home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 356 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Liverpool FC
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 17 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool FC  (Læst 72368 gange)
bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #135: 04 Nov 2014, 10:30 »

Det ser vildt og mega fedt ud !!

Hvor er Sturridge dog henne undrer jeg mig lidt over. Og et af mine egne fokuspunkter når spillet kommer blir også at få det til at fungere mere flere forskellige taktikker i år - i den forbindelse, hvordan vælger du så, hvilken taktik du skal bruge i hvilken kamp?
Hvad ligger du med andre ord til grund for dit taktik-valg? Smiley
Logged

The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #136: 04 Nov 2014, 10:57 »

Sturridge er skam fast mand, men jeg brugte en formation med kun én angriber i mine to finaler, og der passer Balo bedre ind i mine taktikker Smiley

Min 4-2-4 taktik er til kampe hvor jeg er storfavorit og bliver hovedsageligt brugt til hjemmekampe. Ikke meget mere at sige om den.

Min 4-3-3 med en defensiv midt er en kontrollerende taktik, som er min mest defensive af de tre. Jeg kan ikke lide bare at pakke mig og "være heldig" med resultater - i hvert fald ikke med de redskaber der er i Liverpool. Gerrard bliver på denne smidt på en DMC som regista hvor han skal styre spillet. Jeg forsvare mig med bolden. Den er også god imod hold der gerne vil slå kontra som Real og Chelsea, de fik hug af denne taktik.

Min 4-2-3-1 formation er til hjemmekampe mod de stærke hold (Chelsea, Man Utd, Man City osv.), og til udekampe mod middelmådige hold. Dette er den formation jeg har brugt til Liverpool i foregående spil, men jeg synes ikke, at den er den stærkeste lige pt. Alt efter hvem jeg har på toppen, så ligger Sterling/Coutinho på OMC. Hvis Balo er på toppen bruger jeg ham som "falsk 9'er", hvor Sterling ligger som "skyggeangriber" på OMC. Hvis Sturridge ligger på toppen er det som "skarpretter" eller "fremskudt angriber", og så bliver Sterling smidt ud på OMV i stedet for Coutinho, hvor Coutinho så kommer ind på OMC som "fremskudt playmaker". Mine kanter er desuden ALTID "inderste angriber" på OMV og "kantspiller" på OMH.
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #137: 04 Nov 2014, 11:05 »

Okay, gode tanker du har gjort dig synes jeg. Dem vil jeg tage til mig og se om jeg kan få tre forskellige taktikker til at virke. Plejer mest at køre med to og gerne kun med én fra start af alle kampene og så ellers tilpasse efter modstanderen, hvilket aldrig resulterer i den samme opstilling hver gang - plejer dog at virke, men kan godt se at hvis man er ligeså konsekvent som dig kan jeg i højere grad gennemtvinge mit eget spil, i stedet for at spille ud fra modstanderen Smiley
Logged

The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #138: 04 Nov 2014, 11:16 »

Den tanke har jeg også været fristet af. Tanken var faktisk til at starte med, at jeg ville have en taktik hvor jeg stod godt defensivt og satsede på tre hurtige i front på kontra istedet for den kontrollerende taktik Smiley Men da jeg så truppen nærmere, så er den bare for god til at spille ud fra modstanderen synes jeg Peace
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #139: 04 Nov 2014, 11:19 »

Så fik jeg også færdiggjort mine handler til 2. sæson Thumbs Up

* Skærmbillede 2014-11-04 kl. 11.18.41.png (400,84 KB - hentet 258 gange.)
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #140: 04 Nov 2014, 11:41 »

Av av av nogle gode handler, især dine salg virker jo helt fuldstændig vanvittige !! Smiley

Glæder mig så sindsygt meget til spillet kommer på fredag - SÅ bittert jeg ik er hjemme hele weekenden Peace
Logged

The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #141: 04 Nov 2014, 11:54 »

Jeg må indrømme at jeg også er godt tilfreds Opstemt

Borini havde en lækker 1. sæson hvor Coutinho blev skadet i 3 mdr, og han så tog over! Leiva er jeg overrasket over, at jeg kunne få så meget for, for ham brugte jeg kun som sub Smiley
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #142: 04 Nov 2014, 12:06 »

Haha, det er sgu nedern hvis du ikke kan spille det når du får det Opstemt
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #143: 04 Nov 2014, 12:17 »

Der er ikke noget der er så skidt det ikke er godt for noget - den talemåde må da vist i høj grad gælde for tilfældet med Coutinhos skade så Wink
Men sygt nok solgt alligevel, kan også se mange af jer kan få en pæn slat penge ud af Aspas og Alberto, det håber jeg dælme også man kan efter spillet udkommer !! Peace

Og ja det er mega bittert, dog et andet af årets højdepunkter, der ligger i weekenden, så FM må bare komme til at gå udover eksamensperioden jo Wink
Logged

pati924
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #144: 04 Nov 2014, 13:24 »

En spiller der har spillet sine sidste kampe i Liverpool er Daniel Sturridge, han score masser af mål men, skader, skader der åbenbart havler ned over ham, og med Barbosa og Origi som erstatninger, er jeg fortrøstningsfuld



Næsten ½ år i skader, er meget for en professionel fodbold spiller, og kan nærmest minde om et Agger syndrom.
Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Liverpool FC
« Svar #145: 04 Nov 2014, 13:52 »

Udfra tråden her kontra den fra FM14 virker det til det er meget nemt med liverpool i år eller er det bare mig?
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #146: 04 Nov 2014, 13:57 »

