home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 383 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Brøndby IF
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 34 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF  (Læst 160577 gange)
Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #255: 20 Nov 2014, 23:07 »

Har fået et par stykker som er meget gode her i de første tre sæsoner. Har stor tiltro til ham her:
Logged

26-sorensen-10
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #256: 21 Nov 2014, 07:17 »

dem fra Sydafrika . de er hjernedøde talenter:D

men det svært at holde på dem.. ligeså snart der kommer en stor klub så vil de væk
Logged

26-sorensen-10
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #257: 21 Nov 2014, 07:30 »

http://gyazo.com/0f3dbddc4a9a44d689561925c1f36139
læg lige mærke til hvor mange rent bur min målmand har i de 10 kampe:D
Logged

imlegendary
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #258: 21 Nov 2014, 19:55 »

Jeg står efter sommer vinduet 2020 overfor den situation at Laursen og min venstreback, som begge i årevis har været faste startere, ville væk grundet stor interesse. Gode handler blev afvist, men utilfredshed i truppen gjorde at jeg alligevel tilbød de herrer væk, så de smutter til Vinter. Dette betyder at andre folk skal spilles ind, og jeg har nu den store - svære - beslutning, om det skal betyde et farvel til Pavelka også. Frimann er klar til at tage over, men er jeg selv klar til at give slip? Det er måske ikke et generationsskifte, men hvert fald en ny æra der står klar til at tage over.

En akut indhentninger af Lord Bendtner, da min nye angriber Romero ikke var til rådighed grundet noget OL pjat, har også sine konsekvenser, for Bendtner er jo en mindre medieluder. Det er blevet tid til at jeg starter noget stream op, og fører mit hold frem.
Er det David Pavelka? Jeg står nemlig lige og overvejer at købe ham for 23 mio i 2017, går ud fra han er pengene værd?
Logged

imlegendary
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #259: 21 Nov 2014, 20:13 »


Til dig her i tråden der anbefalede mig at hente Pavoletti, kæmpe tak skal du have!  Thumbs Up

Henter tilmed Yussuf Poulsen på fri nu, som erstatter ham med næsten identiske stats og langt mere potentiale.
Logged

LosGuardiola
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #260: 21 Nov 2014, 20:33 »


Til dig her i tråden der anbefalede mig at hente Pavoletti, kæmpe tak skal du have!  Thumbs Up

Henter tilmed Yussuf Poulsen på fri nu, som erstatter ham med næsten identiske stats og langt mere potentiale.
Hold da helt op - Men det var da så lidt!

Solgte ham kun selv for 15, efter 3 sæsoner med succes Smiley
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #261: 21 Nov 2014, 22:42 »

Er det David Pavelka? Jeg står nemlig lige og overvejer at købe ham for 23 mio i 2017, går ud fra han er pengene værd?

Han er mindst 5 gange det værd Wink jeg sendte ham til roma for en knap 200 mil da han var 29 - og jeg havde vundet CHL.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #262: 21 Nov 2014, 23:54 »

Det var dog lige godt.. satans.. det har jeg alligevel ikke prøvet før, at en spiller vinder den for mig, efter kun 1 CHL sejr.

Han fortsatte og manden han lagde op til fik også lidt heller ikke lige noget jeg har oplevet så tit i Dansk fodbold.. han er iøvrigt godt på vej til at blive CHL topscorer, fører efter gruppespillet, og med ingen reel modstander udover en aldrende lewandowski, bør han kunne gå hele vejen!
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

HulkOmaniA
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #263: 22 Nov 2014, 00:01 »

Det var dog lige godt.. satans.. det har jeg alligevel ikke prøvet før, at en spiller vinder den for mig, efter kun 1 CHL sejr.

Han fortsatte og manden han lagde op til fik også lidt heller ikke lige noget jeg har oplevet så tit i Dansk fodbold.. han er iøvrigt godt på vej til at blive CHL topscorer, fører efter gruppespillet, og med ingen reel modstander udover en aldrende lewandowski, bør han kunne gå hele vejen!

STREAM DOG Opstemt
Logged

Brøndby og Manchester United siden 1994/1995

Fc Barcelona siden Ronaldinho tryllede rundt

26-sorensen-10
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #264: 22 Nov 2014, 20:23 »

ufortjent

men lækker sejr:D
http://gyazo.com/18a7f14478ea284fad7350a20aacd1b2
tror Dortmund havde mindst 4 på stolpen Opstemt
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #265: 22 Nov 2014, 21:01 »

Jeg ved vitterligt ikke hvad/hvem jeg skal hente til mit hold.. men jeg føler lidt at jeg efter dette vindue er nødt til at bruge lidt penge, for ikke at ligne en komplet idiot.

