home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 480 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Challenges
| | |-+  The real SAF challenge - FM 15
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 17 Udprint
Forfatter Emne: The real SAF challenge - FM 15  (Læst 84121 gange)
Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #135: 20 Maj 2015, 07:44 »

Det tog lidt længere tid end først antaget før jeg fik tilbudt en jobsamtale i England. Vi er helt fremme i midt december!

Grunden til dette er at ligaen er virkelig tæt, hvilke betyder at hold der ligger til nedrykning, med en enkelt sejr, kan ryge helt op på 12 pladsen, hvilket også betyder at jeg står i et problem.



Som i kan se er der rigtig mange overraskende hold der ligger i bunden, hvor for et par runder siden Everton også befandt sig. De valgte at fyre deres manager, og i den tid det tog dem at tilbyde mig en samtale, ligger de nu 11. Så jeg skal lige være klar på reglerne inden jeg accepterer noget.

Må jeg godt overtage et hold som Everton i den situation de befinder sig i nu, eller skal jeg vente på et andet tilbud?
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #136: 20 Maj 2015, 09:56 »

Det tog lidt længere tid end først antaget før jeg fik tilbudt en jobsamtale i England. Vi er helt fremme i midt december!

Grunden til dette er at ligaen er virkelig tæt, hvilke betyder at hold der ligger til nedrykning, med en enkelt sejr, kan ryge helt op på 12 pladsen, hvilket også betyder at jeg står i et problem.



Som i kan se er der rigtig mange overraskende hold der ligger i bunden, hvor for et par runder siden Everton også befandt sig. De valgte at fyre deres manager, og i den tid det tog dem at tilbyde mig en samtale, ligger de nu 11. Så jeg skal lige være klar på reglerne inden jeg accepterer noget.

Må jeg godt overtage et hold som Everton i den situation de befinder sig i nu, eller skal jeg vente på et andet tilbud?

Du skal desværre vente på et andet tilbud. Klubben skal ligge til nedrykning når du overtager jobbet!
Det er desværre ulempen i denne challenge. Havde også et par klubber der nået at komme over stegen før de fik taget sig sammen til at hyre mig  Skuffet
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #137: 20 Maj 2015, 10:15 »

Du skal desværre vente på et andet tilbud. Klubben skal ligge til nedrykning når du overtager jobbet!
Det er desværre ulempen i denne challenge. Havde også et par klubber der nået at komme over stegen før de fik taget sig sammen til at hyre mig  Skuffet

Bare iorden Smiley Jeg venter på det rette tilbud så Smiley
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #138: 20 Maj 2015, 10:34 »

Så skete det. Det rigtige tilbud fra en klub i problemer, er netop kommet ind af døren! Jeg skal en tur fra Skotland til det sydlige england, nærmere betegnet Southampton. Klubben ligger i bunden af premier leauge (19) da de tilbød jobbet så derfor valgte jeg at sige haps med det samme! Konge klub at komme til!

Klubben har en særdeles fin spillertup, med folk som Nathaniel Clyne, Morgan Schneiderlin, James Ward-Prowse og Saido Beahino. Hvad klubben tilgengæld ikke har, er penge. Balancen lyder på -59,7 mil DKK og forventes at forværres til -159 i sæsonens afslutning. Så jeg har et større arbejde foran mig, med at sikre klubbens fremtid. En god ting de så har et super ungdomsarbejde, jeg kan anvende til at få spillere, for transferpenge bliver der nok ikke mange af

Men trin 4 hedder altså Southampton for mig. En klub i store problemer!
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #139: 20 Maj 2015, 10:39 »

Så skete det. Det rigtige tilbud fra en klub i problemer, er netop kommet ind af døren! Jeg skal en tur fra Skotland til det sydlige england, nærmere betegnet Southampton. Klubben ligger i bunden af premier leauge (19) da de tilbød jobbet så derfor valgte jeg at sige haps med det samme! Konge klub at komme til!

