home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 412 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Challenges
| | |-+  The real SAF challenge - FM 15
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 17 Udprint
Forfatter Emne: The real SAF challenge - FM 15  (Læst 84100 gange)
Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #15: 20 Apr 2015, 11:36 »

Fedt der er kommet flere på henover weekenden  Smiley

Jeg kæmper en brav kamp i Cowdenbeath dog øjner jeg muligheden for oprykning alligevel  Smiley

Tror når/hvis det lykkes at jeg siger min stilling op. Det virker lidt langt væk med 3 mesterskaber og en EL triumf i Blue Brazil!
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #16: 20 Apr 2015, 11:40 »

Fedt der er kommet flere på henover weekenden  Smiley

Jeg kæmper en brav kamp i Cowdenbeath dog øjner jeg muligheden for oprykning alligevel  Smiley

Tror når/hvis det lykkes at jeg siger min stilling op. Det virker lidt langt væk med 3 mesterskaber og en EL triumf i Blue Brazil!

Det er også noget af en udfordring du er kommet på - i mit save ligger de sidst - ret suverænt endda! Smiley

Jeg er fortsat lidt tvivlende omkring om jeg bliver - kommer snart til første Youth Intake, så glæder mig lidt til at se hvad det bringer. Kommer der et par ordentlige spillere kan det være nok til at overbevise mig om at blive - Jeg er en sucker for at bygge et ungt hold op!  Peace
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #17: 20 Apr 2015, 11:52 »

Så er fase 2 overstået, efter en stensikker første plads blev sikret med hearts. 78 point efter 36 runder og hele 24 point foran Rangers, samtidig vandt vi også den skotske pokalturning over Dundee United på straffe!
Logged


Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #18: 20 Apr 2015, 11:53 »

Samtidig har Aberdeen fyret deres træner, så jeg har søgt det job.
Logged


Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #19: 20 Apr 2015, 11:55 »

Så er fase 2 overstået, efter en stensikker første plads blev sikret med hearts. 78 point efter 36 runder og hele 24 point foran Rangers, samtidig vandt vi også den skotske pokalturning over Dundee United på straffe!

Sådan!  Thumbs Up Er de markant bedre så (Aberdeen)?

Hvordan har du valgt at sætte dit hold? Billige spillere til salg, leje, egne unge eller hvordan er det lykkedes for dig? Jeg har valgt at sælge lidt ud af truppen, og så leje spillere uden at betale løn, for at få lidt styr på økonomien. Dog er stammen fortsat opbygget af egne spillere.
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #20: 20 Apr 2015, 12:29 »

I hearts, lejede jeg 6 unge spillere fra de forskelle engelske andens hold og så fik jeg hentet et par stykker på fri. Spillerne er meget bedre i Aberdeen og så var det jo også den klub sir Alex endte i, så det kunne være sjovt og gøre det med dem også!
Logged


Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #21: 20 Apr 2015, 13:08 »

I hearts, lejede jeg 6 unge spillere fra de forskelle engelske andens hold og så fik jeg hentet et par stykker på fri. Spillerne er meget bedre i Aberdeen og så var det jo også den klub sir Alex endte i, så det kunne være sjovt og gøre det med dem også!

Okay, så meget lig det jeg også har valgt at gøre.. Smiley Gider heller ikke gå ud og købe spillere til den næstbedste række, og så gøre det igen efter oprykning - hvis man nu bliver i klubben.

Ja kan jeg godt se, det er self meget historisk korrekt! Smiley Du må lige skrive om du får jobbet! Wink
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #22: 20 Apr 2015, 13:13 »

Har fået den! Er igang med træningskampe og transfer vinduet Smiley
Logged


Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #23: 20 Apr 2015, 13:17 »

Har fået den! Er igang med træningskampe og transfer vinduet Smiley

FEDT! Tillykke! Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #24: 20 Apr 2015, 14:01 »

Hvordan går det hos dig?
Logged


Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #25: 20 Apr 2015, 14:20 »

Hvordan går det hos dig?

