home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:35:20 Broen13 Blogkonkur... [13] Journeyman - Son ...
I dag kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
I går kl. 18:03:39 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I går kl. 18:01:13 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23301
  2 Brugere, 241 Gæster Online.

Indlæg: 1132739 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Manchester United
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United  (Læst 54496 gange)
EimArm
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #75: 30 Mar 2015, 11:37 »

Skulle selvfølgelig have en sæson med United efter transfervinduet.

Jeg har spillet klassisk 4-5-1.

Første sæson bød på et mesterskab, og kun ét eneste nederlag i ligaen, desværre til Shitty.

Til første sæson hentede jeg alle mulige talenter, og Lucas Romero i vinterpausen, fordi min midtbane var sløj, og de fleste kun to stjernede.

Til anden sæson har jeg hentet Gareth Bale til kun 400 mil, og Pogba til 550 og Raphaël Varane til 360.

Mata og Di Maria er begge blevet 5 stjernede, hvilket er rimelig lækkert.

Synes selv jeg har et rimeligt slagkraftigt hold til CHL Smiley
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #76: 19 Maj 2015, 10:00 »

Er atter startet med Manchester United. Således forløb første sæson:

Selvom Chelsea tabte deres første tre ligakampe, formåede de at vinde mesterskabet med 94 point. Fuldstændig sindssyg form, de kom ind i. Var ellers fint tilfreds med 89 point og 96 mål, men jeg kan selvfølgelig ikke være tilfreds med 2. pladsen.

Jeg nuppede Capital One Cup, mens Chelsea igen var for stærke i FA Cup.

Robin van Persie havde en utrolig sæson med 40 mål og 17 oplæg i 35 kampe, mens Adnan Januzaj og Angel Di Maria også var fremragende.




Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #77: 19 Maj 2015, 11:53 »

Er atter startet med Manchester United. Således forløb første sæson:

Selvom Chelsea tabte deres første tre ligakampe, formåede de at vinde mesterskabet med 94 point. Fuldstændig sindssyg form, de kom ind i. Var ellers fint tilfreds med 89 point og 96 mål, men jeg kan selvfølgelig ikke være tilfreds med 2. pladsen.

Jeg nuppede Capital One Cup, mens Chelsea igen var for stærke i FA Cup.

Robin van Persie havde en utrolig sæson med 40 mål og 17 oplæg i 35 kampe, mens Adnan Januzaj og Angel Di Maria også var fremragende.






Du købte ikke nogle spillere?
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #78: 19 Maj 2015, 12:43 »

Du købte ikke nogle spillere?

Nej, regner ikke med at købe nogle spillere i det her spil. Smiley
Logged

Beckham23
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #79: 27 Maj 2015, 09:15 »

Er atter startet med Manchester United. Således forløb første sæson:

Selvom Chelsea tabte deres første tre ligakampe, formåede de at vinde mesterskabet med 94 point. Fuldstændig sindssyg form, de kom ind i. Var ellers fint tilfreds med 89 point og 96 mål, men jeg kan selvfølgelig ikke være tilfreds med 2. pladsen.

Jeg nuppede Capital One Cup, mens Chelsea igen var for stærke i FA Cup.

Robin van Persie havde en utrolig sæson med 40 mål og 17 oplæg i 35 kampe, mens Adnan Januzaj og Angel Di Maria også var fremragende.



Hvilken taktik spiller du? Har du evt. et ss af den?



Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #80: 02 Jun 2015, 14:58 »

Hva faen gør man hvis man bruger 2 MC 1 MV (fungerer næsten som OMV) og så ingen MH/OMH? United har trods alt nogle gode kantspillere Smiley leger også lidt med at bruge en OMC i taktikken
Logged

El Cubo
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #81: 02 Jun 2015, 18:12 »

Hva faen gør man hvis man bruger 2 MC 1 MV (fungerer næsten som OMV) og så ingen MH/OMH? United har trods alt nogle gode kantspillere Smiley leger også lidt med at bruge en OMC i taktikken
Du må give lidt mere end det der, et SS af truppen, evt sige hvor langt du er?

