home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 505 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  AS Monaco FC
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: AS Monaco FC  (Læst 23215 gange)
whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AS Monaco FC
« Svar #15: 13 Jan 2015, 10:00 »

Hmm, det var da godt nok underligt. Det må vel have noget at gøre med det lån du snakkede om så.

Men tak for det, så er jeg mere tryg ved at starte med Monaco hvis det er. Smiley
Er ret så sikker på at ejeren optager et lån (hans egne penge) som er rentefrit i stortset samtlige saves man laver med monaco Smiley
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: AS Monaco FC
« Svar #16: 13 Jan 2015, 10:25 »

Det lyder jo meget godt. Kunne være jeg skulle prøve et Monaco-spil på et tidspunkt. Det kunne være sjovt at slå PSG af pinden. Smiley
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AS Monaco FC
« Svar #17: 15 Jan 2015, 00:40 »

Lige en ny update fra mit Monaco save. Første sæson bød på et sikker mesterskab. Selvom det var det jeg selv forventede så havde jeg mine tvivl i løbet af sæsonen. Jeg kunne bare ikke få mine taktikker til at fungere og var faktisk ved at sige fuck dette save. men jeg holdte ved og syntes det bliver bedre og bedre. Den Franske ligacup blev også vundet, så er tilfreds men heller ikke mere end det. Jeg skal gerne komme meget længere i CHL end sidste sæson.


Den nye sæson skal til at begynde og næste kamp er mesterskabskamp mod PSG. Jeg har nu fundet frem til den taktik jeg vil benytte og regner med den skaber succes. Den blev fin pusset i slutningen af sidste sæson, så nu skulle den være klar til at give mig de titler jeg stræber efter.

Det har været et utroligt travlt transfervindue og vi måtte sige farvel til holdets helt store stjerne Moutinho. PSG bød hans frikøbsklausul, så der var desværre ikke noget at gøre. 315 mio. Abate har også sagt farvel, da jeg virkelig var ved at miste tålmodigheden med ham. Han fik 25 gule kort og 5 røde i sidste sæson og det er sgu for mange, derfor blev han sat tilsalg og fik 100 mio. Falcao har jeg valgt at forlænge hans lejeaftale med United i håb om de gider købe ham. Han er alt for løntung til mit hold, så derfor gad jeg ikke have ham. Han bliver 30 inden anden sæson er slut, så også derfor jeg ikke vil have ham. Har også solgt en masse andet ligegyldige spillere.

Af indkøb er der sket rigtig meget. Har købt ind for små 750 mio, og er meget tilfreds med mine indkøb. Kunne måske godt bruge en klasse OM, men priserne er alt for høje så, må tage til takke med det jeg har og så må vi se hvor det bærer hen.
Sebastian Corchia, Balanta, Tielemans, Ruben Neves, Icardi, Ould-Chikh + et par reserver og nogle spændene regens.

Det var lidt om mit save, der vil komme en update når jeg kommer længere frem Smiley
« Seneste Redigering: 15 Jan 2015, 18:56 af Dennislauridsen » Logged

H A L A   M A D R I D!

Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: AS Monaco FC
« Svar #18: 15 Jan 2015, 17:29 »

Hvordan har Berbatov gjort det? Har du fået Falcao tilbage eller har United købt ham?
Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AS Monaco FC
« Svar #19: 15 Jan 2015, 18:54 »

Hvordan har Berbatov gjort det? Har du fået Falcao tilbage eller har United købt ham?

Berbatov, gad jeg ikke skrive kontrakt med. Falcao valgte jeg at forlænge hans låne aftale i håb om United vil købe ham Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AS Monaco FC
« Svar #20: 18 Jan 2015, 13:28 »

Kommer med en Update senere i dag. Har fået lavet en rigtig uhyggelig taktik samt købt en spiller der gør min midtbane utrolig uhyggelig! Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AS Monaco FC
« Svar #21: 19 Jan 2015, 04:41 »

Så er jeg nået til 1 februar og det går rigtig godt. Havde store problemer med min 4-2-3-1 taktik og det har indtil videre også betydet at jeg har tabt 3 i ligaen og spillet en enkelt uafgjort. Mit dilemma var jo så at min spillertrup var opbygget efter 4-2-3-1, jeg tænkte hvad jeg så gør, for jeg lukker alt for mange mål ind. Derfor gav jeg mig god tid til at sætte mig ind i hvordan jeg ellers kunne stille op, jeg skulle finde balancen mellem forsvar og angrebet. Kom frem til en ny taktik der hedder 4-1-4-1 hvor det er blevet til 13 sejre i 13 kampe og en målscorer på 45-3. med min nye taktik betyder det så at jeg scorer 15 mål før jeg lukker 1 ind og det er sgu rimelig godt syntes jeg selv. Jeg har så valgt at omskole mine spillere til de pladser jeg benytter og de gør det rigtig godt.

