home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23338
  0 Brugere, 762 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Lyon > Aston Villa
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad synes du om skiftet til Villa?
Spændende
- 11 (64,7%)
Mindre spændende
- 6 (35,3%)
Antal Stemmer: 17

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Lyon > Aston Villa  (Læst 11297 gange)
Guldbrand
Gæst
 
Sv: Olympique Lyon
« Svar #15: 08 Nov 2006, 12:20 »

En god blog indtil videre.. Kan faktisk på nuværende tidspunkt ikke sætte min finger på noget..  Thumbs Up

Et lille råd vil jeg dog give dig Hævet Øjenbryn   Hvis du bad en fra crewet om at slette de 4 første indlæg.. Så vil starten på bloggen være det første man ser,  og det vil måske være lidt federe..   Thumbs Up

Ellers forsæt det gode arbejde du har gang i.. Cool
Logged

Mijitrix
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Olympique Lyon
« Svar #16: 08 Nov 2006, 12:24 »

Sådan Meelo

bare fortsæt dette arbejde
Logged

Come On You Spurs
COYS


lurking

MeeLo
Gæst
 
Sv: Olympique Lyon
« Svar #17: 08 Nov 2006, 16:38 »

Tak for kommentarerne, det gør det jo lidt sjovere at skrive Smiley
@Guldbrand, synes du virkeligt at det er nødvendigt?
Logged

MeeLo
Gæst
 
Sv: Olympique Lyon
« Svar #18: 08 Nov 2006, 19:59 »


Fred er kommet godt fra start
med 13 scoringer


Spillerstatistik

Topscorer: Fred (13)
Flest assists: Thomas Kahlenberg (10)
Kampens bedste spiller: Fred (4)
Gule Kort: Fred (2)
Røde Kort: -
Gennemsnitlig Karakter: Fred (8.20)

Jeg er specielt glad for Thomas Kahlenbergs statistik mht. assists, han har kun startet inde i 4 kampe, og er blevet skiftet ind i tre kampe, og alligevel har han formået at lave 10 assists.

En anden ting jeg er glad for er at vi indtil nu ikke har fået nogle udvisninger, og statistikken på to gule kort tegner godt, og endnu bedre at det er en angriber der nok har fået dem i frustration. Dette tyder på at min midtbane og forsvarskæde kan time sine tacklinger helt perfekt.









Valenciennes - Lyon
En masse stamspillere, deriblandt Juninho og Fred var sat på bænken til denne kamp. Sparet op til kampen mod Real Madrid om tre dage. Det viste sig senere at vi kom til at bøde for det. Selvom vores spillere sagtens burde kunne slå et hold som Valenciennes, undervurderede vi dem fuldstændigt og det resultererede i en ordentlig lussing, der svækker selvtilliden op til Real Madrid kampen.
3-0


Real Madrid - Lyon
Real Madrid lagde rigtig godt ud, og i første halvleg havde de et hav af chancer der var lige ved og næsten, så vi kan takke Coupet for en rigtig god halvleg. Vi selv kom kun til et par store chancer, den ene hvor Carew stod alene med Casillas, men skød helt skævt til den. Anden halvleg startede og inden vi vidste af det havde Robinho scoret til det endelige resultat.
1-0


Lyon - Nantes
På et fyldt Stade de Gerland skulle vi nu ind og vise at nederlaget mod Valenciennes var en enlig svale. Vi kom lidt kludret fra start, men fik heldigvis holdt Nantes fra mål. Til gengæld prikkede Fred bolden i nettet efter en ripost fra Carews skud. I anden halvleg var Carew erstattet med Wiltord der fik en dyb stikning som han nemt scorede på.
2-0


Sedan - Lyon
Turen var kommet til vores første kamp i Coupe de La ligue. En turnering jeg ikke prioriterer særlig højt. Dette sås også tydeligt på startopstillingen og det efterfølgende resultat.
1-0


Sochaux - Lyon
I denne kamp mod Sochaux scorede selveste Álvaro mod os allerede efter 5 minutter. Det nyttede dog ikke meget, for i denne kamp havde jeg valgt at satse på den 18-årige Karim Benzema og det viste sig at give pote. Knægten lavede tre kasser .
1-3
Logged

Guldbrand
Gæst
 
Sv: Olympique Lyon
« Svar #19: 08 Nov 2006, 20:05 »

Tak for kommentarerne, det gør det jo lidt sjovere at skrive Smiley
@Guldbrand, synes du virkeligt at det er nødvendigt?

