home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 621 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Manchester United
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United  (Læst 55995 gange)
whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #90: 12 Jul 2015, 23:12 »

Hvad er jeres motivation for at spille med United? (udover hvis det er jeres favorit hold). Overvejer nemlig selv at give seriøst gas med dem men kan ik helt finde "motivationen" da de jo allerede er den største klub i verdenen. Udover måske at skulle blive en større manager end Sir Alex!
Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #91: 12 Jul 2015, 23:14 »

Et hold med egen avl!
Logged


whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #92: 12 Jul 2015, 23:19 »

Et hold med egen avl!
Den kan jeg lige så godt lade ligge med det samme Opstemt ku sygt godt tænke mig ronaldo og messi på samme hold. (min bror fik gjort det med chelsea i 3 sæson eller sådan noget)
Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #93: 16 Jul 2015, 12:41 »

Nu giver jeg sku United en ordentlig chance og ser hvad det kan blive til! Smiley
Logged

Beckham23
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #94: 18 Jul 2015, 18:15 »

Hvad er jeres motivation for at spille med United? (udover hvis det er jeres favorit hold). Overvejer nemlig selv at give seriøst gas med dem men kan ik helt finde "motivationen" da de jo allerede er den største klub i verdenen. Udover måske at skulle blive en større manager end Sir Alex!

Min motivation er meget simpel... Udover at det er hjerte-klubben, så er motivationen at vinde det hele!
Det skal gøres med et hold bestående af en udlandsk stjerne på hver plads, men også med en spiller fra Storbritannien på hver plads!

Hvordan bærer i andre jer ad? Taktik, indkøb osv.?
Logged

Maestrodk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #95: 18 Jul 2015, 21:03 »

Min motivation er meget simpel... Udover at det er hjerte-klubben, så er motivationen at vinde det hele!
Det skal gøres med et hold bestående af en udlandsk stjerne på hver plads, men også med en spiller fra Storbritannien på hver plads!

Hvordan bærer i andre jer ad? Taktik, indkøb osv.?

Jeg har stor succes med at spille 4-1-4-1 med høj boldbesiddelse. Henter både unge spillere og stjerner. Har blandt andet Sisto, Højbjerg, Oliver, Pogba, Bartra og Depay. Stjernen er dog CR7, som jeg har formået at hente hjem til Old Trafford. Han bomber helt sindsygt. :-)
Logged

fodboldkiller1983
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #96: 18 Jul 2015, 21:06 »

har du nogen billeder af taktikken
Logged

Beckham23
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #97: 18 Jul 2015, 21:20 »

Jeg har stor succes med at spille 4-1-4-1 med høj boldbesiddelse. Henter både unge spillere og stjerner. Har blandt andet Sisto, Højbjerg, Oliver, Pogba, Bartra og Depay. Stjernen er dog CR7, som jeg har formået at hente hjem til Old Trafford. Han bomber helt sindsygt. :-)

Hvilken sæson er du i? Har du fire midtbanemænd på linie?

Jeg er lige startet og spiller 4-1-2-1-2 (4-4-2 diamant). Synes ikke der er dygtige nok kanter i truppen fra start!
Jeg har købt Sergio Ramos, Sergio busquets og James ward-prowse...
Logged

Maestrodk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #98: 18 Jul 2015, 21:25 »

har du nogen billeder af taktikken

Vær så god - ideal-opstillingen (sådan cirka). Man kan diskutere, om Sisto skal spille i stedet for Di Maria og om Jose Gaya skal spille i stedet for Alaba. Har flere unge spillere, som skal sluses ind på holdet i de kommende sæsoner. Kristoffer Ajer er super som back-up på den defensive midtbane.



Logged

Esbjørn
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #99: 20 Jul 2015, 22:44 »

Er stor fan af United og de sidste 20 år har de altid været mit favorithold i managerspillene.

Så det må være på tide at jeg prøver at dele nogle af mine erfaringer og hvad jeg synes er vigtigt i et save.

1)Finde masser af talenter.

2)Ikke bruge vilde summer på spillere. Den regel brød jeg i mit seneste save, da jeg havde problemer med min midtbane og altid har haft lyst til at købe Pogba tilbage til United. Så der smed jeg en stor sum penge.

3)Minimum af udskiftning i truppen, der skal ikke købes spillere bare fordi pengene er der og det er de.

I det seneste save fandt jeg en taktik som har virket rigtig godt og byder på den fodbold jeg vil spille. Har utroligt mange chancer i forhold til modstanderen. Skal jeg spille mod større hold, spiller jeg den lidt mere defensivt. Taktikken ser således ud.Taktikken giver mulighed for at spille med 1-3 angribere, eller 2 dygtige winger. Jeg spiller med rotation mellem Angel, Depay, Hulk og Januzay på de udvendige pladser og med en angriber i midten.

Det eneste jeg skal have ændret i denne taktik, er min defensive midt, den position virker ikke helt optimalt endnu, men det skal nok komme. Ellers synes jeg taktikken fungerer super godt og er den taktik jeg har haft mest succes med gennem årene.




Det er gået meget godt de to første sæsoner og var i champions league finalen 2. sæson.



Transfers der virkelig passer godt til United.
Depay, bæst med det samme.
Romero, vokser med opgaven.
Pogba, ord overflødige.
Balante, super forsvarer
Marquinhos, billig i starten af spillet og bliver en super forsvarsspiller.

