home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 364 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Challenges
| | |-+  The real SAF challenge - FM 15
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 15 16 [17] Udprint
Forfatter Emne: The real SAF challenge - FM 15  (Læst 83916 gange)
Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #240: 23 Jun 2015, 08:42 »

Har tilført klubben to - i mine øjne - vanvittige spillere! Begge er kommet til på fri transfer, da de var utrygge i deres respektive klubber, og det har da også taget en ordentlig bid af lønbudgettet at trække dem til, men heldigvis er vi efterhånden så godt med økonomisk, at vi er kommet i plus med alle tal, hvorfor det går an. Jeg forventer ligeledes at der kommer enkelte salg i dette transfervindue og Oliver Ntcham er allerede skudt af til Inter for 250 mio.kr.

Spillerne der er kommet til er allerede publikumsfavoritter - og trøjesalget er steget helt vildt efter disse tilgange. Den ene er en forstærkning til den centrale midtbane, og skal spille sammen med Ward-Prowse og Wanyama. Der er tale om en lille væver italiener på 28 år hentet i Paris - netop - Marco Verratti er tiltrådt i Southampton på en månedsløn der siger 4.5 mio. kr.

Den anden spiller er et velkendt fænomen i det engelske og i særdeleshed i Southampton, hvor han fik sin fodboldopdragelse i tidernes morgen. En hurtig waliser med en evne til at afgøre kampe er langt om længe kommet hjem, og da jeg har skudt en fire år lang kontrakt afsted til den nu 31 årige Gareth Bale, forventer jeg at vi råder over ham, til hans karriere engang slutter, så han kan blive pensioneret hvor han startede.

Jeg forsøgte også at hente Cristiano Ronaldo, da hans kontrakt ligeledes udløb, men han bestemte sig i stedet for at hellige hans kommende liv som sportschef og er altså gået på pension i en alder af 35. Han havde stadig været en forstærkning på vores hold, men vi havde simpelthen ikke ressourcerne til at honorere hans krav inden han tog beslutningen.
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #241: 06 Jul 2015, 10:42 »

Har tilført klubben to - i mine øjne - vanvittige spillere! Begge er kommet til på fri transfer, da de var utrygge i deres respektive klubber, og det har da også taget en ordentlig bid af lønbudgettet at trække dem til, men heldigvis er vi efterhånden så godt med økonomisk, at vi er kommet i plus med alle tal, hvorfor det går an. Jeg forventer ligeledes at der kommer enkelte salg i dette transfervindue og Oliver Ntcham er allerede skudt af til Inter for 250 mio.kr.

Spillerne der er kommet til er allerede publikumsfavoritter - og trøjesalget er steget helt vildt efter disse tilgange. Den ene er en forstærkning til den centrale midtbane, og skal spille sammen med Ward-Prowse og Wanyama. Der er tale om en lille væver italiener på 28 år hentet i Paris - netop - Marco Verratti er tiltrådt i Southampton på en månedsløn der siger 4.5 mio. kr.

Den anden spiller er et velkendt fænomen i det engelske og i særdeleshed i Southampton, hvor han fik sin fodboldopdragelse i tidernes morgen. En hurtig waliser med en evne til at afgøre kampe er langt om længe kommet hjem, og da jeg har skudt en fire år lang kontrakt afsted til den nu 31 årige Gareth Bale, forventer jeg at vi råder over ham, til hans karriere engang slutter, så han kan blive pensioneret hvor han startede.

Jeg forsøgte også at hente Cristiano Ronaldo, da hans kontrakt ligeledes udløb, men han bestemte sig i stedet for at hellige hans kommende liv som sportschef og er altså gået på pension i en alder af 35. Han havde stadig været en forstærkning på vores hold, men vi havde simpelthen ikke ressourcerne til at honorere hans krav inden han tog beslutningen.

Vilde spillere du har fået til klubben  Thumbs Up

Jeg fik spillet en sæson mere i Sunderland.

Førte ligaen indtil 3 kampe igen hvor jeg mødte min direkte udfordre Man utd., som desværre slog mig og derved tog teten i mesterskabs kampen. Vi endte derfor på den noget kedelige 2. plads.

FA cuppen røg reserverne ud i 5. runde mod Sheffield W.
Carling cuppen blev vundet af samme reserver der ødelagde Arsenal's reserver 6-2 i finalen  Smiley

Der var ikke meget modstand i klub verdensmesterskaber ne, så den blev sikret for første gang i klubbens historie  Smiley Virkelig godt for klubbens omdømme!!

Champions League blev sikret på en finale sejr over selveste Barcelona på 3-1. Vi var spillet i bund det meste af kampen men de fik 2 udvisninger hvilket bestemt gjorde at vi kunne løfte trofæet igen.
Det gjorde det desværre endnu mere bittert at vi ikke kunne holde stand i PL.

Jagten på The Treble fortsætter! 
« Seneste Redigering: 06 Jul 2015, 10:46 af Bubbles » Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Sider: 1 ... 15 16 [17] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010