Om det er nødvendigt det ved jeg ikke.. det ser bare lidt federe ud  Cool    men det er op til dig, og det er jo heller ikke fordi det gør noget   Smiley


- Ellers lidt synd med resultaterne mod Valnenciennes og Real Madrid...  Men godt nok at du får det vendt igen mod Nantes og Sochaux i ligaen   Wink
Logged

MeeLo
Gæst
 
Sv: Olympique Lyon
« Svar #20: 09 Nov 2006, 14:30 »

Lyon - Real Madrid
Jeg har lige siden CL-lodtrækningen vidst at vi kunne slå Real Madrid på hjemmebane. Og denne viden fik jeg bekræftet idag. Vi kom ellers bagud allerede efter 12 minutter, da Emerson hamrede bolden i kassen på en tilbagelægning. Kort efter fik Carew dog udlignet og igen et par minutter senere kunne han gøre til en føring.
2-1


Lyon - Troyes
Der gik lang tid før der rigtig kom gang i den her kamp. Selvom vi hele tiden kontrollerede spillet, var Troyes forsvar meget kompakt og ville ikke lade os komme igennem. De var også meget aggressive, og som eksempel på det fik vi fortjent straffespark kort før pausen da Fred blev sparket ned i feltet. Juninho scorede sikket og to minutter efter i dommerens overtid scorede Thiago  til yderligere 2-0.
2-0


Lens - Lyon
Vi trådte ud til denne kamp med det forkerte ben først. Ihvertfald kom Lens hurtigt foran, og øgede deres føring kort efter, at anden halvleg var fløjtet igang. Fred kunne reducere kort inden slutfløjtet, men nåede ikke at udligne.
2-1


Lyon - Rennes
Efter sidste kamp, havde Juninho vist store lederevner til træningen og trak simpelthen hele holdet med op på et højere niveau. Derfor havde han også en stor andel i at vi kom så hurtigt igen, allerede i kampen mod Rennes hvor han selv scorede to mål.
3-0


Lyon - Djurgården
Der var store forventninger til denne kamp, efter resultatet i Sverige, men det så ikke ud til at kampen skulle forme sig ligesom sidst. Faktisk var hele første halvleg overraskende målløs. Efter en peptalk i halvlegen kom spillerne dog mere motiveret på banen, og Fred fik da også scoret. Der kom ikke mere ud af posen, men det var jo egentligt også nok for at få de tre points.
1-0






Som I kan se går det fint i Ligue 1 Orange. Der er et pænt hul ned til Monaco, og vi har endda en kamp til gode.


I Champions League går det også rigtig fint, jeg er specielt glad for sejren over Real Madrid, og nu da jeg er kvalificeret kan jeg prøve at sikre mig ikke at tabe points mere før jul. Ihvertfald ikke pga. europæiske kampe.




Logged

MeeLo
Gæst
 
Sv: Olympique Lyon
« Svar #21: 09 Nov 2006, 21:56 »

Lyon - Lorient
Endnu gang viste Juninho sin klasse, ved at være kampens eneste målscorer. Han kom på måltavlen hele to gange, det ene mål blev scoret på et straffespark og det andet på et flot langskud nogle meter fra feltet.
2-0


Saint-Etienne – Lyron
Der var lagt op til noget stort i denne kamp. St. Etienne var ubesejret i de sidste 4 runder, og vi kom lige fra en 2-0 sejr. Kampen startede også med et brag, da Carew bragte os foran. Der blev dog hurtigt udlignet, men Fred var manden der sikrede os føringen ved pausen. I starten af anden halvleg udlignede hjemmeholdet igen, så der måtte radikale ændringer til. Jeg sendte Benzema ind til fordel for Carew og han nåede ikke at spille mere end 3 minutter før han fandt målet. I dommerens overtid øgede Govou føringen med et godt langskud.
2-4


CSKA Moskva - Lyon
Jeg skulle tabe meget stort, og Real Madrid skulle samtidig vinde meget stort, for at de kunne indtage førstepladsen i min gruppe, så derfor satsede jeg og spillede med en del stamspillere på bænken. Dette resulterede også i nederlag. Carvalho scorede først - denne gang i det rigtige net. Derefter fulgte Olic med to og til sids Gusev. Vi fik dog også scoret et par stykker. Det stod Benzema og Fred for. Vi har stadig den vigtige førsteplads i gruppen.
4-2


