home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  1 Bruger, 407 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Challenges
| | |-+  The real SAF challenge - FM 15
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 17 Udprint
Forfatter Emne: The real SAF challenge - FM 15  (Læst 84099 gange)
Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #45: 22 Apr 2015, 08:38 »

Så er jeg igang med trin 3 og det bliver som udgangspunkt fortsat i Hearts, hvor vi efter de to første kampe er på maksimum point. Vi er seedet fjerdesidst, men bestyrelsen vil have en respektabel midterplacering. Jeg satser på mere! Der er lejet en ordentlig omgang spillere, som har mere kvalitet end dem på kontrakt, og billigere i løn, hvis der overhovedet betales løn.

Første runde i pokalen bød på gensyn med East Stirlingshire, og med en 2-0 sejr efter 120 minutter (reserverne kunne ikke lige score i de første 90) er vi videre der også - dog ikke en turnering jeg satser mere end 70% af spillerne på - ligaen har førsteprioritet!
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #46: 22 Apr 2015, 09:26 »

Så er jeg igang med trin 3 og det bliver som udgangspunkt fortsat i Hearts, hvor vi efter de to første kampe er på maksimum point. Vi er seedet fjerdesidst, men bestyrelsen vil have en respektabel midterplacering. Jeg satser på mere! Der er lejet en ordentlig omgang spillere, som har mere kvalitet end dem på kontrakt, og billigere i løn, hvis der overhovedet betales løn.

Første runde i pokalen bød på gensyn med East Stirlingshire, og med en 2-0 sejr efter 120 minutter (reserverne kunne ikke lige score i de første 90) er vi videre der også - dog ikke en turnering jeg satser mere end 70% af spillerne på - ligaen har førsteprioritet!

Tillykke med oprykningen....  Thumbs Up

Det bliver spændende at høre om hvad du kan drive det til med Hearts. Jeg kan fortælle dig de ligger nr. 3 i PL hos mig. Så intet pres  Opstemt
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #47: 22 Apr 2015, 09:28 »

Afsted til trin 2!

Datoen er 8 januar, og jeg har liget fået nyt job. Hearts sendte deres manager til Kilmarnock, og der stod jo så et sæde ledigt. Jeg kan med glæde påpege at jeg overtog jobbet, for holdet der efter 19 kampe fører ligaen med 43 point, 2 bedre end Rangers og 7 bedre end Hibernian Smiley

Det er åbenbart kun mig der ikke kunne lokke Hearts til at hyre mig  Ubeslutsom

Jeg må være virkelig dårlig til de job interviews!

Held og lykke!
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #48: 22 Apr 2015, 09:33 »

Tillykke med oprykningen....  Thumbs Up

Det bliver spændende at høre om hvad du kan drive det til med Hearts. Jeg kan fortælle dig de ligger nr. 3 i PL hos mig. Så intet pres  Opstemt


Haha! Smiley Der ligger jeg da også lige nu! Wink Ej håber da på en fornuftig placering i toppen allerede i år, men ser lige tiden an. Jeg har lokket bestyrelsen til at opgradere faciliteter m.v. så Hearts er bestemt ikke en dum klub at være i.

Det er åbenbart kun mig der ikke kunne lokke Hearts til at hyre mig  Ubeslutsom

Jeg må være virkelig dårlig til de job interviews!

Held og lykke!

Kun godt at vi ikke alle har den samme karriere  Thumbs Up Men derfor kan jeg godt følge din irritation! Hvordan går det ellers? Tæt på oprykning endnu?
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #49: 22 Apr 2015, 09:53 »

Haha! Smiley Der ligger jeg da også lige nu! Wink Ej håber da på en fornuftig placering i toppen allerede i år, men ser lige tiden an. Jeg har lokket bestyrelsen til at opgradere faciliteter m.v. så Hearts er bestemt ikke en dum klub at være i.

