home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23283
  0 Brugere, 361 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hotpayalkapoor
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  F.C. København
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København  (Læst 63952 gange)
Svartovich
Gæst
 
F.C. København
« : 23 Okt 2014, 18:57 »

Jeg har valgt at starte ud med min hjerteklub FCK. Har ikke kigget på nogle spillere, eller på nogen taktik endnu, men vender tilbage, når jeg kommer dertil. :-)
Logged

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København
« Svar #1: 23 Okt 2014, 19:52 »

Stærkt, så kan jeg jo passende fortælle lidt, selvom der ikke er meget at sige.

Jeg er også startet ud med FCK, hvor jeg vil tage det lidt stille og roligt og mindre seriøst, inden jeg for alvor går i gang med Marseille om nogle dage.

Jeg har netop spillet pre-season og første ligakamp, hvor jeg har vundet 4/5 pre-season kampe og så spillet 2-2 mod Horsens med et forrygende comeback fra 0-2. I første ligakamp blev det til en sikker 3-0 sejr over Silkeborg med 2 mål af Cornelius og så et selvmål af S. Jakobsen.

På transferfronten har jeg ikke lavet andet end at købe R. Falk ind, og det kun fordi jeg så at OB allerede havde solgt Emil Larsen, så jeg tænkte, hvorfor ikke bare tvangsnedrykke dem med det samme. Han blev dog hentet ind alt for dyrt, for 18 mio. kroner Opstemt

Taktikken ser således ud:



Som I kan se, så har FM ikke ændret sig hvad angår mange skader :/
Logged

JaWocKa

Svartovich
Gæst
 
Sv: F.C. København
« Svar #2: 23 Okt 2014, 20:07 »

Det går godt nok stærkt for dig, jeg sidder stadig på første dag og prøver at finde rundt i det nye design. Ellers god start du har fået dig!

Men jeg har også besluttet at prøve med en 4-2-3-1, bare med Kadrii og Amartey i start 11'eren. Synes det er den formation der passer bedst til materialet :-)
Logged

RasmusA12
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København
« Svar #3: 23 Okt 2014, 20:16 »

Må jeg høre hvad dine instruktioner er i din taktik? Smiley
Logged

Den aktive manager/den dovne manager
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=39735.0

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København
« Svar #4: 23 Okt 2014, 22:04 »

Jeg har altså ikke gjort meget ud af dette spil, jeg har stortset bare sat taktik og så spillet Smiley

Nu kan jeg så fortælle at efter at have vundet 4 kampe i ligaen i træk, så gik jeg ind og fik et nederlag til AaB, vandt 2-7 over Brøndby og efterfølgende har jeg tabt 4 kampe i træk hvor der gik 4 mål ind i 3 af dem.

Eneste instrukser jeg har er:
Hold på bolden
Korte afleveringer
Spil op fra forsvar
Logged

JaWocKa

Svartovich
Gæst
 
Sv: F.C. København
« Svar #5: 23 Okt 2014, 22:07 »

Jeg er kun lige gået igang med min første træningskamp. Har skiftet meget af staben ud, lavet individuel træning, scoutet spillere osv. Smiley
Logged

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København
« Svar #6: 23 Okt 2014, 22:33 »

Regner også med at lave et ordenligt save her om lidt måske Opstemt
Logged

JaWocKa

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København
« Svar #7: 23 Okt 2014, 23:40 »

Jeg har skam også startet op med FCK og har lavet lidt om på taktikken.
S. Andersen
Høgli-Stranberg-Zanka-Pierre
Amartey
Claudemir
Kaca-Bashkim-Nico
De Ridder

Det er selvfølgelig taget forbehold for skader, men det er en super god taktik, som jeg har stor succes med. Har købt Stefan Stranberg til forsvaret og Uffe Bech til konkurrence blandt de tre pladser bag frontangriberen. Amartey bliver brugt som en boldvindende midtbanespiller på den defensive midt og Claudemir er min flydende midtbanespiller. Bashkim bruger jeg som en Skyggeangriber, Nico+Kaca er fløjspillere og pt er De Ridder fremskudt angriber, men Corner får selvfølgelig pladsen når han er fit og vil blive brugt som targetman.
Logged

Thaurat al Shabab

Svartovich
Gæst
 
Sv: F.C. København
« Svar #8: 23 Okt 2014, 23:42 »

Bruger Bashkim på samme måde (skyggeangriber), når han spiller bag De Ridder (som jeg bruger som falsk 9'er).

