home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 323 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Brøndby IF
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 34 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF  (Læst 160586 gange)
arcadion
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #285: 30 Nov 2014, 21:45 »

Der må jeg være ærlig og sige at det har jeg ikke, kan ikke se et formål med at uploade det, og jeg spiller stadigvæk på det selv, i et forsøg på at øge min position på FM15 pointtavlen, så det vil jeg egentlig gerne blive ved med Smiley

Okay. Du kan vel sagtens fortsætte med at spille videre på det, selvom du uploader dit spil?

Men hvad så med et screenshot af Manchester Citys manager historik?
« Seneste Redigering: 30 Nov 2014, 21:54 af arcadion » Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #286: 30 Nov 2014, 22:05 »

City har været noget kedelige i løber af årene.. der har dog mange gange været snak om fyrringer derovre..
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

arcadion
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #287: 01 Dec 2014, 07:53 »

Okay. Jeg har lidt svært ved at tro på, at du ikke har snydt i forbindelse med dit spil. Det virker underligt at trænerne for Bayern, Arsenal og Juventus bliver linket til Brøndby, og at Conte, som er Bayern manager, ender med at tage jobbet - det skriger langt væk af, at du har leget med editoren, og gjort Brøndbys reputation større end hvad det oprindeligt er.

Desuden lyder det også underligt, at Man City skulle bruge 1,7 mia. på en enkelt spiller, som sæsonen forinden er solgt for kun 115 mio kr Smiley
Logged

imlegendary
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #288: 01 Dec 2014, 09:03 »

Okay. Jeg har lidt svært ved at tro på, at du ikke har snydt i forbindelse med dit spil. Det virker underligt at trænerne for Bayern, Arsenal og Juventus bliver linket til Brøndby, og at Conte, som er Bayern manager, ender med at tage jobbet - det skriger langt væk af, at du har leget med editoren, og gjort Brøndbys reputation større end hvad det oprindeligt er.

Desuden lyder det også underligt, at Man City skulle bruge 1,7 mia. på en enkelt spiller, som sæsonen forinden er solgt for kun 115 mio kr Smiley
Fair nok at du er mistroisk overfor hans save, men hvis du har haft lange FM-saves så burde du vide at (næsten) alt kan lade sig gøre.
Belthazor har streamet det meste af hans save, så hvis der skulle være sket noget så havde folk nok set det. Desuden har han udarbejdet en vanvittig effektiv taktik, som han i øvrigt har en tråd om her på siden, jeg har selv benyttet den og kom i en CL-semi med BIF i 4. sæson. Såfremt du opsnapper de bedste regens i spillet mens de er meget unge, så vil du jo højest sandsynligt få det bedste hold i spillet (så længe du kan få dem til at fylde deres potentiale), sådan er det jo også i virkeligheden, på den måde kan man få en kæmpe fordel uanset hvilket hold man er.

Hvis han har vundet CL utallige gange med BIF, så er det jo klart at verdens bedste managers bliver rygtet til klubben i og med at klubbens omdømme er steget så meget.
Logged

arcadion
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #289: 01 Dec 2014, 10:06 »

Fair nok at du er mistroisk overfor hans save, men hvis du har haft lange FM-saves så burde du vide at (næsten) alt kan lade sig gøre.
Belthazor har streamet det meste af hans save, så hvis der skulle være sket noget så havde folk nok set det. Desuden har han udarbejdet en vanvittig effektiv taktik, som han i øvrigt har en tråd om her på siden, jeg har selv benyttet den og kom i en CL-semi med BIF i 4. sæson. Såfremt du opsnapper de bedste regens i spillet mens de er meget unge, så vil du jo højest sandsynligt få det bedste hold i spillet (så længe du kan få dem til at fylde deres potentiale), sådan er det jo også i virkeligheden, på den måde kan man få en kæmpe fordel uanset hvilket hold man er.

Hvis han har vundet CL utallige gange med BIF, så er det jo klart at verdens bedste managers bliver rygtet til klubben i og med at klubbens omdømme er steget så meget.