Jeg synes faktisk det er ved at være lidt svært at forstærke holdet, så det eneste halvstore navn sæson 16/17 blev Digne, da jeg manglede en god backup for Shaw. Når holdet vinder Premier League nemt og kommer i diverse finaler, må det være talenter der skal købes.

Her lidt transfers igennem sæsonerne




Håber det giver lidt inspiration til andre Smiley
Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #100: 21 Jul 2015, 13:10 »

Er stor fan af United og de sidste 20 år har de altid været mit favorithold i managerspillene.

Så det må være på tide at jeg prøver at dele nogle af mine erfaringer og hvad jeg synes er vigtigt i et save.

1)Finde masser af talenter.

2)Ikke bruge vilde summer på spillere. Den regel brød jeg i mit seneste save, da jeg havde problemer med min midtbane og altid har haft lyst til at købe Pogba tilbage til United. Så der smed jeg en stor sum penge.

3)Minimum af udskiftning i truppen, der skal ikke købes spillere bare fordi pengene er der og det er de.

I det seneste save fandt jeg en taktik som har virket rigtig godt og byder på den fodbold jeg vil spille. Har utroligt mange chancer i forhold til modstanderen. Skal jeg spille mod større hold, spiller jeg den lidt mere defensivt. Taktikken ser således ud.Taktikken giver mulighed for at spille med 1-3 angribere, eller 2 dygtige winger. Jeg spiller med rotation mellem Angel, Depay, Hulk og Januzay på de udvendige pladser og med en angriber i midten.

Det eneste jeg skal have ændret i denne taktik, er min defensive midt, den position virker ikke helt optimalt endnu, men det skal nok komme. Ellers synes jeg taktikken fungerer super godt og er den taktik jeg har haft mest succes med gennem årene.




Det er gået meget godt de to første sæsoner og var i champions league finalen 2. sæson.



Transfers der virkelig passer godt til United.
Depay, bæst med det samme.
Romero, vokser med opgaven.
Pogba, ord overflødige.
Balante, super forsvarer
Marquinhos, billig i starten af spillet og bliver en super forsvarsspiller.

Jeg synes faktisk det er ved at være lidt svært at forstærke holdet, så det eneste halvstore navn sæson 16/17 blev Digne, da jeg manglede en god backup for Shaw. Når holdet vinder Premier League nemt og kommer i diverse finaler, må det være talenter der skal købes.

Her lidt transfers igennem sæsonerne




Håber det giver lidt inspiration til andre Smiley


Jeg kan regne ud det er et "gammelt" (eller ihvertfald et par patches siden) save siden marquinhos blev købt for 33 mio? Peace
Logged

Esbjørn
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #101: 21 Jul 2015, 13:56 »

Med den alder og pligter jeg har, så tager et save flere måneder at spille Wink

Så det med at spille i den nyeste version, kniber lidt en gang imellem.

Startede det i version 15.3.2 Wink
Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #102: 21 Jul 2015, 14:00 »

Med den alder og pligter jeg har, så tager et save flere måneder at spille Wink

Så det med at spille i den nyeste version, kniber lidt en gang imellem.

Startede det i version 15.3.2 Wink
Det var skam heller ikke for at klandre eller noget Smiley kan bare huske for nogle patches siden der var det meget normalt at marquinhos blev sat til salg for 33 mio og han er virkelig god. Specielt til prisen
Logged

Beckham23
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #103: 06 Aug 2015, 08:12 »

Hvilken sæson er du i? Har du fire midtbanemænd på linie?

Jeg er lige startet og spiller 4-1-2-1-2 (4-4-2 diamant). Synes ikke der er dygtige nok kanter i truppen fra start!
Jeg har købt Sergio Ramos, Sergio busquets og James ward-prowse...

Så er min første sæson overstået. Udover ovenstående køb, så kom Jack wilshere til i januar.

Pokalturneringerne blev nedprioteret og endte også for tidligt med nederlag til mindre klubber. Ligaen var meget blandet. I efteråret var jeg 12 point efter Chelsea på 1. pladsen. Det blev dog hentet stille ind henover julen. Sejr på hjemmebane over Chelsea hjalp til at jeg inden sidste kamp var 1 point efter Chelsea. Everton hjalp mig med 1-1 mod Chelsea i sidste runde og da vi selv vandt, var pokalen i hus!

Nu skal der handles ind, så pokalen med de store ører kan komme til Manchester!
Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #104: 08 Aug 2015, 22:14 »

Så er min første sæson overstået. Udover ovenstående køb, så kom Jack wilshere til i januar.

Pokalturneringerne blev nedprioteret og endte også for tidligt med nederlag til mindre klubber. Ligaen var meget blandet. I efteråret var jeg 12 point efter Chelsea på 1. pladsen. Det blev dog hentet stille ind henover julen. Sejr på hjemmebane over Chelsea hjalp til at jeg inden sidste kamp var 1 point efter Chelsea. Everton hjalp mig med 1-1 mod Chelsea i sidste runde og da vi selv vandt, var pokalen i hus!

Nu skal der handles ind, så pokalen med de store ører kan komme til Manchester!
Lyder fornuftigt Smiley hvad blev der handlet ind? Går selv og overvejer enten endnu et Arsenal save eller et united save
Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010