Er Strandberg god i år? Købte ham virkelig ofte i FM 14. Smiley
Logged

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København
« Svar #9: 23 Okt 2014, 23:56 »

Nå, der er spillet 10 kampe i Superligaen, og vi har spillet 1 i Europa League-gruppespillet,hvor vi fik et fortjent point på udebane mod Lokomotiv Moskva, hvor vi heldigvis holdt Dame N'Doye fra mål.




I Superligaen er der kommet lidt mere stabilitet ind resultatmæssigt, men stadig lidt under forventningerne, da jeg gerne så en top 2-placering inden vinterpausen kommer. Men, den er ikke så lang fra igen, så det går nok. R. Falk som jeg nærmest købte som en joke for at håne OB er næsten blevet til min bedste spiller, hvor han har scoret 5 mål i de sine 6 kampe for klubben, og har lavet et par assists, så jeg klager ikke.



Derudover, som endnu en joke, så har jeg købt Sibosisu Zuma hjem til klubben, fordi jeg var træt af at høre på alle de Brøndby-fans med deres "åhh, loyalitet, bla. bla. bla."

Logged

JaWocKa

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København
« Svar #10: 24 Okt 2014, 00:07 »

Så hentede man lige Rene Meulensteen som angrebstræner haha Opstemt
Logged

Thaurat al Shabab

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København
« Svar #11: 24 Okt 2014, 00:42 »

Så endte R. Falks målstime på mål i 5 kampe i træk, da det blev til endnu et nederlag i Europa League Skuffet
Logged

JaWocKa

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København
« Svar #12: 24 Okt 2014, 10:26 »

Traditionen tro starter jeg også med byens hold, jeg synes det bliver svært at få plads til alle de offensive stjerner, derfor vil jeg formentlig skille mig af med Gislason og måske Toutouh også, derudover overvejer jeg at skille mig af med Claudemir.

Til venstre back har jeg været i Bayern, hvor jeg fra deres 2. hold har hentet den 20 årige østrier Ylli Sallahi, en rigtig dygtig offensiv back har jeg forventninger til, som dog skal bygge på sit defensive spil.

Jeg har fået solgt Claudemir for 10mio, og der forventer jeg ikke at hente nogen erstatning.

Til højre kant har jeg Uffe Bech i kikkerten, men det kræver at Toutouh og Gislason bliver skadesfrie, så jeg kan få mindst en af dem solgt.




pre-season har budt på 9 kampe, hvilket er gået godt, 8 sejre, på mindst 3 mål, og en enkelt uafgjort imod Zulte-Waregem. Er helt tilfreds truppen har fået tanket en masse selvtillid og er klar til en ny sæson.

Første ligakamp er imod FCN, den endte meget ufortjent 0-0, jeg havde halt spillet, FCN havde blot 2 skud og kun et enkelt indenfor rammen. jeg havde 22 skud, dog kun 7 på mål, så der skal arbejdes med skarpheden (har i forslag til dette), 4 åbne chancer, og 59% possesion. Alt i alt er jeg meget tilfreds med spillet, der manglede bare mål.

Start 11'eren:
----------Stephan A.----------
Høgli-Nilsson-Zanka-Bengtsson
-------Amartey-Delaney--------
Kaca------Kadrii----Jørgensen
-----------Corner---------------
« Seneste Redigering: 24 Okt 2014, 11:08 af jakob95kp » Logged

andenbso
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: F.C. København
« Svar #13: 24 Okt 2014, 11:28 »

Jeg har gang i et save med Brøndby, men vil dog lige give folk heads up. Younes Felfel er topscorer i suppen med 12 mål i 8 kampe. Det kunne jo være han skulle prøves i et af jeres spil. Held og lykke Smiley
Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København
« Svar #14: 24 Okt 2014, 11:34 »

Tror mine spillere har været her inde og læse min sure opstød over deres uskarphed imod FCN.
Anden ligakamp, Ude imod Esbjerg.
90 minutter spillet, 0-9 til FCK.

3 mål af Nico, 2 mål af Corner, et enkelt mål Kaca, Kadrii og Bengtsson samt et enkelt selvmål.

Logged

Sider: [1] 2 3 ... 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010