Jeg har haft rigeligt med lange (og succesfulde) saves. Det er netop derfor at jeg ved, at det ikke er realistisk at tro, at Brøndby og den danske ligas omdømme skulle være blevet så stort, at de skulle blive vægtet højere end tophold i den tyske, spanske og engelske liga. Desuden har han jo med sine transfers vist, at han er tilbøjelig til at snyde ved at benytte bugs.

Det er ikke umuligt at vinde titler og opbygge gode hold, hvis man er dygtig på transfermarkedet, men der er stadig mange ting som indikerer, at han er tilbøjelig til at snyde:
1. Klubbens omdømme virker, uanset resultater, ikke realistiske.
2. Han har åbenbart benyttet sig af en transferbug, og på den måde snydt sig til en bedre økonomi
3. Hans spiller, som han har en 50% vidersalgsklausul på, bliver købt for 1,7 mia? - Har aldrig set en spiller gå for så mange penge i FM
Logged

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #290: 01 Dec 2014, 10:24 »

Er i opstarten til 3. sæson, og jeg mangler virkelig forstærkninger oversom jeg har solgt en del..

Hvilke erfaringer har i med hensyn til at signe spillere til FC, FH, MC og AC?  Peace
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

gryholm
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #291: 01 Dec 2014, 10:55 »

Er i opstarten til 3. sæson, og jeg mangler virkelig forstærkninger oversom jeg har solgt en del..

Hvilke erfaringer har i med hensyn til at signe spillere til FC, FH, MC og AC?  Peace

Jeg har hentet Todd Kane i chelsea til Backen, først på leje og senere køb, han spiller virkelig godt for mig!  Smiley
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #292: 01 Dec 2014, 11:28 »

1. Klubbens omdømme virker, uanset resultater, ikke realistiske.
2. Han har åbenbart benyttet sig af en transferbug, og på den måde snydt sig til en bedre økonomi
3. Hans spiller, som han har en 50% vidersalgsklausul på, bliver købt for 1,7 mia? - Har aldrig set en spiller gå for så mange penge i FM

1. Jeg har været i europa stort set hvert år i 10 år. De seneste mange af dem endda videre fra gruppespillet - for slet ikke at nævne at hold som Aab og Randers også har været med ude flere gange. Nogensinde hørt om koefficienter?

2. Der var tale om 200 millioner som jeg først fik efter 5. sæson hvor vi havde en glimrende økonomi, fordi de var klausuler om landsholdskampe som senere er blevet rettet. Penge jeg i bund og grund aldrig troede på at få, da Corlu og Hjulsager ikke ligefrem er landsholdsmateriale .

3. Jeg kan vel ikke gøre for, hvad en anden klub betaler for en spiller, i øvrigt skete det salg der mens jeg sad og streamede, og så bare beskeden tikke ind om at jeg kun fik 50% af det nuværende beløb, og langt fra det jeg skulle have, af beløbet over 4 år, og min økonomi indikerede på ingen måde at jeg nogensinde fik de resterende 500 mil.

Du skal da være velkommen til at være mistroisk, men så vil jeg samtidigt gerne være mistroisk over for dig, for jeg mindes ikke at have set dig levere noget konstruktiv herinde, og i øvrigt har du kun postet uffatteligt få ting, må jeg anbefale dig at læse nogle af de ældre tråde herinde? eksempelvis denne: Kunsten at lave penge i Danmark eller denne: Challenge: Få Superligaen i Europæisk top 5.

Det tager faktisk ikke fandens lang tid at forbedre ligaens - og klubbens, omdømme. Specielt ikke hvis man hurtigt får fingrene i en spiller eller 3 som udvikler sig til verdensklasse spillere.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

arcadion
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #293: 01 Dec 2014, 12:44 »

1. Jeg har været i europa stort set hvert år i 10 år. De seneste mange af dem endda videre fra gruppespillet - for slet ikke at nævne at hold som Aab og Randers også har været med ude flere gange. Nogensinde hørt om koefficienter?

