home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 428 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Arsenal FC
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 21 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal FC  (Læst 87358 gange)
NiicoDK
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #15: 02 Dec 2014, 08:03 »

Jeg er også startet med Arsenal...

Først lige til jer andre der er startet, er dybt imponeret over jeg transfer trang. jeg ville bare som alle arsenal fans vil irl. købe ind til forsvaret og den defensive midtbane som godt kunne gøres lidt mere ved. så begyndte jeg at sælge bænkevarmerne som feks. podolski. så blev det til de spiller jeg ikke syntes spiller godt for arsenal (alle hold har spiller som man elsker at hade) feks. Natxo Monreal, og til sidste skulle jeg så ha bygget hele holdet op, for der var godt nok sparsomt med spiller i min førsteholds trup.

mine transfer ser således ud:




ligger lige nu på en 3 plads efter 5 kampe (spillede 1-1 imod city)


har spillet fantastisk hele tiden og har tabt en venskabs kamp imod Chelsea og en uafgjort mod city syntes jeg nu er meget godt, ellers har jeg vundet alle mine kampe.


og i skal da heller ikke snydes for taktikken:




og til alle der overvejer at spille med arsenal, så gør det ikke overveje det, bare gør det... hehe...

edit: har prøvet at sælge Mikel Arteta et par gange, men er desværre ikke lykkes. og Jack Wilshere er min nye anføre...

Tillykke med din fine start på sæsonen  Thumbs Up

Men jeg bliver nødt til at spørge hvorfor du har solgt Giroud og Santi?  Opstemt
Logged

kyhn
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #16: 02 Dec 2014, 09:34 »

Tillykke med din fine start på sæsonen  Thumbs Up

Men jeg bliver nødt til at spørge hvorfor du har solgt Giroud og Santi?  Opstemt

Santi ville bare varme bænken for mig, da jeg mener at han er nederst i hierarkiet. Så hvis jeg skulle tjene lidt på ham, så var det nu. Han lavede også rigtig mange fejl i venskabs kampene.

Giroud ville jeg gerne have beholdt, men han passede bare ikke ind i min taktik. Han mangler noget speed. Har også prøvet at spille med tagetman i fm15, men kan ikke få det til at fungere som de sidste udgaver af fm. Så ud med ham, imens jeg kunne få gode penge for ham,  da jeg ikke tror at et år på bænken ville hjælpe på salgs værdien...
Logged

Odense Boldklub - Arsenal

NiicoDK
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #17: 02 Dec 2014, 09:55 »

Santi ville bare varme bænken for mig, da jeg mener at han er nederst i hierarkiet. Så hvis jeg skulle tjene lidt på ham, så var det nu. Han lavede også rigtig mange fejl i venskabs kampene.

Giroud ville jeg gerne have beholdt, men han passede bare ikke ind i min taktik. Han mangler noget speed. Har også prøvet at spille med tagetman i fm15, men kan ikke få det til at fungere som de sidste udgaver af fm. Så ud med ham, imens jeg kunne få gode penge for ham,  da jeg ikke tror at et år på bænken ville hjælpe på salgs værdien...

Ok, det er selvfølgelig fornuftigt nok. Santi er heller ikke andet end rotaionsspiller hos mig, men Giroud var sidste sæson min topscorer i PrL(og samlet set). Så jeg skulle lige høre hvorfor man skiller sig af med sådan en (i mine øjne)farlig mand  Wink
Logged

MathiasOttsen
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #18: 02 Dec 2014, 15:12 »

Er netop blevet færdig med første sæson med Arsenal der sluttede ganske glimrende!

Transfer oversigt:

IND:
- Federico Bonazzoli (Købt til fremtidig brug) 10 mil.
- Lucas Romero (Havde en acceptabel første sæson, og har udviklet sig meget, så regner med han for alvor slår igennem til den nye sæson) 67,5 mil.
- Éder Álvarez Balanta (Stjernetalentet skulle selvfølgelig også hentes, og han gjorde det nu også ganske godt). 67,5 mil.
- Andriy Yarmolenko (Viste sig at være min bedste signing i dette transfer, blev hvis jeg husker rigtig top assist maker første sæson) 85 mil.
- Nicolas N'Koulou (Købt ind til rotationen og for at skabe en større brede i det centrale forsvar. Spillede acceptabel første sæson, men overvejer dog at sælge snart igen, da det ikke virker til at han forbedrer sig så meget mere). 85 mil.
- Kristoffer Ajer (Købt til fremtidig brug) 10 mil.
- Humam Tariq (Købt til fremtidig brug) 2.4 mil.
- Gastón Gil Romero (Købt til fremtidig brug) 43 mil.

