home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23338
  0 Brugere, 764 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Lyon > Aston Villa
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad synes du om skiftet til Villa?
Spændende
- 11 (64,7%)
Mindre spændende
- 6 (35,3%)
Antal Stemmer: 17

Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint
Forfatter Emne: Lyon > Aston Villa  (Læst 11299 gange)
MeeLo
Gæst
 
Lyon > Aston Villa
« : 07 Nov 2006, 12:47 »

Er der stemning for en blog om mesterholdet Lyon? Smiley
« Seneste Redigering: 15 Nov 2006, 20:08 af MeeLo » Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Er der stemning
« Svar #1: 07 Nov 2006, 12:49 »

Der er altid stemning for en blog, fra min side Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Guldbrand
Gæst
 
Sv: Er der stemning
« Svar #2: 07 Nov 2006, 12:58 »

Nu er der selvfølgelig ikke den største udfordring i Lyon.. men hvis du gør meget ud af layoutet, og virkelig gør den spændende at læse.. så er der ihvertfald stor stemning fra min side af..  Thumbs Up   

Så start spillet, lav taktikken og spil en masse kampe hurtigt!, så du kan få det skrevet ned til os blog liderlige freaks..   crazy      Grin    Wink   
Logged

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Er der stemning
« Svar #3: 07 Nov 2006, 13:29 »

come on med den blog MeeLo... ville ELSKE at se en blog med mit yndlingshold fra Frankrig crazy
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

MeeLo
Gæst
 
Sv: Er der stemning
« Svar #4: 07 Nov 2006, 16:34 »

Jeg er kommet til den 27. august, og har efterhånden spillet nogle kampe.




Olympique Lyonnais


Når man bliver sat i spidsen for et fodboldhold, der har vundet de fem seneste nationale mesterskaber, bliver man udsat for et enormt pres. Et pres jeg i den grad kunne mærke da jeg skulle tale målsætninger med klubbens bestyrelse. Præsident Jean-Michel Aulas ville ikke høre tale om andet end et 6. mesterskab, og derudover var der nu også europæiske forventninger. Dog kunne jeg formentlig sikre mig en kontraktforlængelse ved at vinde Ligue 1 Orange.


Økonomien så sund og rask ud, uden nogen som helst form for lån.
Klubbens balance lå på omkring 215mio. kr. Dette gav mig så luft til at kunne købe ind for godt 130mio. kr.
Lønnen blev budgetteret til 5,72mio./uge.


Jeg kunne med det samme mærke at der var stor interesse for enkelte spillere i min trup. Mest af alt, savlede storklubberne over Juninho Pernambucano. Ham har jeg dog valgt at forlænge kontrakt med og dermed beholde ham resten af hans aktive karriere, da han står for rutinen på holdet og drivkraften på midtbanen.

Jeg solgte dog en spiller, der af Internazionale blev købt ud af sin frikøbsklausul:

Florent Malouda - 185.000.000 kr.

Det salg gav mig naturligvis mere luft i økonomien, men samtidig efterlod det mig et hul på venstrekanten. Derfor kontaktede jeg hurtigt en af mine talentspejdere; Marcelo Dijan, der i øjeblikket var i Italien. Han kunne varmt anbefale en ung italiener fra Fiorentina. Så jeg kontaktede klubben, og forhandlede mig til en acceptabel pris. Derudover kunne jeg godt bruge en god offensiv allround spiller, så derfor tog jeg selv kontakt til Auxerre for at forhandle en pris med deres unge dansker:

Riccardo Montolivo - 100.000.000 kr.
Thomas Kahlenberg - 67.500.000 kr


Efter disse indkøb vil min foretrukninge startopstilling være således.




27. august 2006

2-0 Lyon - Paris-SG (Coupe de Champions Trophy)
2-2 Le Mans - Lyon
5-1 Lyon - Tolouse
1-2 Monaco - Lyon
3-0 Lyon - Sedan
0-3 Lille - Lyon

Jeg ligger indtil videre nr. 1 i Ligue 1 Orange, med tre points ned til Nice på andenpladsen.

