home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 402 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  AS Monaco FC
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: AS Monaco FC  (Læst 23161 gange)
Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AS Monaco FC
« Svar #30: 05 Feb 2015, 22:40 »

Synes ikke jeg har kunne findet et i nogle af opslagene. men kan du ikke tage et SS af din taktik?



Har heller ikke langt min taktik op. Men har spillet med et par forskellige taktikker i mit Monaco save. Men Normalt spiller jeg en 4-1-2-2-1.
Logged

H A L A   M A D R I D!

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AS Monaco FC
« Svar #31: 18 Feb 2015, 10:55 »

Jeg har valgt at genoptage mit Monaco spil. Jeg er netop kommet til januar 2017. Richairo Živković er netop kommet til klubben for 115 mio, nærmere begrundelse kommer. Sisto som var mit første køb til mit save med monaco, han blev købt for 24 mio, han er nu skudt afsted for intet mindre 380 mio. Jeg følte virkelig ikke jeg kunne sige nej til tilbuddet, så derfor blev han skippet afsted. Lige inden han smuttede vandt han Goldenboy prisen, og det kan jeg sgu godt forstå. Han har knoklet så meget og præsteret rigtig rigtig godt. Så skulle man tro jeg skulle ud og finde en ny fløj, men nej, taktikken er nemlig ændret fra en 4-3-3 DM til en 4-4-2 smal diamant. og han netop benyttet mig af taktikken i ca 7 kampe, og det er gået okay. Spillet er begyndt at flyde bedre, samt mine angriber er begyndt at træde i karakter, ved ikke hvorfor, men de har brændt så ufattelig mange chancer, derfor har vi haft svært ved at lukke kampene, men de sidste 3 kampe er endt med cifrene 4-0, 6-0 4-0, så det tegner godt.

Ligaen fører jeg med 10 point ned til PSG, som smider utrolig mange point væk. Taber og spiller uafgjort med holdene der kæmper om overlevelse i Ligue 1. En sjov ting er at OM har vundet prisen for det bedste hold i ligaen, men forstår det ikke helt, da de ligger nummer 9?

Gruppespillet i chl er ovre og det blev til en 1.plads med 14 point. Gruppen bestod af Barcelona, Dortmund og Dinamo. Nu venter Juventus og håber og regner også med de skal køres over.

jagter nogle rigtig vilde regen talenter, men det kommer jeg nærmere ind på når sæsonen er slut.
Logged

H A L A   M A D R I D!

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AS Monaco FC
« Svar #32: 19 Feb 2015, 03:27 »

Sæson 16/17 er afsluttet og skal til at tage hul på en ny sæson. Men vil lige komme med en opsummering af forrige sæson. Ligaen med vundet med 100 point, som er ny rekord. PSG sluttede hele 19. point efter mig på en 2. plads, så er godt tilfreds. Havde en målscorer på 113-21, hvilket må siges at være fantastisk.
Jeg ændre jo taktik i januar, og har endnu ikke fortrudt det. Spillet flyder rigtig godt, og har nu endelig fået en trup der passer perfekt til den. Kunne måske godt købe en spiller eller 2 til bredden, men igen, hvorfor bare købe fordi man har mange penge.

Den Franske Ligacup blev også vundet, 5-0 over Evian i finalen. Der var ikke så meget modstand i turneringen så, vi skulle vinde den, og det har vi nu gjort 3 sæsoner i streg.

Champions League var vi jo i gruppespillet med Barcelona, Dortmund og Dinamo. Vi endte på en sikker 1. plads. Vi trak Juventus i første knockout runde, og de måtte forlade turneringen med en samlet 5-1 nederlag. Kvartfinalen bød på FC Bayern - vidste udmærket godt at det ville blive en svær opgave. Vi vinder 3-1 på Stade Louis, men vidste godt det ikke var ovre endnu. Vi taber 1-0 på Allianz Arena, hvor vi var utrolig heldig med dette resultat, men sådan er fodbold nu engang. Chelsea ventede i semifinalen og første kamp skulle spilles på Standford Brigde. Vi taber 2-1 og syntes det er et okay resultat, som sikre os det vigtige udbanemål. Chelsea skulle besøge Stade Louis og det fortrød de, da de måtte rejse hjem med et 4-1 nederlag og så var Monaco i finalen for andet år i træk. Liverpool ventede i finalen og de har set rigtig farlige ud hele turneringen igennem, så jeg vidste at drengene skulle spille op til deres allerbedste hvis vi skulle derfra med den store Pokal. Heldigvis leverer drengene en fantastisk præsentation og vi vinder 2-0.

Vi ender sæsonen af med at vinde the treble!

