home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 364 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Liverpool FC
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 17 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool FC  (Læst 72363 gange)
FredrikLeander
Gæst
 
Sv: Liverpool FC
« Svar #120: 02 Nov 2014, 20:54 »

En gammel spiller der kom til som regen, men hans arbejdsstyrke og hans målrettehed på 17, så er der en stor fremtid i ham



EDIT: Kan så se at han rent faktisk kom til fra Brøndby's ungdoms rækker, men skiftede til mig inden han skrev kontrakt med Brøndby,

Der kan sagtens være fremtid i ham, du burde sætte en god tutor på ham.
Logged

pati924
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #121: 02 Nov 2014, 20:55 »

Jeg er faktisk på udkig efter en, da han ikke kan trænes af hverken Brad Jones eller Horn
Og den eneste jeg lige har spejdet, der har bedre/samme stats er Kasper Schmeichel, så overvejer lidt at hente ham
« Seneste Redigering: 02 Nov 2014, 20:57 af pati924 » Logged

The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #122: 03 Nov 2014, 09:59 »

Har I fået nogen modstand - sådan rigtig? Jeg kører bare igennem 1. sæson..
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

FredrikLeander
Gæst
 
Sv: Liverpool FC
« Svar #123: 03 Nov 2014, 10:57 »

Har I fået nogen modstand - sådan rigtig? Jeg kører bare igennem 1. sæson..

Jeg endte på 3. pladsen og vandt CHL i første sæson.

Logged

FredrikLeander
Gæst
 
Sv: Liverpool FC
« Svar #124: 03 Nov 2014, 14:45 »

Sådan en sejr varmer mit hjerte!  Thumbs Up

Logged

pati924
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #125: 03 Nov 2014, 14:48 »

haha, rimelig lækker sejr.
Imponerende med så lidt bolbesiddelse Peace 
Logged

pati924
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #126: 03 Nov 2014, 16:53 »

puha, jeg gennemgik et sørgeligt Januar transfervindue, 2. sæson
Suso, er desværre blevet solgt til tysk fodbold, jeg ville gerne have beholdt ham, men jeg kunne ikke love ham fast fodbold, så han ville væk.
Dortmund tilbød mig små 26,5 milioner pund, og dem takkede jeg så pænt tak til.
Samtidig rendte jeg ind i 2 trælse skader af Henderson og Sturridge, så nu må Barbosa og Ward-Prowse bevise hvorfor de er hentet ind for 36 mio Smiley

Samtidig, vil jeg da lige fremhæve mine kanter, eller indvendige angribere som vi hellere må kalde dem, Sterling og Markovic der virkelig har tager Premier league på sengen. Sterling med flotte 18 mål og 6 assist i 20 liga kampe, og Markovic med 9 mål og 7 assist i 19 kampe, må siges at være tilfredsstillende. hvilket gør Sterling til Topscore i ligaen, nu skal mine angribere bare igang, selvom Sturridge i sidste sæson imponerede med 33 mål i 38 kampe, har han efter taktik skifte ikke rigtig fundet sin plads med kun 13 mål i 21 kampe
« Seneste Redigering: 03 Nov 2014, 16:59 af pati924 » Logged

pati924
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #127: 03 Nov 2014, 18:09 »

Så lige en lille update på mit unge målmands talent Kristian Hansen, han er nu fyldt og har fået debut på det danske landshold som de vandt 2-1.
Han har samtidig fået 10 kampe for mit førstehold, 9 i Euro league/FA Cuppen og 1 i ligaen, og det er blevet til 6 Rent bur indtil videre, så han er bestemt en spiller for fremtiden.
Logged

pati924
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #128: 03 Nov 2014, 21:05 »

Så vil jeg lige give en update ved afslutningen af 2. sæson.
At blande mig i topstriden det er bare ikke noget jeg magter, jeg lukker alt for mange mål ind, desværre, dog en forbedring fra sidste sæson 71 sidste sæson og "kun" 54, i denne. dog er mit angreb helt i top i ligaen bedste angreb i både første og anden sæson, hvilket må siges at være tilfredsstillende.
Denne sæson, bød også på en noget bedre placering i ligaen, en lidt heldig 4. plads og adgang til CHL, som blev sikret i sidste kamp, hvor jeg vandt og Chelsea samtidig tabte.
FA cuppen, gik ikke helt så godt, Nederlag til Stoke, i 4. runde må siges at være ikke godkendt, og i Eurol league, gik jeg videre med 6 sejre i gruppe spillet, og mødt Fiorentina som jeg "sikkert" slog 5-4 derefter hed det Valencia, som jeg hjemme slog 4-2, men på udebane, kollapsede jeg fuldstændig, og tabte desværre 3-1, og grundet flest udebanemål af Valencia, ja, så røg jeg ud i kvartfinalen.
Årets unge spiller blev sikkert vundet af Sterling og årets unge spiller blev mindst lige så sikkert vundet af Lazar Markovic, som også har fået store klubber som Real Madrid, Inter og Dortmund til at byde på ham, men 29 mio pund, vil jeg ikke slippe ham for, 13 mål og 12 oplæg i ligaen, er imponerend.

