home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23335
  2 Brugere, 256 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: juli000
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Challenges
| | |-+  The real SAF challenge - FM 15
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 17 Udprint
Forfatter Emne: The real SAF challenge - FM 15  (Læst 86387 gange)
Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #90: 04 Maj 2015, 09:09 »

Tre'er i CL efter et dumt pointtab mod Dortmund hvor jeg ellers var foran 2-0 ved pausen. Havde jeg vundet den kamp var jeg gået videre i CL.. Juventus blev 1 og CSKA blev overraskende 2. Dortmund sidst. Nu er vi i stedet oppe mod AC Milan i EL, så forventer ikke det store.

I ligaen er vi på førstepladsen, hvor overraskende Partick Thistle er førsteudfordrer med Celtic som tre'er. Rangers ligger sidst.

Er så småt begyndt at udsluse alle de lejede spillere, og har lige nu kun Joel Pereira (Portugisisk landsholdsmålmand), Reece James, Jason McCarthy, Will Keane og Patrick Roberts (skadet) i førsteholdstruppen. Ellers er det småt vores egne spillere der præger truppen, så vi er på vej til stabilitet i forhold til spillermateriale.

Hvordan går det med jer andre..? Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #91: 04 Maj 2015, 09:56 »

Hvordan går det med jer andre..? Smiley

Jeg er godt igang med første sæson, hvor jeg ligger 2'er efter 15 kampe med 1 point op til Aberdeen Smiley Celtic er faldet af på den og ligger 6'er og har lige fyret deres træner.. en skam man ikke måtte tage jobbet.

Af spillermateriale, er jeg begyndt at samle rigtig mange brikker op, specielt på den centrale del af midtbanen. Her har jeg hentet en del ind, hvor den seneste blev Jamie O'hara der tidligere har spillet i Wolves og Spurs! Jeg mangler dog lidt kvalitet til kanterne, og givet jeg ønsker at sælge et par spillere, kommer der nok lidt mere rokade i det næste transfervindue.

Ellers går det skam ganske fint! Will Keane hamrer mål ind som det passer ham, hvilket gør jeg giver de 4,5 mil til United, som jeg fik forhandlet ind i lejeaftalen. Så en billig topangriber, der kan sælges for meget mere!

Sådan set godt tilfreds med mit Hearts hold. Jeg ville dog elske at overtage Aberdeen eller noget, bare for at have et større budget og større mulighed for at komme hurtigt videre, men lad os nu se. Indtil videre bliver jeg under alle omstændigheder i Hearts!
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #92: 04 Maj 2015, 10:06 »

Fedt - skriv endelig hvis du starter, så kan du komme på deltager listen  Smiley

Skal jeg nok. Det bliver nok først engang sidst i denne uge, men jeg har 9 timers nattevagt ad gangen, hvor der kun er et par indhop af ting, der skal laves. Så dette projekt lyder skam både som god tidsfordriv og sjovt i opdaterer hinanden gennem tråden Smiley
Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #93: 04 Maj 2015, 10:34 »

Skal jeg nok. Det bliver nok først engang sidst i denne uge, men jeg har 9 timers nattevagt ad gangen, hvor der kun er et par indhop af ting, der skal laves. Så dette projekt lyder skam både som god tidsfordriv og sjovt i opdaterer hinanden gennem tråden Smiley

Kan også klart anbefale denne challenge, for netop det der gør den underholdende, er de andre som også er med på den Smiley Jo flere der vil være med i snakken herinde, jo bedre! Det gør det også nemmere at motivere sig til det skotske ligasystem, som ikke just et det mest spændende!
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #94: 04 Maj 2015, 11:10 »

Kan også klart anbefale denne challenge, for netop det der gør den underholdende, er de andre som også er med på den Smiley Jo flere der vil være med i snakken herinde, jo bedre! Det gør det også nemmere at motivere sig til det skotske ligasystem, som ikke just et det mest spændende!

Helt enig! Smiley Vigtigt at vi får delt lidt og holder tråden igang, så vi hele tiden kan se fremskridt hos hinanden, for nej Skotland er ikke en superudfordring!

Og med hensyn til spillere giver det også god inspiration, og jeg kan da godt se at jeg skal til at overveje at få fremtidige summer ind i lejekontrakterne, da jeg helt sikkert gerne ville have købt både Will Keane og Joel Pereira fri for små penge, for de er virkelig guld værd! Jeg havde dog aldrig overvejet det før nu. Skuffet
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #95: 04 Maj 2015, 12:47 »

Hvordan går det med jer andre..? Smiley

I forbindelse med der har været NFL draft, har jeg virkelig fået spillet meget  Smiley
Faktisk så meget, så jeg har spillet endnu en sæson færdig i Dundee!