Min Champions League gruppe er også blevet udtrukket, og den ser således ud:

Real Madrid
Lyon
CSKA Moskva
Djurgården

For mig at se er det en gruppe med masser af udfordring og det skulle samtidig være til at overkomme at gå videre.
Logged

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Er der stemning
« Svar #5: 07 Nov 2006, 16:40 »

kanon start.. glæder mig til det videre forløb Opstemt
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Olympique Lyon
« Svar #6: 07 Nov 2006, 17:04 »

bare forsæt sådan meelo
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Olympique Lyon
« Svar #7: 07 Nov 2006, 17:05 »

glæder mig til at hører mere
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Olympique Lyon
« Svar #8: 07 Nov 2006, 17:30 »

Fedt med dansk islæt Thumbs Up

God start Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


MeeLo
Gæst
 
Sv: Olympique Lyon
« Svar #9: 08 Nov 2006, 11:28 »

Flere handler

Jeg synes ikke at min besætningen på pladsen som højreback så stærk nok ud. Godt nok er Clerc en meget god spiller, men Réveillère falder igennem. Derfor har jeg solgt Réveillère til Fiorentina, og købt endnu en italiener på en anbefaling af min talentspejder Dijan:

Anthony Réveillère - 11.000.000
Christian Zaccardo - 46.000.000




Djurgården - Lyon
Kan man få en bedre start på Champions League? Det er min første kamp i europæisk fodbold, og samtidig holdet første CL-kamp i år. Eksperterne havde alle sagt at Djurgården ville have en chance hvis de holdt os fra mål i de første 20 minutter, men den fingerregel har jeg nu modbevist. Govou startede orgiet efter 21 minutter, og så kørte bussen ellers. Screenshot.
0-9


Juninho er med sin gode form drivkraften
bag de gode resultater.


Lyon - Bordeaux
Efter sådan en sejr, skulle vi lige ned på jorden igen, men publikum fik alligevel show for deres penge. Juninho scorede allerede efter 7 minutter efterfulgt af unge Benzema et par minutter efter. Senere i anden halvleg kunne John Carew krydre sejren med to mål yderligere.
4-0


Paris-SG - Lyon
Vi trådte ind på Parc de Princes smækfyldt med selvtillid efter de to sidste kampe, men det var overraskende Paris-SG der kom bedst ind i kampen. Flere gange var de ved at score inden der var gået ti minutter, men Coupet stod rigtig flot. Efter 28 minutter, kunne vi heldigt komme foran på et straffespark som Juninho sikkert scorede på. I anden halvleg forøgede Juninho sejren til 2-0 og efterfølgende kunne Montolivo gøre det til 3-0. hvorefter Paris-SG reducerede med et trøstemål.
1-3


Lyon - CSKA Moksva
Denne kamp var utrolig vigtig for at vise, at det ikke kun er mod fulde svenskere vi kan vinde. Vi fik da også god hjælp fra Moskvas nok største talent Daniel Carvalho der begik sin karrieres største fejl ved at lave selvmål. Kort før pausen gjorde unge Benzema det til 2-0. Midt i anden halvleg reducerede Jo, men nåede ikke at udligne.
2-1


Lyon - Nice
Denne kamp startede med et brag. Vi fik et hjørnespark før der var gået to minutter, og med et indlæg fra Juninho headede Cacapa bolden ind til 1-0. I anden halvleg scorede Källström sine første to mål, og kort før pausen steg Carew til vejrs og headede ind til 4-1.
4-1



Tager man et kig på tabellen i Ligue 1 Orange, kører det virkeligt for mig. Vi er ubesejret og har kun spillet en kamp uafgjort, og med en kamp til gode har vi to points mere end den nuværende stærkeste udfordre Monaco.

Logged

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Olympique Lyon
« Svar #10: 08 Nov 2006, 11:34 »

det er jo intet mindre end FANTASTISK.. det kører virkelig for dig.. det er jeg glad for at høre.. og god blog forresten.. KUTGW... Smiley
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Olympique Lyon
« Svar #11: 08 Nov 2006, 11:35 »

hvem er din topscorer
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

MeeLo
Gæst
 
Sv: Olympique Lyon
« Svar #12: 08 Nov 2006, 11:38 »

det er jo intet mindre end FANTASTISK.. det kører virkelig for dig.. det er jeg glad for at høre.. og god blog forresten.. KUTGW... Smiley

Jo tak Smiley
Min topscorer kommer frem i lyset ved næste opdatering.
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Olympique Lyon
« Svar #13: 08 Nov 2006, 11:40 »

ser sku godt ud der Wink

KUTGW
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

dingenoderjavs
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Olympique Lyon
« Svar #14: 08 Nov 2006, 11:57 »

det ser jo godt ud . den store udfordring kommer nok til at få Lyon til at vinde cl. Ellers ser ligaen rimelig nem ud .
Logged



Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010