home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 534 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Manchester United
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United  (Læst 54268 gange)
blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #30: 13 Nov 2014, 11:11 »

Hvad er united seeded som i PL?
Logged

adam93
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #31: 13 Nov 2014, 11:16 »

Det kan desuden nævnes at Tyler Blackett får alle ikke-ligakampe (dvs CL og FA/CarlingCup), og han har virkelig taget chancen. Han var håbløs i de få kampe han fik i første sæson, men han snitter 7,68 i de fem kampe han har fået so far - vel at mærke uden at score mål..
Logged

Tjek min blog om LLM-holdet Catanzaro FC:

Catanzaro - en klub uden historie

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #32: 13 Nov 2014, 12:52 »

Hvad er united seeded som i PL?
3
Logged

slotslotslot
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #33: 14 Nov 2014, 10:36 »

Har vundet 2. sæson - og ikke tabt 60 ligakampe i træk. Blev slået i semifinalen i ChL af Barca. Profilerne er Pereyra (fik ham gratis fra Juve efter 1. - min bedste spiller ), Pogba, Pjanic, Di Maria, Mata, Januzaj, Tielemans, Romero, Rooney/RvP, Balanta, Fierro og Jovic + nogle regens.
Logged

adam93
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #34: 14 Nov 2014, 11:40 »

Hvad måtte du slippe for Pogba? og hvordan ser hans kontrakt ud med lønninger?

Jeg fik accepteret et bud på 1,5 mia over 48 mdr og 300 mio nu og her.. Men kunne ikke give ham en god nok kontrakt. Han forlangte 2 mio om ugen (det kunne jeg godt), men hans agent VILLE (kunne ikke forhandles) have 155 mio som engangsbeløb..
Logged

Tjek min blog om LLM-holdet Catanzaro FC:

Catanzaro - en klub uden historie

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #35: 14 Nov 2014, 12:10 »

1,8 mia for pogba? lol
Logged

adam93
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #36: 14 Nov 2014, 12:50 »

Ja, det er åndsvagt Opstemt Tror ikke jeg ville have købt ham, men skulle se om man kunne..
Logged

Tjek min blog om LLM-holdet Catanzaro FC:

Catanzaro - en klub uden historie

slotslotslot
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #37: 14 Nov 2014, 14:48 »

Hvad måtte du slippe for Pogba? og hvordan ser hans kontrakt ud med lønninger?

Jeg fik accepteret et bud på 1,5 mia over 48 mdr og 300 mio nu og her.. Men kunne ikke give ham en god nok kontrakt. Han forlangte 2 mio om ugen (det kunne jeg godt), men hans agent VILLE (kunne ikke forhandles) have 155 mio som engangsbeløb..

Jeg gav 480 millioner for ham i transfervinduet mellem 2. og 3. sæson. Hans stats er fuldstændig sindssyge.

Han ville også have 2,2 millioner af mig. Men jeg tilbød 1.5 mill/ugen og var benhård. Låste den bare og låste en masse andet.
Logged

adam93
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #38: 14 Nov 2014, 22:31 »

PSG vil give 542,5 mio for Daley Blind i starten af tredje sæson o.O
Logged

Tjek min blog om LLM-holdet Catanzaro FC:

Catanzaro - en klub uden historie

adam93
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #39: 14 Nov 2014, 22:38 »

Jeg nænner dog ikke at sælge ham. Han er udelukkede reservespiller til når folk bliver skadet, men det er han til gengæld også god til! Og så får jeg kun 40% af transferindtægter, og jeg mangler ikke penge..

Vandt The Treble i anden sæson, og sommerens transfervindue kommer ikke til at byde på så mange handler. Har hentet lidt regens for at holde trit idet denne sæsons egen ungdomsrekruttering var elendig (en over 1 stjerne pot.). Derudover har jeg solgt 28-årige Mata for 400 mio, købt Neymer for 850mio og Coutinho for 450mio (disse beløb er inkl klausuler, har self ikke betalt dem up front).. Munir er røget på et års lejeaftale til Tottenham idet han nok ikke ser spilletid et års tid..

Aleksandar Mitrovic blev sæsonens stjerne.. Han tog over for skadede Lukaku ved vinterpausen og endte med at blive ligaens topscorer, topscorer i CL og det største wonderkid i Europa..
Logged

Tjek min blog om LLM-holdet Catanzaro FC:

Catanzaro - en klub uden historie

ManUtd 4ever
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #40: 16 Nov 2014, 19:33 »

Hvordan bruger folk Rooney ? kan ikke få ham til at score. han ligger oppe foran som komplet.
Logged

Jonas Olkjær
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #41: 16 Nov 2014, 22:26 »

Hvordan bruger folk Rooney ? kan ikke få ham til at score. han ligger oppe foran som komplet.

Jeg spiller med enten Rooney, Van Persie eller Wilson på toppen alene som falsk 9'er også to kanter i form af indvendig angriber og det fungere fint med at få dem alle til at scorer (også mine kanter)
Logged

lowsteen
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #42: 17 Nov 2014, 14:27 »

Hvilke erfaringer har folk med Wilson? Selv vil jeg gerne bruge ham, men synes ikke han udvikler sig nok. Er lige startet på 3. sæson. Han har tidligere været lejet ud og har også haft RvP som mentor... Nu mister jeg snart tålmodigheden Opstemt
Logged

Jonas Olkjær
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #43: 17 Nov 2014, 16:28 »

Efter en forfærdelig første kamp mod Porto hvor Rojo blev udvist tidligt og begik straffe. Så valgte mit hold lige at komme tilbage i kamp 2 og vinder 3-0 også videre til straffesparks konkurrence hvor DDG snupper 3 bolde !!

Logged

Bobi
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #44: 25 Nov 2014, 11:50 »

Jeg har nu spillet 11 kampe i prl. og scoret 26 mål og lukket 2 ind. begge mod West Brom.
har bla. vundet til 0 mod arsenal, liverpool, chelsea og city.. det tegner godt!
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010