home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  1 Bruger, 537 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  #88 - La Lezama
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 12 13 [14] Udprint
Forfatter Emne: #88 - La Lezama  (Læst 87094 gange)
Le Sygnok
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: #86 - La Lezama
« Svar #195: 30 Mar 2015, 00:06 »

Bestemt! Jeg prøvede at skrive til dig en dag på skype. Men jeg har haft en ufrivillig pause herinde fra.
Nå for pokker. Sådan noget sker jo til tider.
Vinder du blogkonkurrencen også?
Det skal jeg ikke gøre mig klog på.
Altså jeg stiller ikke op med noget, der bare er tæt på at være nær det her. Det har jeg ganske simpelt ikke motivationen til længere. Så ingen guides eller dybdegående nørderi. Det bliver nok en blog hvor der er noget nemmere at gå til som læser - lige så vel for mig at få det lavet.

Logged

Le Sygnok
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: #87 - La Lezama
« Svar #196: 30 Mar 2015, 17:34 »

#88 – Slutningen på tredje sæson

Tredje sæson er overstået – en sæson der både bød på 38 ligakampe, en pokalturnering samt en CL deltagelse.
Dette må siges at være lidt af et program for et smalt Bilbao mandskab, og derfor var jeg også ude og kalde i optakten, at dette uden tvivl ville blive vores hårdeste sæson indtil videre, da drømmen var at gå videre i CL, hvor jeg dog ville kunne overleve med en 3. plads i gruppen, hvis vi fik tildelt en svær gruppe.
Derudover skulle vi som minimum også i top 4 i ligaen, så vi kunne stå med mulighed for at ende i CL igen til den kommende sæson.
Målsætningerne var store, og jeg var uden tvivl bekymret op til sæsonen, hvor jeg virkelig frygtede den europæiske deltagelse kunne koste for mange point i ligaen, og vi dermed ikke ville ende i top 4, men jeg skulle i den grad blive modbevist.


Vi leverer vores klart bedste sæson hjemme i Spanien, hvor vi efter januar måned nåede at overnatte en enkel runde på ligaens førsteplads, en bedrift jeg var vanvittig stolt over.
Hurtigt gik det dog ned af bakke, men igen fandt vi vores spil og hang fast i toppen.
Med otte runder igen, så stod vi med muligheden for at spille os ind i titel kampen, da vi med en sejr kunne være fire point efter ligaens tophold. Her fejlede vi desværre totalt, og faldt i løbet af tre runder til ligaens fjerdeplads og dermed blev titeldrømmene smadret.

I sidste ende fandt vi dog os selv, og med en flot sejr over vores konkurrenter, At. Madrid, hjemme på vores frygtede hjemmebane San Mamés, så var det med til at gøre, at vi i sidste ende fik kæmpet os tilbage på 2. pladsen i ligaen, hvor vi i sidste ende var 10 point fra ligaens førerhold, Barcelona.
En præstation, som vi kan være vanvittig stolte over, især når man tager vores spillermateriale i betragtning, og vi også havde et længere CL eventyr i denne sæson.
Sidst blev Muniain, for andet år i træk, årets topscorer i ligaen blandt spanske spillere, og han må virkelig sige at have fundet sig selv som F9’er i min taktik.


Et mindre pokal eventyr var der også i år. Især for en speciel herre, som lige nu er gået fra en af de mere spændende talenter, til det absolut mest spændende ifølge mig på U19 holdet.
Julen Agüero nedlagde nemlig selv Celta på egen hånd mere eller mindre i en vanvittig 3-2 sejr, hvor han lavede to mål og ét assist.
Desværre blev Betis vores endestation, men flere talenter fik vist sig pænt frem gennem dette år.
Sådan vil det nok blive år efter år faktisk, da jeg aldrig har givet det store for den spanske pokal, så et trofæ her vil jeg bestemt ikke søge at række ud efter, men i stedet blot give spilletid til talenter her.


Og sidst så gik vi som bekendt også gennem et fantastisk CL eventyr i år, hvor vi først vandt vores gruppe, trods vi var 3 seedet, hvor det dog endte med at blive en gevaldig gyser i gruppens sidste kamp.
Herefter smadrede vi Sparta Moskva hele 5-0 i 1/8 delsfinalerne, men måtte os så se slået samlet 1-2 imod Bayern, der endte med at gå hele vejen i turneringen.
Godt nok blev vi kørt rundt i Tyskland, hvor Bayern vadede sig i store chancer, og vi selv kun kom frem til enkelte store muligheder.
Men hjemme på San Mamés, viste vi atter engang, hvor fantastisk et hold vi kan være, da vi slog Bayern 1-0, og i flere omgange var tæt på at hente Bayerns to-måls føring, og hvor tyskerne blot kom frem til fem skud på 90 minutter.
En hel fantastisk præstation imod holdet, der gik hele vejen i turneringen, og atter engang beviste vi at vi kan spille på imod de bedste hold i verden.


Med Bilbao’s indkøbsregler, så ved jeg jo godt, at holdet her aldrig bliver verdens bedste, og dermed aldrig en CL favorit, men allerede i min tredje sæson var vi altså ikke helt langt fra en CL semifinale, så jeg er virkelig spændt på at se hvad de kommende år kan bringe.
Logged

The Undertaker
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: #88 - La Lezama
« Svar #197: 31 Mar 2015, 09:18 »

Jeg vil lige kommenterer afslutningen af din sidste update - selvom du er begrænset i din indkøbspolitik, så er det stadig en gave for mange FMmanagers at "få lov" til at nørde så meget med de små elementer. Noget jeg selv nyder rigtig meget. At bringe en klub til toppen via egne talenter - det er squ et værdigt formål - begrænsninger eller ej Smiley Tak for en god blog.
Logged

Le Sygnok
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: #88 - La Lezama
« Svar #198: 31 Mar 2015, 11:00 »

Hej alle

Med tredje sæsons afslutning i går, så var det planen at fortællingen om fjerde sæson med La Lezama skulle starte i dag.

Men som flere måske nok er klar over, så starter blogkonkurrence op her på siden i morgen, hvor jeg har valgt at kaste mig ud i et nyt blog projekt, som skal køre på siden den næste måneds tid.

Desværre må jeg erkende på nuværende tidspunkt, at jeg på ingen måde er kommet til et sted i savet eller bloggen, hvor jeg havde håbet at være med under 24 timer til konkurrencens start. Derfor vil jeg i den kommende tid bruge mest muligt på mit bidrag til blogkonkurrencen, så jeg har størst mulighed for at nå i mål med projektet.

Når blogkonkurrence så er slut, så vender jeg tilbage med fjerde sæson om La Lezama, som man altså kan forvente at se igen fra 1. Maj her på siden.

Jeg vil lige kommenterer afslutningen af din sidste update - selvom du er begrænset i din indkøbspolitik, så er det stadig en gave for mange FMmanagers at "få lov" til at nørde så meget med de små elementer. Noget jeg selv nyder rigtig meget. At bringe en klub til toppen via egne talenter - det er squ et værdigt formål - begrænsninger eller ej Smiley Tak for en god blog.

Ja, helt enig. Det er en fornøjelse at lege med sine saves på den måde.
Logged

Sider: 1 ... 12 13 [14] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010