home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  1 Bruger, 360 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Arsenal FC
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 21 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal FC  (Læst 87380 gange)
Peter1990
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #135: 20 Dec 2014, 16:36 »

Jeg har netop overstået mit første transfer vindue med Arsenal efter et klart mål om at tynde ud, og skabe en god trup med hurtig på kanterne og backsne og gode boldspillere. Derudover er det vigtigt for mig at have en venstrebenet midterforsvar i midterforsvaret.

De første kampe er endt således:

5 - 0 Stoke Leicster
3 - 2 mod Stoke
2 - 0 mod FCK
0 - 0 mod FCK
2 - 0 mod Burnley

1 - 2 mod City i Charity Chield

Jeg har solgt følgende:
Monreal til Valencia for 82.5 mio
Diaby til Saussolo for 60 mio
Flamini til Lyon for 55 mio
Rosicky til West Ham for 10 mio
Debuchy til Zenit for 80 mio

Derudover har jeg lejet en masse ungdomsspillere ud, inklusiv Lucas Romero.

Jeg har købt følgende:
Lucas Romero for 65 mio
Viktor Fischer for 70 mio
Eder Balenta for 72.5 mio
Mattia De Sciglio for 230 mio
Sami Khedira for 160 mio
Leighton Baines for 167 mio
Inigo Martinez for 175 mio

Spiller en 4-2-3-1
                  Szczesny
Sciglio - Koscilny - Martinez - Baines

             Ramsey - Khedira

Walcott     -       Özil       -    Sanchez

                       Giroud.

Har Ospina som backup til mål. I forsvaret har jeg Chambers, Mertesacker, Balenta, Gibbs. på Midtbanen; Wilshire, Arteta, Chamberlain, Campell, Cazorla, Fischer. Til Angrebet har jeg Welbeck og Podolski.

Mit mål for de næste to vinduer er at sælge Mertesacker, Cazorla og Podolski. Og finde erstatninger til de tre. Nogle gode bud til en hurtig midterforsvarer, en hurtig offensiv midtbane som er målfarlig og en angriber som er falsk 9'er eller skarpretter?           

Men kunne godt tænke mig at høre om i har nogle gode bud på hvordan man kan udnytte de hurtige kanter, men samtidig spille boldbesiddende fodbold?
Logged

nikovic
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #136: 20 Dec 2014, 16:51 »


Mit mål for de næste to vinduer er at sælge Mertesacker, Cazorla og Podolski. Og finde erstatninger til de tre. Nogle gode bud til en hurtig midterforsvarer, en hurtig offensiv midtbane som er målfarlig og en angriber som er falsk 9'er eller skarpretter?           

Men kunne godt tænke mig at høre om i har nogle gode bud på hvordan man kan udnytte de hurtige kanter, men samtidig spille boldbesiddende fodbold?

Spændende hold du har skaffet dig.

Til midterforsvaret kan du se på Varane, Phil Jones eller Nicklas Sule, alle tre lever os op til bestyrelsens filosofi om at købe unge spiller til førsteholdet. Ellers er Balanta da heller ikke den langsomste midterforsvar i spillet.

Spil Ozil som offensiv midtbane (angreb), han lavede omkring 15-20 mål for mig med den spilindstilling.

Til angrebet synes jeg du skal gå all in og se om du ikke kan anskaffe dig Cavani, manden laver mål på samlebånd og selvom han koster kassen er han alle pengene værd.

Spiller du dine kanter som fløjspiller eller indvendige angriber?
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #137: 20 Dec 2014, 16:53 »

Der er også en Tah i Tyskland - starter i HSV, der er super hurtig og generelt vild fysik som kunne være helt oplagt.

