home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
18 Dec 2024, 11:47 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1150 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Challenges
| | |-+  The real SAF challenge - FM 15
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 17 Udprint
Forfatter Emne: The real SAF challenge - FM 15  (Læst 95365 gange)
Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #60: 28 Apr 2015, 22:33 »

Jeg tog fejl.. Jeg tog fejl og hvilken fantastisk følelse! Vi skulle møde Celtic i sidste kamp inden slutspillet, hvor Celtic endegyldit kunne afgøre mesterskabet med en sejr, men istedet slog vi dem 5-2 på hjemmebane, hvilket var startskuddet til en sjælden set formkrise hos det ellers suveræne Celtichold, og det endte med at vi vandt både lige, ligacup OG pokalturnering, hvor vi ligeledes slog Celtic ud af semifinalen inden Hibernian var en smal sag i finalen! Jeg er en meget tilfreds manager, der nu skal have sammensat et hold til CL kval efter sommerferien.. Puh en opgave for et oprykkerhold!

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Bubbles
Førsteholdsspiller

« Svar #61: 29 Apr 2015, 09:24 »

Jeg tog fejl.. Jeg tog fejl og hvilken fantastisk følelse! Vi skulle møde Celtic i sidste kamp inden slutspillet, hvor Celtic endegyldit kunne afgøre mesterskabet med en sejr, men istedet slog vi dem 5-2 på hjemmebane, hvilket var startskuddet til en sjælden set formkrise hos det ellers suveræne Celtichold, og det endte med at vi vandt både lige, ligacup OG pokalturnering, hvor vi ligeledes slog Celtic ud af semifinalen inden Hibernian var en smal sag i finalen! Jeg er en meget tilfreds manager, der nu skal have sammensat et hold til CL kval efter sommerferien.. Puh en opgave for et oprykkerhold!

Imponerende resultater  Thumbs Up

2 Januar lykkedes det endelig at blive ansat i en klub, klubben er Aston villa som pt. ligger på en 18 plads.

Tillykke med overgangen til fase 4! Det er godt gået og på nærmest optimal tid  Thumbs Up

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller

« Svar #62: 29 Apr 2015, 09:34 »

Jeg har fået færdigspillet 1. sæson i Dundee United.

De to cup turneringer blev det til exit i semifinalen med Celtic (liga cuppen) og Hearts i den skotske cup.

Jeg fik spillet holdet op til snuppe 2. pladsen i ligaen, så den står på europæisk bold fra næste sæson. Det var tæt på at vi hentede Celtic men tabte den afgørende kamp mod dem 0-2 hjemme. Det var en kamp hvor alt gik galt bl.a. med 2 udvisninger  Skuffet

Har netop solgt en af mine bedre kanter til Celtic for 70. mio. Han var kun vurderet til 17 og fik 20% af videresalg med i posen. Det skal lige siges han gerne ville til en større klub. Transferen går først igennem pr. 1/1 og jeg har en udmærket erstatning klar  Smiley

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #63: 29 Apr 2015, 09:52 »

Jeg har fået færdigspillet 1. sæson i Dundee United.

De to cup turneringer blev det til exit i semifinalen med Celtic (liga cuppen) og Hearts i den skotske cup.

Jeg fik spillet holdet op til snuppe 2. pladsen i ligaen, så den står på europæisk bold fra næste sæson. Det var tæt på at vi hentede Celtic men tabte den afgørende kamp mod dem 0-2 hjemme. Det var en kamp hvor alt gik galt bl.a. med 2 udvisninger  Skuffet

Har netop solgt en af mine bedre kanter til Celtic for 70. mio. Han var kun vurderet til 17 og fik 20% af videresalg med i posen. Det skal lige siges han gerne ville til en større klub. Transferen går først igennem pr. 1/1 og jeg har en udmærket erstatning klar  Smiley

Surt med ligaen, men det lyder til at du også er ved at være på rette spor med Dundee United! Ærgeligt med din kant, men pengene er nok gode at bruge på nye spillere. Det har jeg fortsat til gode, så brug dem fornuftigt! Smiley

Bubbles
Førsteholdsspiller

« Svar #64: 29 Apr 2015, 10:04 »

Surt med ligaen, men det lyder til at du også er ved at være på rette spor med Dundee United! Ærgeligt med din kant, men pengene er nok gode at bruge på nye spillere. Det har jeg fortsat til gode, så brug dem fornuftigt! Smiley

Det er meget ærgerligt men kunne kun lokke 19 mio ud af 2 BPL klubber. Han blev mildest talt meget utilfreds med at jeg ikke havde accepteret de bud.

Har fået 29 mio til transfers og har "kun" 120.000 i løn budgettet til rådighed, så de skal i den grad bruges fornuftigt!

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #65: 29 Apr 2015, 10:08 »

Det er meget ærgerligt men kunne kun lokke 19 mio ud af 2 BPL klubber. Han blev mildest talt meget utilfreds med at jeg ikke havde accepteret de bud.

Har fået 29 mio til transfers og har "kun" 120.000 i løn budgettet til rådighed, så de skal i den grad bruges fornuftigt!

Ja okay, så er der ikke meget at gøre, men 70 er da også pænt for en klub i Skotland. Smiley

Det er noget lignende det jeg har fået til rådighed, så ja - der skal findes røverkøb og skjulte perler til den kommende sæson!

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #66: 29 Apr 2015, 10:22 »

Jeg tænkte på om vi skulle have noteret hvem der er igang med udfordringen og hvor langt de er nået i det første opslag (Bubbles)?