Lyon - Nancy
Det var nu tid til at møde Nancy hjemme på Stade de Gerland. Vi skulle helst ikke sætte points af, men samtidig havde jeg også et øje på Auxerre kampen i næste uge. Første halvleg så dog også lidt bekymrende ud, vi kunne ikke rigtigt få gang i spillet, men efter pausen kom både Källström og Carew på måltavlen.
2-0


Auxerre - Lyon
Kampen som jeg havde sparet spillere til. Jeg kunne have sagt mig selv at det ikke ville gå godt. Allerede efter fire minutter scorede Luigi Pieroni, og derefter forsøgte vi forgæves at udligne. Største chance i første halvleg må være Fred der brændte et straffespark. I anden halvleg hamrede Tiago heldigvis bolden hårdt i kassen på en tilbagelægning og fik udlignet.
1-1


Monaco - Lyon
Så var det Coupe de France tid. 9. runde. Govou scorede kampens enlige mål godt tyve minutter inde i kampen. Senere blev Francois Clerc uheldigvis udvist for en alt for hård tackling.
0-1


Lyon - Marseille
Så kom dagen hvor vi skulle møde det hold der før sæsonen blev betegnet som vores største konkurrent til mesterskabstitlen. De forventninger har ændret sig nu, da Marseille i øjeblikket kæmper om overlevelse på en 17. plads, kun med 2 points ned til nedrykningsstregen.

Vi kom godt fra start, og Juninho bragte os foran efter 20 minutter på et indlæg der endte i en scoring. Kort før pausen øgede Alberto Zapater føringen med et mål i sin debut. Ikke så ringe debut at score mod ærkerivalerne. I anden halvleg reducerede Marseille, men de havde knapt nået at glæde sig da Fred lukkede kampen af.
4-1





Køber og sælger


Tiago tager tilbage til Portugal,
efter mislykkedes ophold i Chelsea og Lyon


Så er det blevet januar, og det betyder forstærkninger. Jeg har i forvejen et meget stærkt hold, kan man se på mine resultater i ligaen såvel som i CL, men der er stadig plads til nye spillere til fordel for enkelte der er på holdet i forvejen.

Jeg har solgt ud af disse spillere:

Tiago, Porto - 100.000.000
Eric Abidal, Lazio - 44.000.000
Alou Diarra, Palermo - 12.000.000

Til gengæld har jeg forstærket truppen med disse spillere:

Marcelo - 60.000.000
Alberto Zapater - 90.000.000

Zapater er selvfølgelig en erstatning for Tiago der blev solgt for en pris jeg ikke kunne takke nej for. Marcelo så jeg som et sikkert køb i håbet om at sænke gennemsnitsalderen lidt. Han er uheldigvis skadet, så han kommer nok ikke i kamp den første 1½ måned. Desuden skal han også have trænet sine markerings- og tacklingsevner gevaldigt.

Logged

MeeLo
Gæst
 
Sv: Olympique Lyon
« Svar #22: 10 Nov 2006, 15:50 »

Champions League lodtrækning


Champions League er færdig med gruppespillet og der er blevet lodtrukket til 8. delsfinalen:

Anderlecht - Arsenal
Roma - Valencia
Bordeaux - Inter
Milan - Liverpool
Bayern München - Chelsea
Shakhtar - Werder Bremen
R. Madrid - Porto
Barcelona - Lyon

Det bliver en svær og lærerig kamp, men jeg ser stadig muligheder i lodtrækningen som den evige optimist jeg er.












