home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  0 Brugere, 587 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | |-+  Deal - No Deal
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 47 Udprint
Forfatter Emne: Deal - No Deal  (Læst 164654 gange)
Mort857
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #60: 12 Nov 2014, 02:26 »

Sælg David de gea og køb valdes, han er vanvittig i fm og har minimum 3-4 gode år tilbage
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #61: 12 Nov 2014, 22:55 »

Spiller: Jonny Williams
Køb/Salg: Slag
Køber: Southampton
Sælger (Mig): Crystal Palace
Tidspunkt: Lige startet første sæson
Beløb: 75 mio her og nu

Deal - no deal Huh?
Logged

rallew0p
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #62: 16 Nov 2014, 19:29 »

Måske ikke en traditionel deal/no deal men;

Spiller: Marko Marin
Køb/Salg: Køb
Køber: Fiorentina (mig)
Tidspunkt: Juni 2015 (dvs efter 1 sæson)
Beløb: 62.5 mio

Beløbet er forhåndsaftalt da han har været på leje hos mig i sidste sæson (ikke noget jeg har arrangeret, er han i virkeligheden) og gjorde det helt udmærket med 29 kampe fra start, 3 som indskifter hvilket resulteret i 6 mål og 6 assists. Ikke fremragende men okay.
Normalt ville jeg have købt en spiller med hans stats til den pris med det samme men jeg har købt kæmpe talentet Memphis Depay og Andrew Ayew kommer på fri transfer den 1 juli; begge spillere som foretrækker venstre side - ligesom Marin.
Det betyder, at jeg har 4 (5 hvis man tæller Illicic med som også kan spille wing) spillere til 2 positioner og kan ikke bestemme mig for om jeg skal ofre de penge på at have Marin også, altså en evt 5 - da jeg som minimum også skal bruge penge på en ny målmand (første prioritet) og en ny angriber.
De 4 spillere til de to wings er Vargas, Cuadrado, Depay og Ayew hvilket umiddelbart er kvalitet nok..
Nå.

Deal - no deal, hvad siger i?
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #63: 17 Nov 2014, 12:27 »

Lad os få noget gang i denne tråd gutter, kom så !!  Peace

Deal eller no deal? Jeg har følgende spørgsmål:

Spiller: Victor Valdes
Klub: Crystal Palace (Mig)
Pris: Fri transfer (Engangsbeløb på 15 mio og agenthonorar på 12 mio)

Kontrakt: Udløber sommeren 17 - jeg er pt i feb 15
2.2 mio pr måned
95 k pr spillet kamp
150 k pr rent bur
2,5 mio for at undgå nedrykning
og så til min største bekymring - 25 % lønstigning pr sæson (Den må vel allerede ramme nu til sommer, ikke?)

Hvad siger i, lad mig høre? Jeg får frigivet en masse lønkroner til sommer, har pt Hennesey som gør det ganske udemærket og synes måske det er mange penge at kaste op imod 3 mio om måneden efter en keeper, men hvad siger i ? Smiley
Logged

20LEGEND
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #64: 17 Nov 2014, 22:33 »

Spiller: Kevin Strootman
Klub: Manchester United
Pris: 330 mio
Køb/Salg: Køb
Tidspunkt: Sommer 2015
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #65: 17 Nov 2014, 22:44 »

Spiller: Kevin Strootman
Klub: Manchester United
Pris: 330 mio
Køb/Salg: Køb
Tidspunkt: Sommer 2015

Deal. Uden tvivl.
Det er mange penge, men han er det værd.
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #66: 18 Nov 2014, 15:27 »

Jeg er Crystal Palace

Har købt Sisto i midtjylland inden første sæson, nu står jeg mellem 1. og 2. sæson og Monaco byder 65 kontant og 100 over 12 måneder, altså 165 i alt over et år, samt 25 % af næste salg, skal jeg sige ja eller nej til det?

Hans rapport siger han kan blive en stjerne højremidtbane i PRL !?!?!
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #67: 18 Nov 2014, 17:02 »

Jeg er Crystal Palace

Har købt Sisto i midtjylland inden første sæson, nu står jeg mellem 1. og 2. sæson og Monaco byder 65 kontant og 100 over 12 måneder, altså 165 i alt over et år, samt 25 % af næste salg, skal jeg sige ja eller nej til det?

Hans rapport siger han kan blive en stjerne højremidtbane i PRL !?!?!

Nej. har set nogle har fået bud på over 300 mio så KLART NO DEAL!
Logged

H A L A   M A D R I D!

Fck_mester
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #68: 18 Nov 2014, 17:14 »

Lad os få noget gang i denne tråd gutter, kom så !!  Peace

Deal eller no deal? Jeg har følgende spørgsmål:

Spiller: Victor Valdes
Klub: Crystal Palace (Mig)
Pris: Fri transfer (Engangsbeløb på 15 mio og agenthonorar på 12 mio)

Kontrakt: Udløber sommeren 17 - jeg er pt i feb 15
2.2 mio pr måned
95 k pr spillet kamp
150 k pr rent bur
2,5 mio for at undgå nedrykning
og så til min største bekymring - 25 % lønstigning pr sæson (Den må vel allerede ramme nu til sommer, ikke?)