2. Der var tale om 200 millioner som jeg først fik efter 5. sæson hvor vi havde en glimrende økonomi, fordi de var klausuler om landsholdskampe som senere er blevet rettet. Penge jeg i bund og grund aldrig troede på at få, da Corlu og Hjulsager ikke ligefrem er landsholdsmateriale .

3. Jeg kan vel ikke gøre for, hvad en anden klub betaler for en spiller, i øvrigt skete det salg der mens jeg sad og streamede, og så bare beskeden tikke ind om at jeg kun fik 50% af det nuværende beløb, og langt fra det jeg skulle have, af beløbet over 4 år, og min økonomi indikerede på ingen måde at jeg nogensinde fik de resterende 500 mil.

Du skal da være velkommen til at være mistroisk, men så vil jeg samtidigt gerne være mistroisk over for dig, for jeg mindes ikke at have set dig levere noget konstruktiv herinde, og i øvrigt har du kun postet uffatteligt få ting, må jeg anbefale dig at læse nogle af de ældre tråde herinde? eksempelvis denne: Kunsten at lave penge i Danmark eller denne: Challenge: Få Superligaen i Europæisk top 5.

Det tager faktisk ikke fandens lang tid at forbedre ligaens - og klubbens, omdømme. Specielt ikke hvis man hurtigt får fingrene i en spiller eller 3 som udvikler sig til verdensklasse spillere.

Det er fint nok at du kan øge ligaens koefficent, selvfølgelig kan du det. Det er ikke det samme som, at ligaens og klubbens omdømme stiger i lige så høj grad. Det siger vel alt om ligaens omdømme, at Jonas Dal, Niels Christian Frederiksen og Morten Wieghorst er trænere i henholdsvis Horsens, AGF og FCK.
Jeg kan også se på de to tråde som du henviser til, at det er tråde som du selv har lavet? Fint nok, men der kan jeg også se, at du åbenbart ikke er specielt interesseret i at uploade dit spil. Hvis du gerne vil modbevise mig, så er det vel ikke mere svært, end at du kan uploade dit savegame (det ændrer jo intet for din spiloplevelse, at dit spil bliver uploadet).
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #294: 01 Dec 2014, 12:51 »

Det er fint nok at du kan øge ligaens koefficent, selvfølgelig kan du det. Det er ikke det samme som, at ligaens og klubbens omdømme stiger i lige så høj grad. Det siger vel alt om ligaens omdømme, at Jonas Dal, Niels Christian Frederiksen og Morten Wieghorst er trænere i henholdsvis Horsens, AGF og FCK.
Jeg kan også se på de to tråde som du henviser til, at det er tråde som du selv har lavet? Fint nok, men der kan jeg også se, at du åbenbart ikke er specielt interesseret i at uploade dit spil. Hvis du gerne vil modbevise mig, så er det vel ikke mere svært, end at du kan uploade dit savegame (det ændrer jo intet for din spiloplevelse, at dit spil bliver uploadet).

Hvorfor skal han uploade sit spil? hvad får du ud af det? Du har da ingen kendskab til spillet hvis du mener manden snyder? tror du selv at man vælger at streame så folk kan se man snyder, ville du selv gøre det?

Fordi du ikke har udrettet noget i FM 15 så kan andre sgu da godt. Jeg er ikke selv kommet ordenligt igang med 15'eren, men gik på hans spillere hvor store regens er det ikke lige han har. Jeg er målløs over sådan en udmelding fra en der slet ikke er aktiv, og for den sags skyld ikke har noget at have det i. Hvis du mener han snyder så hold det for dig selv.

BelthazorDK - Fedt at se det hele flasker for dig. bliv endelig ved Wink
Logged

H A L A   M A D R I D!

Angel3DG
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #295: 01 Dec 2014, 14:00 »

Startede et spil med Brøndby for lidt tid siden og kommer derfor med en lille update.

Er nået til februar første sæson og er pt. nr 1 i ligaen med 3 point ned til FCM

Indkøb :
Marco Ramkilde - fri
Ken Ilsø - fri
Holmbert Friojonsson - 3,75 mill
Kalilou Traore - fri
Frederik Rønnow - 2,5

Salg :
Martin Ørnskov - 3,5 mill
Martin Albrechtsen - fri
Mikkel Thygesen - fri

Udover det har jeg lånt et par spillere ud.

