home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 405 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Brøndby IF
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 34 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF  (Læst 160560 gange)
bolldk
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #225: 15 Nov 2014, 20:00 »

smed ham hjem, med de dårlige stats og den løn er han slet ikke det værd

Hvordan sender man lejede spillere hjem? Kan simpelthen ikke finde det  Sur
Logged

26-sorensen-10
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #226: 15 Nov 2014, 20:12 »

Svin!. solgte hjulsager til redbull klubben i Østrig

nu er han lige skiftet til FCK !!!>
Logged

imlegendary
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #227: 15 Nov 2014, 23:29 »

Nemt, ham og og Corlu blev begge solgt på en bug der er rettet.

Man kunne forhandle et tilbud ned, og smide en "efter første landskamps" klausul på.. det havde de begge på 100 mil.

Hjulsagers bud var egentlig på 25 mil + 5 efter en landskamp, jeg forhandlede for sjov til 18 mil + 100 efter en landskamp, og de accepterede - derfor prøvede jeg samme taktik på corlu.

Derefter blev det rapporteret som en bug, og jeg har ikke haft mulighed for det efterfølgende (prøvede 3 sæsoner efter - uden held).

At de så begge fik debut, det er lidt tosset, for de er ikke specielt gode spillere.
Overvej hvis den bug stadig fandtes og du blev dansk landstræner, så kunne du virkelig få det sjovt  Grin
« Seneste Redigering: 15 Nov 2014, 23:31 af imlegendary » Logged

Fidjof
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #228: 16 Nov 2014, 17:13 »

The double efter første sæson perfekt!. Fik en 1-0 i sidste spillerunde mod hobro. Midtjylland snublede hjemme mod esbjerg og fik kun 2-2 tak!  Grin

56mio dkk til indkøb og et løn budget på 1.2 mio dkk. Hvor meget fik i?

Ind:
Jonas Knudsen fra esbjerg 10 mio.
Fernando Pacheco fra castilla fri
Frederik Sørensen juventus fri
Gael kakuta Fri

Ud:
Elba rashani 30 mio til Bolonga
« Seneste Redigering: 16 Nov 2014, 20:04 af Fidjof » Logged

papin
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #229: 16 Nov 2014, 18:48 »

Er der nogle update ude hvor Pukkis slagsklausul er kommet med ?
Logged

Veststar
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #230: 17 Nov 2014, 08:52 »

Hej.
jeg er startet op med brøndby og vil gerne sende pukki tilbage, er der en som kna fortælle ig hvordan jeg gør?

skalnok også komme med en vinterpause update
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #231: 17 Nov 2014, 10:51 »

mener det er oppe under kontrakt, eller transfer - der er der en mulighed der hedder "opsig lejeaftale"
Logged

ChrisD
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #232: 17 Nov 2014, 17:49 »

Her får i lige et referat af mine 2 første sæsoner.

Har benyttet mig af Beltazors taktik det meste af tiden. (Tak Belthazor!) Smiley

Første sæsons transfers ser sådan ud.

IND:
Federico Bonazzoli            Inter                   DKK 10 mio.
Uffe Bech                    FC Nordsjælland   DKK 11 mio
Landry N'Guemo            Fri
Espen Ruud               Fri

UD:
Dario Dumic              M. Tel-Aviv           DKK 7,5 mio.
Andrew Hjulsager           OM                   DKK 30 mio.
Alexander Szymanowski   Leicester           DKK 15 mio. +10 mio fra videresalgs klausul

Ligaen blev vunder meget knebent med et enkelt point ned til FCM. Elmander og Nunez skuffede fælt i anden halvdel af sænonen og et stort forspring blev sat over styr. Da de begge blev skadet fik Bonazzoli chancen som ellers ikke havde gjort noget væsen af sig som indhopper. Heldigvis gjorde han det rigtig godt, og med 13 mål i de sidste 17 kampe fik han en meget stor andel i mesterskabet.

Kvalificerede mig til gruppespillet i europa league, og trak Sevilla, Standard og Zurich. Endte desværre som 3'er med 7 point

Røg tidligt ud i pokalen.

Anden sæson i ligaen blev vundet allerede efter 27 runder. Dog fik vi noget af et form dyk efter vi havde vundet og tabte 3 ud af de 4 efterfølgende kampe. Mangler stadig  kampe og de SKAL vindes! Smiley
Smider transfers op fra anden sæson senere. 

Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #233: 17 Nov 2014, 21:14 »

Efter en parkeret kampvogn, retur fra at være nede 3-0 i første kamp, ude, mod Monaco, og en overlegen hjemmesejr på 4-1 over Chelsea, 2-0 hjemme og 2-1 sejr i Paris over PSG, er jeg nu klar til at kæmpe for noget revanche mod "fucking" Bayern i finalen, spillet i Paris - ja, PSG havde chancen for at spille en hjemmebane finale, men de klarede ikke frisag mod mægtige Brøndby!

