home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
18 Dec 2024, 11:47 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  2 Brugere, 1285 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | |-+  Deal - No Deal
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 47 Udprint
Forfatter Emne: Deal - No Deal  (Læst 176184 gange)
Seller95
Manager

Sv: Deal - No Deal
« Svar #90: 21 Nov 2014, 16:44 »

Spillernavn: Nicolaj Jørgensen
Køb/salg:  Salg
Sælger: Portsmputh
Køber: Hull
Pris: 16 mio. og 50 % af næste salg

Sæson: Sommer transfer, 2 sæson.

Jeg hentede i første sæson den unge keeper Jørgensen i AaB på fri transfer. Han har ageret backup hele sæsonen men har udviklet sig rigtig fin. Han er stadig backup til 2. sæson, men jeg tror han har et stort potientale. Jeg ved ikke om jeg skal sælge nu, eller beholde ham, give ham et par kampe og se om han kan blive en stor målmand i England. Økonomien i Portsmouth i League 1 (rykkede op) er ikke fandens god, har dog fået bedre styr på den..

Deal eller no deal??

Arsenal <3

Boerre
Landsholdsspiller

« Svar #91: 23 Nov 2014, 00:44 »

Spillernavn: Yussuf Poulsen
Køb/salg:  Køb
Sælger: RB Leibzig
Køber: Brøndby(mig)
Pris: 50

Han er fast på landsholdet. Ser det som et stort plus han er dansker og hans mentale stats ser rigtig gode ude. Det er dog mange penge og hele mit transferbugdet. Så er lidt i tvilv.

beringer
Reserveholdsspiller

« Svar #92: 23 Nov 2014, 02:32 »

Spillernavn: Nicolaj Jørgensen
Sælger: Portsmputh
Køber: Hull
Pris: 16 mio. og 50 % af næste salg

Sæson: Sommer transfer, 2 sæson.

Jeg hentede i første sæson den unge keeper Jørgensen i AaB på fri transfer. Han har ageret backup hele sæsonen men har udviklet sig rigtig fin. Han er stadig backup til 2. sæson, men jeg tror han har et stort potientale. Jeg ved ikke om jeg skal sælge nu, eller beholde ham, give ham et par kampe og se om han kan blive en stor målmand i England. Økonomien i Portsmouth i League 1 (rykkede op) er ikke fandens god, har dog fået bedre styr på den..

Deal eller no deal??

Hvad siger dine trænere/scouts om hans mulighed for udvikling? Er der meget udviklingsmulighed i ham endnu, ville jeg beholde ham, og satse på en ny kontrakt, og selvom at han har udviklet sig en del her, så sørge for at han bliver endnu mere udviklet, både via god træning, og via spilletid. Du burde kunne får mere for ham på sigt, hvis han kan udvikle sig, og især hvis du kan gøre ham til en mere eller mindre profil i din klub. Jeg regner med at det er kroner du taler om, og derfor jeg mener at det er NO DEAL.

beringer
Reserveholdsspiller

« Svar #93: 23 Nov 2014, 02:35 »

Spillernavn: Yussuf Poulsen
Køb/salg:  Køb
Sælger: RB Leibzig
Køber: Brøndby(mig)
Pris: 50

Han er fast på landsholdet. Ser det som et stort plus han er dansker og hans mentale stats ser rigtig gode ude. Det er dog mange penge og hele mit transferbugdet. Så er lidt i tvilv.

Hvad siger dine scouts om ham? Stadig udviklings mulighed? Vil han være for dyr i dit lånbudget?

At bruge hele budgettet på en spiller er som oftest en dum ting, medmindre man har en klub hvor det hele ellers bare kører og spinder der ud af. 50 mio er mange penge i Danmark, så vil sige at du burde kunne finde lige så gode spillere, til lavere penge, i f.eks. øst europæiske klubber. Men er der god udviklings mulighed i ham, og kan han løfte dit spil til en ny dimension, også rent europæisk, så kan det være en god ting..., men den er MEGA svær..., men jeg vil sige NO DEAL, også fordi der ikke står hvor langt inde i spillet det er.

Boerre
Landsholdsspiller

« Svar #94: 23 Nov 2014, 03:11 »

Hvad siger dine scouts om ham? Stadig udviklings mulighed? Vil han være for dyr i dit lånbudget?