Det kan give lidt ekstra motivation til nogle måske. Smiley

Bubbles
Førsteholdsspiller

« Svar #67: 29 Apr 2015, 11:06 »

Jeg tænkte på om vi skulle have noteret hvem der er igang med udfordringen og hvor langt de er nået i det første opslag (Bubbles)?

Det kan give lidt ekstra motivation til nogle måske. Smiley

Hermed tilført første indlæg  Thumbs Up

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #68: 29 Apr 2015, 11:11 »

Hermed tilført første indlæg  Thumbs Up

Fedt! Smiley Kan være der er nogen der spiller i det skjulte der gerne vil være med også.. Wink

Bubbles
Førsteholdsspiller

« Svar #69: 29 Apr 2015, 11:37 »

Ja okay, så er der ikke meget at gøre, men 70 er da også pænt for en klub i Skotland. Smiley

Det er noget lignende det jeg har fået til rådighed, så ja - der skal findes røverkøb og skjulte perler til den kommende sæson!

De 29 mio. er forresten efter jeg har hentet en gammel kending fra Cowdenbeath for 8,25 mio.

Lewis Milne hentede jeg til klubben i forbindelse med at de rykkede ned. Nu håber jeg han kan forsætte de samme takter på et  bedre hold  Smiley

Boxx
Landsholdsspiller

« Svar #70: 29 Apr 2015, 14:41 »

Efter en pause, hvor tiden blev brugt på bachelor, er jeg nu netop færdig med første sæson i Hearts, hvilket har sikret mig et trofæ til skabet i form af championship. Vandt ligaen med hele 17 point ned til Rangers på andenpladsen, hvilket udelukkende skyldes min defensive, kontra tilgang hvor jeg ikke lukkede mål ind i 11 kamp!

Nu venter trin 3, og jeg er her i tvivl om jeg skal blive i Hearts eller finde en større skotsk klub, hvis det kan lade sig gøre. Er misundelig på jeres budgetter, men fik da 500k til lønning, men kun 1,96 til transfers.. så må se om ikke et par frie transfers kan gøre meget ved situationen!

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Bubbles
Førsteholdsspiller

« Svar #71: 29 Apr 2015, 14:49 »

Efter en pause, hvor tiden blev brugt på bachelor, er jeg nu netop færdig med første sæson i Hearts, hvilket har sikret mig et trofæ til skabet i form af championship. Vandt ligaen med hele 17 point ned til Rangers på andenpladsen, hvilket udelukkende skyldes min defensive, kontra tilgang hvor jeg ikke lukkede mål ind i 11 kamp!

Nu venter trin 3, og jeg er her i tvivl om jeg skal blive i Hearts eller finde en større skotsk klub, hvis det kan lade sig gøre. Er misundelig på jeres budgetter, men fik da 500k til lønning, men kun 1,96 til transfers.. så må se om ikke et par frie transfers kan gøre meget ved situationen!

Stærkt... Tillykke med oprykningen  Thumbs Up

Hearts lader til at være en udmærket klub at blive i, hvis man ser på de resultater Broen05 har præsteret.
De er aktuelt den næst største klub i Skotland, i mit spil, selvom jeg snuppede 2. pladsen i år.

Boxx
Landsholdsspiller

« Svar #72: 29 Apr 2015, 14:53 »

Jeg overvejer det også Smiley har nogle fine spillere

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #73: 29 Apr 2015, 15:06 »

Jeg overvejer det også Smiley har nogle fine spillere

Tillykke med oprykningen! Smiley

Jeg havde heller ikke noget budget at gøre med, men med hjælp fra en ordentlig omgang lejede spillere til næsten ingen penge, er det lykkedes at få samlet en trup der kunne vinde Premiership. Jeg har holdt på enkelte vigtige spillere fra Hearts (Danny Wilson, Calum Paterson, Kenny Anderson, og de fleste unge spillere med PA over 2 stjerner), men resten er solgt, til salg eller røget på fri transfer. Det var nok til at vinde første sæson oppe, og som tidligere nævnt var det ALT jeg vandt.

Men forstår godt hvis du overvejer at skifte til en anden klub. Jeg synes selv Dundee United har et stærkt hold, som også får nogle fornuftige ungdomsspillere i mit save!

Bubbles
Førsteholdsspiller

« Svar #74: 29 Apr 2015, 15:12 »

Tillykke med oprykningen! Smiley

Jeg havde heller ikke noget budget at gøre med, men med hjælp fra en ordentlig omgang lejede spillere til næsten ingen penge, er det lykkedes at få samlet en trup der kunne vinde Premiership. Jeg har holdt på enkelte vigtige spillere fra Hearts (Danny Wilson, Calum Paterson, Kenny Anderson, og de fleste unge spillere med PA over 2 stjerner), men resten er solgt, til salg eller røget på fri transfer. Det var nok til at vinde første sæson oppe, og som tidligere nævnt var det ALT jeg vandt.

Men forstår godt hvis du overvejer at skifte til en anden klub. Jeg synes selv Dundee United har et stærkt hold, som også får nogle fornuftige ungdomsspillere i mit save!

The Terrors (Dundee United) er bestemt værd at at anbefale. Jeg har i hvert fald fået sat et rimelig skarpt hold op til min 2. sæson i klubben.

Har bl.a. hentet den tidl. Manchester United spiller Darren Gibson til den centrale midtbane samt er i færd med at hente den unge keeper Johnstone.

Desværre havde de solgt nogle af de største talenter fra start-truppen, men der er kommet nogle fine regens til fremtiden  Grin

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 17 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010