Jeg har iøvrigt en plan om at brænde penge af på en decideret profil-signing i sommerens vindue, men jeg vil gå videre med mit save. og fyrer lidt stream på, hvis der er interesse Wink
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Veststar
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #234: 18 Nov 2014, 07:20 »

Så er jegnået en halv sæson.

Jeg har valgt at beholde pukki og det har resulteret i 12 scoringer fra ham.

Jeg har lavet en handle efter jeg fejlagtigt solgte Fredrik holst, skulle jeg bruge en ny back som daniel fra hb køge blev min erstatning. Udover lidt mange gule kort synes jeg han spiller fint.

Jeg har store problemer med at ramme en taktik der for det til at fungere for mig.Så her i vinter pausen laver jeg min egen balthazor taktik, da jeg ikke af fan af at hente andres. Jeg har før spille 2-tals taktikken(2angriber, 2wings, 1 central midt bane(højre), en defensiv midtebane(venstre) og 4 forsvars spiller)
Logged

gryholm
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #235: 18 Nov 2014, 09:49 »

Her får i lige et referat af mine 2 første sæsoner.

Har benyttet mig af Beltazors taktik det meste af tiden. (Tak Belthazor!) Smiley

Første sæsons transfers ser sådan ud.

IND:
Federico Bonazzoli            Inter                   DKK 10 mio.
Uffe Bech                    FC Nordsjælland   DKK 11 mio
Landry N'Guemo            Fri
Espen Ruud               Fri

UD:
Dario Dumic              M. Tel-Aviv           DKK 7,5 mio.
Andrew Hjulsager           OM                   DKK 30 mio.
Alexander Szymanowski   Leicester           DKK 15 mio. +10 mio fra videresalgs klausul

Ligaen blev vunder meget knebent med et enkelt point ned til FCM. Elmander og Nunez skuffede fælt i anden halvdel af sænonen og et stort forspring blev sat over styr. Da de begge blev skadet fik Bonazzoli chancen som ellers ikke havde gjort noget væsen af sig som indhopper. Heldigvis gjorde han det rigtig godt, og med 13 mål i de sidste 17 kampe fik han en meget stor andel i mesterskabet.

Kvalificerede mig til gruppespillet i europa league, og trak Sevilla, Standard og Zurich. Endte desværre som 3'er med 7 point

Røg tidligt ud i pokalen.

Anden sæson i ligaen blev vundet allerede efter 27 runder. Dog fik vi noget af et form dyk efter vi havde vundet og tabte 3 ud af de 4 efterfølgende kampe. Mangler stadig  kampe og de SKAL vindes! Smiley
Smider transfers op fra anden sæson senere. 




Jeg følte også at Dario Dumic tid var slut i Brøndby så jeg tilbød ham til alle klubber og satte for sjovt den på 30 millioner, og det endte så at Rubin Kazan fik en hjerneblødning og købte ham for det!
Logged

26-sorensen-10
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #236: 18 Nov 2014, 12:51 »

Logged

26-sorensen-10
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #237: 18 Nov 2014, 15:26 »

hvordan finder i spillere?
synes det er svært at finde ordenligt spillere
når det ikke er særlige mange spillere den viser i spillersøgning som før i tiden
Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #238: 18 Nov 2014, 20:05 »

Har fået spillet 11 kampe i her anden sæson og det er gået lidt blandet. Først måtte vi sige farvel til Uffe Bech da Brescia bød hans frikøbsklausul, så der ikke var så meget at gøre. 14 mil fik jeg for ham. Fik dog ikke ret mange af de penge så var nød til at finde en erstatning på fri transfer. Det blev til Filip Holosko.

I Europe League skulle imod Norkobing i første runde. En overkommelig modstander. Dog var alle mine spillere røvtrætte så var nød til at stille med reserve i første opgør. Det betød at vi tabte en tæt kamp 1-0. I returen gik alt efter planen og vi var foran 2-0 indtil det 92 minut.. Fucking Bittert..

I ligaen går det dog en del bedre en sidste sæson. Ligger nummer et á point med FCM efter 11 kampe. De nye spillere har virkelig gjort det godt, undtagen Patrick Olsen som ikke rigtig har fået chancen. Lundstram sidder solidt på den centrale plads ved siden af Kahlenberg. Han gør det rigtig godt. Det samme gør Mario Marin og Filip Holosko. Christian Rye får en del indskiftninger, men har ikke rigtig imponeret. Men han også stadig ung. Tror på ham.

I pokalen er vi også videre fra først runde. Det gav blandt andet debut til en 15 årig regen som blev matchvinder i 1-0 sejren. Han har allerede 15 i afslutning, så tror på han bliver stor.

Tror succes skyldes at jeg er gået fra 4-2-3-1 til 4-1-2-2-1. Den defensive midtbane spiller er simpelhen så vigtig i det her spil.

Alt i alt, en okay sæson start. Vender tilbage ved vinterpausen.
« Seneste Redigering: 18 Nov 2014, 20:07 af Boerre » Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #239: 19 Nov 2014, 00:42 »

Nogen der har haft held med at forlænge med Agger. Han kræver 200 kroner om ugen og kan tilbyde 75.. :-(
Logged

Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 34 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010