home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 244 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Southampton F.C.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Southampton F.C.  (Læst 27084 gange)
Gungner
Gæst
 
Southampton F.C.
« : 10 Nov 2014, 11:07 »

SOUTHAMPTON F.C.





Hvad er der sket siden FM14?
1) Chairmanden skred
2) Medier og "eksperter" forventer en nedrykning
3) En ny chairman kom til
4) Medier og "eksperter" forventer en nedrykning
5) Manageren skred
6) Medier og "eksperter" forventer en nedrykning
7) En hulens masse spillere skred
8) Medier og "eksperter" forventer en nedrykning
9) En ny manager blev ansat
10) Medier og "eksperter" forventer en nedrykning
11) Nye spillere blev købt ind for over £60 millioner
12) Medier og "eksperter" forventer en nedrykning

På trods af en masse udvandring har du et ganske fornuftigt hold at arbejde med, ligesom du kan forbedre visse dele det. Til det får du omkring £14 millioner hvis du mener du kan slutte i den øverste halvdel af tabellen. Mener du at du kan skaffe Champions League bold hjem, er der £21 millioner til rådighed.

Førsteholdet:
Målmænd:
Kelvin Davis, Fraser Forster, Artur Boruc

Forsvaret:
Nathaniel Clyne, Toby Alderweireld (på lån fra Atl. Madrid), José Fonte, Maya Yoshida, Florin Gardos, Ryan Bertrand (på lån fra Chelsea), Matthew Targett

Midtbanen:
Jack Cork, Morgan Schneiderlin, Victor Wanyama, Dusan Tadic, Lloyd Isgrove, Omar Rowe, Steven Davis, James Ward-Prowse, Sadio Mané, Harrison Reed

Angrebet:
Shane Long, Emmanuel Mayuka, Graziano Pellé, Sam Gallagher

Tactic forslag:
Hvordan man stiller op, er jo helt op til en selv. Selv vil jeg nok bruge en fin lille 4-5-1, med Forster på mål og en fire-back linie med Clyne, Fonte, Alderweireld og Bertrand. På midtbanen vil jeg stille op med Wanyama, Davis, Schneiderlin, Tadic og Mané, og med Pellé helt på toppen.

Jeg går ud fra at jeg ikke er den eneste der vil forsøge mig med Southampton i år, så har i gang i et spil med The Saints, så vær ikke bleg for at bidrage til diskussionen i denne tråd  Thumbs Up
Logged

NAsMaR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Southampton F.C.
« Svar #1: 10 Nov 2014, 11:26 »

Jeg synes virkelig at Saints igen i år er alt for OP. Ja nu ved jeg godt de ligger nr. 2 irl, men holdet det?

I mit første saints spil, endte jeg ud med at vinde ligaen første sæson, vildt urealistisk at det kan lade sig gøre (Jeg tror også det hænger sammen med at City, Arsenal, United m.fl. hang langt tilbage i ligaen).

Med et øjebliksbillede kan det måske forsvares, men jeg synes det er lidt langt ude at man kan vinde med 12 point uden at have svedt ret meget over det.

Men potentialet i truppen kan ikke fornægtes, jeg synes dog de er tilgodeset i forhold til andre hold - men det kan godt være det er mig Smiley

Jeg fik stor succes med 4-1-2-2-1 (4 kæde, 1 dmc, 2 mc, 2 winger/if's, 1 angriber), boldbesiddelse og roligt spil.

I øvrigt ret nemt at sælge massere af spiller efter 1 sæson, hvilket gav mig et transferbudget på 600-700 mio for sæson 2015, ret vildt!
Logged


whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Southampton F.C.
« Svar #2: 10 Nov 2014, 12:15 »

Er lidt i tvivl om jeg skal prøve dem her eller måske newcastle eller west ham Smiley


@NAsMaR - Det var også nemt at vinde ligaen i første sæson med flere submid hold i FM14 så det ville være underligt hvis det ikke kunne lade sig gøre denne gang Smiley vil du se et OP hold så kig på liverpool
Logged

NAsMaR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Southampton F.C.
« Svar #3: 10 Nov 2014, 12:50 »

