home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 241 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Uforløste potentialer
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Uforløste potentialer  (Læst 15364 gange)
Svartovich
Gæst
 
Sv: Sovende kæmper
« Svar #15: 13 Nov 2014, 18:54 »

Leeds, Steaua(Internationalt), Vejle B, AB, Pro Vercelli?
Jeg tror ikke, at det er nødvendigt at nævne Leeds, VB og AB, da de allerede er på listen. Smiley
Logged

TobiasA
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Sovende kæmper
« Svar #16: 13 Nov 2014, 19:18 »

Jeg tror ikke, at det er nødvendigt at nævne Leeds, VB og AB, da de allerede er på listen. Smiley
Ahh havde jeg ikke lige set. Peace

Hmm, Lyon kunne vel også nævnes men ved ikke helt om der er gået lang tid nok så at sige. Opstemt
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sovende kæmper
« Svar #17: 13 Nov 2014, 19:52 »

milan har i de sidste 2 sæsoner ikke opnået cl men før det en 3 plads og et mesterskab,  så i lange tider holder jo ikke Wink
Hvis Valencia ikke kan komme med på listen, så kan ingen af de Franske klubber da ej heller Wink

Naturligvis er der ikke et max, men hvis målet er en liste med, sovende kæmper, så vil det da imo være mærkeligt at mange storhold er med på denne liste. Hvis hold som AB osv skal på listen på titler hentet 50 år tilbage, så kan vi vel i de fleste lande finde en del hold der så bør på listen på noget der er sket 50 år tilbage.

Jeg tror måske jeg har formuleret mig dårligt/forkert Smiley Det jeg havde til hensigt med dette "projekt" var, at finde de klubber som ikke levede op til deres potentiale, samt de rammer der danner klubben (økonomi, stadion, fans, historie, ry, m.m.). Og det er også det de fleste har virket til at forstå det som.

Men fedt at i byder ind  Thumbs Up

« Seneste Redigering: 13 Nov 2014, 20:01 af blomvikings » Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Sovende kæmper
« Svar #18: 13 Nov 2014, 19:57 »

I så fald har ab frem b93 osv jo ikke hverken rammer økonomi stadion eller fans til mere end hvor de pt befinder sig ? Wink

Men så hører Valencia, Tottenham, OB, Fiorentina, Sampdoria, Genoa bestemt også til på sådan en liste.
« Seneste Redigering: 13 Nov 2014, 19:59 af Sunbao » Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sovende kæmper
« Svar #19: 13 Nov 2014, 20:01 »

I så fald har ab frem b93 osv jo ikke hverken rammer økonomi stadion eller fans til mere end hvor de pt befinder sig ? Wink

De har ryet Wink
Danmark er selvfølgelig også lidt specielt fordi vi alle har mere indsigt i gamle storklubber herhjemme end fx i Sverige og Norge. Derfor vil klubber der før har været på toppen komme med, selvom de ikke har stadions med plads til 20.000. Det er der i det hele taget ikke særligt mange hold der har.
Men de har historien Smiley
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sovende kæmper
« Svar #20: 13 Nov 2014, 20:05 »

I så fald har ab frem b93 osv jo ikke hverken rammer økonomi stadion eller fans til mere end hvor de pt befinder sig ? Wink

Men så hører Valencia, Tottenham, OB, Fiorentina, Sampdoria, Genoa bestemt også til på sådan en liste.

Tottenham? Der er jo bare 4-5 andre hold der er det bedre, har det flere fans, større stadions osv. Synes bestemt ikke de hører med.

OB hører klart med ja Smiley Det samme gør doria og genoa ja. Fiorentina har vil ligget hvor de hører til de sidste par sæsoner..
Valencia synes jeg er svær, men lad os bare tage den med.
Logged

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Sovende kæmper
« Svar #21: 13 Nov 2014, 20:09 »

Nurenberg aston villa everton
Virkelige "interessante" forslag - vil ikke kalde Aston Villa og Everton for sovende kæmper. :-D

Jeg ville inkludere de to klubber fra Sheffield: United og Wednesday.