Uden at have spillet med Liverpool, så ser samtlige spillere også ud til at have fået en overhaling. Sterling, Sturridge, Coutinho, Gerrard, Lovren m.fl. ser virkeligt gode ud allerede fra start af.
Logged

The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #147: 04 Nov 2014, 15:05 »

Der er ikke noget der er så skidt det ikke er godt for noget - den talemåde må da vist i høj grad gælde for tilfældet med Coutinhos skade så Wink
Men sygt nok solgt alligevel, kan også se mange af jer kan få en pæn slat penge ud af Aspas og Alberto, det håber jeg dælme også man kan efter spillet udkommer !! Peace

Og ja det er mega bittert, dog et andet af årets højdepunkter, der ligger i weekenden, så FM må bare komme til at gå udover eksamensperioden jo Wink
Det må man sige! Jeg fik vist også de resultater jeg skulle uden ham Smiley Jeg var dog bange da det skete, for han var klart min bedste spiller inden han blev skadet, Coutinho!
Mon ikke du kan det Peace
Haha, ja fuck da eksamen Opstemt
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #148: 04 Nov 2014, 15:25 »

Munir debut på Old Trafford med 2 basser og 2 oplæg Thumbs Up
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

pati924
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #149: 04 Nov 2014, 15:50 »

Januar 2017. en kort status, vil fortælle om et Liverpool hold spækket med stjerner, men uden sammenhold. Jeg er pt at finde på en 9 plads i ligaen efter 21 kamp, og de sejre jeg engang i mellem får i hus, er på bagrund af enkeltpræstationer, og ikke hold indsatser, det irritere mig lidt da jeg som regel godt kan lide at have et godt kollektiv med en stjerne eller to, men stjerner som Sturridge(trods de mange skader), Isco, Sterling, Markovic og Barbosa gør at jeg pr. 7-1-2014 har været nødtil at lave en ændring i min taktik.
Før prøvede jeg at spille som et kollektiv, hvor alle spillere deltog i alle facetter af spillet, men efter nøje overvejelser, er det nu droppet.
Jeg har satset mere på et opdelt hold, hvor jeg har de "defensive" spillere og de "offensive" spillere. Før havde jeg 3 defensive spillere, 4 balance spillere og 4 offensive. og i Europa har det fungeret helt fint, hvor jeg gik videre i CHL ubesejret.

jeg har for nu, fast holdt min sædvanlige opstilling som er en 4-2-3-1. med 2 CM - OMV-OMC-OMH og en angriber.
jeg har bare ændret godt og grundigt i deres roller, hele bagkæden er sat til forsvar, hvor før mine backs var på Support.
mine 2 CM har også gennemgået en forandring, her er det mundet ud i en Central midtbane (forsvar) hvor han før var support, og en Dybteliggende playmaker(Forsvar) Som før var en felt-felt.
Min OMC er ikke forandret. mine 2 kanter er istedet lavet om til Rumtydere, og skal finde de frie rum, frem for før, hvor de altid trak ind i banen og afsluttede.

jeg har siden ændringen spillet 3 kampe 5-2 sejr over West Ham - min konklusion efter denne kamp er en kæmpe forøgelse af chancer inden for mål rammen, jeg ligger gerne på omkring 20 skud i hver kamp, før og hen har godt 25% af disse været inden for målrammen, mod West Ham havde jeg 22 afslutninger, og hele 13 var inden for målrammen, og jeg scorede 5 mål, hvilket var det største antal mål, jeg indtil videre havde scoret i en kamp i denne sæson. jeg syntes det var lige lovlig, stor ændring i spillet i forhold til tidligere.
Næste kamp bød på Leicester og hvis jeg følte jeg havde set forbedringer i første kamp, så skulle jeg se et Liverpool hold som jeg ikke havde set siden første sæsons sejr over City. hele 7-0 vandt jeg kampen 19 skud i kampen og 11 af disse var inden for målrammen.
Kampen efter blev dog en lidt blandet oplevelse. kampen var mod Norwich og jeg følte endelig at jeg var på vej mod bedre tider, men en kedelig 2-2 kamp, hvor der ikke rigtig var noget der fungerede, og mine spillere var trætte som bare en i fanden (hvilket nok også havde en indflydelse.)
men jeg er positiv efter de seneste 3 kampe hvor de 7 foregående kampe havde budt på 4 point, var det næsten en fordobling.


Af handler jeg har lavet, Mario Götze er hentet på en Fri transfer fra 1.7-2017 sammen med Denis Suarez. og især Götze ser jeg frem til at få tilgang af, samtidig skal jeg ud og finde mig en CM, da Gerrard går på pension, og Rossiter ikke rigtig har grebet chancerne endnu.
Sturridge, prøver jeg at komme af med, men 300 milioner kr syntes jeg ikke er nok, især ikke når det er en rival der byder og så længe han score mål når han er fit, ja, så ser jeg ham mere som en joker spiller, han har scoret 17 mål i 18 kampe, og er vel okay når man tænker på hans skader,
Sterling har ikke genfundet sit gode spil fra sidste sæson, og virker som en udkørt spiller hvilket også har gjort at han er startet på bænken i flere kampe, som har gjort plads til Isco, Coutinho og Markovic på den offensive del. Origi er også en spiller jeg har set mere og mere til, efter jeg er gået over til rumtyder på kanterne, har han startet fast lide siden og har i de seneste 4 kampe har scoret 4 mål og lagt op til 3.
« Seneste Redigering: 04 Nov 2014, 16:19 af pati924 » Logged

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 17 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010