home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 438 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  The Lilywhites - Mod toppen:
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvor mange spillere henter jeg til sommer?
1-3
- 3 (14,3%)
4-6
- 9 (42,9%)
7-10
- 5 (23,8%)
11-14
- 1 (4,8%)
Endnu flere Opstemt
- 3 (14,3%)
Antal Stemmer: 21

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 Udprint
Forfatter Emne: The Lilywhites - Mod toppen:  (Læst 18226 gange)
ZhotLog
Gæst
 
Sv: The Lilywhites - Mod toppen
« Svar #90: 03 Dec 2006, 17:48 »

synes det er en rigtig god blog det her, og dejligt at du fører N17 mod guldet Smiley Smiley
N17?  Forseglede Læber
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Lilywhites - Mod toppen
« Svar #91: 03 Dec 2006, 17:52 »

N17 ligger White Hart Lane i på landkortet Wink
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

ZhotLog
Gæst
 
Sv: The Lilywhites - Mod toppen
« Svar #92: 03 Dec 2006, 18:32 »

Nå for søren, ok Smiley
Logged

ZhotLog
Gæst
 
Sv: The Lilywhites - Mod toppen
« Svar #93: 03 Dec 2006, 19:10 »

Det ser flot ud Zhotlog, flot stillet op Smiley

Og tillykke med forlængelsen Wink
Tak, tak og taak Opstemt

Det er satme flot !! Kanon
Danke schön
Fed blog Smiley
Super resultater... Jeg har stemt "Nej"
KUTGW
Jaa resultaterne fejler ikke meget Wink
Logged

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Lilywhites - Mod toppen
« Svar #94: 03 Dec 2006, 19:47 »

Btw.. tak for hjælpen med at linke billeder til navn eller lign. Smiley
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

ZhotLog
Gæst
 
Sv: The Lilywhites - Mod toppen
« Svar #95: 03 Dec 2006, 19:53 »

Btw.. tak for hjælpen med at linke billeder til navn eller lign. Smiley
np Smiley
Logged

ZhotLog
Gæst
 
Sv: The Lilywhites - Mod toppen
« Svar #96: 03 Dec 2006, 23:28 »

April
Berbatov var kampens store oplevelse


2.4.2007 - Premier League 31. runde: Tottenham - Manchester City
City har skuffet alt og alle i denne sæson, og ligger helt nede på en 19. plads. Vi kan tage et stort skridt mod mesterskabet i dag, så det vil vi selvfølgelig gerne. Men det starter ikke just godt, for Joey Barton bringer City foran på et frispark, der blev rettet af. Efter det presser vi meget, og bl.a. har Defoe en chance hvor han står en halv meter fra målet, men sådan kan det gå...Vi forsætter presset, og efter en god halv time laver City keeperen Isaksson en brøler, og Berbatov netter i sit comeback, efter sin skade. 1-1 er også stillingen ved pausen. Men i 57. minut er Berbatov på spil igen, og scorer sit andet mål. Med godt 10 minutter igen, vælger Citys Richard Dunne at tage bolden med hånden i feltet, og Defoe får nu alletiders mulighed for at lukke kampen. Den udnytter den 24-årige boksspiller da også sikkert, og City må tage hjem med nul point, og endnu en mulighed mindre, for at blive i den bedste engelske række. Lidt synd egentlig, da holdet som sagt er meget godt, men åbenbart mangler en ordentlig træner. Jeg fatter faktisk ikke hvorfor Louis van Gaal ikke er blevet fyret endnu, for holdet har meget mere end det viser. Men held og lykke til dem i Coca Cola Championship da!
3-1







7.4.2007 - Premier League 32. runde: Bolton - Tottenham
Bolton har fået sølle to point i deres seneste fire kampe, trods det ligger de stadig som nr. 10 i PL. Det bliver ikke mod os de får oprejsning, næh det må vente. Bolton ligger dog utrolig stærkt fra land, og Anelka har flere chancer i de første 10 minutter. Og selvfølgelig scorer han, selvom jeg har sat holdet til at dække ham grundigt.. Efter patchen er det som om, at det får den modsatte virkning, når man gør det... Den anden Bolton spiller jeg har valgt at dække grundigt op, er Kevin Nolan. Og selvfølgelig skal han da også have lov at score, 2-0. I pausen fortæller jeg spillerne, hvor sur jeg er. Det ser i starten ud til at virke, indtil Anelka scorer sit mål nr to på et forsvarskiks. I minutterne efter målet kommer vi ellers stærkt igen, og i 71. minut står der 3-2, og vi har alle muligheder. Men så vælger Tom Huddlestone at begå et helt unødvendigt straffespark, og kampen er afgjort. Aldrig mere vil jeg markere en mand tæt!
4-2



Begik Mike Riley en fejl ved straffesparket?