Jeg er på arbejde så lige nu spiller jeg ikke, men når jeg kommer hjem, skal der games mellem pauserne med vasketøj, støvsugning oprydning i køkkenet, og hvad der ellers lige skal ordnes! Smiley Jeg er nået til slutningen af februar - 1. sæson, og og ligger nummer to efter Hibernian som sagt. Resultater er lidt op og ned synes jeg, men spillerne er heldigvis snart inde i opstillingerne - kan være det hjælper. Har lejet fire-fem spillere fra Man U - Andreas Pereira, Tom Thorpe, Reece James, Josh Hartop, samt Demetri Mitchell (købt af QPR), John Lundstram (Everton) og Tom Lawrence (Leicester). Derudover var Género Zeefuik (groningen) jo i klubben på leje i forvejen. Jeg har vidst ikke solgt nogen så vidt jeg husker, men er igang med at afhænde Osman Sow til Lokomotiv Moskva for et par millioner samlet, og så håber jeg at El Hassnaoui og Buaben får nogle bejlere snart, da jeg heller ikke har brug for dem (fleste lejeaftaler går over næste sæson også).

Adam Eckersley forsvinder på fri til sommer (valgte ikke at forlænge, sætte ham til salg, og Motherwell skrev med ham i strarten af Januar efter jeg havde tilbudt ham væk), og ellers er der underskrevet kontrakter, således at ingen ellers forsvinder.

Jeg har underskrevet med et ungt talent - kan ikke lige huske fornavn, men ihvertfald McKay (ikke ham der allerede er i klubben jeg tænker på). Han er 17-18 år og jeg glæder mig lidt til at se hvad han kan.

Som sagt er Danny Wilson langtidsskadet men satser på at have ham i slutningen af turneringen, når der skal spilles PlayOffs.

Skal nok lige ligge et SS op af til- og afgange når jeg kommer hjem! Smiley

Glæder mig til at høre hvem du kan lokke til Aberdeen! Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #26: 20 Apr 2015, 15:16 »

Så har Charley McKinney overtaget jobbet i East Stirlingshire (som klubben hedder, ikke stillingshire) og jeg ser frem til at komme godt igang med denne challenge!
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #27: 20 Apr 2015, 22:25 »

Lille Update efter mine første 12 kampe, heraf 10 i ligaen og 2 i ligacuppen. 9 sejre, 2 uafgjorte og 1 enkelt nederlag (sjovt nok mod min gamle klub hearts). I skrivende stund er der 5 point ned til nummer to, så det kører rigtig godt!
Logged


Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #28: 21 Apr 2015, 08:17 »

Lille Update efter mine første 12 kampe, heraf 10 i ligaen og 2 i ligacuppen. 9 sejre, 2 uafgjorte og 1 enkelt nederlag (sjovt nok mod min gamle klub hearts). I skrivende stund er der 5 point ned til nummer to, så det kører rigtig godt!

God start på Premiership! Smiley Paradoksalt nok at Hearts skulle være første nederlag.. Det er karma lige der. Wink

Jeg nåede til playoff finalerne inden jeg slukkede igår. Hibernian tog som ventet førstepladsen, Vi blev nummer 2, og på grund af vores sidste kamp endte Rangers som nummer 4, da vi spillede 0-0 med dem. Det betød at Falkirk rykkede over Rangers på tredjepladsen, og om det betød at de fik fordel af hjemmebane i sidste kamp i semifinalerne (eller hvad det hedder) til oprykning vides ikke, men de gik ihvertfald videre til finalen med samlet 3-1 over Rangers (som altså IKKE rykker op). Nu skal vi så møde Falkirk i 2 kampe, hvor vi har gode erfaringer i min tid som Hearts-manager, så jeg glæder mig til at komme hjem fra arbejde i dag!

I forhold til Regens er der kommet én brugbar, så kommer der et andet job så kunne jeg også godt finde på at slå til. Jeg har dog lejet alle spillere for næste sæson også pånær Zeefuik (som ikke ville - klubben havde accepteret), samt Tyler Blackett, så holdet er konkurrencedygtigt vil jeg vurdere. Derudover har jeg skrevet under med Zeil Ismail fra Wolves, da jeg tidligere har haft rigtig gode erfaringer med ham.
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #29: 21 Apr 2015, 12:51 »

The double i første sæson må siges at være godkendt, vinder ligaen med 3 point ned til Celtic og en skotsk pokalfinale mod Queen of the South.
Logged


Sider: 1 [2] 3 4 ... 17 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010