UD:
- Francis Coquelin (Passer ikke ind i min spillestil, samt han niv. er heller ikke højt nok) 28 mil.
- Mathieu Flamini (passer ikke ind i mit spilsystem) 40 mil.
- Joel Campbell (Virker ikke til at være god nok) 90 mil.

TIL JANUAR

IND:
- Ricardo Rodríguez (Holdte hele tiden lidt øje med ham, og da jeg kunne se United bød slog jeg også til. Fik ikke så meget spilletid det halve år, men kommer forhåbentlig til at få stor betydning i den nye sæson). 215 mil.
- Sascha Horvath (Købt til fremtidig brug) 27 mil.

UD:
- Lukas Podolski (Havde forsøgt allerede i sommertransfer og få ham solgt, men uden held. Det lykkedes endelig til januar). 72,5 mil.
- Theo Walcott (Synes ikke han er god nok, selv om hans fysiske stats jo er vanvittige, så mangler han jo så meget andet). 120 mil.

Taktik:
Jeg har brugt lidt forskellige i starten, men havde mest succes med 4-2-3-1, som er baseret på boldbesiddelse og hurtige omstillinger.

Turneringer opsumering:
2 plads i ligaen - 8 point fra United der var vanvittige i første sæson.
Charity Shield VANDT - En kamp mod City, som var et meget intens opgør, og måske lidt heldig at det var mig der tog den, men er dog meget glad for den stadig  Wink
Capital One VANDT - Et rivalopgør mod Tottenham i finalen bød på forlænget spilletid, men endte med fortjent sejr til mit hold, hvor vi fik scoret 2-3 mål i forlænget spilletid.
FA Cup Tabte finale - Finale mod Chelsea, som jeg vidste fra start ville blive voldsom svær. Startede perfekt, straffe efter 1 min, men desværre misser vi. Efterfølgende får vi dog scoret, og alt ser meget godt ud, men fra 2 halveg fik Chelsea fuldstændig overtag, og vandt desværre fortjent 3-1.
Chamipons League Kvartfinale - Mødte City i kvartfinalen, som dog fik udspillet mig på deres hjemmebane og slog mig fortjent nok ud.


De bedste spillere:
Sanchez - Var fantastisk som skyggeangriber, og var min bedste spiller første sæson. Gennemsnit= 7,66 i BPL
Yarmolenko - Imponerede fra start til slut med sin 14 mål og 14 assist i sin første sæson i BPL. Gennemsnit= 7,48 i BPL

De var de to mest iøjnefaldende spillere, selvom andre også spillede ganske godt, bl.a. Cazorla, Wellbeck, Szczesny og Calum Chambers havde også en fantastisk sæson.

Hvis i er interesseret i mine transfers i den nye sæson så bare skriv!
Logged

"Klubben som alle de kender, som ingen vil ku' overgå. Du er mit et og alt vi skilles aldrig, DET HER ER FCK!" <3

kyhn
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #19: 02 Dec 2014, 16:32 »

Er netop blevet færdig med første sæson med Arsenal der sluttede ganske glimrende!

Transfer oversigt:

IND:
- Federico Bonazzoli (Købt til fremtidig brug) 10 mil.
- Lucas Romero (Havde en acceptabel første sæson, og har udviklet sig meget, så regner med han for alvor slår igennem til den nye sæson) 67,5 mil.
- Éder Álvarez Balanta (Stjernetalentet skulle selvfølgelig også hentes, og han gjorde det nu også ganske godt). 67,5 mil.
- Andriy Yarmolenko (Viste sig at være min bedste signing i dette transfer, blev hvis jeg husker rigtig top assist maker første sæson) 85 mil.
- Nicolas N'Koulou (Købt ind til rotationen og for at skabe en større brede i det centrale forsvar. Spillede acceptabel første sæson, men overvejer dog at sælge snart igen, da det ikke virker til at han forbedrer sig så meget mere). 85 mil.
- Kristoffer Ajer (Købt til fremtidig brug) 10 mil.
- Humam Tariq (Købt til fremtidig brug) 2.4 mil.
- Gastón Gil Romero (Købt til fremtidig brug) 43 mil.

