home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 558 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Southampton F.C.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: Southampton F.C.  (Læst 27113 gange)
Zachar
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Southampton F.C.
« Svar #30: 08 Dec 2014, 15:29 »

Netop færdig med 2. sæson med Southampton;

Mit største problem og vel nok det mest irriterende er den uendelige kamp med spillere, der vil videre. De skal stoppe og bare tie stille! Opstemt

Nå, men da jeg startede op valgte jeg at købe Memphis Depay og Lucas Romero. God idé! Specielt Lucas Romero er jo fuldstændig vanvittig.

1. sæson endte med en 2. plads i ligaen hvilket var langt over forventning!

Taktik 1. sæson;

                        Forster
         Clyne - Fonte - Alderweireld - Bertrand
                        Wanyama
                  Romero - Ward-Prowse
         Tadic             -               Depay
                         Pelle

Midtbanen var fuldstændig outstanding igennem hele sæsonen. Romero og Ward-Prowse er måske det bedste makkerpar jeg nogensinde har haft på midten.

Op til 2. sæson solgte jeg Wanyama for 285 til Monaco og så var det ellers tid til at handle lidt ind.

Lucas Silva
Richairo Zivkovic
Youri Tielemans
Steven Caulker
Eder Balanta
Bertrand

2. sæson endte med et velfortjent mesterskab! Hele sæsonen igennem lå vi til og var aldrig under CHL pladserne. Skuffende var dog CHL, hvor vi ikke formåede at gå videre fra gruppen men røg dog i Europa League.


                           Forster
         Clyne - Caulker - Balanta - Bertrand
                        Lucas Silva
                  Romero - Ward-Prowse
         Tadic             -               Depay
                         Zivkovic


Undskyld for wall of text! Står på arbejds computeren, så kunne ikke lige smide billeder op. Hvis folk er interesseret i billeder af taktik osv. så må i sige til!

kunne være rigtig spændende med screens af dine transfers og diverse taktik-oversigter 😄
Logged

overgaardmunk
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Southampton F.C.
« Svar #31: 10 Dec 2014, 22:26 »

kunne være rigtig spændende med screens af dine transfers og diverse taktik-oversigter 😄

Jeg er bestemt også interesseret i at se dine instruktioner og taktik. Smiley
Logged

Zachar
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Southampton F.C.
« Svar #32: 10 Dec 2014, 22:43 »

Netop færdigspillet 2. sæson - kommer med en lille update senere i aften Opstemt
Logged

Zachar
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Southampton F.C.
« Svar #33: 11 Dec 2014, 00:09 »

Hey Freaks Opstemt

Jeg har nu forsøgt mig med et par forskellige hold for at finde "mit" save, og endelig var der et hold, der fangede mig - Southampton ! Opstemt
Kan godt lide kombinationen af udfordring og muligheder. Man har en fin økonomi og flere yderst talentfulde spillere til rådighed fra start, men stadig er det altid svært at trænge ind i top-4 og der skal derfor laves enkelte udskiftninger henover de første sæsoner ..

Her kan ses hvordan jeg handlede i 1. sæson:


Hentede som flere andre de to vidunderdrenge Balanta og Lucas Romero ind - de ville begge kunne gå direkte ind i start-11´eren og senere kunne sælges for en markant profit Smiley Miguel Lopez blev hentet som billig backup på back-positionerne, hvor Southampton er sårbare.

1. sæson var lidt en blandet landhandel, jeg både slog og fik prygl af topholdene, og røg desværre hurtigt ud af cup-turneringerne, begge gange på udebane mod stærke modstandere  Ubeslutsom
Sluttede ligaen på en acceptabel 6. plads, hvilken betød kvalifikation til Euro Cup Smiley

Frem mod 2. sæson vidste jeg, at det krævede et par dyre indkøb hvis jeg skulle opfylde egne forventninger om en top-4 placering:


Som de helt store indkøb blev Memphis Depay og Tielemans hentet, og også de to lejesvende byttede deres lejeaftaler ud med faste kontrakter.
Heldigvis kunne jeg, til min store overraskelse, sælge 3 af mine breddespillere for relativt høje beløb.