Hvad siger i, lad mig høre? Jeg får frigivet en masse lønkroner til sommer, har pt Hennesey som gør det ganske udemærket og synes måske det er mange penge at kaste op imod 3 mio om måneden efter en keeper, men hvad siger i ? Smiley

Jeg synes godt nok det er mange penge at give i løn.

men spørgsmålet er hvad alternativet er. Det kan godt være du kan få en god målmand til meget lavere løn, men så skal du måske ud og smide en del millioner i transfersum. Set på den måde kan det godt være et røverkøb.

Men i forhold til hvilken klub du er, så synes jeg umiddelbart det er meget høj løn at give.
Jeg ville personligt hellere bruge en sådan løn på en rigtig god markspiller Smiley
Logged

MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #69: 18 Nov 2014, 23:13 »

Er lige startet med Manchester United, og synes lidt jeg mangler en mand til min midtbane. Han skal gerne være den kreative sammen med Di Maria, men samtidig også kunne hjælpe lidt til defensivt. Har fået et bud på 345 millioner kroner accepteret på Kovacic fra Inter. Er det en deal eller no deal?
Logged

El Cubo
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #70: 18 Nov 2014, 23:31 »

Lad os få noget gang i denne tråd gutter, kom så !!  Peace

Deal eller no deal? Jeg har følgende spørgsmål:

Spiller: Victor Valdes
Klub: Crystal Palace (Mig)
Pris: Fri transfer (Engangsbeløb på 15 mio og agenthonorar på 12 mio)

Kontrakt: Udløber sommeren 17 - jeg er pt i feb 15
2.2 mio pr måned
95 k pr spillet kamp
150 k pr rent bur
2,5 mio for at undgå nedrykning
og så til min største bekymring - 25 % lønstigning pr sæson (Den må vel allerede ramme nu til sommer, ikke?)

Hvad siger i, lad mig høre? Jeg får frigivet en masse lønkroner til sommer, har pt Hennesey som gør det ganske udemærket og synes måske det er mange penge at kaste op imod 3 mio om måneden efter en keeper, men hvad siger i ? Smiley
Kig op Nicola Leali fra Juventus, fik ham på fri transfer til Watford i pl! gør det super, noget billigere alternativ, og noget yngere
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #71: 19 Nov 2014, 12:38 »

Jeg synes godt nok det er mange penge at give i løn.

men spørgsmålet er hvad alternativet er. Det kan godt være du kan få en god målmand til meget lavere løn, men så skal du måske ud og smide en del millioner i transfersum. Set på den måde kan det godt være et røverkøb.

Men i forhold til hvilken klub du er, så synes jeg umiddelbart det er meget høj løn at give.
Jeg ville personligt hellere bruge en sådan løn på en rigtig god markspiller Smiley

Kig op Nicola Leali fra Juventus, fik ham på fri transfer til Watford i pl! gør det super, noget billigere alternativ, og noget yngere

Fedt med nogle svar drenge, og tak for dem ! Jeg var lige præcis en uge for sent på den mht at få fingrene i Leali, der skrev under på en kontrakt med Empoli efter første sæson.

Jeg endte dog med at hente Valdes ind, og lig lige mærke til at lønnen naturligvis er pr. måned og ikke pr. uge - ved det kan forvirre nogen sommetider at jeg spiller med månedslønninger Smiley

Men som FCK_Mester også argumenterede for, så jeg det som lidt af en røverkøb, da han var 1½ eller 2 stjerner bedre end Hennesey samtidig med at jeg gik/går ud fra en overbevisning om at en stærk defensiv er fundamentet for at kunne bevæge sig op af i ligaen. Og i den forbindelse må Valdes siges at være en af ligaens klart bedste keepere Smiley
Logged

Humle1337
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #72: 19 Nov 2014, 17:45 »

Spillernavn: El Sharaawy
Køb/salg: Salg
Køber: Monaco
Sælger: Milan (mig)
Pris: 250
Sæson: 1.sæson

Deal no deal? Aner ikke hvor god han kan blive Smiley
Logged

Have you ever seen a lion limber up before taking down a gazelle?

Est-1892
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #73: 19 Nov 2014, 18:05 »

No deal..

El Sharaawy 21 år gammel, du finder ikke bedere til prisen !
Logged

#Respect

The Captain says goodbye!

Gungner
Gæst
 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #74: 19 Nov 2014, 19:43 »

Er lige startet med Manchester United, og synes lidt jeg mangler en mand til min midtbane. Han skal gerne være den kreative sammen med Di Maria, men samtidig også kunne hjælpe lidt til defensivt. Har fået et bud på 345 millioner kroner accepteret på Kovacic fra Inter. Er det en deal eller no deal?

No deal. Ville hellere gå efter Lucas Romero, der kan fåes for £7 millioner.
Ellers en Sergi Samper fra Barcelona, der nok mere er til fremtiden. Ellers kan en Nigel de Jong hentes i AC Milan for omkring de £4 millioner, hvis du kan leve med en lidt aggressiv spiller.
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 47 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010