|
r-mand
|
|
Navn: Isco Køb/salg: Køb År: 2016 (sommer) Køber: Mig (Liverpool) Pris: 25 milioner pund.? Deal/No Deal
Isco er vanvittig. Klart deal!
|
|
|
|
|
|
Supra Societatem Nemo
|
|
|
|
|
Dennislauridsen
|
|
Navn: Isco Køb/salg: Køb År: 2016 (sommer) Køber: Mig (Liverpool) Pris: 25 milioner pund.? Deal/No Deal
Manden behøver ikke en deal eller no deal. han er et bæst på den offensive midtbane som fremskudt playmaker(O). ham bliver du rigtig rigtig rigtig glad for 
|
|
|
|
|
|
H A L A M A D R I D!
|
|
|
|
|
pati924
|
|
 Link så i kan se stats
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nln777
|
|
Ville også helt klart sige deal. Sagde i mit save ja til et job i Bayern i 2018, hvor de har Isco. Han er et monster på den offensive midtbane!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
r-mand
|
|
Det eneste minus ved Isco i fm15, er hans hurtighed og arbejdsstyrke 
|
|
|
|
|
|
Supra Societatem Nemo
|
|
|
|
|
nln777
|
|
Jeg spiller med ham som offensiv playmaker med supportrolle. Der gør han det i hvert fald bedre end godt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
pati924
|
|
Navn: Lazar Markovic Køb/salg: Salg År: 2017 (sommer) Køber: Tottenham Pris: 170 milioner nu + 47 over de næste 12 måneder + 75 efter 50 ligakampe + 50 efter 10 internationale kampe + 75 efter 10 mål. Samlet set 417 mil Deal/No Deal
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mfsjovhat
|
|
Navn: Lazar Markovic Køb/salg: Salg År: 2017 (sommer) Køber: Tottenham Pris: 170 milioner nu + 47 over de næste 12 måneder + 75 efter 50 ligakampe + 50 efter 10 internationale kampe + 75 efter 10 mål. Samlet set 417 mil Deal/No Deal
No deal. I mit spil 1. sæson var han allerede fuldstændig vanvittig. Den knægt bliver noget helt særligt med den rette træning og rette mængde spilletid.
|
|
|
|
|
|
Thaurat al Shabab
|
|
|
|
Mikk
Lilleputspiller
|
|
hvad ville folk sige Sergi Samper eller Lucas Romero? til tottenham
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Schmidt
|
|
Spillernavn: David De Gea Køb/salg: Salg Køber: PSG Sælger: Manchester United (mig) Pris: 317,5 mio. kr. Sæson: Første
Hvad siger folkens? Skal jeg sælge til den pris?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
JaWocKa
|
|
Hvis du har en erstatning klar, så ville jeg sige ja. Ved dog bare ikke hvem det skulle være 
|
|
|
|
|
|
JaWocKa
|
|
|
|
|
Quixotry
|
|
Spillernavn: David De Gea Køb/salg: Salg Køber: PSG Sælger: Manchester United (mig) Pris: 415 mio. kr. 125 nu og 290 over 48 måneder. Sæson: Første vindue.
|
|
|
|
|
|
Åh VK. Du forstår sandelig at skifte imellem den sympati og idioti som ingen andre.
|
|
|
|
kedde clausen
Lilleputspiller
|
|
Hvordan får man den der bjælke op med udskiftningsspiller ne ude i højre side af skærmen, når man skal sætte sin opstilling inden og under kampen?? Den var der i 14 hos mig men her i 15 er den ikke? Nogen som kan hjælpe
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Frederikrr
Lilleputspiller
|
|
Jeg har netop afsluttet 3. sæson med fulham og endte på en 7 plads i prl.. Spillet har været en kæmpe succes, og jeg har fået et rigtig fint hold efterhånden. Jeg har hentet Lucas Romero for to sæsoner siden og har netop fået dette bud. Det er næsten ikke til at afslå? Min cm er godt besat med spillere som ross barkley, will hughes, samper og wilshere..
Hvad siger folket? ps 50 % af salget går til velez.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sarcas
|
|
Jeg har netop afsluttet 3. sæson med fulham og endte på en 7 plads i prl.. Spillet har været en kæmpe succes, og jeg har fået et rigtig fint hold efterhånden. Jeg har hentet Lucas Romero for to sæsoner siden og har netop fået dette bud. Det er næsten ikke til at afslå? Min cm er godt besat med spillere som ross barkley, will hughes, samper og wilshere..
Hvad siger folket? ps 50 % af salget går til velez.
Du skal ha 25-30% ved vidre salg plus 1 træningskamp
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|