2. Sæson gik LANGT bedre end 1. og det blev til min første pokal da vi vandt FA-cuppen efter Chelsea, der ellers havde været helt suveræne og både vundet ligaen og Champions League  Grin
I ligaen var det kun Chelsea der endte med flere point end The Saints, og det blev derfor til en forrygende 2. plads og kval. til Champions League  Opstemt Wink
I Euro Cup røg jeg ud i 2. Knockout runde til Roma (Tabte 1-5 ude og vandt 4-1 hjemme  Huh )
Købet af Depay og Tielemans var helt sikkert stærkt medvirkende til den gode sæson, men også Clyne spillede helt forrygende i 2. sæson Smiley

Som altid er det en kæmpe battle at holde på sine gode spillere når man overpræsterer som midterhold, og i transfervinduet op til 3. sæson blev jeg nødt til at sige farvel til 2 af mine start-11´ere:


Både Romero og Wanyama brokkede sig konstant og de røg til gode priser. (Havde gerne beholdt især Lucas Romero minimum én sæson mere)
I de to første sæsoner har mine angribere aldrig rigtigt fundet målformen og med et stort transferbudget til rådighed, gik jeg ud og forstærkede mig med Timo Werner, som jeg regner med bliver en stor forstærkning Smiley Mkhitaryan blev sat til salg, og synes det var et scoop til den pris - han har spillet stort set fast i Dortmund Smiley

Med disse handler ser mit hold således ud ved indgangen til 3. sæson, hvor jeg skal cementere min position som et engelsk top 4-hold:


Især på midtbanen og fløjene(undtagen Depay) bliver der roteret en del.

Hvordan går det hos jer og har i nogle gode råd til hvordan jeg kan tage det sidste skridt ??
Logged

madsbrøns
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Southampton F.C.
« Svar #34: 11 Dec 2014, 11:32 »

Hey Freaks Opstemt

Jeg har nu forsøgt mig med et par forskellige hold for at finde "mit" save, og endelig var der et hold, der fangede mig - Southampton ! Opstemt
Kan godt lide kombinationen af udfordring og muligheder. Man har en fin økonomi og flere yderst talentfulde spillere til rådighed fra start, men stadig er det altid svært at trænge ind i top-4 og der skal derfor laves enkelte udskiftninger henover de første sæsoner ..

Her kan ses hvordan jeg handlede i 1. sæson:


Hentede som flere andre de to vidunderdrenge Balanta og Lucas Romero ind - de ville begge kunne gå direkte ind i start-11´eren og senere kunne sælges for en markant profit Smiley Miguel Lopez blev hentet som billig backup på back-positionerne, hvor Southampton er sårbare.

1. sæson var lidt en blandet landhandel, jeg både slog og fik prygl af topholdene, og røg desværre hurtigt ud af cup-turneringerne, begge gange på udebane mod stærke modstandere  Ubeslutsom
Sluttede ligaen på en acceptabel 6. plads, hvilken betød kvalifikation til Euro Cup Smiley

Frem mod 2. sæson vidste jeg, at det krævede et par dyre indkøb hvis jeg skulle opfylde egne forventninger om en top-4 placering:


Som de helt store indkøb blev Memphis Depay og Tielemans hentet, og også de to lejesvende byttede deres lejeaftaler ud med faste kontrakter.
Heldigvis kunne jeg, til min store overraskelse, sælge 3 af mine breddespillere for relativt høje beløb.