Ikke penge der mangler, har 1,17 mia. til indkøb, og knap 400 millioner om året til lønninger.

Har 24 spillere i truppen, og derfor er jeg lidt i tvivl om hvorvidt jeg har brug for mere, og i givetfald, er det så midtbanen, eller angrebet der skal forøges?

Nå, men jeg vil hvert fald gå igang med min nye sæson, og glæde mig over at have vundet alt jeg rørte sidste sæson Wink
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #266: 22 Nov 2014, 22:12 »

Jeg ved vitterligt ikke hvad/hvem jeg skal hente til mit hold.. men jeg føler lidt at jeg efter dette vindue er nødt til at bruge lidt penge, for ikke at ligne en komplet idiot.

Ikke penge der mangler, har 1,17 mia. til indkøb, og knap 400 millioner om året til lønninger.

Har 24 spillere i truppen, og derfor er jeg lidt i tvivl om hvorvidt jeg har brug for mere, og i givetfald, er det så midtbanen, eller angrebet der skal forøges?

Nå, men jeg vil hvert fald gå igang med min nye sæson, og glæde mig over at have vundet alt jeg rørte sidste sæson Wink

Lad vær med at hente nogle. kig måske mod din stab og opgradere dem. mange vil gerne have årlig procenter, så fyr dem og få andre ind. Har også prøvet det der tit, hvor jeg så henter spiller, men så laver jeg nogle fejl osv. fordi jeg følte jeg skulle have brugt dem anderledes. Så brug dem på at opgradere din stab (hele staben)
Logged

H A L A   M A D R I D!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #267: 23 Nov 2014, 00:09 »

Har nu en tilfredsstillende stab i forvejen, så tror det går der, og jeg lader dem ALDRIG få procenter! Opstemt smed 60 millioner for et enkelt talent efter det der, en OMC, til reserveholdet, men ellers intet. Ser ikke ud til at mangle det, et godt tegn er at en spiller som Doria sidder og hyggesnakker med Ramkilde og Pierre-Emile Højbjerg på bænken de fleste kampe, og det er lidt den kvalitet bredden i min trup har nu, så jeg tror sku det går til 3. CHL i streg!
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Veststar
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #268: 23 Nov 2014, 09:56 »

Efter anden sæson blev jeg nummer to og skulle derfir ud og spille euro cup. Det enten brat lige inden gruppe spillet, hvor lazio var for stor en mundfuld. Jeg vandt 1-0 hjemme og var optimistisk omkring, at skulle spille på ude bane, men det satte italienerne en stopper for med en floot 5-0 sejr over os.

Så det må vente til næste år.

I superligaen er der spillet 12 runder og jeg ligger nummer 1 med 28 point, 8 sejre og 4 uafgjorte. Det jeg fint tilfreds med, men ville gerne have været i europa og spille.

Transfers:
Jeg har ansat en næste ny stab og vi må se hvordan det går, med nye folk i kulissen.

Spiller ind:
11. Sergio Araujo 33.mio meget af det over 48 måneder
17. Víctor Garcia 9.75 mio 4.75 upfront resten over 48 måneder

Jeg formåde ikke at finde en komplet wing back til ventre side.

Spiller ud:
Mikkel thygesen 4.75
Ariel nunez 15 mio
Riza durmisi 11 mio


Klubben er også blevet overtaget og der er ikke sket nået yderlige ved det. Summen af penge er det samme. Dog var de i tvivl om jeg skulle forsætte, da troels beck var en det af pakke løsningen de havde fremsat

Jeg håber på en STOR handel snart hvor jeg kan få nogen spiller at lege med.
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #269: 25 Nov 2014, 16:57 »

Hvad laver vores dejlige tråd på side 2 de damer?


Hvis ikke min angriber, med tilnavnet "Cobra" - et navn han fik da jeg simpelthen ikke har mundtøjet til at udtale "Colin Thiebaud", uden at det lyder i retningen af Colin Tebrev... - hvis ikke han i forvejen, i en alder af 22, som rekordholder for flest ligamål for klubben, var en fan favorit i forvejen, så må han i hvert fald være det nu, den man kan ting med en fodbold, som ikke er set på dansk græs siden Ebbe Sand legede supermand, og spillede for Brøndby.

Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 34 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010