home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:09:50 Bubbles Blogkonkur... #20 - Danish Viking Wa...
I går kl. 17:45:52 szukizek Blogkonkur... 13# Hjertet banker kun...
09 Jun 2024, 20:52 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
03 Jun 2024, 20:58 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
27 Maj 2024, 20:09 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23331
  0 Brugere, 569 Gæster Online.

Indlæg: 1132835 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Patricia
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | |-+  Deal - No Deal
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 47 Udprint
Forfatter Emne: Deal - No Deal  (Læst 167142 gange)
UlrikE
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #105: 29 Nov 2014, 15:45 »

Spillernavn: Rurik Gislason
Køb/salg: sælge
Køber: Rubin
Sælger: FCK
Pris: 17,5 mio + 50% næste transfer
Sæson: Sommer første sæson
Logged

Sondegaard
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #106: 29 Nov 2014, 16:13 »

Deal
Logged

saebemonster
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #107: 29 Nov 2014, 22:18 »

Er lige begyndt med Werder. Har ingen penge at handle ind for, og lønbudgettet brugt. Skal jeg sælge Eljero Elia for 15+45(over den næste 48) ? - det er det eneste bud jeg har fået på ham og det kan ikke forhandles. Han er en god spiller for mig, men det vil virkelig hjælpe moneywise, da han river en stor løn.
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #108: 30 Nov 2014, 11:58 »

Synes det var en god deal ellers, synd du ikke fik den i hus - du får vel ikke bedre midtbanespillere - udover Tielemanns selvf.

Tielemanns ? Er han alligevel SÅ vild? Jeg har lige fået ham til Crystal Palace på en fri transfer efter 2. sæson og han virker ikke synderligt imponerende må jeg sige, og han har end ikke været skadet so far. Han fik stort set ingen kampe i Anderlecht, men hvor langt skal man hen før folket mener han bliver SÅ god? Pt har han meget langt til en startplads hos mig Smiley
Logged

Est-1892
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #109: 30 Nov 2014, 12:17 »

Han spiller pt for min Celtic hold første sæson, har lejet ham med mulighed for køb. Vil sige han gør det ganske udemærket har har da lavet 3 mål og 3 oplag i 8 kampe så det er vel fint for en gut på 17 Smiley
Logged

#Respect

The Captain says goodbye!

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #110: 30 Nov 2014, 12:27 »

Det må man sige, hvordan ser hans fysiske stats ud? Hos mig er 5 ud af 8 stats stadig under 10, hvilket ik er helt optimalt, og her er han 19. Tror lidt hans udvikling døde ved ikke at spille i Anderlecht, og blir naturligvis ikke bedre af jeg selv kun meget sjældent bruger ham Wink
Logged

Est-1892
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #111: 30 Nov 2014, 12:31 »

Logged

#Respect

The Captain says goodbye!

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #112: 02 Dec 2014, 20:05 »

Kalle er lige gået på pansion og har ham her som var tiltængt at overtage pladsen. Men Man United vil have ham. 50 mil + 50% videre salg. Skal jeg sælge?
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #113: 02 Dec 2014, 20:42 »

Det synes jeg helt klart du skal, synes ikke han er så stort et talent igen !

Ville dog se om jeg ik ku få det ændret til % af næste salg i stedet for af fortjenesten af næste salg, hvis jeg var dig Smiley
Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #114: 02 Dec 2014, 20:55 »

Det synes jeg helt klart du skal, synes ikke han er så stort et talent igen !

Ville dog se om jeg ik ku få det ændret til % af næste salg i stedet for af fortjenesten af næste salg, hvis jeg var dig Smiley
Det er 50% af næste salg og ikke fortjeneste.. Han er hermed sendt videre.
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #115: 02 Dec 2014, 21:03 »

Går ikke ud fra der er så meget dilemma i denne sag, især ikke fordi han er træt af han ikke får lov at skifte og spille europæisk. Selvom jeg i denne sæson kun var ét point fra.

