home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23280
  1 Bruger, 257 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofsjaipur
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Urealistisk interaktion!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Urealistisk interaktion!  (Læst 4556 gange)
champione
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Urealistisk interaktion!
« : 28 Nov 2014, 13:02 »

Hej,

Jeg kæmper (trods opdatering til 15.1.4!) ufatteligt meget med trættende og dybt urealistiske problemstillinger i min spillertrup.

Jeg synes de brokker sig, og piver over de mindste handlinger - alt fra når en ubetydelig spiller, som desuden ikke har spillet - bliver solgt, og at man derfor er uambitiøs - at de ikke noterer at man rent faktisk henter en bedre erstatning - melder alverdens krav op om spilletid - trods de ikke er dygtige nok, står som backup spillere og holdet fungerer uden dem.

Har I tricks til hvordan I holder truppen tilfreds og hvordan I løser problemstillingerne?

Jeg er prøvet at blive fyret pga. en dårlig harmoni - holdet overpræsterede ellers helt vildt - og spillede fantastisk.. Men solgte en backupspiller, som havde spillet 1 kamp - og det smadrede omklædningsrummet fuldstændigt - på trods af at jeg hentede en bedre spiler ind.
Og det er fandme trættende i længden!
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Urealistisk interaktion!
« Svar #1: 28 Nov 2014, 13:17 »

Det lader til at være et forholdsvist stort problem, som SI forhåbentlig får rettet op på. Der er talrige eksempler på deres eget forum hvor interaktionen med spillerne er fuldstændig latterlig, og ofte resulterer i urealistiske fyringer. Jeg læste en blog derinde med en gut som vandt alt med Palmeiras, men blev fyret pga. "dårlig harmoni i truppen" fordi en spiller ville flytte til en større klub - og det selvom han havde sagt ja til det, transfer listet ham, og forsøgt at få ham solgt, men ingen ville købe ham.

(Den slags bavl slipper man heldigvis for i FMC...)
Logged



khede
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Urealistisk interaktion!
« Svar #2: 30 Nov 2014, 11:19 »

Dårlig stemning er også mit største problem, jeg vinder ellers alt i PL med Liverpool i første sæson.
Men diverse spillere klager over alt. Kan forstå Balo er problematisk men Borini ville aldrig klage efter 5 kampe, det ødelægger en ellers god oplevelse, pånær at alting kører meget langsommere end FM14
Logged

Peds
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Urealistisk interaktion!
« Svar #3: 30 Nov 2014, 13:35 »

Jeg har 2 spillere til hver plads også rotere jeg dem, i FM14 spillede de 8 kampe og blev så skiftet ud med den anden det virker rigtigt godt og alle er glade.

I FM15 får de ca. 10 kampe med mindre der er en der vil have første hold så kommer ham ind med det samme hvis det er muligt, mit råd er lad være med at have for mange spillere på første holdet for det gør det bare sværere at holde harmonien.
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Urealistisk interaktion!
« Svar #4: 20 Dec 2014, 16:13 »

Dette problem har jeg også i mit OB spil og det dræner mig ganske enkelt for alt glæde ved spillet.. Er netop sluttet som mestre og stort set hver eneste handling omkring spillersalg ender med en trup der er utilfreds og vi have en samtale..

Mange af mine spillere har interesse omkring sig og når jeg afviser de indledende bud som er for lave, så bliver truppen utilfreds. Når jeg så endelig får et acceptabelt bud, så bliver de utilfredse med at jeg sælger spilleren.

Jeg er ikke engang halvvejs i transfervinduet og allerede nu har jeg haft 4 samtaler med truppen og er nu i besiddelse af en trup som mere eller mindre er utilfredse.


Man kan fandme ikke engang slå en skid, uden at hele truppen står og banker på døren !   ticked off
Logged

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Urealistisk interaktion!
« Svar #5: 20 Dec 2014, 16:24 »

"Synes ikke godt om"

Jeg hader at læse så noget.. så mister jeg helt lysten til at gå i gang med et spil Skuffet((
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


Nees
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Urealistisk interaktion!
« Svar #6: 29 Dec 2014, 09:32 »

Jeg startede et spil i går og sidder godt nok total og mister lysten til at spille videre, men mon ikke den snart kommer igen.