Efter at have nuppet mesterskabet sidste sæson (2. sæson i Dundee) oprustede jeg kun med en angriber (regen til 25 mil), Labayad (Landsholdspiller fra Marokko) + nogle unge spillere med nok kvalitet til at agere backup + spille når start 11'ern var trætte efter europæisk bold.

Her kommer lidt om sæsonen:

Premier League

Ligaen var kun tæt de første 10 kampe, hvor det overraskende nok var Hibernian der pressede os i stillingen. Jeg var kortvarig nede og ligge 3'er. Mesterskabet var en walk in the park der fra. Efter 38. spillerunde kunne vi løfte trofæet med hele 15 point ned til Celtic, som havde skiftet manager i mellemtiden og kravlet op på 2. pladsen.

Rangers ligger og roder rundt i den nedre halvdel af tabellen. Det er fortsat dem, Celtic og Hamilton som skaber problemer for holdet. Hamilton har dog kun mødt reservespækkede mandskaber!

Topscorer i ligaen blev endnu en gang min angriber Goodwillie og assist listen blev toppet af Jorge Intima (et af talenterne der er hentet ind). Jorge er nu jaget vildt af en række klubber fra større ligaer. Jeg har sat en prisskilt på ham der hedder 150 millioner for at skræmme nogle af dem væk  Smiley

Hjemlige cup turneringer

Begge turneringer blev vundet af reserver + ungdomshold. Goodwillie spillede kun 3 kampe i den Skotske cup og blev topscorer alligevel. I de 2 turneringer var der et par unge spillere der viste at de var klar til mere første holds bold ved at sende Celtic og Aberdeen ud i semifinalerne!

Europæisk

Vi trådte ind i 2 kvalrunde og kom let videre til den afgørende playoff. Her skulle vi møde FCK. Første kamp var på hjemmebane hvor vi kun vandt 2-1, efter at have modtaget en udvisning i det 60 minut. 
i retur kampen scorer FCK efter 20 minutter og holder den indtil pausen. Spillerne for en skideballe af dimensioner og herefter starter et langt pres for at få udlignet.
I det 70 minut lykkedes det langt om længe at udligne, derefter gik det ellers stærkt og vi kunne snuppe en 1-3 sejr og derved videre til gruppespillet!

Lodtrækningen til gruppespillet var hård ved os! op af hat kom følgende hold: Juventus, Shakthar og Fenerbache!
Jeg var egentlig tilfreds hvis vi bare kunne snuppe en enkelt sejr i gruppen.

Første kamp i gruppen var mod Juventus på hjemmebane. Holdet spillede super og Juventus havde klart undervurderet os og vi kunne snuppe en 4-3 sejr. Retur kampen havde de vidst lært lektien. Vi blev rundbarberet og tabte 4-0.
De kampe mod Shakthar blev tabt 3-0 og 0-2. De havde tydeligvis lært af Juves fejl i første kamp.
Fenerbache havde i mellemtiden kun fået 1 point, så vi havde chancen for at få 3. pladsen i gruppen. Første kamp var på ude bane hvor vi spiller 2-2 efter en sen udligning af dem. Hjemme kampen blev stensikkert vundet 3-1 og vi kunne derfor avancere til Europa League  Thumbs Up

Første kamp i Europa League var mod Steaua. De blev sendt ud med den samlede scorer på 6-2.

Everton, som lå nr. 10 i BPL, var næste modstander. Her vandt vi 3-2 hjemme og spillede 2-2 ude. Begge kampe var jeg foran.

Arsenal ventede i semifinalen. Det blev nok en gang til et 2-2 resultat på udebane. Hjemmekampen blev vundet 3-1 hvor der i den grad blev satset på kontra mål og dødbolde hvilket bar frugt! Vi var nu klar til finalen i EL!!!

Leverkusen havde spillet sig i finalen ved at slå Bayern ud. Der ventede derfor en kæmpe opgave! Finalen blev en meget taktisk affære hvor vi kom foran efter et hjørnespark. Leverkusen udlignet hurtigt og der skulle ikke gå mange minutter før den var gal igen i forsvaret og de får scoret til 1-2. I de dødende minutter vælger min midtbane mand Milne (ham fra Cowdenbeath) at sparke på mål fra 20 meter og den sejler op i krogen! I den forlængede spilletid skete der ingenting overhovedet og vi var nu kun en straffesparks konkurrence fra at vinde EL! Straffesparkskonkur rencen vinder vi 4-2 efter 2 fantom redninger af min keeper!
Efter denne fuldstændig fantastiske sæson ser det ud til at min trup bliver spilttet til atomer. Alle spillere fra start elleveren er meget eftertragtede og ca. halvdelen af dem har ytret at de gerne vil skifte! Opgaven til den kommende sæson er få beholdt så mange spillere som muligt så det sidste mesterskab kan sikres!