UD:
- Francis Coquelin (Passer ikke ind i min spillestil, samt han niv. er heller ikke højt nok) 28 mil.
- Mathieu Flamini (passer ikke ind i mit spilsystem) 40 mil.
- Joel Campbell (Virker ikke til at være god nok) 90 mil.

TIL JANUAR

IND:
- Ricardo Rodríguez (Holdte hele tiden lidt øje med ham, og da jeg kunne se United bød slog jeg også til. Fik ikke så meget spilletid det halve år, men kommer forhåbentlig til at få stor betydning i den nye sæson). 215 mil.
- Sascha Horvath (Købt til fremtidig brug) 27 mil.

UD:
- Lukas Podolski (Havde forsøgt allerede i sommertransfer og få ham solgt, men uden held. Det lykkedes endelig til januar). 72,5 mil.
- Theo Walcott (Synes ikke han er god nok, selv om hans fysiske stats jo er vanvittige, så mangler han jo så meget andet). 120 mil.

Taktik:
Jeg har brugt lidt forskellige i starten, men havde mest succes med 4-2-3-1, som er baseret på boldbesiddelse og hurtige omstillinger.

Turneringer opsumering:
2 plads i ligaen - 8 point fra United der var vanvittige i første sæson.
Charity Shield VANDT - En kamp mod City, som var et meget intens opgør, og måske lidt heldig at det var mig der tog den, men er dog meget glad for den stadig  Wink
Capital One VANDT - Et rivalopgør mod Tottenham i finalen bød på forlænget spilletid, men endte med fortjent sejr til mit hold, hvor vi fik scoret 2-3 mål i forlænget spilletid.
FA Cup Tabte finale - Finale mod Chelsea, som jeg vidste fra start ville blive voldsom svær. Startede perfekt, straffe efter 1 min, men desværre misser vi. Efterfølgende får vi dog scoret, og alt ser meget godt ud, men fra 2 halveg fik Chelsea fuldstændig overtag, og vandt desværre fortjent 3-1.
Chamipons League Kvartfinale - Mødte City i kvartfinalen, som dog fik udspillet mig på deres hjemmebane og slog mig fortjent nok ud.


De bedste spillere:
Sanchez - Var fantastisk som skyggeangriber, og var min bedste spiller første sæson. Gennemsnit= 7,66 i BPL
Yarmolenko - Imponerede fra start til slut med sin 14 mål og 14 assist i sin første sæson i BPL. Gennemsnit= 7,48 i BPL

De var de to mest iøjnefaldende spillere, selvom andre også spillede ganske godt, bl.a. Cazorla, Wellbeck, Szczesny og Calum Chambers havde også en fantastisk sæson.

Hvis i er interesseret i mine transfers i den nye sæson så bare skriv!

Skriv... hehe... Grin

jeg har så lige valgt at forlænge med Theo Walcott, da han gør det rigtig godt for mig... er kamp afgørende for mig... sys også det er et forholdsvis lille beløb du sælger ham for, når nu han er engelsk statsborger og landsholdspiller...
Logged

Odense Boldklub - Arsenal

kyhn
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #20: 02 Dec 2014, 16:43 »

Ok, det er selvfølgelig fornuftigt nok. Santi er heller ikke andet end rotaionsspiller hos mig, men Giroud var sidste sæson min topscorer i PrL(og samlet set). Så jeg skulle lige høre hvorfor man skiller sig af med sådan en (i mine øjne)farlig mand  Wink

det var også en meget svær beslutning for mig, men han har også en alder der gør det svære at udvikle ham ind i mit system...
har heldigvis også nogen gode erstatninger i Munir og Gabriel Barbosa...

syntes også det er svært at give nok spilletid til alle mine kanter. Marco Reus er fast på venstre fløj, mens jeg rotationer imellem Alexis Sánchez, Theo Walcott og Alex Oxlade-Chamberlain.
Logged

Odense Boldklub - Arsenal

NiicoDK
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #21: 03 Dec 2014, 07:08 »

Er netop blevet færdig med første sæson med Arsenal der sluttede ganske glimrende!

