home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 303 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  AS Monaco FC
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: AS Monaco FC  (Læst 23148 gange)
Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
AS Monaco FC
« : 12 Jan 2015, 17:49 »


AS Monaco FC

Øgenavn - Les Monégasques
Grundlagt - 1985
Stadion - Stade Louis ll
Kapicitet - 18521 kun siddepladser
Økonomi - Rig
Træningsfaciliteter - Fremragende
Ungdomsfaciliteter - Enestående
Ærkerival - OGC Nice



Jeg har valgt at starte op med Monaco, fordi jeg mener det er en kæmpe udfordring. Udfordringen ligger i at du har et hold som ikke er ret godt, men du har mange penge. Du vil kunne investere rigtig mange penge i truppen, men du vil have et helt nyt hold som skal spilles sammen, de kan godt være svært. Du har mistet holdets helt store stjerne Falcao som er røget til Man Utd på en lejeaftale, samt Rodriguez til Real Madrid. Derfor står du med et rigtig svagt hold.

Det skal laves om og derfor vil jeg hente en masse gode "unge" spillere. Jeg vil forsøge at skille mig af med de aldrende spillere og få bestyrelsen til at acceptere at jeg vil satse på at udvikle mine egne spillere. Jeg regner med at lave 2 4-1-2-3 formationer, en hvor det vil være kontrolleret hvor jeg er favoritter og den anden hvor jeg er underdogs. Staben skal udskiftes så jeg har de bedste mulige trænere, både på førsteholdstruppen men også på U-holdet. Jeg vil komme med en update når vinduet er lukket. Smiley
« Seneste Redigering: 12 Jan 2015, 18:06 af Dennislauridsen » Logged

H A L A   M A D R I D!

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AS Monaco FC
« Svar #1: 12 Jan 2015, 23:07 »

AS Monaco FC


Det har været et rigtig travlt vindue. Hele 9 spillere er tiltrådt klubben og 9 har forladt os. Kun 3 er blevet til salg resten er lejeaftaler. Føler virkelig jeg har fået et rigtig slagkraftigt hold. Det eneste sted jeg mangler en er på højreback, kunne simpelthen ikke nå at få en aftale på plads inden det lukkede. Staben er også blevet udskiftet, så jeg mindst har 4,5 i kategorierne. Har ikke haft mulighed for at opgradere mine faciliteter da de ikke mener vi har råd til det Idioter.


Alle mine træningskampe blev vundet mod ukendte hold, da jeg ville have moralen helt i top og det kom den. Ligaen er nu 6 kampe færre og det er blevet til 5 sejre og en enkelt uafgjort. Vi har bla. slået Lille & Lyon med 2-0. Jeg syntes vi får utroligt mange gule kort. Har indtil videre fået 15 gule kort og det er sgu for mange. Det resultere i at jeg altid for en rødt kort sidst i kampene og det sgu skidt.
CHL er også en kamp gammel og vi er havnet i gruppe med Chelsea, Leverkusen og CSKA Moscow. Vi spillede 0-0 mod CSKA moscow på stade Louis ll, hvor vi fik 4 gule kort hvor det ene blev til rødt, vi skulle klart have lukket kampen, men gutterne kunne ikke få den over stregen.

Som skrevet i sidste indlæg ville jeg lave 2 taktikker, men det er kun blevet til en 4-1-2-3 DM og den virker sådan set meget godt. 12 mål og kun lukket 2 mål ind, det tyder på der er en god balance mellem den offensive og forsvaret. Eneste jeg kan klage over er perioder i kampe hvor offensiven falder lidt ud, men roder stadig lidt med taktikken.

 Profilerne må siges at være disse 4: Andriy Yarmolenko, Dimitar Berbatov , João Moutinho , Layvin Kurzawa

Hvis man ser på deres gns. så ligger det rigtig godt. AY startede som lyn og torden med 2 mål i hans første kamp, jeg håber deres præsentationer kan forsætte så vi kan få det franske mesterskab til Stade Louis ll.

Det var lidt om mit spil. Skriv hvis i har spørgsmål - jeg vil komme med en update senere.
Logged

H A L A   M A D R I D!

Svartovich
Gæst
 
Sv: AS Monaco FC
« Svar #2: 12 Jan 2015, 23:13 »

Nu er jeg ikke ekspert i FM økonomi, men noget der var en ting som undrede mig meget da jeg prøvede at starte et spil op med Monaco tidligere idag.