2. Sæson gik LANGT bedre end 1. og det blev til min første pokal da vi vandt FA-cuppen efter Chelsea, der ellers havde været helt suveræne og både vundet ligaen og Champions League  Grin
I ligaen var det kun Chelsea der endte med flere point end The Saints, og det blev derfor til en forrygende 2. plads og kval. til Champions League  Opstemt Wink
I Euro Cup røg jeg ud i 2. Knockout runde til Roma (Tabte 1-5 ude og vandt 4-1 hjemme  Huh )
Købet af Depay og Tielemans var helt sikkert stærkt medvirkende til den gode sæson, men også Clyne spillede helt forrygende i 2. sæson Smiley

Som altid er det en kæmpe battle at holde på sine gode spillere når man overpræsterer som midterhold, og i transfervinduet op til 3. sæson blev jeg nødt til at sige farvel til 2 af mine start-11´ere:


Både Romero og Wanyama brokkede sig konstant og de røg til gode priser. (Havde gerne beholdt især Lucas Romero minimum én sæson mere)
I de to første sæsoner har mine angribere aldrig rigtigt fundet målformen og med et stort transferbudget til rådighed, gik jeg ud og forstærkede mig med Timo Werner, som jeg regner med bliver en stor forstærkning Smiley Mkhitaryan blev sat til salg, og synes det var et scoop til den pris - han har spillet stort set fast i Dortmund Smiley

Med disse handler ser mit hold således ud ved indgangen til 3. sæson, hvor jeg skal cementere min position som et engelsk top 4-hold:


Især på midtbanen og fløjene(undtagen Depay) bliver der roteret en del.

Hvordan går det hos jer og har i nogle gode råd til hvordan jeg kan tage det sidste skridt ??

Spændende! Specielt dine indkøb, men det er jo nok fordi det jo i bund og grund ligner dem jeg gjorde.  Opstemt

Lucas Romero skulle du dog nok have gjort alt for at beholde. Jeg har givet ham en monster-kontrakt for han er simpelthen det værd!

Jeg smider forresten lidt shots op senere i aften (hvis jeg husker det!  Rullende Øjne)
Logged

overgaardmunk
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Southampton F.C.
« Svar #35: 17 Dec 2014, 17:07 »

Nogle fellow Saintsmanagers som kunne lave lyst til dele deres instruktioner, gerne nogle succesrige af slagsen Smiley
Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Southampton F.C.
« Svar #36: 26 Dec 2014, 00:16 »

Stadig nogle saints spillere?

Efter jeg i en af de tidligere patches vandt premier league i første sæson med southampton overvejer jeg nu at prøve igen i denne patch men med en 433 (3 angribere).
Logged

MathiasOttsen
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Southampton F.C.
« Svar #37: 02 Jan 2015, 13:11 »

Netop færdig med min første sæson med Southampton, og det endte med en ganske tilfredsstillende 3 plads!

Oversigt:
Ligaen: 3 plads
FA CUP: Semifinale
Capital one: Vandt

Sæsonens overraskelse:
Klubbens helt store stjerne i denne sæson var James Ward Prowse, tror aldrig jeg har haft en spiller med så høj gennemsnitskarakter på en sæson, i hvert fald ikke i BPL. Sammen med Shane long var de mine 2 helt klart bedste spillere!


Sæsonens skuffelse:
Sæsonens skuffelse var Dusan Tadic. Ikke fordi han var forfærdelig som sådan, men vurderet ud fra de forventninger og de stats han har, burde han har spillet meget bedre. Han endte op med gennemsnit på 7.00 hvilket var det dårligste blandt alle fløjspillerne.

Mangler til den nye sæson en venstre back, central forsvar og en fløj. Har ikke så mange penge pt, så det kan ikke være fra den helt store prisklasse. Nogen ideer?
Logged

"Klubben som alle de kender, som ingen vil ku' overgå. Du er mit et og alt vi skilles aldrig, DET HER ER FCK!" <3

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Southampton F.C.
« Svar #38: 02 Jan 2015, 14:07 »

Hvor mange penge har du, og hvilken fløj, høre eller venstre ? Smiley

Kig eventuelt på Kelvin fra Porto der kan fås til stort set ingen penge (læs: under 10 mio DKK) og som har vilde stats af en fløjspiller at være. Har kun brugt ham meget begrænset som backup, men der skuffede han bestemt ikke Smiley
Logged