Transfer oversigt:

IND:
- Federico Bonazzoli (Købt til fremtidig brug) 10 mil.
- Lucas Romero (Havde en acceptabel første sæson, og har udviklet sig meget, så regner med han for alvor slår igennem til den nye sæson) 67,5 mil.
- Éder Álvarez Balanta (Stjernetalentet skulle selvfølgelig også hentes, og han gjorde det nu også ganske godt). 67,5 mil.
- Andriy Yarmolenko (Viste sig at være min bedste signing i dette transfer, blev hvis jeg husker rigtig top assist maker første sæson) 85 mil.
- Nicolas N'Koulou (Købt ind til rotationen og for at skabe en større brede i det centrale forsvar. Spillede acceptabel første sæson, men overvejer dog at sælge snart igen, da det ikke virker til at han forbedrer sig så meget mere). 85 mil.
- Kristoffer Ajer (Købt til fremtidig brug) 10 mil.
- Humam Tariq (Købt til fremtidig brug) 2.4 mil.
- Gastón Gil Romero (Købt til fremtidig brug) 43 mil.

UD:
- Francis Coquelin (Passer ikke ind i min spillestil, samt han niv. er heller ikke højt nok) 28 mil.
- Mathieu Flamini (passer ikke ind i mit spilsystem) 40 mil.
- Joel Campbell (Virker ikke til at være god nok) 90 mil.

TIL JANUAR

IND:
- Ricardo Rodríguez (Holdte hele tiden lidt øje med ham, og da jeg kunne se United bød slog jeg også til. Fik ikke så meget spilletid det halve år, men kommer forhåbentlig til at få stor betydning i den nye sæson). 215 mil.
- Sascha Horvath (Købt til fremtidig brug) 27 mil.

UD:
- Lukas Podolski (Havde forsøgt allerede i sommertransfer og få ham solgt, men uden held. Det lykkedes endelig til januar). 72,5 mil.
- Theo Walcott (Synes ikke han er god nok, selv om hans fysiske stats jo er vanvittige, så mangler han jo så meget andet). 120 mil.

Taktik:
Jeg har brugt lidt forskellige i starten, men havde mest succes med 4-2-3-1, som er baseret på boldbesiddelse og hurtige omstillinger.

Turneringer opsumering:
2 plads i ligaen - 8 point fra United der var vanvittige i første sæson.
Charity Shield VANDT - En kamp mod City, som var et meget intens opgør, og måske lidt heldig at det var mig der tog den, men er dog meget glad for den stadig  Wink
Capital One VANDT - Et rivalopgør mod Tottenham i finalen bød på forlænget spilletid, men endte med fortjent sejr til mit hold, hvor vi fik scoret 2-3 mål i forlænget spilletid.
FA Cup Tabte finale - Finale mod Chelsea, som jeg vidste fra start ville blive voldsom svær. Startede perfekt, straffe efter 1 min, men desværre misser vi. Efterfølgende får vi dog scoret, og alt ser meget godt ud, men fra 2 halveg fik Chelsea fuldstændig overtag, og vandt desværre fortjent 3-1.
Chamipons League Kvartfinale - Mødte City i kvartfinalen, som dog fik udspillet mig på deres hjemmebane og slog mig fortjent nok ud.


De bedste spillere:
Sanchez - Var fantastisk som skyggeangriber, og var min bedste spiller første sæson. Gennemsnit= 7,66 i BPL
Yarmolenko - Imponerede fra start til slut med sin 14 mål og 14 assist i sin første sæson i BPL. Gennemsnit= 7,48 i BPL

De var de to mest iøjnefaldende spillere, selvom andre også spillede ganske godt, bl.a. Cazorla, Wellbeck, Szczesny og Calum Chambers havde også en fantastisk sæson.