Ifølge den projekterede saldo regner klubben med at få et underskud på over 1 milliard i løbet af de næste 3 år. Hvordan kan det mon være? Allerede efter sæsonen regner klubben med at vende overskudet på 100 mil+ til et underskud?
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AS Monaco FC
« Svar #3: 12 Jan 2015, 23:17 »

Nu er jeg ikke ekspert i FM økonomi, men noget der var en ting som undrede mig meget da jeg prøvede at starte et spil op med Monaco tidligere idag.

Ifølge den projekterede saldo regner klubben med at få et underskud på over 1 milliard i løbet af de næste 3 år. Hvordan kan det mon være? Allerede efter sæsonen regner klubben med at vende overskudet på 100 mil+ til et underskud?

Forstår ikke helt hvad du mener Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Gungner
Gæst
 
Sv: AS Monaco FC
« Svar #4: 12 Jan 2015, 23:19 »

Det kan måske være tilbagebetalinger på spillere osv.?
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: AS Monaco FC
« Svar #5: 12 Jan 2015, 23:25 »

Forstår ikke helt hvad du mener Smiley

Hvis du går ind i økonomi, har bestyrelsen lavet en plan over hvordan de regner med at økonomien udvikler sig i løbet af kommende år. Der forventer de et underskud på 1 milliard efter 3 år. Det lyder jo helt sindssygt synes jeg. Selvfølgelig kan man undgå dette med en masse spillersalg, men det er stadig lidt vildt.


Det kan måske være tilbagebetalinger på spillere osv.?

Det er muligt. Ville bare gerne vide hvad det præcis er, så man måske kan gøre noget ved det.
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AS Monaco FC
« Svar #6: 12 Jan 2015, 23:34 »

Hvis du går ind i økonomi, har bestyrelsen lavet en plan over hvordan de regner med at økonomien udvikler sig i løbet af kommende år. Der forventer de et underskud på 1 milliard efter 3 år. Det lyder jo helt sindssygt synes jeg. Selvfølgelig kan man undgå dette med en masse spillersalg, men det er stadig lidt vildt.

Kan ikke finde det så må være dig svar skyldig Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Svartovich
Gæst
 
Sv: AS Monaco FC
« Svar #7: 12 Jan 2015, 23:35 »

Jeg tager et screenshot om lidt. Smiley
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: AS Monaco FC
« Svar #8: 12 Jan 2015, 23:48 »



Det her er en projekteret oversigt over klubbens fremtidige økonomi. Som du kan se forventer klubben at have ca. 500 millioner i indtægter om året, imens de forventer ca. en milliard i udgifter. Som du kan se i den sidste bjælke til højre, forventer klubben at have et underskud på 1,26 milliarder i 2016/17.
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AS Monaco FC
« Svar #9: 12 Jan 2015, 23:59 »



Det her er en projekteret oversigt over klubbens fremtidige økonomi. Som du kan se forventer klubben at have ca. 500 millioner i indtægter om året, imens de forventer ca. en milliard i udgifter. Som du kan se i den sidste bjælke til højre, forventer klubben at have et underskud på 1,26 milliarder i 2016/17.

Mit er sgu i plus? Chefen har godt nok optaget et lån, ved ikke om det har noget at sige Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Svartovich
Gæst
 
Sv: AS Monaco FC
« Svar #10: 13 Jan 2015, 00:02 »

Altså er din projekterede saldo i plus? For balancen er i plus fra start, men ikke den projekterede. Smiley
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AS Monaco FC
« Svar #11: 13 Jan 2015, 00:03 »

Altså er din projekterede saldo i plus? For balancen er i plus fra start, men ikke den projekterede. Smiley

Ja, kan lige tage et screenshot til dig! Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AS Monaco FC
« Svar #12: 13 Jan 2015, 00:05 »



Sådan ser mit ud Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Svartovich
Gæst
 
Sv: AS Monaco FC
« Svar #13: 13 Jan 2015, 00:08 »

Hmm, det var da godt nok underligt. Det må vel have noget at gøre med det lån du snakkede om så.

Men tak for det, så er jeg mere tryg ved at starte med Monaco hvis det er. Smiley
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AS Monaco FC
« Svar #14: 13 Jan 2015, 00:14 »

Hmm, det var da godt nok underligt. Det må vel have noget at gøre med det lån du snakkede om så.

Men tak for det, så er jeg mere tryg ved at starte med Monaco hvis det er. Smiley

Tror også det lån chefen har optaget er skyld i det, for andet kan det ikke være. Har sgu kun solgt for 65 mio :-)
Logged

H A L A   M A D R I D!

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010