home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 503 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Uforløste potentialer
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: Uforløste potentialer  (Læst 15380 gange)
Gungner
Gæst
 
Sv: Sovende kæmper
« Svar #30: 13 Nov 2014, 20:56 »

Alle hold er vel sovende kæmper?
Logged

saebemonster
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Sovende kæmper
« Svar #31: 13 Nov 2014, 22:18 »

Alle hold er vel sovende kæmper?

Nej, der er vel hold, der præsterer langt bedre end deres omgivelser berettiger til? Tænker jeg..

Men som en sagde, burde man næsten kalde den uforløst potentiale, da man jo forbinder en sovende kæmpe med en klub, der slet ikke lever op til dens faciliteter, dvs. fanskare, størrelse på by, stadion osv. Derfor kunne det egentlig være meget sjovt, hvis man i oversigten også skrev klubbens stadionkapacitet + størrelse på by ned.

Hvis jeg selv skal tilføje nogle klubber til listen, så er Feyenoord, AIK og Hammarby vel også ret relevante at smide på. Men som anbefaling synes jeg folk skal spille med Hertha, hvis de gerne vil spille med en sovende kæmpe. Tysklands hovedstad og et kæmpe stadion. Det kan da heller ikke være rigtigt at Berlin ikke har et hold i Champions League.
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Sovende kæmper
« Svar #32: 13 Nov 2014, 22:18 »

Alle hold er vel sovende kæmper?
Det må du vidst lige uddybe. Smiley
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Sovende kæmper
« Svar #33: 13 Nov 2014, 22:25 »

Jeg mente bare at hvis man vil have hold som Lecce osv med, er hold som Aston Villa, Preston North End, Huddersfield og Sheffield Wednesday vel også berettiget en plads, da de alle har vundet 4+ mesterskaber i sin tid. Og sådan kan man vel finde 5-6 klubber i hvert land der også hører med. Og til sidst er næsten alle klubber inkluderet.
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Sovende kæmper
« Svar #34: 13 Nov 2014, 22:30 »

Jeg mente bare at hvis man vil have hold som Lecce osv med, er hold som Aston Villa, Preston North End, Huddersfield og Sheffield Wednesday vel også berettiget en plads, da de alle har vundet 4+ mesterskaber i sin tid. Og sådan kan man vel finde 5-6 klubber i hvert land der også hører med. Og til sidst er næsten alle klubber inkluderet.

Lige præcis Smiley
Listen kan blive utroligt lang i samtlige lande hvilket også var det jeg prøvede at illustrerer.

Især hvis et hold som Milan der ikke har vundet guld i 4 sæsoner skal med på listen.
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sovende kæmper
« Svar #35: 13 Nov 2014, 22:40 »

Er helt enige med jer. Og jeg har da også tænkt mig at ændre lidt på de krav der skal være for klubben, da vi kan ende med uendeligt mange klubber til sidst. Men det må jeg lige tænke lidt over, kom gerne med inputs.

Selv har jeg, som jeg også tidligere skrev, tænkt på at stadion kapacitet og ry skal have en store rolle, og så kunne man også sagtens inddrage byens størrelse som det bliver nævnt.

Så kunne de ting der blev oplyst være; Stadion, By, Ry, Økonomi og Potentiale. ?
Logged

Magnicio
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Sovende kæmper
« Svar #36: 13 Nov 2014, 22:49 »

Er en sovende kæmper egentlig ikke en klub som engang havde sin storhedstid men så er røget laaaangt tilbage, altså omkring nedrykning i den bedste liga eller ned i de lavere divisoner? På den måde får man fjernet en del klubben som egentlig slet ikke hører hjemme på den liste og så har man en kort liste med interessante klubber som man kunne prøve på at få tilbage igen. Ellers vil den her liste blot være som oversigtstråden over klubber.
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Sovende kæmper
« Svar #37: 13 Nov 2014, 22:59 »

Er en sovende kæmper egentlig ikke en klub som engang havde sin storhedstid men så er røget laaaangt tilbage, altså omkring nedrykning i den bedste liga eller ned i de lavere divisoner? På den måde får man fjernet en del klubben som egentlig slet ikke hører hjemme på den liste og så har man en kort liste med interessante klubber som man kunne prøve på at få tilbage igen. Ellers vil den her liste blot være som oversigtstråden over klubber.

Jeg kan kun erklærer mig enig Smiley
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Sovende kæmper
« Svar #38: 13 Nov 2014, 22:59 »

Ja, synes egentlig også godt at man kunne ændre trådens titel til "Uforløst potentiale" eller noget andet end sovende kæmper.
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Uforløste potentialer
« Svar #39: 13 Nov 2014, 23:51 »

RC Strasbourg i Frankrig er en stor overset stjerne i fodboldens verden!
En klub med stolte traditioner som grundet dårlig ledelse har lidt en grim skæbne

Mange FM spillere synes at have overset dem da mange vil have et eksisterende top/sub tophold
Eller aldrig kigge de dybere end tier 2 (:

Klubben kan sammenlignes med Boavista i Portugal der efter et par års fravær er tilbage i tier 1.
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Uforløste potentialer
« Svar #40: 14 Nov 2014, 00:18 »

RC Strasbourg i Frankrig er en stor overset stjerne i fodboldens verden!
En klub med stolte traditioner som grundet dårlig ledelse har lidt en grim skæbne

Mange FM spillere synes at have overset dem da mange vil have et eksisterende top/sub tophold
Eller aldrig kigge de dybere end tier 2 (:

Klubben kan sammenlignes med Boavista i Portugal der efter et par års fravær er tilbage i tier 1.

De er skam nævnt på side to  Thumbs Up
Logged

Thaurat al Shabab

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Uforløste potentialer
« Svar #41: 14 Nov 2014, 00:23 »

De er skam nævnt på side to  Thumbs Up

Det skal jeg beklager - synes jeg havde læst alle opslag igennem Smiley
Fandt dem, de aller sidste du nævner Wink
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

rasll2
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Uforløste potentialer
« Svar #42: 14 Nov 2014, 02:55 »

Leeds
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Uforløste potentialer
« Svar #43: 14 Nov 2014, 03:29 »

Leeds

De er også nævnt. Flere gange endda.
Logged

Slikkel
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Uforløste potentialer
« Svar #44: 14 Nov 2014, 03:54 »

I Holland er Feyenoord et godt bud. Vandt deres sidste mesterskab da Jon Dahl var i klubben i 1999. Efter hvad jeg har læst mig til er det sidste europæiske de rigtig har spillet tilbage i 02/03. De er godt nok ikke rykket ned men de har bare fået placeringer udenfor europæisk.
Logged

Vi skal alle være her.

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010