Fra start er Valencia mere end kompentent til at klare den opgave du efterspørger  Peace
Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #82: 11 Jun 2015, 13:12 »

Du må give lidt mere end det der, et SS af truppen, evt sige hvor langt du er?

Fra start er Valencia mere end kompentent til at klare den opgave du efterspørger  Peace
Lige pt leger jeg med en 3 angriber taktik som bruger 1 omc også. (er ikke gået igang med united endnu skal det lige siges)
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #83: 29 Jun 2015, 16:35 »

Skulle lige prøve Fellaini af som Target Man i Manchester United, og det endte med 30 scoringer i første sæson. Med 7.52 i average rating var han Premier League bedst bedømte, mens han også snuppede topscorerprisen.




Belgierens succes blev dog på bekostning af top to i Premier League, hvor vi endte som 3'ere.
Logged

Bornholmeren
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #84: 03 Jul 2015, 13:42 »

Nu har jeg prøvet mange forskellige taktikker og formationer, men det har aldrig lykkedes for mig at få et ordentligt Man Utd save op....

Hvad kan I andre anbefale af taktik, formation, spillerhandler osv?

Håber I kan hjælpe!  Shockeret Det er jo trods alt klubben over alle klubber   Djævel Djævel Djævel
Logged

AaBFreak
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #85: 03 Jul 2015, 14:32 »

Nu har jeg prøvet mange forskellige taktikker og formationer, men det har aldrig lykkedes for mig at få et ordentligt Man Utd save op....

Hvad kan I andre anbefale af taktik, formation, spillerhandler osv?

Håber I kan hjælpe!  Shockeret Det er jo trods alt klubben over alle klubber   Djævel Djævel Djævel
Jeg har spillet med en traditionel 4-4-2 med stor succes.
29 kampe - 25 sejre - 3 uafgjort - 1 nederlag. 115 mål scoret og 15 mål lukket ind.
Mata er ligatopscorer med 29 mål efterfulgt af RVP med 26 mål.

Har købt Schneiderlin, Danilo, Sisto og Ramos. Derudover er Valejo og Depay købt, men lejet ud den første sæson.
Schneiderlin passede perfekt ind på midtbanen som godt kunne trænge til en ekstra mand.
Danilo er i min optik den bedste højre back i spillet, så han blev skiftet ud med Rafael som er solgt videre.
Sisto var tiltænkt som backup, men endte i startopstillingen og har været en af de bedste i Premier League.
Ramos kom først til i Januar vinduet, men han er den bedste forsvarer i spillet efter min mening, så skal selvfølgelig have ham til at styre det dernede.

Min taktik har primært været fokuseret på det defensive, men har vist sig at være uhyggelig offensiv samtidig.
Jeg har udnyttet kanterne som både har defensive pligter, men også dem som skal bryde igennem offensivt.
Mit angreb er med 2x falsk 9'er, da det er det jeg synes passer bedst til den taktik jeg har fået bikset sammen, men også fordi det giver mere frihed i det offensive synes jeg.

Jeg synes selv du skal prøve at sætte en taktik sammen, men tag et kig på hvad spillere der er til rådighed. United har en vildt god trup til mange taktikker, men har selv haft stor succes med 4-4-3 hvor jeg bruger 3 angribere, men også med 4-4-2 diamant og 4-4-2 traditionel.

Di Maria er fantastisk på venstrekanten og Mata er fantastisk hvis du omskoler ham til angriber (falsk 9'er). Forsvaret er solidt til første sæson, men der skal lidt mere kvalitet ind til når man skal spille CHL. Midtbanen er også stærk, hvor Herrera er en god playmaker og Blind eller Carrick er stærk som den balancerende midtbane.

