Kommer lige med en opdatering på min anden og tredje sæson.
Transfers 2. sæson, 15/16:
Gabriel Barbosa for 75
Thiago for 195
Luka Jovic for 10
To regens (herunder en dansker) for samlet 28.
Samlet 307 millioner.
Ud:
Michael Keane til Burnley for 20 + 50 % af næste salg
Anders Lindegaard til West Ham for 20
Javier Hernandex til Inter for 210
Jesse Lingard til Ipswich for 19
Angelo Henriquez til Lille for 67,5
Guillermo Varela til Brimingham på fri + 50 % af næste salg
Nick Powell til Aston Villa for 43
Nani til Lyon for 70
Ruben Neves, Wilfried Zaha, Youri Tielemans, Pavel Savitskiy, James Wilson, Humam Tariq og Sam Johnstone ud på lån.
Samlet 455 millioner.
Charity Shield vandt vi over Arsenal efter straffe efter kampen endte 1-1.
Røg ud til Bolton i 3. runde i Capital One Cup med 4-3.
FA Cuppen røg jeg ud i 4. runde til Chelsea efter 3-2 i London.
Ligaen endte med en andenplads med 87 point efter Arsenal valgte at give Wenger en sidste succesoplevelse inden han stoppede efter sæsonen og de vandt ligaen med 95 point.
Sæsonens store oplevelse blev en triumf i Champions League. Dortmund slog jeg ud efter 1-1 ude og 2-0 i ottendedelsfinalen, hvorefter jeg slog Bayern ud i kvartfinalen. Jeg tabte første kamp 0-1 hjemme men vandt derude 1-3 ude!

Herefter ventede Chelsea i semifinalen, som blev slået efter 2-2 ude og 4-0. I finalen mødte jeg Real, som jeg slog sikkert med 2-0.
Op til tredje sæson hentede jeg kun to spillere, to regens. Bl.a. en central forsvarer fra favoritklubben Brøndby med det legendariske navn Flemming Jakobsen.

Herudover solgte jeg:
Nicolas Nkoulou til Lyon for 127 + 20 % af fortjenesten af næste salg
James Wilson til Sheff Utd for 29 + 20 % af fortjenesten af næste salg
Wilfried Zaha til Monaco for 110 + 25 % af næste salg
Humam Tariq til Crystal Palce på leje
Sam Johnstone til Watford for 8 + 50 % af næste salg
Pavel Savitskiy til Swansea på leje
Gik efter at vinde den europæiske Super Cup, Klub VM og ligaen. Satsede også på FA Cuppen, som har været en lille fiasko de første to sæsoner.
Den europæiske Super Cup valgte vi så at smide på gulvet da vi tabte 2-1 til Fiorentina.

I Capital One Cup nåede jeg frem til kvartfinalen, hvor jeg tabte 4-3 til Everton efter forlænget spilletid.
Klub VM vandt jeg 2-1 over Corinthians.
Ligaen blev også sikkert vundet med 20 point ned til nummer to, Tottenham. Herudover satte vi ny pointrekord med 99 point.

I FA Cuppen slog jeg Millwall, Watford, Chelsea, West Brom og Everton ud inden jeg skulle møde Arsenal i finalen. Som jeg dog tabte 2-1. Pisse ærgerligt.

Champions League blev endnu engang en kæmpe succes. I ottendedelsfinalen fik jeg min hævn over Fiorentina og kampene endte med et nederlag på 2-1 ude, men vi slog sejren fast med 3-0 i Manchester. Herefter ventede Arsenal, som jeg slog efter 1-1 ude og herefter 5-1 hjemme. I semifinalen skulle jeg møde Juventus, som jeg både slog ude og hjemme: 2-0 hjemme og 0-1 ude. I finalen ventede endnu et italiensk hold, Inter. Jeg bankede dem 4-0!

Op til fjerde sæson har jeg skrevet kontrakt med Neymar og fire regens.
Herudover forventer jeg at sælge Thiago og Herrera, da Ødegaard virkelig banker på til en plads i startopstillingen, og med både Lucas Romero, Di Maria og Mata, som holder en fremragende niveau på den centrale midtbane, ser det stærkt ud. Tielemans ligger også og lurer.