|
Kaw
|
|
Søger en angriber Maksimalpris: 150 mil. Hold: Wolfsburg  hvilken sæson er du i? 
|
|
|
|
|
|
Hb køge. FCK. United.
|
|
|
|
|
|
|
Kaw
|
|
1 sæson så har du jo Bendtner  Men ellers Kenedy & malcolm - begge Brisilianere. Måske Zivkovic fra Ajax ved ikke om han kan købes til den pris. 
|
|
|
|
|
|
Hb køge. FCK. United.
|
|
|
|
|
Veststar
|
|
EN angriber til brøndby efter anden sæson
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gungner
Gæst
|
|
så har du jo Bendtner  Men ellers Kenedy & malcolm - begge Brisilianere. Måske Zivkovic fra Ajax ved ikke om han kan købes til den pris.  Du skal ikke grine af Bendtner  
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Brondbyfanen8
|
|
Søger en central midtbane, til Atletico Madrid, må ikke koste mere end 270 mio. Hit me! 
|
|
|
|
|
|
PSN Natas88dk men romerlys får du aldrig nogensinde dem til at tilføje, da det er ulovligt på fodboldstadions og Sports Interactive og Sega vil selvfølgelig ikke overtræde reglerne for blot tilføje sådan en lille detalje.
|
|
|
|
|
bøvle
|
|
Hvor langt er du henne ? Og hvilken rolle, hvis du har nogen ønsker til det? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Robinho4ever
|
|
Søger en central midtbane, til Atletico Madrid, må ikke koste mere end 270 mio. Hit me!  Romero er et bæst, akkurat som i 14'eren. Hent ham!
|
|
|
|
|
|
No sólo soy perfecto, soy Madridista también.
|
|
|
|
|
casperchristensen
|
|
Hej. Jeg er i united igang med anden sæson. De gea vil gerne snakke med real. Og jeg skal derfor finde en ny målmand Har i nogen forslag?
|
|
|
|
|
|
Vi tænker på det i hårde tider jeg tænker også på det når vi vinder da faxe sage nok kan vi tabe men brøndby if vil aldrig ku besejres allez allez allez allez for det er sådan det er på vestegnen åhåhåhåh åhåhåhåh vi vil altid slås for gul og blå
|
|
|
|
|
Grün
|
|
Sig hold kæft til De Gea og behold ham 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kaw
|
|
Hej. Jeg er i united igang med anden sæson. De gea vil gerne snakke med real. Og jeg skal derfor finde en ny målmand Har i nogen forslag?
Det optimale villa self. være at beholde ham, men ellers kunne du kigge mod Jeronimo Rulli eller Timo Horn 
|
|
|
|
|
|
Hb køge. FCK. United.
|
|
|
|
|
casperchristensen
|
|
Det optimale villa self. være at beholde ham, men ellers kunne du kigge mod Jeronimo Rulli eller Timo Horn  okay takker jeg kigger videre :d
|
|
|
|
|
|
Vi tænker på det i hårde tider jeg tænker også på det når vi vinder da faxe sage nok kan vi tabe men brøndby if vil aldrig ku besejres allez allez allez allez for det er sådan det er på vestegnen åhåhåhåh åhåhåhåh vi vil altid slås for gul og blå
|
|
|
|
|
Strandby
|
|
Forsvar og Def midt til Chelsea 1 sæson?
300mio max Alder max 25
|
|
|
|
|
|
Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.
To dare is to do.
COYS <3
|
|
|
|
|
Esmark11
|
|
Forsvar og Def midt til Chelsea 1 sæson?
300mio max Alder max 25
Balanta til centerforsvar - Romero eller Ruben Neves til den defensive midtbane
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|