Håber du finder ud af noget med taktikken, men vil foreslå at du udnytter kanterne, da de altid har været vildt farlige i United  Smiley
Logged

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #86: 03 Jul 2015, 15:08 »



Jeg synes selv du skal prøve at sætte en taktik sammen, men tag et kig på hvad spillere der er til rådighed. United har en vildt god trup til mange taktikker, men har selv haft stor succes med 4-4-3 hvor jeg bruger 3 angribere, men også med 4-4-2 diamant og 4-4-2 traditionel.

Så er det da klart at du har haft stor succes med 11 markspillere på banen  Thumbs Up Men nej, 4-3-3, 4-4-2 og 4-2-3-1 er alle oplagte startopstillinger til United.
Logged

AaBFreak
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #87: 03 Jul 2015, 15:17 »

Så er det da klart at du har haft stor succes med 11 markspillere på banen  Thumbs Up Men nej, 4-3-3, 4-4-2 og 4-2-3-1 er alle oplagte startopstillinger til United.

Synes det er så skønt når man er i overtal på banen, så jeg så en kæmpe fordel ved at smide en ekstra mand ind på midtbanen  Wink
Logged

Bornholmeren
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #88: 03 Jul 2015, 15:18 »

Jeg har spillet med en traditionel 4-4-2 med stor succes.
29 kampe - 25 sejre - 3 uafgjort - 1 nederlag. 115 mål scoret og 15 mål lukket ind.
Mata er ligatopscorer med 29 mål efterfulgt af RVP med 26 mål.

Har købt Schneiderlin, Danilo, Sisto og Ramos. Derudover er Valejo og Depay købt, men lejet ud den første sæson.
Schneiderlin passede perfekt ind på midtbanen som godt kunne trænge til en ekstra mand.
Danilo er i min optik den bedste højre back i spillet, så han blev skiftet ud med Rafael som er solgt videre.
Sisto var tiltænkt som backup, men endte i startopstillingen og har været en af de bedste i Premier League.
Ramos kom først til i Januar vinduet, men han er den bedste forsvarer i spillet efter min mening, så skal selvfølgelig have ham til at styre det dernede.

Min taktik har primært været fokuseret på det defensive, men har vist sig at være uhyggelig offensiv samtidig.
Jeg har udnyttet kanterne som både har defensive pligter, men også dem som skal bryde igennem offensivt.
Mit angreb er med 2x falsk 9'er, da det er det jeg synes passer bedst til den taktik jeg har fået bikset sammen, men også fordi det giver mere frihed i det offensive synes jeg.

Jeg synes selv du skal prøve at sætte en taktik sammen, men tag et kig på hvad spillere der er til rådighed. United har en vildt god trup til mange taktikker, men har selv haft stor succes med 4-4-3 hvor jeg bruger 3 angribere, men også med 4-4-2 diamant og 4-4-2 traditionel.

Di Maria er fantastisk på venstrekanten og Mata er fantastisk hvis du omskoler ham til angriber (falsk 9'er). Forsvaret er solidt til første sæson, men der skal lidt mere kvalitet ind til når man skal spille CHL. Midtbanen er også stærk, hvor Herrera er en god playmaker og Blind eller Carrick er stærk som den balancerende midtbane.

Håber du finder ud af noget med taktikken, men vil foreslå at du udnytter kanterne, da de altid har været vildt farlige i United  Smiley

Tak for det AabFreak! Selvfølgelig vil jeg prøve at bikse noget sammen selv  Peace det var bare mere fordi, at det ikke har lykkedes mig at finde den rette, så ville have nogle gode forslag, så mange tak for det!! Opstemt Opstemt

Vil straks gå i gang med et save, som jeg håber vil lykkedes  Peace
Logged

El Cubo
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #89: 03 Jul 2015, 15:46 »

Skulle lige prøve Fellaini af som Target Man i Manchester United, og det endte med 30 scoringer i første sæson. Med 7.52 i average rating var han Premier League bedst bedømte, mens han også snuppede topscorerprisen.




Belgierens succes blev dog på bekostning af top to i Premier League, hvor vi endte som 3'ere.
Nogle vil mene, at det du har opnået er sværere end at vinde mesterskabet!!  Thumbs Up  Peace
Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010