Lukaku spillede hans første sæson til UG og mere til. 50(2) kampe, 52 mål og 9 oplæg.
Tariq spillede igen en rigtig god sæson. 46(4) kampe, 17 mål og 24 oplæg.
Anthony Martial havde ikke fået så meget spilletid under mig, men valgte at give ham chancen efter jeg ændrede taktik og det takkede han med at levere en fremragende "halvsæson" 18(8) kampe, 22 mål og 6 oplæg.

Der er selvfølgelig andre spillere som har spillet utrolig godt, men syntes bare lige at de 3 skillede sig ud fra de andre.

Valgte også i transfervinduet i januar at købe måske spillets bedste højreback talent. han kostede mig 48 mio, og kan allerede love for han bliver vild!

Lidt info om den nye sæson som jeg skal til at tage hul på. Der har været utrolig gang i transfers. Tariq blev i sin tid købt for 2,5 mio, han er nu røget afsted for 380 mio + klausuler. Carrasco passede ikke ind, da jeg ikke spiller med fløj spillere og ville ikke omskole ham, da han så bare blev i overskud. han er solgt for 85 mio. Lucas Ocampos er også røget for sølle 60 mio. Ingen ville købe ham, og han var for god til bare at rende rundt på reserveholdet. Jetro Williems som jeg købte sidste sæson, skuffede fælt og tabte ca 100 mio på et salg af ham da han kun indbragte 55 mio.
Yarmolenko som jeg også købte 1. sæson er blevet tilovers da jeg ikke spiller med fløjspillere. PSG bød 450 mio så kan man ikke sige nej. Lidt træls at det netop kun var PSG der bød så meget, men igen han var tilovers og fik over 70 mio årligt, så væk med ham. Mangala blev også tilovers da jeg har 2 store talenter som er rykket op på førsteholdet. 100 mio fik jeg for ham.
Ould-Chikh er desværre også røget pga. taktikken ikke indebærer fløjspillere. 65 mio blev han skudt afsted for, kunne sikkert godt få mere, men hans kontrakt udløb efter sæsonen og han krævede hele 35 mio om året hvilket jeg ikke var parat til at tilbyde.

Ialt har jeg solgt spillere for 1,18 mia.

Til den nye sæson har jeg kun købt 2 rigtig store talenter for sølle 59 mio.

Luka Jovic og Tielemans er kommet retur fra deres lejeophold og træder ind på førsteholdet.

Min målsætning for ligaen er at jeg skal gå ubesejret gennem den, og det tror jeg godt kan lade sig gøre, men nu må vi se. CHL skal vindes igen, det er de turneringer jeg ligger mest vægt på, og de andre må mine reserver se om de kan vinde Wink

Det var lidt om mit spil. Der er rigtig meget tekst, men det var nødvendigt Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AS Monaco FC
« Svar #33: 19 Feb 2015, 16:08 »

Har du fået udvidet stadion eller bygget nyt?
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AS Monaco FC
« Svar #34: 19 Feb 2015, 16:24 »

Har du fået udvidet stadion eller bygget nyt?

Der det kan man vidst ikke desværre! Skuffet
Logged

H A L A   M A D R I D!

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AS Monaco FC
« Svar #35: 19 Feb 2015, 16:29 »

Der det kan man vidst ikke desværre! Skuffet
Hm lyder mærkeligt for hvis jeg ik husker helt galt så kan man anmode om det i første sæson (de siger dog der ik er pengene til det) og mener bestemt at det ikke er slået fra i editoren
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AS Monaco FC
« Svar #36: 19 Feb 2015, 16:49 »

Hm lyder mærkeligt for hvis jeg ik husker helt galt så kan man anmode om det i første sæson (de siger dog der ik er pengene til det) og mener bestemt at det ikke er slået fra i editoren
rigtig nok, men er nu igang med sæson 17/18 og har lidt over 3 mia i balancen og de vil stadig ikke.
Spurgte også folk om det i går i spørgsmålstråden og fik dette link.

http://community.sigames.com/showthread.php/418458-Build-New-Stadium
Logged

H A L A   M A D R I D!

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AS Monaco FC
« Svar #37: 26 Feb 2015, 13:23 »

rigtig nok, men er nu igang med sæson 17/18 og har lidt over 3 mia i balancen og de vil stadig ikke.
Spurgte også folk om det i går i spørgsmålstråden og fik dette link.

http://community.sigames.com/showthread.php/418458-Build-New-Stadium
Har du læst tråden igennem? Peace for ham der er monaco manager får nemlig nyt stadion. Eller det er ihvertfald under planlægning
Logged

rhedegaardj
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: AS Monaco FC
« Svar #38: 28 Feb 2015, 11:38 »

Hej folkens.
Er der nogle af jer, der har startet et nyt save med monaco efter den officielle opdatering af vinterens transferhandler??
Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AS Monaco FC
« Svar #39: 28 Feb 2015, 11:42 »

Hej folkens.
Er der nogle af jer, der har startet et nyt save med monaco efter den officielle opdatering af vinterens transferhandler??
Ikke endnu og ved heller ikke om jeg vil for de har godt nok rettet i nogle spilleres stats (ved ik om de har ændret i monacos dog). Hvem er kommet til monaco da?
Logged

rhedegaardj
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: AS Monaco FC
« Svar #40: 28 Feb 2015, 11:48 »

Ikke endnu og ved heller ikke om jeg vil for de har godt nok rettet i nogle spilleres stats (ved ik om de har ændret i monacos dog). Hvem er kommet til monaco da?