Kun godt at vi ikke alle har den samme karriere  Thumbs Up Men derfor kan jeg godt følge din irritation! Hvordan går det ellers? Tæt på oprykning endnu?

Ja bestemt er det godt med ensartede spil... Jeg er bare misundelig Smiley

Cowdenbeath har overrasket mig positivt på det seneste  Smiley Datoen siger december 2015 og jeg fører championship. Det skyldes nok mest at alle slår alle, så der har ikke skulle skrabes så mange point sammen.

Midtbane talentet er gået fuldstændig i stå  ticked off Heldigvis har min lejesvend fra Celtic åbenbart valgt at vi skal vinde kampe, så han er nærmest gået mål amok  Grin

Snuppede lige Challenge cup trofæet igår aftes, så det kan være der er gode muligheder for et nyt job når livet i Blue Brazil er overstået  Smiley
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #50: 22 Apr 2015, 10:02 »

Ja bestemt er det godt med ensartede spil... Jeg er bare misundelig Smiley

Cowdenbeath har overrasket mig positivt på det seneste  Smiley Datoen siger december 2015 og jeg fører championship. Det skyldes nok mest at alle slår alle, så der har ikke skulle skrabes så mange point sammen.

Midtbane talentet er gået fuldstændig i stå  ticked off Heldigvis har min lejesvend fra Celtic åbenbart valgt at vi skal vinde kampe, så han er nærmest gået mål amok  Grin

Snuppede lige Challenge cup trofæet igår aftes, så det kan være der er gode muligheder for et nyt job når livet i Blue Brazil er overstået  Smiley

Det er sgu da meget godt så!

Tror måske du er en af dem der skal skifte klub for at komme videre efter fase 2, uden at forklejne Cowdenbeath alt for meget, hvis du da gerne vil videre inden for overskuelig fremtid. Men det er selvfølgelig en god udfordring hvis du bliver efter oprykning. Wink

Tillykke med resultaterne ihvertfald! Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #51: 22 Apr 2015, 10:09 »

Det er sgu da meget godt så!

Tror måske du er en af dem der skal skifte klub for at komme videre efter fase 2, uden at forklejne Cowdenbeath alt for meget, hvis du da gerne vil videre inden for overskuelig fremtid. Men det er selvfølgelig en god udfordring hvis du bliver efter oprykning. Wink

Tillykke med resultaterne ihvertfald! Smiley

Tak  Smiley

Jeg regner bestemt med at pakke min kuffert og smutte efter en evt. oprykning. Der ligger et alt for stort arbejde og tidskrævende projekt at føre dem til evt. yderligere succes!
« Seneste Redigering: 22 Apr 2015, 10:12 af Bubbles » Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #52: 23 Apr 2015, 09:34 »

Tak  Smiley

Jeg regner bestemt med at pakke min kuffert og smutte efter en evt. oprykning. Der ligger et alt for stort arbejde og tidskrævende projekt at føre dem til evt. yderligere succes!

Kan jeg godt forstå! Smiley

En lille opdatering herfra - første sæson i Premiership er indtil videre gået over al forventning. en sikker andenplads 7 point efter Celtic - vi har tabt fire kampe - herunder én mod Celtic og vundet resten (vi har spillet 15 kampe). Vi er i kvartfinalen i ligacuppen, hvor jeg dog har sparet de 11 bedste spillere, så der er jeg også godt tilfreds.

Af spillere i truppen kan jeg nævne:

Målmand: J. Pereira (leje - Man Utd)
Højreback: C. Paterson (i klubben fra start)
Midterforsvar højre: D. Diagne (leje - Barcelona)
Midterforsvar venstre: D. Wilson (i klubben fra start)
Venstreback: R. James (leje - Man Utd)
Defensiv midtbane: L. O'Neil (leje - West Bromwich)
Central midtbane højre: L. Baker (Leje - Chelsea)
Central midtbane venstre: K. Anderson (i klubben fra start)
Højre wing: P. Roberts (leje i Fulham)
Venstre wing: T. Lawrence (leje i Leicester)
Angriber: Y. Sanogo (leje i Arsenal)