Omvendt vil jeg sige at jeg har haft et spil kørende hvor jeg startede i Vejle, resultaterne var total elendige og spillerne begyndte at brokke sig over placeringen (hvilket jeg godt kan forstår) dog synes jeg hyppigheden var lige ofte. Nogle gange kunne jeg trykke fortsæt også var der bare 2-3 nye som brokkede sig. Jeg forventede at blive fyret efter efterårssæsonen, men af ufattelige årsager (Jeg fatter overhovedet ikke hvordan) blev jeg ikke fyret. Så jeg valgte at sælge ud af spillerne som var utilfredse og dem der ikke blev solgt blev smidt på fri transfer (bl.a. Jacob Sørensen og Daniel Noruzzi). Det endte faktisk med at jeg først blev fyret med 4 runder igen (endnu engang fatter jeg ikke hvordan jeg kunne sidde så længe.) - Efterfølgende var jeg så en sæson i Odder hvor der kun var amatør spiller, de brokkede sig ikke og røg så til ny nedrykkede Skive hvor 3 spiller brokkede sig over nedrykningen, men jeg lovede dem oprykning i første hug og det lykkes så var de glade. Derudover har jeg kun haft en spiller som har brokket sig og det var grundet manglende spilletid.  - Så alt i alt i de 4 sæsoner jeg har spillet har det faktisk været ganske lidt jeg har oplevet af det.

Så nu kommer lysten igen  Wink
« Seneste Redigering: 29 Dec 2014, 09:33 af Nees » Logged

El Cubo
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Urealistisk interaktion!
« Svar #7: 29 Dec 2014, 10:25 »

Player power i en nøddeskal!

Men det er vildt i fm15, og for meget. Jeg er selv blevet fyret, fordi jeg solgte en marginalspiller, som havde været udlånt sæsonen inden. Men det var nok til, at anføren blev utilfreds, og så fulgte resten, som perler på en snor!

En ting, som også irriterer mig, som måske ikke er helt det samme, men måske lidt alligevel er, at spiller hele tiden kommer og siger de vil videre. Fair nok normalt, men når man sommeren inden, har lovet dem, at de måtte forlade klubben, hvis man ikke kunne få CL bold. Man skaffer champions league bold, vinder dertil PL. Så vil de skifte til klubber, som har større omdømme, men som ikke spiller CL. Der kunne jeg godt ønske mig, at der var et større udsving i klubbernes omdømme baseret på bedrifter.
Logged

fcmforever
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Urealistisk interaktion!
« Svar #8: 07 Jan 2015, 13:23 »

Hjææælp!  ticked off

Synes også det er ved at blive trættende med alle de spillere der truer dig direkte med dårlig moral i omklædningsrummet af den ene eller anden årsag. Har i FCM solgt Marco Larsen efter næsten 3/4 år uden spilletid. Fik 14 mio for ham, hvilket jeg synes er okay solgt, men stort set alle spillere er sure. Han havde endda kun 3 stjerner i vurderet potentiale. Følgerne er så at de nu ikke kan ramme hinanden med en aflevering over 5m. Temmeligt frustrerende, da jeg ved, at det tog 2-3 måneder første gang en gruppe af spillere var utilfredse.  ticked off

Der er ikke nogen der har en løsning??

Altså det er realistisk nok at enkelte spillere kan blive utilfredse, men at hele truppen bliver sure i flere måneder flere gange om året og af alle mulige latterlige årsager er sq op ad bakke...  ticked off
Logged

matv
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Urealistisk interaktion!
« Svar #9: 12 Jan 2015, 23:11 »

Har også et mærkeligt problem.

Ifølge spilleren er Bayern interesseret i ham, og her er hans krav:






Giver jo ingen mening?
Logged

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Urealistisk interaktion!
« Svar #10: 12 Jan 2015, 23:21 »

han vil have én til, og tvivler på din nuværende trup kan præsterer det, mener du I kan, så bare fortæl ham I vinder en næste år Peace
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

matv
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Urealistisk interaktion!
« Svar #11: 12 Jan 2015, 23:26 »

han vil have én til, og tvivler på din nuværende trup kan præsterer det, mener du I kan, så bare fortæl ham I vinder en næste år Peace

Det fik han også afvide, og vi er godt på vej Wink
Logged

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Urealistisk interaktion!
« Svar #12: 12 Jan 2015, 23:42 »

Zenit skal nok fucke det op for dig Tunge
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010