home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  1 Bruger, 480 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Southampton F.C.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Southampton F.C.  (Læst 27119 gange)
NAsMaR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Southampton F.C.
« Svar #15: 13 Nov 2014, 10:11 »

Må sige jeg var skuffet over Alderwield, men det er også fordi han får en enorm sum penge i løn i starten når man har ham på løn.

Fik du ham væsentlig ned i løn? Vil langt hellere gå efter en Balanta eller John Stones - så har man også sikret sig et transferbeløb i +350 mio klassen senere.

Jeg er helt vildt imponeret over Clyne, jeg tror han er den bedste back jeg har haft i spillet, har i andre lige så gode oplevelser med ham? Jeg er begyndt at købe ham, hvis jeg spiller som andre klubber med penge på lommen.

Imponerende med Mitrovic, hvad var hans avg. rating? Jeg købte selv Rondon efter en sæson, han bomber også godt Smiley
Logged


calz
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Southampton F.C.
« Svar #16: 13 Nov 2014, 12:58 »

Må sige jeg var skuffet over Alderwield, men det er også fordi han får en enorm sum penge i løn i starten når man har ham på løn.

Fik du ham væsentlig ned i løn? Vil langt hellere gå efter en Balanta eller John Stones - så har man også sikret sig et transferbeløb i +350 mio klassen senere.

Jeg er helt vildt imponeret over Clyne, jeg tror han er den bedste back jeg har haft i spillet, har i andre lige så gode oplevelser med ham? Jeg er begyndt at købe ham, hvis jeg spiller som andre klubber med penge på lommen.

Imponerende med Mitrovic, hvad var hans avg. rating? Jeg købte selv Rondon efter en sæson, han bomber også godt Smiley

Alderwierld, var en kæmpe gevinst for mig sidste sæson, han var klart bedste mand på holdet, kunne ikke få ham ned i løn, han fik lidt mere faktisk. Dog fik jeg ham til 40 millioner, efter en lang og sej kamp.

Jeg var tæt på at sælge Clyne i første sæson, men beholdte ham til min store glæde! Nu er han også blevet udtaget til det engelske landshold.

Vender lige tilbage med Mitrovic, når jeg kommer hjem. men nu har jeg Harry Kane som back up, så næste sæson bliver sjov. Spillede Mitrovic ikke godt, så var jeg fortabt. Smiley

Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Southampton F.C.
« Svar #17: 13 Nov 2014, 13:20 »

Efter 7 kampe i ligaen ligger jeg på en første plads med 6 vundne og 1 tabt. Umiddelbart er jeg fint tilfreds med holdet og har kun købt andré ayew og balanta til holdet Smiley Smider en update når jeg er halvvejs i sæsonen



Edit: Forresten så er pellè da fuldstændig vanvittig oO
« Seneste Redigering: 13 Nov 2014, 13:34 af whispers » Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Southampton F.C.
« Svar #18: 14 Nov 2014, 13:02 »

Jeg kan indtil videre ikke tillade mig at klage!
Logged

Renehenriksen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Southampton F.C.
« Svar #19: 14 Nov 2014, 14:29 »

Ser godt ud Whipers. Kunne jeg se et SS af din taktik og holdinstruktioner?
Logged

dcallesen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Southampton F.C.
« Svar #20: 14 Nov 2014, 21:39 »

Virkelig imponerende målscore. Taget i betragtning af at du har spillet mod Costa, kun aguero, van persienner osv!! Hatten af her fra! Kunne godt tænke mig at se taktik osv da
Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Southampton F.C.
« Svar #21: 15 Nov 2014, 11:40 »

Mange tak Smiley Jeg bruger 3 forskellige taktikker afhængig af om jeg er på udebane/mod svær modstander/skal beskytte føring osv.




Lige en kort update: Har halvvejs igennem sæsonen fået solgt wanyama for 295 mio til United.
Logged

Magnicio
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Southampton F.C.
« Svar #22: 16 Nov 2014, 02:25 »

Netop afsluttet 1. sæson hvor det blev til en 3. plads, så der skal spilles Champions League efter sommer!
Af indkøb i første sæson blev det til:
Lucas Romero 67,5 mio
Eder Alvarez Balanta 65 mio
Miguel Lopes 1,25 mio
Richairo Zivkovic 132 (januar)
2. sæson:
Ryan Bertrand 62,5 mio
Emanuel Mammana 46 mio

Af salg blev det til:
1. sæson
Jack Cork 55 mio
2. sæson
Gaston Ramirez 82,5 mio
Pablo Osvaldo 80 mio

Southampton er et fedt hold at spille med!!
Logged

dcallesen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Southampton F.C.
« Svar #23: 18 Nov 2014, 20:43 »

Jeg kan indtil videre ikke tillade mig at klage!