Derudover har jeg på bænken:
1. N. Alexander - målmand (i klubben fra start)
2. T. Blackett - forsvar centralt og venstre (leje - Man Utd)
3. J. McCarthy - forsvar centralt og højre, samt defensiv midtbane (leje - Southampton)
4. G. Green - Central midtbane og angriber (leje - Everton)
5. Z. Ismail - højre og venstre wing (fri transfer fra Wolves)
6. A. Pereira - højre og venstre wing (leje - Man Utd)
7. W. Keane - angriber (leje i Man Utd)

Udover disse har jeg også disse til rådighed:
K. Iheanacho - angriber (leje - Man City)
D. Mitchell - højre og venstre wing (leje - QPR)
J. Keatings - angriber (i klubben fra start)
P. Buaben - central midtbane (i klubben fra start)
S. Robinson - central midtbane (i klubben fra start)
P. Gazzaniga - målmand (leje - Southampton)
H. Toffolo - venstreback (leje - Norwich)
S. Rutherford - højreback (i klubben fra start)

Jeg kører i stor stil rotation i Ligacuppen som sagt, og så også på kanterne og den centrale midtbane.
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #53: 24 Apr 2015, 10:31 »

Kan jeg godt forstå! Smiley

En lille opdatering herfra - første sæson i Premiership er indtil videre gået over al forventning. en sikker andenplads 7 point efter Celtic - vi har tabt fire kampe - herunder én mod Celtic og vundet resten (vi har spillet 15 kampe). Vi er i kvartfinalen i ligacuppen, hvor jeg dog har sparet de 11 bedste spillere, så der er jeg også godt tilfreds.


Stærkt med placeringen indtil videre  Thumbs Up

Update fra Acair Breckenridge, som netop er blevet kåret til årets manager i champioship efter at have ført den skortske svar på Hobro til direkte oprykning til Premier League  Smiley Smiley Smiley Cowdenbeath rykkede op med hele 10 point mindre ind vinderen fra sæsonen før.

Lewis Milne var min altoverskyggende profil!! Den centrale midtbane spiller lavede intet mindre ind 20 mål i 32 kampe!! Dette medførte at han blev årets spiller i klubben og i championship  Thumbs Up
 
Kontrakten er ikke blevet forlænget i Cowdenbeath, så er på klubjagt til at påbegynde fase 3!

Jeg har følgende klubber i kiggerten: Aberdeen, Hearts, Hibernian samt Dundee United.

Aktuelt (1/9 2016) ligger Dundee United til nedrykning, så det ser ud som om det bliver dem der fyrer deres træner først.

Hvordan går det med jer andre ??

Edit:
Det blev Dundee United der først blev ledig  Thumbs Up

« Seneste Redigering: 24 Apr 2015, 21:03 af Bubbles » Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #54: 24 Apr 2015, 21:25 »

Stærkt med placeringen indtil videre  Thumbs Up

Update fra Acair Breckenridge, som netop er blevet kåret til årets manager i champioship efter at have ført den skortske svar på Hobro til direkte oprykning til Premier League  Smiley Smiley Smiley Cowdenbeath rykkede op med hele 10 point mindre ind vinderen fra sæsonen før.

Lewis Milne var min altoverskyggende profil!! Den centrale midtbane spiller lavede intet mindre ind 20 mål i 32 kampe!! Dette medførte at han blev årets spiller i klubben og i championship  Thumbs Up
 
Kontrakten er ikke blevet forlænget i Cowdenbeath, så er på klubjagt til at påbegynde fase 3!

Jeg har følgende klubber i kiggerten: Aberdeen, Hearts, Hibernian samt Dundee United.

Aktuelt (1/9 2016) ligger Dundee United til nedrykning, så det ser ud som om det bliver dem der fyrer deres træner først.

Hvordan går det med jer andre ??