Af hold som underpræsterer genvaldigt i de senere år kan man nævne Coventry City og Bristol Rovers også, men ok de har aldrig været kæmper, men de har potentiale til at være placeret i et par rækker højere.

Der er selvfølgelig også Kaiserslautern. Lecce ligger også af helvede til nede i rækkerne i Italien.
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sovende kæmper
« Svar #22: 13 Nov 2014, 20:14 »

Lecce og Kaiserslautern mener jeg også hører til på listen ja Smiley

Med alle de hold der bliver nævnt osv. så synes jeg bare vi skal lave det sådan, at man fx både rangere deres fortid, nutid samt muligheder for fremtiden Smiley
Jeg vil prøve at arbejde på det, og så må folk komme med indvendinger Smiley
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Sovende kæmper
« Svar #23: 13 Nov 2014, 20:15 »

Hvis  i skal kigge  på deres  trofæ  fortid så er de da bestemt sovende kæmper
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sovende kæmper
« Svar #24: 13 Nov 2014, 20:21 »

Tråden skulle måske hedde "Uforløste potentialer" Smiley
Logged

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sovende kæmper
« Svar #25: 13 Nov 2014, 20:22 »

Personligt ville jeg mene, at Bari - http://en.wikipedia.org/wiki/F.C._Bari_1908 - nok er en af de største "sovende kæmper". De roder i øjeblikket rundt i midten af Serie B, men det en by med virkelig med potentiale og stor vækst ifl. stort set resten af Italien. Deres stadion, kan rumme op mod de 60.00, hvilket også er en pæn sjat.

Fortuna Düsseldorf er ligeledes en klub med en kæmpe fanskare, stort stadion, godt ry og en masse potentiale, idet deres by og omegn også er meget stor. De hygger sig primært i 2. Bundesliga men er i ny og næ oppe og lege med de store drenge for en kort stund.

Efter min mening kunne man også tillade sig, at nævne klubber som Murcia, Nantes, Leicester og til dels Strasbourg.
Logged

Thaurat al Shabab

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Sovende kæmper
« Svar #26: 13 Nov 2014, 20:23 »

Hvis  i skal kigge  på deres  trofæ  fortid så er de da bestemt sovende kæmper
Ved godt at dette er en håbløs diskussion, men vil lige knytte en afsluttende kommentar omkring Everton og Aston Villa. Hvis vi rangerer de engelske hold efter hvor mange mesterskaber de har, så er Everton nr. 4. De sluttede nr. 5 sidste år, så hvis vi skal inkludere alle hold der underpræsterer med 1 position - så bliver det en lang liste. Aston Villa slutter 10 pladser længere nede end deres 5. plads på mesterskabslisten. Tja, igen hvis det er kriteriet, så bliver det en lang liste men det kan måske forsvares på et eller andet niveau. :-)
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sovende kæmper
« Svar #27: 13 Nov 2014, 20:25 »

Enig, det er alle gode forslag!
Ville det være at fortrække, at der i oversigten over klubberne både er nævnt; Stadion kapacitet, transferbudget, fortids rank, nutids rank/seedning, og rank af fremtidspotentialet?
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Sovende kæmper
« Svar #28: 13 Nov 2014, 20:26 »

I forhold til vi har det halve serie a på listen så er det vel også fint nok Wink
Men jeg  nævnte  nu blot de hold  fordi de vel så også burde på  listen nu fks milan er det.

spørgsmålet er om man ikke bør dele listen op så der er rigtigt sovende  giganter fra tidligere tider, altså ikke hold der blot ligger i midten af den bedste række  for tiden også  listen  med nutidige hold der ikke lever op til  deres nylige  storhed
« Seneste Redigering: 13 Nov 2014, 20:29 af Sunbao » Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Sovende kæmper
« Svar #29: 13 Nov 2014, 20:55 »

Torino er vel også en "sovende kæmper" med 8 Serie A titler?
« Seneste Redigering: 13 Nov 2014, 21:08 af Dennislauridsen » Logged

H A L A   M A D R I D!

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010