Du er simpelthen nød til at vise din taktik til det resultat.. Er virkelig imponeret! Sindssygt flot arbejde!
Logged

Renehenriksen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Southampton F.C.
« Svar #24: 21 Nov 2014, 17:17 »

Sluttede min første sæson med sejr i FA Cuppen, sejr i Liga Cuppen og en lidt skuffende 4 plads i ligaen. Bedste spiller var uden tvivl James Ward-Prowse. Han blev også kåret til årets unge spiller. SS kommer i løbet af weekenden
Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Southampton F.C.
« Svar #25: 23 Nov 2014, 15:00 »

Er sindssyg stolt af holdet! mesterskab i første sæson Opstemt
Logged

dcallesen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Southampton F.C.
« Svar #26: 23 Nov 2014, 16:32 »

Respekt!!! Del gerne hva du har gjort! Har startet et spil med dem, men fik ikke rigtig det ud af det jeg gerne ville have :-/
Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Southampton F.C.
« Svar #27: 24 Nov 2014, 11:27 »

Har lige vundet FA cuppen så nu er det blevet til en double! Wink


dcallesen - jamen jeg har brugt 3 forskellige taktikker afhængig af hvilke modstandere jeg har mødt osv. skal lige have testet i anden sæson om de også virker der eller om det er et one hit wonder
Logged

-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Southampton F.C.
« Svar #28: 24 Nov 2014, 11:41 »

Jeg er i år 2017, og er netop gået videre til 1/8 finalen i Champions League, efter jeg blev to'er i en gruppe med Juventus, FC Porto og Sparta Prag. Jeg gik videre på bedre indbyrdes mod FC Porto, 2-2 ude og 1-1 hjemme. Men eventyret slutter nok her, jeg skal møde Real Madrid og der skal noget af en portion held til hvis jeg skal have håb om at gå videre til næste gruppe.

I ligaen går det rigtig skidt, på trods af en flot bronzemedalje i sidste sæson - kun 7 point fra et mesterskab. Jeg er blevet kaldt til samtale med bestyrelsen, og de overvejer at stikke mig en fyreseddel, hvis jeg ikke får 9 point i de næste 5 kampe, jeg har allerede spillet to kampe og har vundet begge to, så har seks point nu.

Når jeg er hjemme fra skole, kommer jeg med et billede af holdet :-)
Logged

madsbrøns
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Southampton F.C.
« Svar #29: 04 Dec 2014, 10:37 »

Netop færdig med 2. sæson med Southampton;

Mit største problem og vel nok det mest irriterende er den uendelige kamp med spillere, der vil videre. De skal stoppe og bare tie stille! Opstemt

Nå, men da jeg startede op valgte jeg at købe Memphis Depay og Lucas Romero. God idé! Specielt Lucas Romero er jo fuldstændig vanvittig.

1. sæson endte med en 2. plads i ligaen hvilket var langt over forventning!

Taktik 1. sæson;

                        Forster
         Clyne - Fonte - Alderweireld - Bertrand
                        Wanyama
                  Romero - Ward-Prowse
         Tadic             -               Depay
                         Pelle

Midtbanen var fuldstændig outstanding igennem hele sæsonen. Romero og Ward-Prowse er måske det bedste makkerpar jeg nogensinde har haft på midten.

Op til 2. sæson solgte jeg Wanyama for 285 til Monaco og så var det ellers tid til at handle lidt ind.

Lucas Silva
Richairo Zivkovic
Youri Tielemans
Steven Caulker
Eder Balanta
Bertrand

2. sæson endte med et velfortjent mesterskab! Hele sæsonen igennem lå vi til og var aldrig under CHL pladserne. Skuffende var dog CHL, hvor vi ikke formåede at gå videre fra gruppen men røg dog i Europa League.


                           Forster
         Clyne - Caulker - Balanta - Bertrand
                        Lucas Silva
                  Romero - Ward-Prowse
         Tadic             -               Depay
                         Zivkovic


Undskyld for wall of text! Står på arbejds computeren, så kunne ikke lige smide billeder op. Hvis folk er interesseret i billeder af taktik osv. så må i sige til!
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010