Hvis i er interesseret i mine transfers i den nye sæson så bare skriv!

Kan du poste et ss af Szczesnys præstationer? Han var pivelendig for mig og endte med at blive erstattet af (en meget dyr)Courtois i sommerpausen, så kunne være spændende at sammenligne Smiley
Hvordan brugte du Walcott? Han har været vanvittig god for mig på højrekanten  Cool
Logged

MathiasOttsen
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #22: 03 Dec 2014, 12:25 »

Skriv... hehe... Grin

jeg har så lige valgt at forlænge med Theo Walcott, da han gør det rigtig godt for mig... er kamp afgørende for mig... sys også det er et forholdsvis lille beløb du sælger ham for, når nu han er engelsk statsborger og landsholdspiller...


Ja altså kan som sådan godt forstå at du beholder Walcott. Problemet for mig var dog at alle andre på kanten spillede rigtig godt, og havde ikke brug for flere, og eftersom Walcott var langtidsskadet i starten ville det være lidt et sats og fx sælge Cazorla som var en af mine bedste, for at bruge Walcott, som kun måske ville kunne gøre det lige så godt Smiley
Cazorla: 7.50 i gennemsnit i BPL
Jeg kunne dog godt have givet ham chancen, men mente ikke det var nødvendigt Wink

I min optik er cazorla også bedre på flere pladser end Walcott, og passede bedre ind i min spillestil Smiley

Mht. den nye sæson:

IND:
- Marco Reus 197 mil. (Erstatter Cazorla)
- Gabriel Barbosa 77,5 mil. (Erstatter Giroud)
- Coutinho 360 mil. (Erstatter özil)
- Kevin Strootman 465 mil. (Erstatter Arteta)
- Mattia De Sciglio 200 mil. (Erstatter Debuchy)

UD:
- özil 345 mil. (Spillede aldrig godt for mig, og passer ikke ind som skyggeangriber)
- Giroud 190 mil. (Skadet stor dele af sæsonen, ellers gjorde han det ok, men havde for mange skader)
- Jenkinson 30 mil. (Ikke god nok)
- Cazorla 200 mil. (30 år og fik en 3 måneders skade i slutning af sæsonen. Trods hans fantastiske sæson, tror jeg ikke på at jeg vil kunne få i nærheden af så meget, hvis jeg ventede endnu 1 sæson).
- Debuchy 67,5 mil. (Spillede aldrig specielt, Chambers præsterede meget bedre).
- Ospina 62,5 mil. (Fin nok som backup men ville væk).
- Monreal 67,5 mil. (Har jo hentet Ricardo Rodríguez).
- Sanogo 47 mil. (Ikke god nok).

szczesny havde ikke noget godt gennemsnit efter sæsonen, men det får målmænd jo aldrig (omkring 6,87). Jeg har vurderet det ud fra kampene, hvor jeg har lagt mærke til mange gode redninger, som han har nappet! Ved ikke om det bare er fordi jeg ikke har så meget erfaring med top målmænd endnu, da jeg stort set kun har spillet med FCK udover Arsenal, men synes han virkede relativ stabil. Der var i hvert fald kun 1-2 drop hele sæsonen Smiley
Logged

"Klubben som alle de kender, som ingen vil ku' overgå. Du er mit et og alt vi skilles aldrig, DET HER ER FCK!" <3

NiicoDK
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #23: 03 Dec 2014, 13:10 »

Ja altså kan som sådan godt forstå at du beholder Walcott. Problemet for mig var dog at alle andre på kanten spillede rigtig godt, og havde ikke brug for flere, og eftersom Walcott var langtidsskadet i starten ville det være lidt et sats og fx sælge Cazorla som var en af mine bedste, for at bruge Walcott, som kun måske ville kunne gøre det lige så godt Smiley
Cazorla: 7.50 i gennemsnit i BPL
Jeg kunne dog godt have givet ham chancen, men mente ikke det var nødvendigt Wink

I min optik er cazorla også bedre på flere pladser end Walcott, og passede bedre ind i min spillestil Smiley

Mht. den nye sæson:

IND:
- Marco Reus 197 mil. (Erstatter Cazorla)
- Gabriel Barbosa 77,5 mil. (Erstatter Giroud)
- Coutinho 360 mil. (Erstatter özil)
- Kevin Strootman 465 mil. (Erstatter Arteta)
- Mattia De Sciglio 200 mil. (Erstatter Debuchy)

UD:
- özil 345 mil. (Spillede aldrig godt for mig, og passer ikke ind som skyggeangriber)
- Giroud 190 mil. (Skadet stor dele af sæsonen, ellers gjorde han det ok, men havde for mange skader)
- Jenkinson 30 mil. (Ikke god nok)
- Cazorla 200 mil. (30 år og fik en 3 måneders skade i slutning af sæsonen. Trods hans fantastiske sæson, tror jeg ikke på at jeg vil kunne få i nærheden af så meget, hvis jeg ventede endnu 1 sæson).
- Debuchy 67,5 mil. (Spillede aldrig specielt, Chambers præsterede meget bedre).
- Ospina 62,5 mil. (Fin nok som backup men ville væk).
- Monreal 67,5 mil. (Har jo hentet Ricardo Rodríguez).
- Sanogo 47 mil. (Ikke god nok).

szczesny havde ikke noget godt gennemsnit efter sæsonen, men det får målmænd jo aldrig (omkring 6,87). Jeg har vurderet det ud fra kampene, hvor jeg har lagt mærke til mange gode redninger, som han har nappet! Ved ikke om det bare er fordi jeg ikke har så meget erfaring med top målmænd endnu, da jeg stort set kun har spillet med FCK udover Arsenal, men synes han virkede relativ stabil. Der var i hvert fald kun 1-2 drop hele sæsonen Smiley

Ok, det er også sådan jeg bedst vurderer mine målmænd, evt. med kommentarer gemt på særligt gode og dårlige momenter. Men Szczesny havde bare en stor overvægt at dårlige/halvdårlige aktioner, så jeg besluttede mig for at erstatte ham Smiley Havde han mange Clean Sheets for dig i sæsonen?

Ellers nogle spændende indkøb du har lavet, men hvem er din backup keeper, nu du har solgt Ospina?
Logged

kyhn
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #24: 03 Dec 2014, 16:14 »

Ja altså kan som sådan godt forstå at du beholder Walcott. Problemet for mig var dog at alle andre på kanten spillede rigtig godt, og havde ikke brug for flere, og eftersom Walcott var langtidsskadet i starten ville det være lidt et sats og fx sælge Cazorla som var en af mine bedste, for at bruge Walcott, som kun måske ville kunne gøre det lige så godt Smiley
Cazorla: 7.50 i gennemsnit i BPL
Jeg kunne dog godt have givet ham chancen, men mente ikke det var nødvendigt Wink

I min optik er cazorla også bedre på flere pladser end Walcott, og passede bedre ind i min spillestil Smiley

Mht. den nye sæson:

IND:
- Marco Reus 197 mil. (Erstatter Cazorla)
- Gabriel Barbosa 77,5 mil. (Erstatter Giroud)
- Coutinho 360 mil. (Erstatter özil)
- Kevin Strootman 465 mil. (Erstatter Arteta)
- Mattia De Sciglio 200 mil. (Erstatter Debuchy)

UD:
- özil 345 mil. (Spillede aldrig godt for mig, og passer ikke ind som skyggeangriber)
- Giroud 190 mil. (Skadet stor dele af sæsonen, ellers gjorde han det ok, men havde for mange skader)
- Jenkinson 30 mil. (Ikke god nok)
- Cazorla 200 mil. (30 år og fik en 3 måneders skade i slutning af sæsonen. Trods hans fantastiske sæson, tror jeg ikke på at jeg vil kunne få i nærheden af så meget, hvis jeg ventede endnu 1 sæson).
- Debuchy 67,5 mil. (Spillede aldrig specielt, Chambers præsterede meget bedre).
- Ospina 62,5 mil. (Fin nok som backup men ville væk).
- Monreal 67,5 mil. (Har jo hentet Ricardo Rodríguez).
- Sanogo 47 mil. (Ikke god nok).

szczesny havde ikke noget godt gennemsnit efter sæsonen, men det får målmænd jo aldrig (omkring 6,87). Jeg har vurderet det ud fra kampene, hvor jeg har lagt mærke til mange gode redninger, som han har nappet! Ved ikke om det bare er fordi jeg ikke har så meget erfaring med top målmænd endnu, da jeg stort set kun har spillet med FCK udover Arsenal, men synes han virkede relativ stabil. Der var i hvert fald kun 1-2 drop hele sæsonen Smiley

Det er godt nok ikke mange engelsk spiller du får købt dig...?