Her kan i se dem der gør at det hele flasker sig i front. Icardi er ustyrlig oppe i angrebet og han bliver forkælet af mine to skarpe fløj spillere. Er utrolig glad for at de har taget taktikken så godt til sig efter jeg valgte at lave den om.


Bestyrelsen var rigtig skuffet over jeg ikke havde lavet nogle store indkøb, det resulterede så i at jeg var nød til at penge et stort navn til Stade Louis ll, det kom der i form af Pogba . Han kostede mig 600 mio og ville endelig aldrig betale så meget for en spiller, men hvis man vil have spillere fra toppen må man også betale for dem. Hvis man tager et kig på hvordan han har klaret det i hans første 7(1) kampe så har han spillet til en gns. karakter på 7.94 og er ganske tilfreds med hans præsentationer indtil videre. Spillere som Tielemans, Borja og Ocampos som var en del af førsteholdstruppen i starten af sæsonen, dem har jeg valgt at sende på lejeophold så de kan få noget førsteholds fodbold. Jeg kunne ikke garantere dem det her så, så gerne de fik det et andet sted, da det er spillere jeg gerne vil beholde. Ruffier som stod glimrende sidste sæson har fået sparket efter han ikke kunne holde niveau fra sidste sæson. Han lavede ufattelig mange drops og det kunne jeg ikke klare da det tiltider var ved at koste os sejre, han er derfor blevet erstattet af Bogovic, som har klaret hans opgave til perfektion. Selvfølgelig skal mit forsvar have en stor andel i at han har hold buret rent i 10 kampe i ligaen siden han kom til, men han viser rigtig mange store redninger i løbet af en kamp, så er rigtig glad for min erstatning. Købte som sagt Balanta i starten af sæsonen, har nemlig kun haft rigtig gode erfaringer med ham, men han præstere sgu ikke som han plejer, derfor var jeg nødsaget til at hente en anden spiller der kunne gøre sig gældende og der blev Matija Nastasic hentet for sølle 45 mio i Man City. Siden de hentede Mustafi i Valencia, så har Matija ikke fået ret meget spilletid derfor blev han sat tilsalg og jeg slog til.



Jeg er stadig med i alle turneringer, er f.eks. stadig med i den Franske Pokalturnering hvor jeg skal møde Stade de Reims i 11. runde. Den Franske Ligacup er jeg kommet i finalen hvor jeg skal møde OM. CHL som jeg sikkert gik videre fra gruppen på en første plads med 15 point. Skal op i mød min bødel fra sidste sæson nemlig mægtige FC Bayern, som endte med at vinde turneringen sidste sæson. Den her gang føler jeg mig meget mere klar end sidst vi mødtes og de kan forvente at få modstand, for har nemlig ambitioner om at nå langt i år.
Ligaen fører vi med 61 point, 6 ned til PSG, som så uhyggelige ud indtil januar, hvor de så er gået lidt i stå og det har mine spillere udnyttet og med et forspring på 6 point, så regner jeg med at mine spillere kører den sikkert hjem.

Det var lidt omkring hvordan det går med mit Monaco hold. Kan klart anbefale folk at spille med dem. Det er altså en stor udfordring i at få alt til at flaske. Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AS Monaco FC
« Svar #22: 20 Jan 2015, 05:02 »

Sæsonen er afsluttet og skal netop spille min første kamp i ligaen i den nye sæson. Men i skal da ikke snydes for en opsummering omkring hvordan sæsonen forløb. Jeg endte med at vinde ligaen med 99 point. Jeg slog samlet FC Bayern 3-1, og derefter ventede Man City som jeg slog samlet 4-0. OM ventede i semi-finalen og det første opgør vandt jeg sikkert 2-0. Returkampen regnede jeg med at vinde i sikkert stil som det første opgør, men de kom hurtigt foran 2-0 og så var jeg sgu nervøs. Jeg blev først rigtig bange da de scorer til 3-0 og så tænkte jeg nu det slut. Men jeg endte med at scorer det afgørende mål for os i det 83 min. også var vi videre. Man Utd ventede i finalen og der tabte jeg desværre 2-1. Totalt ærgerligt.


