til Serie C. Desuden er Atalanta, Chievo og Cesena rykket ned i Serie B.

Det er vel også værd at fremhæve et par spillere. Vores bedst bedømte spiller er venstrebacken, Garafolo, som alt i alt har haft en super sæson. Han er oppe i alderen, men jeg mener helt klart, at han kan blive en vigtig mand i Serie B for os. Lejesvenden Bentivegna har ligeledes spillet en god sæson, og jeg vil klart anbefale, at hans lejeophold bliver forlænget med et år mere. Han kan blive guld værd i de tætte kampe i Serie B. Sidst men ikke mindst Faragó - som statistikken viser, så han har været benyttet en del som indskifter (i starten af sæson), men har sidenheden, qua sin nogenlunde alsidighed, erobret en permanent plads i startopstilling og kvitteret med mange lækkerier og vigtige aktioner. Klart en mand vi skal beholde og dygtiggøre.

Der er i virkeligheden ikke så meget mere at fortælle nu. Da spillet skal smides videre d. 1 juni, kan jeg ikke sige, hvem der har vundet de respektive priser osv. i ligaen, men det kan være, at Herlev kan opsummere det kort på et tidspunkt :-)

Held og lykke til dig, Herlev. Må din sæson i Serie B blive mindeværdig.
Logged

No sólo soy perfecto, soy Madridista también.

Sider: 1 [2] 3 4 ... 20 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010