Klubben har en særdeles fin spillertup, med folk som Nathaniel Clyne, Morgan Schneiderlin, James Ward-Prowse og Saido Beahino. Hvad klubben tilgengæld ikke har, er penge. Balancen lyder på -59,7 mil DKK og forventes at forværres til -159 i sæsonens afslutning. Så jeg har et større arbejde foran mig, med at sikre klubbens fremtid. En god ting de så har et super ungdomsarbejde, jeg kan anvende til at få spillere, for transferpenge bliver der nok ikke mange af

Men trin 4 hedder altså Southampton for mig. En klub i store problemer!

Lyder som en god udfordring!

Tillykke med jobbet og velkommen til fase 4  Thumbs Up
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #140: 20 Maj 2015, 10:40 »

Tak Smiley Kommer med en længere update når jeg lige får styr på klubben osv
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #141: 20 Maj 2015, 11:03 »

Ok.. så crashede FM og jeg havde ikke fået gemt.. så nu må vi se om jeg får samme klub Græder
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #142: 20 Maj 2015, 11:14 »

Det bliver det så nok ikke.. lorte crash!
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #143: 20 Maj 2015, 11:23 »

Nå.. så crashede lortet og jeg får ikke Southampton, men derimod noget bedre Opstemt



Som i kan se er jeg i stedet for røget til Tottenham  Kys, så var det skæbnen der spillede ind? De forsvarende mestre hører ihvertfald ikke hjemme derne
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #144: 20 Maj 2015, 11:26 »

Nå.. så crashede lortet og jeg får ikke Southampton, men derimod noget bedre Opstemt



Som i kan se er jeg i stedet for røget til Tottenham  Kys, så var det skæbnen der spillede ind? De forsvarende mestre hører ihvertfald ikke hjemme derne

Haha! Opstemt Fedt at du er røget til Tottenham! Ville nu også have været stort i Southampton.. Husk at gemme!! Wink Glæder mig til gennemgangen!
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #145: 20 Maj 2015, 11:32 »

Haha! Opstemt Fedt at du er røget til Tottenham! Ville nu også have været stort i Southampton.. Husk at gemme!! Wink Glæder mig til gennemgangen!

JA der er dælme blevet gemt! Ville faktisk hellere have haft Southampton.. de havde nogle vilde talenter at arbejder med Opstemt
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #146: 20 Maj 2015, 11:41 »

JA der er dælme blevet gemt! Ville faktisk hellere have haft Southampton.. de havde nogle vilde talenter at arbejder med Opstemt

Det er nok en af de klubber jeg krydser fingre for! Smiley For ja, det har og har altid haft ungdomsspillere i verdensklasse!
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #147: 20 Maj 2015, 15:45 »

Som lovet kommer der en gennemgang af truppen i tottenham og hvad jeg forventer at der skal ske fremadrettet

Målmand:

Spillere: Hugo Lloris, Jonanthan Bond

Hugo Lloris er efterhånden ved at være lidt op i årene (32), men stadig en virkelig klasse keeper. Jonathan Bond er en fin reservekeeper at have. Det er ikke her de umiddelbare største ændringer kommer, selvom jeg nok kigger mig omkring efter et ungt talent, der kan overtage når Lloris ikke længere skal vogte målet.

Forsvar

Spillere: Jon Flanagan, Vlad Chiriches, Kyle Walker, Ben Davies, Federico Fazio, Nicolas Nkoulou, Daryl Janmaat, Sead Kolasinac, Kieran Trippier, Danny Rose

Det første man skal bemærke her er et overflod af backs. Ud af 10 spillere er 7 backs, og mange af dem er faktisk rigtig fine. I centerforsvaret, kommer der til at ske roteringer. Jeg mangler i min optik kvalitet, fordi Fazio ikke er god nok i dette save. Derudover er Nicolas Nkoulou afsted til african cup of nations, hvilket betyder jeg har 2 centrale spillere. Det er ikke godt nok!