At bruge hele budgettet på en spiller er som oftest en dum ting, medmindre man har en klub hvor det hele ellers bare kører og spinder der ud af. 50 mio er mange penge i Danmark, så vil sige at du burde kunne finde lige så gode spillere, til lavere penge, i f.eks. øst europæiske klubber. Men er der god udviklings mulighed i ham, og kan han løfte dit spil til en ny dimension, også rent europæisk, så kan det være en god ting..., men den er MEGA svær..., men jeg vil sige NO DEAL, også fordi der ikke står hvor langt inde i spillet det er.

Endte med ikke at købe ham. Købte en svensker i stedet.

ulle94
Landsholdsspiller

« Svar #95: 24 Nov 2014, 23:38 »

Walker eller Clyne? Kan få Walker for 90 mio og Clyne for 67.5 mio. Hvem af de to ville I vælge? Smiley

bøvle
Manager

« Svar #96: 25 Nov 2014, 09:47 »

Clyne !

De er meget tætte, men synes Walker er bedre end Clyne på det mindre afgørende stats, men Clyne har en fordel, omend lille, på de vigtigste stats. Dog ville jeg træne Clyne i styrke når du henter ham.

NAsMaR
Førsteholdsspiller

« Svar #97: 25 Nov 2014, 11:19 »

Clyne, Clyne, Clyne..Spiller som et bæst. Walker spiller slet ikke på samme niveau imo.

ulle94
Landsholdsspiller

« Svar #98: 27 Nov 2014, 19:50 »

Skal jeg slå til og hente Pogba?

Er City i optakten til tredje sæson btw Smiley

Yaya er blevet 33, men er stadig en klassespiller. Hans kontrakt udløber dog efter sæsonen, og har ikke tænkt mig at forlænge til den løn, han kræver.

Skal jeg skyde ham afsted nu og hente Pogba?

EDIT:

Har trukket mit bud tilbage. Vil hellere bruge penge på mere nødvendige forstærkninger. Smiley
« Seneste Redigering: 27 Nov 2014, 20:01 af ulle94 » Logged

fck-drengen
Gæst

« Svar #99: 27 Nov 2014, 20:04 »

Spillernavn: De Gea
Køb/salg: Salg
Køber: PSG
Sælger: Man UTD(mig)
Pris: 375mio dkk
Lønninger: ?
Sæson: 1. transfervindue
375mio er mange penge, men måske nogle mere kyndige end mig med mit 1. save i FM 15 kan hjælpe med at træffe beslutningen ? Smiley

HulkOmaniA
Førsteholdsspiller

« Svar #100: 27 Nov 2014, 20:20 »

vil sige no deal!

Brøndby og Manchester United siden 1994/1995

Fc Barcelona siden Ronaldinho tryllede rundt

fck-drengen
Gæst

« Svar #101: 27 Nov 2014, 20:25 »

vil sige no deal!
Kiggede også lige på de målmænd jeg kunne få, og jeg vil nok også sige det samme. Jeg afslår  Thumbs Up

NAsMaR
Førsteholdsspiller

« Svar #102: 27 Nov 2014, 20:29 »

Skal jeg slå til og hente Pogba?

Er City i optakten til tredje sæson btw Smiley

Yaya er blevet 33, men er stadig en klassespiller. Hans kontrakt udløber dog efter sæsonen, og har ikke tænkt mig at forlænge til den løn, han kræver.

Skal jeg skyde ham afsted nu og hente Pogba?

EDIT:

Har trukket mit bud tilbage. Vil hellere bruge penge på mere nødvendige forstærkninger. Smiley

Synes det var en god deal ellers, synd du ikke fik den i hus - du får vel ikke bedre midtbanespillere - udover Tielemanns selvf.

bettenelle
Førsteholdsspiller

« Svar #103: 28 Nov 2014, 21:14 »

Spillernavn: Daniel Amartey
Sælger: FCK
Køber: Ajax
Pris: 11 mio nu, 20 mio over 12 måneder, 10 mio efter 50 ligakampe, 19 mio efter 10 internationale kampe og 50 % af næste salg.
Han var klart min bedste spiller i forsvaret og skal med sikkerhed ud efter en ny hvis han skal væk.
Deal eller no deal??

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

« Svar #104: 28 Nov 2014, 22:22 »

Vil han kunne spille sig på deres hold? spiller han regelmæssigt for sit landshold? hvis du kan svare ja til begge ting, så ville jeg klart sige deal.

Hvis han derimod næppe vil spille meget i Ajax, så nej. Michael Lüftner kunne måske afløse ham hvis det er.

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 47 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010