Er lidt i tvivl om jeg skal prøve dem her eller måske newcastle eller west ham Smiley


@NAsMaR - Det var også nemt at vinde ligaen i første sæson med flere submid hold i FM14 så det ville være underligt hvis det ikke kunne lade sig gøre denne gang Smiley vil du se et OP hold så kig på liverpool

Tjo, men jeg synes stadig Saints har et materiale udover deres kunnen, mere end andre midter hold imo, det bliver også nemmere jo bedre man lærer match engine at kende og hvad der virker og hvad der ikke virker.
Logged


whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Southampton F.C.
« Svar #4: 11 Nov 2014, 10:10 »

Er du allerede stoppet gungner?
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Southampton F.C.
« Svar #5: 11 Nov 2014, 10:24 »

Ikke med mit save, nej. Men har en tre - fire saves kørende pt. så jeg lige kan lære spillet og finde ud af hvilket et jeg vil satse på. Men har indtil videre kun hentet Ante Coric til fremtiden. Er ellers lidt usikker på hvem der skal hentes ind.
« Seneste Redigering: 11 Nov 2014, 10:38 af Gungner » Logged

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Southampton F.C.
« Svar #6: 11 Nov 2014, 10:41 »

Kan en Gabriel Barbosa købes i første sæson? Det samme med John Stones?
Logged

Bobi
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Southampton F.C.
« Svar #7: 11 Nov 2014, 10:46 »

Jeg har hentet Lucas Romero(udlejet tilbage for resten af 1.sæson), Balanta og Jovic.
men shit alle bliver jo skadet?
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Southampton F.C.
« Svar #8: 11 Nov 2014, 10:48 »

Sæt din trænings-intensitet ned.
Logged

Bobi
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Southampton F.C.
« Svar #9: 11 Nov 2014, 10:51 »

Min trænings-intensitet er på middel. det kan da umuligt være for højt?
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Southampton F.C.
« Svar #10: 11 Nov 2014, 10:53 »

Køb bedre fysiske trænere og fysioterepeuter, sørg for ikke at bruge dine spiller når de er udmattede og hold din træning på middel eller under. Så skulle det gå fint mht. skader. :-)
Logged

NAsMaR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Southampton F.C.
« Svar #11: 11 Nov 2014, 11:29 »

God ide med pause efter kampe også, din trænings intensitet kan nemt være for høj, hvis alle dine spillere har individuelle ting de træner, sæt det ned eller sæt den generelle træning længere ned (Hvis du bruger det andet meget!).
Logged


Bobi
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Southampton F.C.
« Svar #12: 11 Nov 2014, 11:54 »

okay. jeg prøver mig lidt frem. tak for det Smiley
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Southampton F.C.
« Svar #13: 11 Nov 2014, 16:02 »

Det skulle jo ske... Tottenham bød på Clyne, PSG bød på Schneiderlin. Begge bud blev afvist, og nu er hele spillertruppen pigefornærmet.
Logged

calz
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Southampton F.C.
« Svar #14: 13 Nov 2014, 10:05 »

Jeg er også startet med denne herlige klub.
Jeg tænkte at truppen var stærk nok, så lavede mere køb til fremtiden, og så købte jeg Aleksander Mitrovic, han blev et kæmpe køb, med 27 kasser i sæsonen, det var endda med en skadespause på 6 uger i bl.a. december måned.

Jeg fik også Victor Valdes ind på en fri transfer, da hans skade var overstået.

1. sæson blev en katastrofe, hvor jeg kun lige redede mig fra fyring pga. sejr i Capital one cuppen. Ligaen sluttede jeg nummer 12, med en god slutspurt.

Jeg kæmpede meget med taktikken, og lukkede mange mål ind i starten.

Den nye sæson er undervejs og følgende er købt:

Viktor Fischer
Simon  Kjær
Toby Alderwierld
Ryan Bertrand
Emiliano Marcondes
Harry Kane
Bakkali

Talentmassen må være der i årene fremad, jeg har et håb om, at kunne holde på stammen af mit hold, dog er Wanyama meget opsat på at komme videre, men han har fået en ny kontrakt, så håber det kan holde storklubberne lidt på afstand.
Logged

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010