Har du fået nogle gode newgen ind...?
Logged

Odense Boldklub - Arsenal

kyhn
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #25: 03 Dec 2014, 16:17 »

Hvordan går det med dit talent arbejde ud NiicoDK...?
Logged

Odense Boldklub - Arsenal

MathiasOttsen
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #26: 03 Dec 2014, 16:30 »

Ok, det er også sådan jeg bedst vurderer mine målmænd, evt. med kommentarer gemt på særligt gode og dårlige momenter. Men Szczesny havde bare en stor overvægt at dårlige/halvdårlige aktioner, så jeg besluttede mig for at erstatte ham Smiley Havde han mange Clean Sheets for dig i sæsonen?

Ellers nogle spændende indkøb du har lavet, men hvem er din backup keeper, nu du har solgt Ospina?

Pt har jeg ingen, men er stadig på udkig efter en god ung målmand der kan slå igennem i fremtiden. Har du evt en ide til hvem det kunne være?

Mener Szczesny havde 4 eller 5 flest clean sheet, kan selvfølgelig være bedre, men 4-2-3-1 opstillingen lukker altid mange mål ind, og har jeg har observeret at det mest er min centrale kæder der laver fejl!

Mht. til engelske spillere, hvorfor skulle jeg købe det kyhn? Smiley
Logged

"Klubben som alle de kender, som ingen vil ku' overgå. Du er mit et og alt vi skilles aldrig, DET HER ER FCK!" <3

kyhn
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #27: 03 Dec 2014, 17:23 »

Pt har jeg ingen, men er stadig på udkig efter en god ung målmand der kan slå igennem i fremtiden. Har du evt en ide til hvem det kunne være?

Mener Szczesny havde 4 eller 5 flest clean sheet, kan selvfølgelig være bedre, men 4-2-3-1 opstillingen lukker altid mange mål ind, og har jeg har observeret at det mest er min centrale kæder der laver fejl!

Mht. til engelske spillere, hvorfor skulle jeg købe det kyhn? Smiley

Det er vel et engelsk hold du træner...  Opstemt
det er måske kun mig der drømmer om en engelsk start 11... hehe...
Logged

Odense Boldklub - Arsenal

MathiasOttsen
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #28: 03 Dec 2014, 17:42 »

Det er vel et engelsk hold du træner...  Opstemt
det er måske kun mig der drømmer om en engelsk start 11... hehe...

Haha ja okay, tænker jeg ikke så meget over når jeg spiller, og især ikke i England da spillerne altid er noget dyrere! Men går meget op mine ungdomfaciliteter, og har vist 2 ny ankommet newgens der har et veldig højt potentiale, så på den front skal de nok komme Wink
Logged

"Klubben som alle de kender, som ingen vil ku' overgå. Du er mit et og alt vi skilles aldrig, DET HER ER FCK!" <3

kyhn
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #29: 03 Dec 2014, 18:09 »

Haha ja okay, tænker jeg ikke så meget over når jeg spiller, og især ikke i England da spillerne altid er noget dyrere! Men går meget op mine ungdomfaciliteter, og har vist 2 ny ankommet newgens der har et veldig højt potentiale, så på den front skal de nok komme Wink

Der har du ret. Har selv hente john stones, der kostede en pæn slat penge. Har også hentet Nathan baker. Han har ikke det bedste potentiale. Men henter ham spil efter spil... han gør hva han skal og er god til score på hjørne... og så er han billige af en engelsk spiller at være...

Kan man få et ss af dine 2 newgens...?
Logged

Odense Boldklub - Arsenal

Sider: 1 [2] 3 4 ... 21 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010