På backerne har jeg en overflod af kvalitet. Kyle Walker og Danny Rose har været ekstremt meget skadet, hvilket betyder deres egenskaber er faldet og de ikke længere er gode nok. Væk med dem. Så har jeg Ben Davies til min venstreback, med Sead Kolasinac som backup. På højre har jeg så Jon Flanagan (som virkelig er blevet god), Kieran Trippier og Daryl Janmaat. Her skal en væk, og det bliver de sidste kampe de kommer til at afgøre dette. Dem der ikke er gode nok skal væk. Ellers ikke meget der skal ske på backerne.

Central midt

Spillere: Michael Bradley, Nabil Bentaleb, Christian Eriksen, Mousa Dembélé, Dele Alli

Her har jeg rigtig fin kvalitet, selvom nogle af spillere er ved at være ældre. Bentaleb er blevet en super lækker midtbane mand, der helt sikkert kommer til at spille en rolle fremad. Eriksen er en verdensklasse spiller og skal helt sikkert være med i fremtiden. Dele Alli har haft en ok udvikling og er et fin emne til at indgå i rotationen. Michael Bradley er en decideret defensiv midtbane mand, og skal nok få spilletid her fremover, men han er 31 og jeg vil gerne have noget yngre. Mousa Dembélé er lidt en altmuligmand, men er efterhånden ikke ved at være god nok.

fremadrettet kommer der nogle nye folk ind. Jeg søger lidt en defensiv mand samt noget mere kvalitet til rotationen.

Kantspillere

Spillere: Kevin Mirallas, Andriy Yarmolenko, Stephan El Shaarawy

Det første er manglen på muligheder. Disse kanter er rigtig gode og giver fine taktiske muligheder, men der mangler noget til at tage over. Fremtiden bliver nok at finde et par engelske talenter der kan indgå i rotationen fremover, men på nuværende tidspunkt mangler jeg ikke kvalitet men kvantitet.

Angribere

Spillere: Harry Kane, Paulo Dybala

To rigtig fine angribere, hvor Harry Kane er blevet en super angriber man kan få meget mere ud af end der hidtil har været. Paulo Dybala er mange penge værd, og et lækkert emne at have, men han underpræsterer. Dybala kommer også til at rykke ud på kanten i mit system siden jeg spiller med 1 angriber. 

Her bringer fremtiden at jeg skal have en mere ind, hvis ikke Dybala smutter fordi han er virkelig eftertragtet. De skal gerne være en som kan fungere lidt som skarpretter og en backup targetman/komplet. Hvis nødvendigt kan Shaarawy godt spille oppe foran

Klubben
Klubben fungere sådan set fint, bortset fra en gæld på 2,58 mia. Står til at miste 250 mil på en halv sæson, så økonomien har det ikke alt for god. Håber lidt jeg kan forbedre denne gennem smart købmandsskab osv.
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #148: 20 Maj 2015, 23:38 »

Mickey Robinson er hermed ansat som manager i East Stirlingshire. Glæder mig til udfordringen, selv om i andre er længder foran nu. Jeg blev fanget i et RB Leipzig save, men nu er jeg klar på at spille med her.

Har valgt samme nationer som jer og tilføjet Danmark, Sverige, Norge og USA bare for spillermaterialet og hyggens skyld. Vil forsøge at holde jer opdateret Wink
Logged

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #149: 21 Maj 2015, 04:17 »

Den 21. marts er det en kendsgerning: Mickey Robinson er at finde som manager for Alloa i Scottish Championship. Her begynder jeg dermed min rejse i fase 2 Smiley
Må indrømme det var en hård kamp at sidde klubløs, da jeg normalt ikke spiller på den måde i FM.
Mine præstationer i East Stirlingshire var ikke at prale af, men trods det indviede jeg bestyrelsens forventninger dér. Trods en jobsamtale i Hearts fik jeg ikke jobbet og endte hermed hos Alloa; let the game begin!
Logged

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 17 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010