Toulouse - Lyon
Op til denne kamp var vi ramt af en masse skader. Bl.a. var Clerc, Marcelo og Carew alle ude. Det gjorde det så ikke bedre at vi i løbet af kampen fik to yderligere skader. Det drejer sig om Benzema og Montolivo der begge måtte gå ud. Det resulterede da også i  at vi ikke kunne spille så offensivt som vi gerne ville og kampen forblev målløs.
0-0


Lorient - Lyon
Så var det tid til Coupe de France 10. runde mod Lorient. Fred var heldigvis oplagt til denne kamp og kom til mål lidt over en halv time inde i kampen. I starten af anden halvleg kunne svenskeren Kil Källström lukke kampen af med et flot langskud fra kanten af feltet.
0-2


Lyon - Monaco
Endnu en nedtur ventede os da vi hjemme tog imod Monaco der i øjeblikket ligger nr. 2 og hæler sig ind på os. Mohamed Kallon scorede kampens enlige mål en halv time inde i kampen, og bragte dermed Monaco 5 points efter os.
0-1


Lyon - Strasbourg
Coupe de France var nået til 11. runde, og modstanderen stod på Strasbourg. Denne kamp var et sandt bevidne om at der er noget galt i truppen. Vi kunne slet ikke få det til at køre, men vi holdt heldigvis nullet. Der skulle således 112 minutter og en udvisning af Cris til, før Kállstróm tog sig sammen og scorede.
1-0
Logged

MeeLo
Gæst
 
Sv: Olympique Lyon
« Svar #23: 10 Nov 2006, 22:48 »

Lyon - Lille
Hvornår tager nedturen mon ende? Lille scorede to mål i starten af anden halvleg, og selvom Fred reducerede efter 80 minutter var der ikke noget vi kunne stille op. Jeg er meget skuffet.
1-2


Sedan - Lyon
Sedan var et godt hold at få selvtilliden igen på. Og det blev da også til en sejr. Juninho scorede allerede efter 5 minutter, og jeg begynder nu at overveje om mit hold er så afhængig af den mand at hele holdet spiller dårligt når han spiller dårligt? Ihvertfald havde han rig mulighed for at score yderligere da han brændte to straffespark. Fred og Carew kom også på tavlen.
1-3


Lorient - Lyon
Nu var vores selvtillid lidt bedre efter sejren mod Sedan, så optimismen var med da vi besøgte Lorient. Men det værst tænkelige skete. Lorient scorede allerede efter 10 minutter, og scorede faktisk et til kort efter der dog blev underkendt. Godt en halv time inde i kampen fik de så deres målmand udvist, vi scorede på straffespark og det fik os igang. Fred scorede to mål og Clerc scorede et enkelt udover Juninhos straffemål.
1-4



Bordeaux - Lyon
Nej nej nej nej! - I lang tid lignede denne kamp en uafgjort kamp, og efter spillet at bedømme ville jeg nu også være meget tilfreds med det, men i dommerens overtid fik Fernando for meget plads foran feltet og hamrede bolden ind i kassen så Coupet ikke havde en jordisk chance.
1-0







Ja, som I kan på resultaterne er det ikke helt gået som planlagt her efter transfervinduet, og jeg gruer virkeligt for hvordan det kommer til at gå i foråret. Vi har stadig et forspring til Nice på tre points, og kommer vi ind i en stime vil det sagtens blive overkommeligt at vinde mesterskabet og endda også Coupe de France, hvor jeg skal møde St. Etienne i kvartfinalen.

Men det kan også hurtigt gå den anden vej som man kan se her, at jeg fik to gode sejre, og da jeg så mødte Bordeaux vendte hatten igen. Men der er jo ikke andet at gøre end at komme op på hesten igen!
Logged

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Olympique Lyon
« Svar #24: 10 Nov 2006, 23:10 »

kanon blog med et af mine farvorit hold

KEEP UP THE GOOD WORK
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

MeeLo
Gæst
 
Sv: Olympique Lyon
« Svar #25: 10 Nov 2006, 23:13 »

kanon blog med et af mine farvorit hold

KEEP UP THE GOOD WORK

Tak for de fine ord, og jo jeg skal nok prøve at blive ved med arbejdet Wink
Logged

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Olympique Lyon
« Svar #26: 10 Nov 2006, 23:26 »

Det er jo lige det man ønsker sig af en blog.. at det hele blir afgjort til sidst.. det er vel det der er det mest spændende og den sjoveste måde at vinde på Smiley ... men det går jo over AL forventning med mit yndlingshold i Frankrig.. Wink KUTGW
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

MeeLo
Gæst
 
Sv: Olympique Lyon
« Svar #27: 11 Nov 2006, 12:21 »



