home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 455 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Challenges
| | |-+  The real SAF challenge - FM 15
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 17 Udprint
Forfatter Emne: The real SAF challenge - FM 15  (Læst 84123 gange)
Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #150: 21 Maj 2015, 08:08 »

Den 21. marts er det en kendsgerning: Mickey Robinson er at finde som manager for Alloa i Scottish Championship. Her begynder jeg dermed min rejse i fase 2 Smiley
Må indrømme det var en hård kamp at sidde klubløs, da jeg normalt ikke spiller på den måde i FM.
Mine præstationer i East Stirlingshire var ikke at prale af, men trods det indviede jeg bestyrelsens forventninger dér. Trods en jobsamtale i Hearts fik jeg ikke jobbet og endte hermed hos Alloa; let the game begin!

Fedt at du er med! Smiley Uanset ventetid self. Smiley Kan fortælle at det ikke betyder så meget om vi er foran, eksempelvis jeg selv får ikke spillet så tit, så mon ikke du nok skal få hentet lidt ind!

Og ja, de første 100 dage skal som sådan bare overstås, og så er det bare med at vente til den rette udfordring kommer, og Alloa er vidst en større en af slagsen, så vidt jeg kan bedømme ud fra mit save!.. God fornøjelse, og skriv endelig hvordan det går dig her på siden, så vi andre kan følge med.  Thumbs Up
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #151: 21 Maj 2015, 10:31 »


Håber ikke der kommer flere ændringer i truppen, da jeg skal forsøge at få den harmoni op igen.

Det eneste der kan ske frivilligt er, at jeg forsøger at sælge Balotelli. Efter 1,5 sæson (længere ind forventet) er han begyndt at brokke sig.


Balotelli endte med at lave så meget rav i truppen at jeg var nød til at sælge begge angribere. Balo røg for 35 mio til Palermo og Ambrose røg for 200 mio til Monaco.

Som 1. angriber blev Alexandar Mitrovic (tidl. Anderlecht) hentet ind for 120 mio og Sam Gallagher (tidl. Southampton) for 57 mio. til rotation.

Bedst som jeg troede at have styr på truppen valgte Drmic at pive over han ville til en større klub. Der kom et bud ind på 60 mio., så han røg også afsted. Ingen er større ind klubben her. Adama Traore blev hentet ind som erstatning for sølle 23 mio.

Nu er transfer deadline overskredet, så kan i det mindste holde truppen lidt endnu.

Peruzzi er begyndt at brokke sig om alt er opnået med klubben, så skal formentlig hentet i en ny højre back i vinter vinduet.
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #152: 21 Maj 2015, 10:35 »

Den 21. marts er det en kendsgerning: Mickey Robinson er at finde som manager for Alloa i Scottish Championship. Her begynder jeg dermed min rejse i fase 2 Smiley
Må indrømme det var en hård kamp at sidde klubløs, da jeg normalt ikke spiller på den måde i FM.
Mine præstationer i East Stirlingshire var ikke at prale af, men trods det indviede jeg bestyrelsens forventninger dér. Trods en jobsamtale i Hearts fik jeg ikke jobbet og endte hermed hos Alloa; let the game begin!

Fedt med endnu en deltager!

Du er hermed på listen  Smiley

Alloa virker til at være en god udfordring  Thumbs Up
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #153: 21 Maj 2015, 10:38 »

Nå.. så crashede lortet og jeg får ikke Southampton, men derimod noget bedre Opstemt



Som i kan se er jeg i stedet for røget til Tottenham  Kys, så var det skæbnen der spillede ind? De forsvarende mestre hører ihvertfald ikke hjemme derne

Det kan man vel kalde held i uheld. Selvom Southampton havde været en fed klub er Hotspurs da også udemærket at ende i. Specielt når du har en trup af den kaliber fra start  Thumbs Up
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #154: 21 Maj 2015, 10:44 »

Balotelli endte med at lave så meget rav i truppen at jeg var nød til at sælge begge angribere. Balo røg for 35 mio til Palermo og Ambrose røg for 200 mio til Monaco.

Som 1. angriber blev Alexandar Mitrovic (tidl. Anderlecht) hentet ind for 120 mio og Sam Gallagher (tidl. Southampton) for 57 mio. til rotation.

Bedst som jeg troede at have styr på truppen valgte Drmic at pive over han ville til en større klub. Der kom et bud ind på 60 mio., så han røg også afsted. Ingen er større ind klubben her. Adama Traore blev hentet ind som erstatning for sølle 23 mio.

Nu er transfer deadline overskredet, så kan i det mindste holde truppen lidt endnu.

Peruzzi er begyndt at brokke sig om alt er opnået med klubben, så skal formentlig hentet i en ny højre back i vinter vinduet.