Blev slået ud af EL efter at jeg blev 3'er i gruppen, så nu er der fuld fokus på ligaen og DBU pokalen Smiley
Vender tilbage når transfervinduet lukker op til anden sæson
Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

Fidjof
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #296: 01 Dec 2014, 19:24 »

Nårh der kommer nye regns !  Grin

Nappede lige esb største målmands talent, på højde med min egen 5***** . Han kostede mig dog 12 mio, men med hans potientale så er de vist hurtigt tjent ind igen.
Logged

imlegendary
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #297: 01 Dec 2014, 23:18 »

Nårh der kommer nye regns !  Grin

Nappede lige esb største målmands talent, på højde med min egen 5***** . Han kostede mig dog 12 mio, men med hans potientale så er de vist hurtigt tjent ind igen.
Genialt!

Er også selv begyndt at implementere samme taktik, prøver at gøre det globalt, men indtil videre har jeg bare hapset en potentiel 4-stjernet midterforsvar fra FCN  Grin
Logged

Fidjof
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #298: 02 Dec 2014, 12:20 »

Genialt!

Er også selv begyndt at implementere samme taktik, prøver at gøre det globalt, men indtil videre har jeg bare hapset en potentiel 4-stjernet midterforsvar fra FCN  Grin

Kigger gerne lige alle u/19 hold i superligaen igennem når der kommer nye regn. Der bliver også sat en talentspejder på opgaven i tilfælde af jeg har overset en. Ellers har jeg også et par talentspejdere til at kigge efter spillere under 18 i hele verden. :-)
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #299: 02 Dec 2014, 17:59 »

Jeg har fået gang i et spil med Brøndby, som nok må siges at være et af mine bedste spil rent præstationsmæssigt indtil videre. Jeg har netop nu rundet det første halve år og sidder solidt på førstepladsen med hele 51 point. Jeg har simpelthen vundet alle kampe i Superligaen, hvilket jeg virkelig er imponeret over! Jeg har konstant forsøgt at forbedre min taktik, hvilket helt sikkert har hjulpet på de gode resultater. I starten var det rigtig usikkert, men nu spiller jeg konsekvent et niveau over modstanderne i stort set hver eneste kamp. Taktikken er baseret på det fodbold Brøndby gerne vil spille i virkeligheden, men ikke kan finde ud af ;-)

I transfervinduet har jeg hentet to spillere, mens jeg fik bestyrelsen til at købe en enkel for mig. Fik bestyrelsen til at hente Adama Guira, som ikke har vist sig som det defensive bæst jeg håbede på.  Jeg har selv hentet Mads Fenger og assist-kongen, Uffe Bech! Bech har lavet 11 assist for mig, hvilket er flest i ligaen skarp efterfulgt af Kalle med 7 assist. På den interne topscorerliste er det også Bech som fører med 8 kasser, mens Pukki har lavet 7.

Ud er gået Dario Dumic og Szymanowski for et samlet beløb på 22,99 millioner. Det ser jeg som fine handler, da de var i overskud i truppen og jeg synes jeg fik en fornem pris for dem - hhv. 8 og 15 millioner.



I pokalen røg jeg desværre ud i 4. runde til AGF med 2-0, hvilket var meget skuffende på trods af, at jeg spillede med reserver/ungdomsspillere hele vejen rundt. I Europa League slog jeg først Molde ud med samlet 4-2, hvorefter jeg i slutspillet trak Twente. Desværre tabte jeg samlet med 3-2, da jeg tabte den første kamp 2-1 på en sent mål af Bjelland og ikke formåede at vende opgøret på Brøndby Stadion.

Nu vil jeg spille resten af sæsonen færdig, hvor jeg heldigvis får to nye venstrebacks i form af Pierre Bengtsson og Jere Uronen. Det betyder at Patrick da Silva nok ryger på porten, mens jeg allerede har omskolet Durmisi til venstrefløj.

I er velkommen til at stille spørgsmål!
Logged

Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 34 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010