Barcelona - Lyon
Det var noget af en fanskare der møde os på Camp Nou. Der var lagt op til et brag af en kamp, og et brag blev det. Barcelona kom foran allerede efter 10 minutter da Motta headede bolden ind ved et flot indlæg fra Ronaldinho. Heldigvis for os var det idag at unge Benzema fik sit europæiske gennembrud. Han udlignede således allerede 5 minutter efter Barcas scoring. Vi gik til pause med 1-1, men kort efter startfløjtet scorede Eto'o. Denne gang udlignede Montolivo, og senere scorede Benzema igen og gjorde det til en føring. Uheldigvis udlignede Ronaldinho kort før slutfløjtet, men det er et godt resultat med tre udebanemål og jeg må sige at jeg stolt af drengene!
3-3


Lyon - Paris-SG
Efter en hård kamp i Barcelona var det tid til et ligeså vigtigt opgør mod rivalerne fra Paris. Kampen i Barcelona kunne desværre stadig mærkes i benene, og Pariserne kom hurtigt foran ved et mål af Kalou. Resultatet forblev 0-1 næsten hele kampen, men heldigvis udlignede Juninho lige før kampen sluttede.
1-1


Saint-Etienne - Lyon
Så skulle der spilles Coupe de France igen. Denne gang kvartfinale og den skulle spilles mod St. Etienne. Vi kom godt fra start da Benzema scorede kampens første mål, men i anden halvleg fokuserede St. Etienne mere, og scorede altså to mål desværre.
2-1


Nice - Lyon
Dette var en vigtig kamp for Ligue 1, men samtidig skulle vi spare spillere til den næste kamp mod Barcelona så det hele gik en lille smule i ged. John Carew fik da scoret allerede efter 2 minutter, men kort efter fik Nice straffespark som de sikkert udnyttede.
1-1


Lyon - Barcelona
Der var stor optimisme af finde på Stade de Gerland da Barcelona gæstede os i Champions League. Optimismen skulle dog hurtigt forsvinde da Barcelona totalt udspillede os i første halvleg og scorede tre mål. I anden halvleg kom vi lidt igen. Benzema scorede i midten af halvlegen, mens Carew scorede i det 80. minut. Det blev de mest nervepirrende 10 minutter i min karriere indtil videre da vi fik chance på chance for at få den udligning. Desværre lykkedes det ikke og vi må se i øjnene at vi blev slået af et stærkere hold. Jeg er dog stadig stolt af drengen for sådan nogle gode resultater.
2-3


Lyon - Valenciennes
Kampen mod Valenciennes var en kamp jeg bare skulle vinde, og da de scorede kampens første mål var det lige ved at det røg ud af mine ører! Jeg lavede taktikken om. Tog mine fløje et par meter længere tilbage og skubbede til gengæld Källström op på den offensive midtbane, og det hjalp lidt. I anden halvleg scorede vi heldigvis to mål, så jeg tror jeg bliver ved denne taktik lidt. Nice tabte heldigvis også så nu har vi et spring ned til dem på tre points.
2-1


Nantes - Lyon
Vi fik en rigtig lortestart på denne kamp. Juninho blev udvist og Nantes fik et hurtigt mål. Heldigvis stod Nice uafgjort i deres svære kamp mod Bordeaux, så der er stadig to mål imellem os, og vi kan stadig selv afgøre mesterskabet der er det eneste tilbage at vinde i år.
1-0





Kontraktforhandling en

Forhandling var der ikke meget af, da bestyrelsen evaluerede at jeg skulle have en ny kontrakt. Vel havde jeg fortjent den ved at føre i Ligue 1, og være så tæt på at slå Barcelona ud i Champions League, men de seneste resultater gjorde at de ikke kunne tilbyde nogen form for lønforhøjelse. Det var sådan set også fint nok for mig, jeg er glad ved mine 170.000 om ugen.