Hvad jeg var bange for med Balo, men heldigvis købte du billigt, han spillede godt så længe det varede, og du fik en fornuftig sum for ham.. Mitrovic er et monster, og Traore er en habil spiller.. Ærgeligt du måtte sælge Ambrose, da jeg tror han kunne være vild med Mitrovic!
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #155: 21 Maj 2015, 11:02 »

Jeg er også gået i gang med udfordringen og er netop rykket videre til Fase 3 selvfølgelig med Hearts som mange andre
Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #156: 21 Maj 2015, 11:14 »

Jeg er også gået i gang med udfordringen og er netop rykket videre til Fase 3 selvfølgelig med Hearts som mange andre

Fedt! Smiley Velkommen til!  Thumbs Up Glæder mig til at høre fra dig om fremgangen!
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #157: 21 Maj 2015, 15:57 »

En lille hurtig update:

East Stirlingshire:
Var der præcis 100 dage... Ikke særlig meget at sige udover at jeg ikke tabt en eneste kamp, mens min efterfølger ikke vandt en eneste kamp i sæsonen

Jeg blev ansat i Hearts i Januar 15, ved at love dem 1.pladsen og give afkald på et transferbudget. 1. pladsen kom i hus ved kun at tabe en kamp det forår og rykkede derfor op. Jeg vandt samtidig Pokalen så spillede Europa League her i min første hele sæson.

Første sæson i premiership'en endte over al' forventning med et mesterskab. Celtic og Aberdeen tågede totalt i efteråret og var henholdsvis 7 og 9'er pr. 1/1. I Europa League røg jeg ud i 2. knockoutrunde efter at have overlevet gruppespillet mod Brugge, Newcastle og Basel, hvor jeg gik sikkert videre sammen med Newcastle. i 1. KOrunde stod den på PSG som vildt nok blev slået ud med 1-1 i Skotland og en 0-1 sejr i Paris. Villareal blev dog endestoppet, da jeg ikke formåede at overleve uafgjort på hjemmebane igen.

Nu er der blevet oprustet massivt, hvor bl. a. Hradecky og Rasmus Elm er kommet ind og jeg er mere eller mindre 100p på et nyt mesterskab. Målsætningen er at 3.5 sæson er nok i Hearts til at jeg kan komme til Fase 4

Jeg regner med at være færdig med min tid i Hearts mandag, da kæresten i aften skal til London weekeden ud og jeg er derfor alene hjemme
Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #158: 21 Maj 2015, 16:05 »

Det kan man vel kalde held i uheld. Selvom Southampton havde været en fed klub er Hotspurs da også udemærket at ende i. Specielt når du har en trup af den kaliber fra start  Thumbs Up

Jeg er godt tilfreds Smiley For med den økonomi jeg er på vej imod, er jeg nød til at fokusere på ungdommen snart Peace har 3.2 mia i gæld, fordi der blev optaget lån, og jeg taber penge hurtigere end vandet falder fra et vandfald Skuffet

Hvor er det fedt med så mange deltagere! Gør det nemmere at engagere sig selv! Smiley
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #159: 21 Maj 2015, 16:07 »

Jeg regner med at være færdig med min tid i Hearts mandag, da kæresten i aften skal til London weekeden ud og jeg er derfor alene hjemme

Så skal der dælme GAMES! Opstemt Men fedt du kører godt i Hearts.. det er en ganske fin klub når man får den op og køre
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #160: 21 Maj 2015, 16:22 »

YES! Ja kæmpede lidt med et lille underskud.. Men oprykning, EL og Mesterskab gør at der nu står 80M DKK på balancen
Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #161: 22 Maj 2015, 00:01 »

Kan lige informere om at jeg i første CL kamp med Hearts mødte Liverpool på Anfield og blev losset godt og gevaldigt op mod grænsen med et 8-2 nederlag i bagagen.. Der er ellers blevet investeret latterligt meget i truppen
Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #162: 22 Maj 2015, 11:46 »

Så fik jeg spillet første sæson ud med Alloa, hvilket gav en, efter bestyrelsens mening, udmærket 5. plads i Scottish Championship.
I mit job interview ville de bruge en direkte form for fodbold som filosofi, og derfor har spillerne brugt en del tid på at lære taktikmønsteret at kende.
Spillermaterialet i klubben er ikke at prale af, men jeg ser alligevel nogle okay muligheder i den kommende sæson, hvor jeg _forhåbentligt_ kan kæmpe med om en oprykning eller play off!

Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #163: 22 Maj 2015, 18:15 »

Og dette blev så min klub for fase 4 i challengen. Smiley

Som det kan ses i bunden af billedet overtager jeg et hold på en 18. plads i ligaen, så reglerne er overholdt.

Arsenal lå ellers 19 et godt stykke tid! Peace
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #164: 22 Maj 2015, 18:21 »

Og dette blev så min klub for fase 4 i challengen. Smiley

Som det kan ses i bunden af billedet overtager jeg et hold på en 18. plads i ligaen, så reglerne er overholdt.

Arsenal lå ellers 19 et godt stykke tid! Peace

Tillykke med jobbet  Thumbs Up Velkommen til fase 4  Thumbs Up
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 17 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010