På midtbanen tænker jeg også at Coman fra Juventus passer direkte ind i din efterlysning. Lige to hurtige bud, håber du kan bruge dem Smiley
Logged

Peter1990
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #138: 20 Dec 2014, 17:00 »

Nej Balenta er netop rigtig hurtig, men jeg vil gerne køre med både en højre benet og en venstre benet i midterforsvarer. Har Martinez og Balenta med venstre ben, Merte og Kos med højre ben. Så skal have en højre benet erstatning for Merte. Süle og Jones har jeg godt kig på, men smider talentspejder på Varane og Tah også over de næste tre måneder. Kigger også lige på Coman.

Jeg har lidt svært ved at finde ud af hvordan jeg skal bruge dem. Men lige nu spiller jeg med Walcott indvendig angriber support og Sanchez som rumtyder. Hvilken rolle spiller Cavani bedst i? Har nemlig også lidt kig på Higuain. Jeg skal have en stjerne angriber som er garant for mål! Smiley
Logged

nikovic
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #139: 20 Dec 2014, 17:16 »

Nej Balenta er netop rigtig hurtig, men jeg vil gerne køre med både en højre benet og en venstre benet i midterforsvarer. Har Martinez og Balenta med venstre ben, Merte og Kos med højre ben. Så skal have en højre benet erstatning for Merte. Süle og Jones har jeg godt kig på, men smider talentspejder på Varane og Tah også over de næste tre måneder. Kigger også lige på Coman.

Jeg har lidt svært ved at finde ud af hvordan jeg skal bruge dem. Men lige nu spiller jeg med Walcott indvendig angriber support og Sanchez som rumtyder. Hvilken rolle spiller Cavani bedst i? Har nemlig også lidt kig på Higuain. Jeg skal have en stjerne angriber som er garant for mål! Smiley

Jeg brugte Cavani som fremskudt angriber i min "hjemmebane" taktik, og havde ham som falsk 9 i min mere kontrollerende taktik.

Jeg brugte både Sanchez og Walcott/Chamberlain som indvendige angriber, synes heller ikke det fungeret perfekt. Men det var på den måde at jeg fik det bedste resultat. Kunne godt havde tænkt mig de scorede lidt flere mål, hvilket jeg havde utrolig svært ved at få dem til.
Logged

øbo
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #140: 20 Dec 2014, 18:34 »

Så har jeg endelig fået lysten til at spille nogen FM. Skal selvfølgelig være hjerteklubben Arsenal. Har tænkt mig at hente Barbosa og Balanta, en DM og en venstre kant. Måske Reus, har i fået ham til at fungere? Og hvad med Alexis, synes ikke han har de vilde stats, hvordan har i fået ham til at gå amok?
Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #141: 20 Dec 2014, 18:42 »

Så har jeg endelig fået lysten til at spille nogen FM. Skal selvfølgelig være hjerteklubben Arsenal. Har tænkt mig at hente Barbosa og Balanta, en DM og en venstre kant. Måske Reus, har i fået ham til at fungere? Og hvad med Alexis, synes ikke han har de vilde stats, hvordan har i fået ham til at gå amok?
DM skal du uden tvivl hente lucas romero Smiley eller en af bender'ne (sven bender eller lars bender)
Logged

øbo
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #142: 20 Dec 2014, 18:47 »

DM skal du uden tvivl hente lucas romero Smiley eller en af bender'ne (sven bender eller lars bender)

Bød lige på Sven Bender, Reus synes ikke klubben var stor nok, så kunne ikke engang tilbyde ham en kontrakt. Kigger lige på Lucas Romero også Smiley
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #143: 20 Dec 2014, 20:37 »

Så er jeg netop kommet ud på den anden side af transfervinduet før sæson to. Jeg føler selv at jeg har fået samlet et okay hold, som består hovedsageligt af unge spillere. Holdet har da også en gennemsnitsalder på kun 23.

Min plan for holdet har hele tiden været at holde det ungt, hurtigt og teknisk stærkt. Disse mål er fordi jeg gerne vil spille angrebsfodbold samt være boldbesiddende, hvor det sidste dog stadig er lettere besværligt da jeg har skullet spille mange folk ind.