Vi aftalte et lønbudget på 6.25mio/uge. Vores nuværende lønninger ligger på lidt over 4mio. Transferpenge aftalte vi så at se på, til sommer når vi kan evaluere sæsonen, og se på hvilke slags forstærkninger der behøves. Alt i alt er jeg glad for at have skrevet en kontraktforlængelse under, der løber til år 2009.
Logged

MeeLo
Gæst
 
Sv: Olympique Lyon
« Svar #28: 11 Nov 2006, 19:58 »

Spillerstatistik

Endnu engang vil jeg dele spillerstatistikken med jer, så I lige kan følge lidt med Smiley


Montolivo har virkelig vist sig
som en god erstatning for Malouda


Topscorer: Fred (25)
Flest assists: Thomas Kahlenberg (11)
Kampens bedste spiller: Juninho Pernambucano (6)
Gule kort Fred (6)
Røde kort Tre spillere (1)
Gennemsnitlig karakter: Riccardo Montolivo (7.50)

Som I kan se har Fred fortsat sine mange scoringer, dog er det gået lidt i stå her siden januar pga. småskader. Det samme med Kahlenbergs assists der kun er steget med én siden sidste gang jeg viste jer spillerstatistik. Han har også være plaget af småskader i lang tid og har faktisk ikke spillet siden december. Det er lidt ærgeligt da hans tal efterhånden var begyndt at ligne en klassespillers og formen fulgte med. Men han må jo bare op på hesten igen.

Så aggressive er vi heller ikke. Fred har stadig rekorden med flest gule kort, og vi har kun tre spillere der hver har fået et rødt kort, så det bevidner at min trup dog er så professionel at det er så sjældent vi får udvisninger. Riccardo Montolivo har rykket lige siden januar og er klart truppens bedste spiller i øjeblikket.













Lyon - Sochaux
Jeg var meget spændt på denne kamp, da jeg som I nok har fundet ud af har haft lidt problemer med midterholdene. Min største frygt var jo også et nederlag, og den kom tæt på en realitet da Sochaux allerede efter 12 minutter fik straffespark. Álvaro trådte op for at sparke og brændte heldigvis. Dette gav os mod på kampen, og Kahlenberg kunne kort efter score sit første mål hos os, og endda lige efter en lang skadespause. Senere scorede Montolivo.
2-0


Troyes - Lyon
Så tager vi tørnen igen. Fred scorerede et mål efter godt 20 minutter, og det hele gik som smurt i første halvleg. Men i anden halvleg falder vi helt igennem, og Troyes får scoret to mål som selvfølgelig giver dem alle tre points. Rigtig ærgeligt!
2-1


Lyon - Lens
Nice havde tabt deres kamp i denne runde, så der var rig mulighed for at få et lille forspring med en sejr. Dette hørte Montolivo der scorede efter 11 minutter. Der blev hurtigt udlignet, men det betød ikke noget da Ben Arfa og Carew kunne score yderligere og lægge sejren fast.
3-1


Rennes - Lyon
Jeg har aldrig været ude for en så svingende form før. Vi kom RIGTIG hurtigt bagud 2-0, og i første halvleg styrede Källströms gamle klub det hele. I anden halvleg udlignede vi så ved hjælp af Fred og et selvmål. Men selvfølgelig scorer Rennes kort før slutfløjt, gud hvor er jeg skuffet.
3-2
Logged

MeeLo
Gæst
 
Sv: Olympique Lyon
« Svar #29: 12 Nov 2006, 00:05 »

I får lige en oversigt over sæsonens sidste kampe:

2-1 Lyon - Saint-Etienne
0-3 Nancy - Lyon
2-2 Lyon - Auxerre
1-3 Marseille - Lyon
0-0 Lyon - Le Mans





Lyon, franske mestre igen!


På trods af et turbulent forår, kan vi nu kalde os Franske Mestre anno 06/07. Endda er det holdets sjette mesterskab på stribe, så forventningerne til næste år er igen intet mindre end et mesterskab.

Årets spiller i Ligue 1:
1. Riccardo Montolivo (Lyon)
2. John Carew (Lyon)
3. Daniel Bilos (St. Etienne)


Årets målmand i Ligue 1:
1. Jérémie Janot (St. Etienne)
2. Hugo Lloris (OGC Nice)
3. Grégory Coupet (Lyon)


Årets manager i Ligue 1:
1. Nicolas Knoblauch (Lyon)
2. Ivan Hasek (St. Etienne)
3. Ricardo Gomes (Bordeaux)


Ligue 1 topscorer:
1. Fred, Lyon (24)
2. Juninho Pernambucano, Lyon (16)
3. Marouane Chamekh, Bordeaux (13)


Ligue 1 assists:
1. Riccardo Montolivo, Lyon (12)
2. Fred, Lyon (10)
3. Rio Mavuba, Bordeaux (10)
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010