Men når det så er sagt, så er dette jo et fuldstændig vanvittigt tilbud, synes i ikke?

Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #116: 02 Dec 2014, 21:11 »

Går ikke ud fra der er så meget dilemma i denne sag, især ikke fordi han er træt af han ikke får lov at skifte og spille europæisk. Selvom jeg i denne sæson kun var ét point fra.

Men når det så er sagt, så er dette jo et fuldstændig vanvittigt tilbud, synes i ikke?


Sælg hvis han er utilfreds. Burde være muligt at finde en erstatning for den pris.
Logged

NAsMaR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #117: 02 Dec 2014, 21:17 »

Går ikke ud fra der er så meget dilemma i denne sag, især ikke fordi han er træt af han ikke får lov at skifte og spille europæisk. Selvom jeg i denne sæson kun var ét point fra.

Men når det så er sagt, så er dette jo et fuldstændig vanvittigt tilbud, synes i ikke?



Ja sælg! Men hvis han har spillet godt er det vel ikke så mærkeligt at bud, hvis han er profil i PrL? Du har jo bl.a. ca. 150 mio du ikke får før han har spillet/præsteret. I bund og grund er buddet jo kun på 175 mio, men med mulighed for at blive 321, hvis han gør det godt.

Tielemanns ? Er han alligevel SÅ vild? Jeg har lige fået ham til Crystal Palace på en fri transfer efter 2. sæson og han virker ikke synderligt imponerende må jeg sige, og han har end ikke været skadet so far. Han fik stort set ingen kampe i Anderlecht, men hvor langt skal man hen før folket mener han bliver SÅ god? Pt har han meget langt til en startplads hos mig Smiley

Jeg kan fortælle han spiller over 8 i snit for mig, hvilket jeg vil mene er noget af det bedste man får en CM til Smiley Men det er klart, han stiger jo ikke i hans stats hvis han ikke spiller - det gælder om at få ham ind over holdet så meget som muligt - potentialet er der, spørgsmålet er om man udløser det.

Jeg synes han har de perfekte stats som Adv. playmaker.

Men med alle andre unge, så skal de spille før de udvikler sig - helst på ens eget hold og på førsteholdet (Det giver efter min mening det bedste resultat i FM).

Logged


bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #118: 02 Dec 2014, 21:23 »

Ja sælg! Men hvis han har spillet godt er det vel ikke så mærkeligt at bud, hvis han er profil i PrL? Du har jo bl.a. ca. 150 mio du ikke får før han har spillet/præsteret. I bund og grund er buddet jo kun på 175 mio, men med mulighed for at blive 321, hvis han gør det godt.


Det kan du have ret i, og det ved jeg godt, har dog fået det forhandlet ned til kun 30 kampe og 10 internationale, hvilket ikke virker utopisk. Og ja buddet kan sagtens forsvares, han spillede til PRLs højeste gennemsnitsbedømmel se (7.45) sidste sæson og blev valgt til journalisternes player of the year, så meget træls spiller at miste da han virkelig har været vild, men kan ikke forsvare at afvise dette tilbud synes jeg Smiley
Logged

NAsMaR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #119: 02 Dec 2014, 22:10 »

Det kan du have ret i, og det ved jeg godt, har dog fået det forhandlet ned til kun 30 kampe og 10 internationale, hvilket ikke virker utopisk. Og ja buddet kan sagtens forsvares, han spillede til PRLs højeste gennemsnitsbedømmel se (7.45) sidste sæson og blev valgt til journalisternes player of the year, så meget træls spiller at miste da han virkelig har været vild, men kan ikke forsvare at afvise dette tilbud synes jeg Smiley

Både Wellington Nem(7,77), Patrick Roberts(7,32), Bilal Ould-Chikh(7,55), og Andrija Zivkovic kan opnå et sådan gennemsnit (Jeg har skrevet det jeg har fået dem til at spille over en sæson)

Sikkert også andre, men de er alle i prisniveauet Smiley

Så bedre handel = endnu mere ja til den deal!
Logged


Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 47 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010