MathiasOttsen
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Southampton F.C.
« Svar #39: 02 Jan 2015, 18:42 »

Hvor mange penge har du, og hvilken fløj, høre eller venstre ? Smiley

Kig eventuelt på Kelvin fra Porto der kan fås til stort set ingen penge (læs: under 10 mio DKK) og som har vilde stats af en fløjspiller at være. Har kun brugt ham meget begrænset som backup, men der skuffede han bestemt ikke Smiley

Det er stadig lidt uvis hvor mange penge jeg har til en fløj, da jeg først vil have fyldt de andre ud Smiley Vil tjekke ham Kelvin ud!
Mangler stadig en venstre back, og måske en central forsvar mere. Har pt 133 mil, men får 360 fra salg af schneiderlin (dog ikke alle på en gang). Valget på back ligger lidt mellem Jonathan Silva (160-170 mil.) og Kurzawa (130 mil ca). Er dog meget usikker på hvem jeg skal hente af de to Smiley Umiddelbart ser Jonathan bedre ud, men det er bare mange penge, og tror ikke jeg kan hente en alt for god central forsvar hvis jeg gør det. Har dog hentet Amartey der primært skal være back up på defensiv midt, men han kan jo også gå med ned!
Skal jeg hapse Jonathan eller Kurzawa?
Logged

"Klubben som alle de kender, som ingen vil ku' overgå. Du er mit et og alt vi skilles aldrig, DET HER ER FCK!" <3

Quixotry
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Southampton F.C.
« Svar #40: 02 Jan 2015, 19:04 »

Det er stadig lidt uvis hvor mange penge jeg har til en fløj, da jeg først vil have fyldt de andre ud Smiley Vil tjekke ham Kelvin ud!
Mangler stadig en venstre back, og måske en central forsvar mere. Har pt 133 mil, men får 360 fra salg af schneiderlin (dog ikke alle på en gang). Valget på back ligger lidt mellem Jonathan Silva (160-170 mil.) og Kurzawa (130 mil ca). Er dog meget usikker på hvem jeg skal hente af de to Smiley Umiddelbart ser Jonathan bedre ud, men det er bare mange penge, og tror ikke jeg kan hente en alt for god central forsvar hvis jeg gør det. Har dog hentet Amartey der primært skal være back up på defensiv midt, men han kan jo også gå med ned!
Skal jeg hapse Jonathan eller Kurzawa?
Jeg var gået efter Silva, har haft begge to og Silva var ham der præsterede bedst over en hel sæson..
Logged

Åh VK. Du forstår sandelig at skifte imellem den sympati og idioti som ingen andre.

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Southampton F.C.
« Svar #41: 02 Jan 2015, 19:15 »

Jeg ville også gå efter Silva, da han i de saves jeg har haft har udviklet sig helt vanvittigt godt ! Smiley

Jeg har til midterforsvaret altid haft meget held med at hente ind fra Bundesligaen, hvor der ofte er spillere du kan få væsentlig billigere end i england og ganske vist med rigtig god kvalitet Smiley
Logged

Nstage
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Southampton F.C.
« Svar #42: 02 Jan 2015, 20:55 »

Hey gutter nogen som ligger inde med nogle gode instruktioner til fx. en 4-1-2-3 formation? har prøvet en del formationer snart kan simpelthen ikke få det til at fungere, sidder på kanten til fyrring Skuffet

på forhånd tak Smiley
Logged

NHL19
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Southampton F.C.
« Svar #43: 06 Jan 2015, 14:43 »

Hvis i skulle vælge mellem Florin Gardos og Maya Yoshida som backup i staten af spillet. Hvem ville i så vælge og hvorfor? Smiley
Logged

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: Southampton F.C.
« Svar #44: 06 Jan 2015, 14:51 »

Tror du får svært ved at sælge Gardos, da han lige er kommet til klubben.

Hvis du mener du kan få ham solgt, så havde jeg nok beholdt Yoshida.
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010