home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 383 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Arsenal FC
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 21 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal FC  (Læst 87381 gange)
Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #165: 22 Dec 2014, 20:14 »

Vil blot li dele denne fine sejr jeg fik i hus imod Chelsea, som ellers har vundet både 5-0 og 9-0 i ligaen.

Nu gik det så stik modsat, for der var en gavebod i Chelseas ende af banen Wink

Logged

øbo
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #166: 23 Dec 2014, 12:04 »

Selvfølgelig...


taktikken taler for sig selv  Wink











det værste af det hele, havde jeg i sidste sæson, da jeg blev tilbudt ny kontrakt, fået fjernet at blive bedømt på boldbesiddelse, da jeg ikke gjorde det godt nok.... så blev der lavet et par små justeringer og wups så spiller mit holde mere boldbesindede fodbold ind nogensinde før... hehe...

Mange tak, umiddelbart virker den, her er første kamp (Y) :



Skal dog nævnes at jeg selv lige var begyndt at få succes med mere eller mindre samme taktik, bare hvor den boldvindende midtbanespiller ligger som defensiv, så det var ikke helt fjernt for holdet at spille din taktik, fremragende  Thumbs Up

EDIT: Bruger du så "kontroller" som spillestil?
« Seneste Redigering: 23 Dec 2014, 12:13 af øbo » Logged

kyhn
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #167: 23 Dec 2014, 12:17 »

Mange tak, umiddelbart virker den, her er første kamp (Y) :



Skal dog nævnes at jeg selv lige var begyndt at få succes med mere eller mindre samme taktik, bare hvor den boldvindende midtbanespiller ligger som defensiv, så det var ikke helt fjernt for holdet at spille din taktik, fremragende  Thumbs Up

godt jeg kunne hjælpe, har virkelig også fået succes, efter at jeg har rettet taktikken lidt  Grin



Logged

Odense Boldklub - Arsenal

øbo
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #168: 23 Dec 2014, 12:23 »

Har haft min spillestil på "standard", men tænker at kontroller er god til denne taktik? Smiley
Logged

kyhn
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #169: 23 Dec 2014, 12:27 »

Har haft min spillestil på "standard", men tænker at kontroller er god til denne taktik? Smiley

har den på offensiv... hvis mine spiller så ikke rammer hinanden eller jeg skal spille mod man U, man C eller Chelsea at jeg spiller kontrolleret... men kommer jo også an på hvilke spiller du har, for de skal ikke lave for mange fejl, så koster det...
Logged

Odense Boldklub - Arsenal

øbo
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #170: 23 Dec 2014, 12:36 »

Spillede lige mod Tottenham, bagud 0-2 efter 20 med "standard", så skiftede jeg til kontrolleret og smed Barbosa ind, så skete der ellers ting og sager, endte 3-2. Selv en sejr over Spurs i FM kan lave min dag (Y)
Logged

kyhn
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #171: 23 Dec 2014, 12:55 »

Spillede lige mod Tottenham, bagud 0-2 efter 20 med "standard", så skiftede jeg til kontrolleret og smed Barbosa ind, så skete der ellers ting og sager, endte 3-2. Selv en sejr over Spurs i FM kan lave min dag (Y)

det er det jeg mener... denne taktik er lavet til arsenal... boldbesiddende og angrebsfodbold... så det ville være synd at spille standard, med min taktik...
Logged

Odense Boldklub - Arsenal

øbo
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #172: 23 Dec 2014, 14:36 »

det er det jeg mener... denne taktik er lavet til arsenal... boldbesiddende og angrebsfodbold... så det ville være synd at spille standard, med min taktik...

Hvor meget måtte du smide for Højbjerg?
Logged

kyhn
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #173: 23 Dec 2014, 14:46 »

Hvor meget måtte du smide for Højbjerg?


for meget... 540 mil...
Logged

Odense Boldklub - Arsenal

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #174: 23 Dec 2014, 15:22 »

Syv spillere til det engelske A-lanshold, samt en enkelt til u21, det er jo slet ikke så galt for en engelsk klub Wink



Medierne mener endda at der er en bias.
Logged

kyhn
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #175: 23 Dec 2014, 15:47 »

Syv spillere til det engelske A-lanshold, samt en enkelt til u21, det er jo slet ikke så galt for en engelsk klub Wink



Medierne mener endda at der er en bias.


hva så med 9 A-landshold spilller, 9 u21 og 9 u19  Wink

Logged

Odense Boldklub - Arsenal

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #176: 23 Dec 2014, 15:54 »

hva så med 9 A-landshold spilller, 9 u21 og 9 u19  Wink



Kan jeg ikke mønstre endnu. Jeg har dog alle 8 fra mit eget førstehold udtaget, så gør det så godt som jeg kan pt. Vil også gerne have fat i de to englændere fra 'Pool.. ville jo sikre mig 10 mand udtaget Wink Må se hvad næste transfervindue gemmer på Wink
Logged

kyhn
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #177: 23 Dec 2014, 22:11 »

Er lige blevet tilbudt jobbet som lands træner i Frankrig, Italien, Holland og Spanien.

nogen der har erfaring med at spille med både klub og landshold på samme tid....? har selv aldrig prøvet det, så er virkelig på lars tyndskids mark...



nårh ja så er Arsenal lige blevet verdens rigeste klub...  Opstemt

Logged

Odense Boldklub - Arsenal

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #178: 23 Dec 2014, 23:34 »

Er lige blevet tilbudt jobbet som lands træner i Frankrig, Italien, Holland og Spanien.

nogen der har erfaring med at spille med både klub og landshold på samme tid....? har selv aldrig prøvet det, så er virkelig på lars tyndskids mark...



nårh ja så er Arsenal lige blevet verdens rigeste klub...  Opstemt



Det er måske et lidt sent svar.

Har ikke gjort det i denne udgave af spillet. Har dog spillet med klub og landshold i de tidligere versioner, når det blev for let i klubben. Dog ville jeg selv fravælge at spille med både klub og landshold, hvis du gerne vil fokusere på arbejdet med klubben. Spillet kommer til at indeholde mere, men fokus spredes.

Ved ikke om det hjalp overhovedet.
Logged

kyhn
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #179: 24 Dec 2014, 00:23 »

Det er måske et lidt sent svar.

Har ikke gjort det i denne udgave af spillet. Har dog spillet med klub og landshold i de tidligere versioner, når det blev for let i klubben. Dog ville jeg selv fravælge at spille med både klub og landshold, hvis du gerne vil fokusere på arbejdet med klubben. Spillet kommer til at indeholde mere, men fokus spredes.

Ved ikke om det hjalp overhovedet.

det gjorde det tak... har også afvist dem alle... ingen over klubben...  Thumbs Up
Logged

Odense Boldklub - Arsenal

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 21 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010