Nej der er ikke sket det vilde lige præcis med Monacos hold, men tænkte også mere på alle de ændringer der er lavet i de forskellige spillers stats.
Jeg starter i hvertfald, op på ny med Monaco nu her. Med det nye opdatering  Smiley
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: AS Monaco FC
« Svar #41: 28 Feb 2015, 13:46 »

Jeg tog lige et hurtigt kig i editoren, og disse er de største spillere fra Monaco, som har fået ændret deres niveau.

Opgraderet:
Subasic
Kurzawa
Raggi
Germain
Carrasco

Nedgraderet:
Falcao
Kondogbia
Abdennour
Campos
Traore
Martial
Logged

champione
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: AS Monaco FC
« Svar #42: 03 Mar 2015, 13:40 »

Jeg er startet med Monaco efter seneste update - faktisk efter deres CHL kamp mod Arsenal.
Er ret imponeret af deres defensive styrker og i og med jeg altid har spillet offensivt i FM - har jeg bygget en taktik med udgangspunktet i at holde nullet.
Ligeledes er der kæmpe fokus på boldbesiddelse - da modstanderen jo ikke kan score når man selv har bolden ;-)

Taktikken virker som en kæmpe succes - er virkelig overrasket over hvordan holdet har taget den til sig!

Har dog spillet 6 kampe - men det er blevet til 4 sejre og 2 uafgjorte og 3 indkasseret mål.

Har solgt:

Dirar
Raggi

Og opsagt:
Wallace
Alain Traores låneaftaler.

Og hentet:
Lucas Romero
Eder Balanta
Gaston Gil Romero
Andrea Zivkovic.

Efter en stensikker 3-0 sejr mod Lorient i første kamp - så ventede Bordeaux ude - en kamp jeg gerne have solgt for et kryds.

Men se hvordan mine spillere performer i mine taktiske instrukser, er sgu ret imponeret af hvordan udfaldet af en taktik kan komme sådan til syne i allerede andet opgør!  Huh

Vi snakker en pasningsprocentent på små 94% på 764 afleveringer - så siger lidt om den pasningssikkerhed og fokus som jeg har i taktikken.
Men er stolt af præstationen.

* IMG_2808.JPG (236,39 KB - hentet 170 gange.)
« Seneste Redigering: 03 Mar 2015, 14:16 af champione » Logged

tottenhamfrem
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: AS Monaco FC
« Svar #43: 07 Mar 2015, 10:38 »

Jeg er startet med Monaco efter seneste update - faktisk efter deres CHL kamp mod Arsenal.
Er ret imponeret af deres defensive styrker og i og med jeg altid har spillet offensivt i FM - har jeg bygget en taktik med udgangspunktet i at holde nullet.
Ligeledes er der kæmpe fokus på boldbesiddelse - da modstanderen jo ikke kan score når man selv har bolden ;-)

Taktikken virker som en kæmpe succes - er virkelig overrasket over hvordan holdet har taget den til sig!

Har dog spillet 6 kampe - men det er blevet til 4 sejre og 2 uafgjorte og 3 indkasseret mål.

Har solgt:

Dirar
Raggi

Og opsagt:
Wallace
Alain Traores låneaftaler.

Og hentet:
Lucas Romero
Eder Balanta
Gaston Gil Romero
Andrea Zivkovic.

Efter en stensikker 3-0 sejr mod Lorient i første kamp - så ventede Bordeaux ude - en kamp jeg gerne have solgt for et kryds.

Men se hvordan mine spillere performer i mine taktiske instrukser, er sgu ret imponeret af hvordan udfaldet af en taktik kan komme sådan til syne i allerede andet opgør!  Huh

Vi snakker en pasningsprocentent på små 94% på 764 afleveringer - så siger lidt om den pasningssikkerhed og fokus som jeg har i taktikken.
Men er stolt af præstationen.
Kan du fortælle lidt mere om taktikken, den lyder spændende?
]
Logged

mathiastr
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: AS Monaco FC
« Svar #44: 08 Mar 2015, 18:58 »

Vil du ikke ligge en fil op af din taktik, eller tage et SS???
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010