Jeg oplevede hele tiden et crash dump da jeg tilbød Falcao en forlængelse af hans lejeophold, jeg endte så med at lade ham komme tilbage til klubben for så at tilbyde ham til andre klubber. Real Madrid endte med at give 300 mio for ham og det syntes jeg er en god pris for en spiller på 30 år.
Matija Nastasic som vi købte i starten af sidste sæson for sølle 45 mio, har også sagt farvel, han skal nu tørne ud for Napoli, som valgte at betale 200 mio.
Frederik Sørensen som jeg hentede på fri, har også sagt farvel til fordel for Lazio som valgte at betale 50 mio.
Lige nu ligger jeg i forhandlinger med Inter omkring Icardi, som spillede sindsygt sidste sæson. 51 mål i 53(2) kampe, er fantastisk især når man tænker på det er hans første sæson i Monaco. Jeg har sagt jeg kun vil sælge hvis jeg kan få 380 mio for ham og det regner jeg med de siger ja til. Dejlig fortjeneste på 150 mio.


Mangala er hentet i City for 145 mio. Ville have noget mere fransk så derfor er han hentet som rotation i midterforsvaret. Jése er kommet til klubben for sølle 39 mio, og jeg har store forventninger til ham.
Lukaku bliver købt hvis jeg får solgt Icardi. 350 mio koster belgieren og håber han kan gøre det lige så godt som Icardi.
Jeg syntes desværre min spillertrup er lidt for tynd og derfor arbejder jeg på at finde nogle gode franske talenter som kan gøre sig gældende som back-up.
Mesterskabspokalen er igen i år havnet hos PSG. Jeg kan simpelthen ikke få ram på dem når det gælder den turnering.. AAAAARG, men jeg må jo bare komme igen næste sæson
Logged

H A L A   M A D R I D!

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AS Monaco FC
« Svar #23: 21 Jan 2015, 20:27 »

Kan godt mærke jeg snart skal seriøst i gang med monaco og vælte PSG lidt af pinden Wink man må sige de har høje forventninger ihvertfald (monaco)
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AS Monaco FC
« Svar #24: 22 Jan 2015, 11:49 »

Kan godt mærke jeg snart skal seriøst i gang med monaco og vælte PSG lidt af pinden Wink man må sige de har høje forventninger ihvertfald (monaco)

De har meget høje forventninger, især omkring spiller indkøb, men også turneringer. Godt nok får man en masse penge, men det var lige ved at gå galt da jeg købte Pogba, for hvis jeg ikke havnede i finalen i CHL, så tror jeg sgu ikke jeg havde fået lov at spille CHL bold sæsonen efter, da jeg ikke ville overholde ØFP. Smiley

Men bittert at være så tæt på også ryger det hele på gulvet i de sidste minutter pga. en målmandsfejl!
Logged

H A L A   M A D R I D!

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AS Monaco FC
« Svar #25: 22 Jan 2015, 12:06 »

Har du gjort brug af klubbens mange talenter? De har jo helt vildt mange unge spillere med stort potentiale fra start! Smiley
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AS Monaco FC
« Svar #26: 22 Jan 2015, 13:06 »

Har du gjort brug af klubbens mange talenter? De har jo helt vildt mange unge spillere med stort potentiale fra start! Smiley

Kommer helt an på hvem du tænker på, for syntes sgu ikke det bugner med talenter. der er selvfølgelig et par stykker, men det er ikke talenter der kan blive verdensklasse.
Logged

H A L A   M A D R I D!

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AS Monaco FC
« Svar #27: 22 Jan 2015, 13:11 »

Bruger du Anthony Martial? Smiley
Logged

Supra Societatem Nemo

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AS Monaco FC
« Svar #28: 22 Jan 2015, 21:44 »

Bruger du Anthony Martial? Smiley

Jeps, men kun som back-up
Logged

H A L A   M A D R I D!

Mikkelmoss
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: AS Monaco FC
« Svar #29: 03 Feb 2015, 23:50 »

Synes ikke jeg har kunne findet et i nogle af opslagene. men kan du ikke tage et SS af din taktik?

Logged

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010