8.4.2007 - Lineker advaret af fodboldforbundet

Efter Bolton kampen kritiserede jeg dommerens beslutning ved straffesparket, og det gav mig altså en advarsel af FA. Men heldigvis ikke mere, jeg kunne jo have risikeret karantæne. Sådan lød det jeg udtale:
Hvordan kan det være, at alle andre end dommeren så det?









16.4.2007 - Premier League 33. runde: Fulham - Tottenham
Nu skal vi tage os sammen! Chelsea spillede uafgjort i sidste runde, så nu har vi chancen. Vores største problem er bare at vi mangler Ledley King i forsvaret.
Nej, nej, nej... Jeg nægter simpelthen og tro det! Vi spiller så råddent, at selv Etta Cameroun ville være nødsaget til at give 4... Og Fulham kommer selvfølgelig foran efter 10 minutter, og ikke nok med det.. Vores topscorer, Defoe bliver skadet. Mere sker der ikke i 1. halvleg, jeg kræver forbedringer! Men der sker ikke en skid i 2. halvleg, og vi taber igen. Jeg kan ikke fatte at vi taber til et hold, der har så ringe kvalitet, at de tillader Niklas Jensen at starte inde. Og juhuu, efter kampen får vi at vide at Defoe er ude i 2 måneder. Dvs lige tids nok til ikke at spille mere i denne sæson. Richards (Kings afløser) blev også skadet i dag, og i næste kamp må vi stille med Calum Davenport fra start.
1-0




21.4.2007 - Premier League 34. runde: Tottenham - Liverpool
En skadet Ledley King

Så skal kampen stå. Vinder vi i dag, er vi engelske mestre. Ingen af Liverpools spillere er skadet, mens vi mangler Ledley King, Jermain Defoe, Micah Richards, Sherman Cardenas og Aaron Lennon. Træls. Der er virkelig spænding på før kampen, og Benitez og jeg har da også lidt smalltalks. Men så snart kampen går i gang, kan man mærke på spillerne at de virkelig vil det her. Vi har spillet, og nogle gode chancer. Men først i 26. minut scorer vi, ved Dimitar Berbatov. Målet blev sat ind fra forreste stolpe, efter et hjørnespark. Efter målet overtager Liverpool lidt af spillet, men vi går nogenlunde ligebyrdige indtil 2. halvleg. Vi tager kontrollen, lige indtil Edgar Davids mister kontrollen over sig selv, og slår ud efter Daniel Agger. Rødt kort i 66. minut. Nu går vi defensivt til værks, og det virker! Liverpool har meget svært ved at komme til chancer. Og det var selvom at de var en mand i overtal. Men jeg blev alligevel rigtig bange til sidst, for fra 85. minut og til slut fløjtet, pressede og pressede Liverpool bare. Men Akinfeev og forsvaret holdt stand.
1-0





22.4.2007 - Tottenham Hotspur engelske mestre!
I dag er en glædens dag. For jihuu, vi vandt, vi vandt, vi vandt, vi vandt, vi vandt krafthelvede!  Der blev åbnet champagne og fejret til den lyse morgen. Før sæsonen var der nok ikke mange der havde troet, at vi ville stå som mestre sæson 2006/2007, men sådan blev det altså. Endnu færre havde nok regnet med, at vi ville sikre titlen med fire runder igen, men det skete også. Nu skal vi bare overstå de sidste par kampe, og så ellers på sommershopping! Det er første gang siden 1961 vi vinder Premier League. Sejren har desuden gjort at jeg er blevet indlemmet som favorit personale hos Tottenham, rørende  Græder





De næste kampe vil der ikke blive gjort meget ud af, da mesterskabet jo er afgjort. Så jeg er taget på ferie indtil april er overstået.




25.4.2007 - Premier League 35. runde: Tottenham - Arsenal
Arsenal vandt 3-0 i dag. Forståeligt nok, da vi hverken har motivation, eller spillermateriale til at slå dem i dag. Det skal dog nok også lige nævnes at vi fik to røde kort.
0-3



28.4.2007 - Premier League 36. runde: Blackburn - Tottenham
Vi taber igen, det er nok fordi jeg er på ferie... Wink Men denne gang blev det kun 1-0, et mål der blev sat ind i 70. minut, af Luis Ernesto Perez. Det er bare helt fino vi taber for tiden, for når det hele er afgjort, er jeg noget så ligeglad.
1-0






Logged

Kev
Gæst
 
Sv: The Lilywhites - Mod toppen
« Svar #97: 04 Dec 2006, 00:01 »