Edit:
Det blev Dundee United der først blev ledig  Thumbs Up



Tillykke med oprykningen! Smiley Godt gået med de ret begrænsede midler som jeg uden tvivl forventer er tilfældet i Cowdenbeath..

Og tillykke med det nye job i Dundee United. Helt sikkert en fornuftig trup der lige skal have det sidste skub. Smiley

Jeg er halvvejs i første sæson, og ligger to'er - ti point efter Celtic, og fire point foran netop Dundee United. Jeg er i semifinalen i ligacuppen, hvor jeg dog desværre har trukket Celtic, så er bange for at reserveholdet er færdige i den turnering meget snart. Ellers venter Rangers eller Aberdeen i finalen.
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #55: 27 Apr 2015, 21:23 »

Skal møde Leverkusen i semifinalen i Euro League og ligger til at vinde mit 3 mesterskab, hvordan går det hos jer?
Logged


Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #56: 27 Apr 2015, 21:52 »

Hvordan er reglerne efter man skal videre til England? Skal jeg sige op og vente på jeg bliver et job eller jeg blive i Aberdeen indtil jeg bliver tilbudt et job?
Logged


Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #57: 28 Apr 2015, 00:25 »

2 Januar lykkedes det endelig at blive ansat i en klub, klubben er Aston villa som pt. ligger på en 18 plads.
Logged


Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #58: 28 Apr 2015, 08:05 »

2 Januar lykkedes det endelig at blive ansat i en klub, klubben er Aston villa som pt. ligger på en 18 plads.

FEDT! Og fed klub! Smiley Så går jagten ind på trofæerne!  Thumbs Up Lav da lige en gennemgang af hvad der skal ske - hvis du da har lyst. Kunne være fedt at se og høre holdet og overvejelserne over hvad der skal ske, og hvordan du skal nå toppen! Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #59: 28 Apr 2015, 09:56 »

Jeg kom nogle skridt nærmere Europa i går aftes og vil da lige fortælle om hvordan det er gået indtil videre.

Jeg er fortsat i min første sæson med Hearts i Premiership, og ligger på en sikker andenplads, 8 point efter Celtic og med 14 point til Aberdeen på tredjepladsen - efter 30 kampe.

Vi har vundet Ligacuppen, hvor vi slog Celtic 3-1 i semifinalen og Rangers blev slået 1-0 i finalen.

Vi er i semifinalen i pokalturneringen, som vi vandt sidste år. Her skal vi endnu engang op mod Celtic, så jeg forventer ikke noget i denne turnering, som jeg heller ikke gjorde i ligacuppen.

Topscorere for klubben er Will Keane og Zeli Ismail på 15 scoringer hver, hvilket er mere eller mindre et mål per kamp (en del rotation på holdet). Jeg har skrevet permanent kontrakt med Josh Harrop som i forvejen er lejet i klubben, og derudover har vi sikret os Lewis Ward - ung engelsk målmand fra Reading, som jeg forventer bliver en af de bedste målmænd i ligaen. Han er 18 år på nuværende tidspunkt, og han er købt fri for 200.000 kr. med det samme.

Spillere der gør det godt - mange om buddet, men skal fremhæve Lewis Baker fra Chelsea på den fremskudte playmaker-rolle på den centrale midtbane, samt de to topscorere. Men derudover er der rigtig mange der spiller til 7.5 i snit, hvorfor jeg ikke lige nævner dem alle.

Største problem ligger i midterforsvaret, da der ikke er nok kvalitet hvis to spillere ikke kan spille. Der er simpelthen ikke nok kvalitet på bænken efter min mening. Heldigvis har jeg netop fået en ung forsvarsspiller retur fra lån, som jeg ikke havde tænkt over jeg havde - Jordan McGhee, som faktisk er dygtig nok.

Derudover har vi fået Youth Intake - For H!!!!!!! noget LORT!.. Der er én spiller, der kan blive middelmådig - resten er ringere end FC Zulu og bliver aldrig bedre!
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 17 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010