Puha den blev en laaaaaang beskrivelse  Opstemt
« Seneste Redigering: 04 Maj 2015, 12:50 af Bubbles » Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #96: 04 Maj 2015, 13:21 »

Geniale resultater! Tillykke! Smiley Det er sgu fedt at det går så godt!
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #97: 04 Maj 2015, 13:28 »

Jeg overtog også et meget konkurrence dygtigt og talentfuld hold.

Er ret sikker på at hvis det ikke var gået godt i 2. sæson havde jeg mistet mange spillere. Glæder mig over at jeg forhåbentlig kun er en sæson fra at kunne avancerer til fase 4.

Den skotske liga er godt nok let at udvikle talenter i, så snart du har sikret dig en start ellever der kan vinde mesterskabet. Når tiden bliver til Barclays bliver det en helt anden historie, der er en del flere om budet!
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #98: 04 Maj 2015, 13:33 »

Jeg overtog også et meget konkurrence dygtigt og talentfuld hold.

Er ret sikker på at hvis det ikke var gået godt i 2. sæson havde jeg mistet mange spillere. Glæder mig over at jeg forhåbentlig kun er en sæson fra at kunne avancerer til fase 4.

Den skotske liga er godt nok let at udvikle talenter i, så snart du har sikret dig en start ellever der kan vinde mesterskabet. Når tiden bliver til Barclays bliver det en helt anden historie, der er en del flere om budet!

Kunne jeg forestille mig, og som tidligere nævnt er det også min overbevisning at Dundee United er en glimrende rugekasse for unge spillere! Heldigvis er jeg ved at have udviklet mine ungdomsforhold en del gange, så det hjælper da også på det.. Smiley

Men ja England er en helt anden historie! Wink
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #99: 04 Maj 2015, 14:51 »

Nu hvor i snakker så meget om England, må jeg heller komme med en Update derover fra!
Efter jeg overtog Aston Villa på 18 pladsen, lykkedes det at komme helt op på 4 pladsen.
Det betyder så vi skulle ud og spille cl denne sæson, hvor vi gik videre som 1'er i en pulje med Bayern, Valencia & zenit. Lodtrækningen har været god ved mig og jeg skal møde Metalist i første knockout runde.
I ligaen ligger jeg og kæmper med de to Manchester klubber, hvor vi skiftes lidt til at føre ligaen.
Logged


Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #100: 04 Maj 2015, 15:14 »

Nu hvor i snakker så meget om England, må jeg heller komme med en Update derover fra!
Efter jeg overtog Aston Villa på 18 pladsen, lykkedes det at komme helt op på 4 pladsen.
Det betyder så vi skulle ud og spille cl denne sæson, hvor vi gik videre som 1'er i en pulje med Bayern, Valencia & zenit. Lodtrækningen har været god ved mig og jeg skal møde Metalist i første knockout runde.
I ligaen ligger jeg og kæmper med de to Manchester klubber, hvor vi skiftes lidt til at føre ligaen.


Godt at høre det går dig godt i det engelske! Smiley Så har du fået vendt det rigtig hurtigt. Hvad har du gjort af genistreger på transfermarkedet..? Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #101: 04 Maj 2015, 15:22 »

Nu hvor i snakker så meget om England, må jeg heller komme med en Update derover fra!
Efter jeg overtog Aston Villa på 18 pladsen, lykkedes det at komme helt op på 4 pladsen.
Det betyder så vi skulle ud og spille cl denne sæson, hvor vi gik videre som 1'er i en pulje med Bayern, Valencia & zenit. Lodtrækningen har været god ved mig og jeg skal møde Metalist i første knockout runde.
I ligaen ligger jeg og kæmper med de to Manchester klubber, hvor vi skiftes lidt til at føre ligaen.


Godt at høre fra det engelske Thumbs Up

 
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #102: 04 Maj 2015, 20:56 »

Godt at høre det går dig godt i det engelske! Smiley Så har du fået vendt det rigtig hurtigt. Hvad har du gjort af genistreger på transfermarkedet..? Smiley
Til at starte med, kiggede jeg på det engelske markede i forhold til regens. Men jeg måtte hurtigt erkende det så ringe ud, i forhold til det guld jeg har kunne fundet i sydamerika(især Brazil). Har kun en spiller tilbage fra spillets start og det er Easah Suliman, men han er også kun pga. Reglen om egen avl. de kommende sæsoner, bliver der 3 nye egen avl, hvis alt går vel.
Og så er Aston Villa overraskende rige, får kæmpe budgetter og arbejde med.
Logged


Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #103: 05 Maj 2015, 00:34 »


 Opstemt
Logged


Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #104: 05 Maj 2015, 12:51 »

Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 17 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010