home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  1 Bruger, 439 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | |-+  Deal - No Deal
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 47 Udprint
Forfatter Emne: Deal - No Deal  (Læst 164665 gange)
bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #45: 10 Nov 2014, 10:02 »

I min optik skal du bare acceptere - det er godt nok rigtig rigtig meget du skal af med til Velez, men tvivler på du nogensinde får større bud.

Eneste måde du kan komme udenom det på er ved at få spillere i bytte og lavere beløb, eller så en stor procentdel af fremtidigt salg, det er bare næppe sikkert han nogensinde blir solgt derfra jo Smiley

Logged

Bimmand
Gæst
 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #46: 10 Nov 2014, 14:01 »

Spillernavn: Frederik Holst
Køb/salg: Salg
Køber: PSV
Sælger: Brøndby
Pris: 30.000.000 + 45% næste salg
Lønninger:
Sæson: August 2014
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #47: 10 Nov 2014, 14:29 »

Spillernavn: Frederik Holst
Køb/salg: Salg
Køber: PSV
Sælger: Brøndby
Pris: 30.000.000 + 45% næste salg
Lønninger:
Sæson: August 2014

Kan du presse den lidt længere op, så vil jeg sige Deal Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

saebemonster
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #48: 10 Nov 2014, 21:48 »

Første sæson, Arsenal byder 95 mio. + 30 % i videresalg.  Jeg er Fiorentina, og spilleren er Stefan Savic. Deal/no deal?
Logged

Jimko18
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #49: 10 Nov 2014, 22:01 »

Første sæson, Arsenal byder 95 mio. + 30 % i videresalg.  Jeg er Fiorentina, og spilleren er Stefan Savic. Deal/no deal?


DEAL, det er ikke så mange penge igen men det er dog vigtigt at få de 30% i videresalg. hvis han nu skulle udvikle sig. Derudover kan du købe Eder Balanta som er bedre allerede fra start men har væsentligt større potientiale Smiley
Logged

rallew0p
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #50: 10 Nov 2014, 22:14 »

Første sæson, Arsenal byder 95 mio. + 30 % i videresalg.  Jeg er Fiorentina, og spilleren er Stefan Savic. Deal/no deal?

No deal imo. Savic er rigtig god og ung og kan nemt blive meget mere end 95 mio værd.
Jeg er også Fiorentina og bruger ham og Balanta som centralt midterpar og de gør det fremragende.
Logged

anders100
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #51: 10 Nov 2014, 23:30 »

Spillernavn: Munir
Køb/salg: Salg
Køber: Arsenal
Sælger: Inter
Pris: 470 millioner -- 285 millioner nu, 185 millioner over 12 måneder, 30 procent fortjeneste fra næste salg.
Sæson: Slut 2. sæson/start 3. sæson

Jeg købte ham for 95 millioner i Barcelona, og han har siden scoret 42 mål i 60(11) kampe, og har lagt op til 13. Har lige solgt Icardi, som scorede 43 mål i 45 kampe i første sæson. Han var meget skadet i anden sæson, og spillede generelt dårligt med 10 mål og 3 oplæg i 24(2) med 6.83 i bedømmelse. Ham fik jeg 320 millioner nu og her for. Har penge nok, men 470 millioner er bare meget. Langt de fleste alternativer er dårligere end Munir.

Deal eller no deal?
Logged

Liverpool F.C

NAsMaR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #52: 11 Nov 2014, 08:10 »

Hvis der ikke er en erstatning, er det vel et no-go? Du har heller ikke en ung der kan tage over? Eller lyst til at køre et ungt talent op, så er det vel nu du har muligheden, måske supplere med en gammel målscorerkonge - til 470 mio burde du have mange muligheder! Smiley

Kan du i øvrigt give mig et screenshot af munir? Kunne være godt...Og hvordan spiller du ham? Rullende Øjne
Logged


hoeven
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #53: 11 Nov 2014, 10:33 »

Jeg har netop afsluttet 3. sæson med fulham og endte på en 7 plads i prl.. Spillet har været en kæmpe succes, og jeg har fået et rigtig fint hold efterhånden. Jeg har hentet Lucas Romero for to sæsoner siden og har netop fået dette bud.
Det er næsten ikke til at afslå?
Min cm er godt besat med spillere som ross barkley, will hughes, samper og wilshere..

Hvad siger folket?
ps 50 % af salget går til velez.
Hvordan fik du Wilshere til Fulham? Var han utilfreds? Giver ikke helt mening hvis du "kun" endte som nr. 7. Og var han ikke hamrende dyr? Fulhams økonomi taget i betragtning. Samme spørgsmål til dit køb af R. Barkley.

On topic - Sælg! Du har 3 fremragende engelske midtbanespillere (og Samper self) Smiley
« Seneste Redigering: 11 Nov 2014, 10:43 af hoeven » Logged

anders100
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #54: 11 Nov 2014, 14:42 »

Hvis der ikke er en erstatning, er det vel et no-go? Du har heller ikke en ung der kan tage over? Eller lyst til at køre et ungt talent op, så er det vel nu du har muligheden, måske supplere med en gammel målscorerkonge - til 470 mio burde du have mange muligheder! Smiley

Kan du i øvrigt give mig et screenshot af munir? Kunne være godt...Og hvordan spiller du ham? Rullende Øjne
Jeg valgte godt nok at beholde ham. Alternativerne var ikke gode nok.



Jeg bruger ham som fremskudt angriber i en 5-3-2 eller 3-3-2-2. Tre centerbacks, to wingbacks, en defensiv midt, to centrale midt og to angribere.

Af alternativer til Munir i truppen har jeg ham her, som jeg har rykket op på førsteholdet til denne sæson, men han har kun niveauet til enkelte indhop.


Jeg hentede Vietto ind som erstatning for Icardi, og bruger ham sammen med Munir, og har så Borini og Bonazzoli som reserver.
Logged

Liverpool F.C

philipo
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #55: 11 Nov 2014, 18:12 »

Hvem køber jeg som ny målmand for mit Hull hold?

Kevin Trapp - 43 mil
Jason Steele - 77,5 mil
Jan Oblak - 50 mil
Logged

Xbox 360: iphilipoxbox
PS3: iphilipo

Gungner
Gæst
 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #56: 11 Nov 2014, 18:18 »

Af de tre til de priser: Jan Oblak, uden tvivl.
Logged

NAsMaR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #57: 11 Nov 2014, 18:19 »

Timo Horn? Wink

Af de 3 du nævner, kan jeg bedst lide Kevin Trapp, men Oblak er vist også nice og så til den pris, plejer han ikke koste en del mere?!
Logged


philipo
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #58: 11 Nov 2014, 22:27 »

Tusind tak for jeres hjælp Smiley Jeg vælger Oblak Smiley
Logged

Xbox 360: iphilipoxbox
PS3: iphilipo

Frederikrr
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #59: 12 Nov 2014, 00:06 »

Hvordan fik du Wilshere til Fulham? Var han utilfreds? Giver ikke helt mening hvis du "kun" endte som nr. 7. Og var han ikke hamrende dyr? Fulhams økonomi taget i betragtning. Samme spørgsmål til dit køb af R. Barkley.

On topic - Sælg! Du har 3 fremragende engelske midtbanespillere (og Samper self) Smiley


Wilshere spillede ikke i arsenal og jeg købte ham for 95 mil + 50 % af næste. mht ross barkley smed jeg et bud på 90 mil + 50 % afsted, og de accepterede.. ved ikke hvad det er i mit save, men spillerne er latterligt billige..
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 47 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010