Jeg vil gerne høre hvad i synes om dem Smiley

« Seneste Redigering: 20 Dec 2014, 20:43 af Highbury » Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #144: 20 Dec 2014, 21:24 »

hvordan ser rollerne ud? Smiley

tiltaler det dig ikke at spille med engelske spillere?

stærkt hold ellers Smiley

Logged

H A L A   M A D R I D!

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #145: 20 Dec 2014, 23:22 »

hvordan ser rollerne ud? Smiley

tiltaler det dig ikke at spille med engelske spillere?

stærkt hold ellers Smiley



Rollerne kan ses på taktikken til højre Wink

Jo, jeg har også planer om at blive ved med at tilføre engelske spillere, men jeg vil ikke tilføje engelske spillere som ikke har niveauet. I denne sæson har jeg da også tilføjet Barkley og Ward-Prowse. Desuden så søger jeg også at kultivere de engelske folk jeg allerede har, og har heller ikke solgt nogen fra. Desuden så er de udvalgte spillere på billedet blot baseret på hvem der har klaret sig bedst i optakten Wink

Jo tak Wink skal gerne gå hele vejen i CHL i denne sæson. Holdet bør være mere sammentømret nu end i sidste sæson hvor jeg "næsten" kunne stille med ny start 11-er.
« Seneste Redigering: 20 Dec 2014, 23:28 af Highbury » Logged

øbo
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #146: 21 Dec 2014, 03:55 »

Så fik jeg startet, officielle kampe spillet, hvor to af dem var nederlag til United hjemme og City i CS-kampen. Hvordan spiller i med holdet? Kan se Highbury fx kun har 3 holdinstrukser, hvor jeg har 13, er jeg helt galt på den? Smiley
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #147: 21 Dec 2014, 09:42 »

Rollerne kan ses på taktikken til højre Wink

Jo, jeg har også planer om at blive ved med at tilføre engelske spillere, men jeg vil ikke tilføje engelske spillere som ikke har niveauet. I denne sæson har jeg da også tilføjet Barkley og Ward-Prowse. Desuden så søger jeg også at kultivere de engelske folk jeg allerede har, og har heller ikke solgt nogen fra. Desuden så er de udvalgte spillere på billedet blot baseret på hvem der har klaret sig bedst i optakten Wink

Jo tak Wink skal gerne gå hele vejen i CHL i denne sæson. Holdet bør være mere sammentømret nu end i sidste sæson hvor jeg "næsten" kunne stille med ny start 11-er.

er verratti central defensiv?

lukker du mange mål ind?

Enig, dit hold burde ihvertfald godt kunne kæmpe med om titlen Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #148: 21 Dec 2014, 10:29 »

er verratti central defensiv?

lukker du mange mål ind?

Enig, dit hold burde ihvertfald godt kunne kæmpe med om titlen Smiley

Verratti spiller normalt ikke den defensive rolle nej, men har også lige sat den position til at arbejde mere defensivt da jeg har haft problemer med at holde fast på en sejr.

Ja, har desværre lukket mange ind i de første kampe i den nye sæson... spillede anderledes i sidste sæson, hvor jeg havde en DM... Der var jeg lidt bedre til at holde dem fra målet, men ikke nok alligevel.

Ja, det skulle der være en teoretisk mulighed for nu.
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #149: 21 Dec 2014, 11:26 »

Verratti spiller normalt ikke den defensive rolle nej, men har også lige sat den position til at arbejde mere defensivt da jeg har haft problemer med at holde fast på en sejr.

Ja, har desværre lukket mange ind i de første kampe i den nye sæson... spillede anderledes i sidste sæson, hvor jeg havde en DM... Der var jeg lidt bedre til at holde dem fra målet, men ikke nok alligevel.

Ja, det skulle der være en teoretisk mulighed for nu.

Okay. men ellers stærkt hold Wink
Logged

H A L A   M A D R I D!

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 21 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010