Godt klaret må jeg sige. ganske imponerende sæson, og en super god blog, kan rigtig godt lide måde du skriver på.
Keep up the good work Opstemt
Logged

ZhotLog
Gæst
 
Sv: The Lilywhites - Mod toppen
« Svar #98: 04 Dec 2006, 16:19 »

Godt klaret må jeg sige. ganske imponerende sæson, og en super god blog, kan rigtig godt lide måde du skriver på.
Keep up the good work Opstemt
Tak for rosen! Jeg er skam også selv overrasket over de positive resultater, i den hjemlige i hvert fald Wink
Logged

Kev
Gæst
 
Sv: The Lilywhites - Mod toppen
« Svar #99: 04 Dec 2006, 16:20 »

Godt nok har Tottenham et udemærket hold, men det kræver alligevel lidt af en præstation at vinde PL i første sæson.
Logged

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Lilywhites - Mod toppen
« Svar #100: 04 Dec 2006, 19:13 »

Smiley uden at overdrive vil jeg mene at det er nogen ok resultater du har fået dig Smiley

Måske endda lidt bedre end ok ...



hmm.. eller meget Opstemt
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

rammy
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: The Lilywhites - Mod toppen
« Svar #101: 05 Dec 2006, 12:25 »

MEGET FLOT BLOG ! Lækkert sat op og flotte billeder og hvis det bar gik halvt så godt for Spurs vi virkeligheden Wink

Hvilken version af FM07 spiller du med ( Patch 7.0.1 eller 7.0.0 ) ? Jeg vandt selv PL med Spurs i første sæson men jeg har store probs med 7.0.1 og ligger nr. 6 i starten af januar i første sæson. ( Kun godt hvis FM07 er blevet lidt svære med den nye patch )
Logged

FCK bedste support
Gæst
 
Sv: The Lilywhites - Mod toppen
« Svar #102: 05 Dec 2006, 12:56 »

RIGTIG RIGTIG og sådan kunne jeg blive ved.. Jeg synes ikke man kan se at det er første gang du laver en blog. Men det er nogle gode billeder og også godt sat op som "Rammy" også siger. Du kan ikke få nok ros synes jeg. Rigtig flot blog!!  Grin  Opstemt
Logged

ZhotLog
Gæst
 
Sv: The Lilywhites - Mod toppen
« Svar #103: 05 Dec 2006, 18:56 »

MEGET FLOT BLOG ! Lækkert sat op og flotte billeder og hvis det bar gik halvt så godt for Spurs vi virkeligheden Wink

Hvilken version af FM07 spiller du med ( Patch 7.0.1 eller 7.0.0 ) ? Jeg vandt selv PL med Spurs i første sæson men jeg har store probs med 7.0.1 og ligger nr. 6 i starten af januar i første sæson. ( Kun godt hvis FM07 er blevet lidt svære med den nye patch )
Jeg mener, at jeg et sted har skrevet, at vi nu skifter over til den nye patch. Hvis ikke, vil jeg da sige det nu. Vi spiller med patch 7.0.1!
Men det var ret sent i sæsonen, og resultaterne er faktisk nok blevet en smule dårligere her. Til holdets forsvar, skal det dog sige at titlen har været sikret i nogle kampe. Faktisk følte jeg mig rimelig sikker på mesterskabet, da vi havde 8-10 kampe igen. Og har desuden været på ferie i de to kampe vi har tabt her til sidst. Men mange tak for rosen, sådan noget er selvfølgelig altid dejligt, at få at vide.
Smiley

RIGTIG RIGTIG og sådan kunne jeg blive ved.. Jeg synes ikke man kan se at det er første gang du laver en blog. Men det er nogle gode billeder og også godt sat op som "Rammy" også siger. Du kan ikke få nok ros synes jeg. Rigtig flot blog!!  Grin  Opstemt
Mange tak for de rosende ord, samt kommentaren. Henvendt til alle der læser bloggen vil jeg sige: Bliv ved med at smide kommentarer, det er dem der holder lysten til at skrive oppe! Thumbs Up




Desuden kan jeg fortælle at næste update enten kommer i aften, eller i i morgen.
« Seneste Redigering: 05 Dec 2006, 18:59 af ZhotLog » Logged

Bune
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: The Lilywhites - Mod toppen
« Svar #104: 05 Dec 2006, 20:06 »

Heps.

Har lige siddet og læst din blog igennem.
Tillykke med de fine resultater. Bliver spændende om du kan få hentet nogle spillere på et højere niveau end Tottenhams egne  funny - ellers kan du jo ikke klare dig i CL  Opstemt

Spøg til side, til lykke med mesterskabet  Smiley

-bune
Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010