Her til 2. sæson har jeg på forhånd underskrevet en kontrakt med Papadopoulus fra Schalke, som efter er kommet til klubben, bliver vurderet til en marginal spiller, desværre, samtidig har jeg fået underskrevet en guld kontrakt med Isco som var kommet til overs i Madrid, 25 milioner pund skulle jeg give, men med afgange af både Joe Allen, Flanagan og Emre Can, er det ikke penge jeg mangler, Flanagan blev hentet af Arsenal for 19.5 milioner pund mens Emre Can tog springet til Inter for hele 37 milioner pund + 20 procent af fortjenensten af næste salg. Joe Allen, fik kun 1 kamp i hele sidste sæson, og skulle derfor sælges, stoke bød 10.5 milioner, og da det var 1.5 over hans værdi takkede jeg pænt ja tak, så et samlet salg på 67 milioner.

Dog er jeg lidt uvis og jeg skal investere penge i mit forsvar jeg har 30 milioner pund at hente spiller for, og jeg står lige nu med:
FH: Manquillo (Stefan de Vrij)
FC: Skrtel, Sahko, Papadopoulos og Stefan de Vrij.
FV: Nicola Murru og Alberto Moreno.

En evt forstærkning kunne være Marquinhos fra PSG
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Liverpool FC
« Svar #129: 03 Nov 2014, 21:16 »

Så vil jeg lige give en update ved afslutningen af 2. sæson.
At blande mig i topstriden det er bare ikke noget jeg magter, jeg lukker alt for mange mål ind, desværre, dog en forbedring fra sidste sæson 71 sidste sæson og "kun" 54, i denne. dog er mit angreb helt i top i ligaen bedste angreb i både første og anden sæson, hvilket må siges at være tilfredsstillende.
Denne sæson, bød også på en noget bedre placering i ligaen, en lidt heldig 4. plads og adgang til CHL, som blev sikret i sidste kamp, hvor jeg vandt og Chelsea samtidig tabte.
FA cuppen, gik ikke helt så godt, Nederlag til Stoke, i 4. runde må siges at være ikke godkendt, og i Eurol league, gik jeg videre med 6 sejre i gruppe spillet, og mødt Fiorentina som jeg "sikkert" slog 5-4 derefter hed det Valencia, som jeg hjemme slog 4-2, men på udebane, kollapsede jeg fuldstændig, og tabte desværre 3-1, og grundet flest udebanemål af Valencia, ja, så røg jeg ud i kvartfinalen.
Årets unge spiller blev sikkert vundet af Sterling og årets unge spiller blev mindst lige så sikkert vundet af Lazar Markovic, som også har fået store klubber som Real Madrid, Inter og Dortmund til at byde på ham, men 29 mio pund, vil jeg ikke slippe ham for, 13 mål og 12 oplæg i ligaen, er imponerend.

Her til 2. sæson har jeg på forhånd underskrevet en kontrakt med Papadopoulus fra Schalke, som efter er kommet til klubben, bliver vurderet til en marginal spiller, desværre, samtidig har jeg fået underskrevet en guld kontrakt med Isco som var kommet til overs i Madrid, 25 milioner pund skulle jeg give, men med afgange af både Joe Allen, Flanagan og Emre Can, er det ikke penge jeg mangler, Flanagan blev hentet af Arsenal for 19.5 milioner pund mens Emre Can tog springet til Inter for hele 37 milioner pund + 20 procent af fortjenensten af næste salg. Joe Allen, fik kun 1 kamp i hele sidste sæson, og skulle derfor sælges, stoke bød 10.5 milioner, og da det var 1.5 over hans værdi takkede jeg pænt ja tak, så et samlet salg på 67 milioner.

Dog er jeg lidt uvis og jeg skal investere penge i mit forsvar jeg har 30 milioner pund at hente spiller for, og jeg står lige nu med:
FH: Manquillo (Stefan de Vrij)
FC: Skrtel, Sahko, Papadopoulos og Stefan de Vrij.
FV: Nicola Murru og Alberto Moreno.

En evt forstærkning kunne være Marquinhos fra PSG
hvad med Balanta? ellers Niklas Süle, han bliver også rigtig giftig nede bag i Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

pati924
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #130: 03 Nov 2014, 21:19 »

Balanta, bliver et bæst, men er hentet af PSG.
Süle Som jeg faktisk normalt har hentet i 14, havde jeg glemt alt om, og han er også til at købe for en overkommelig pris, og vil se på ham med det samme.
Og Süle det blev, for 28.5 milioner pund
« Seneste Redigering: 03 Nov 2014, 21:29 af pati924 » Logged

The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #131: 04 Nov 2014, 08:23 »

Ja tak! Opstemt

* Skærmbillede 2014-11-04 kl. 08.18.38.png (467,34 KB - hentet 154 gange.)
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

FredrikLeander
Gæst
 
Sv: Liverpool FC
« Svar #132: 04 Nov 2014, 08:30 »

Ja tak! Opstemt

Slet ikke dårligt, det dér! Hold da op.

Hvordan stiller du op osv.?
Logged

The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #133: 04 Nov 2014, 08:43 »

Jeg bruger tre forskellige formationer:

* Skærmbillede 2014-11-04 kl. 08.42.43.png (124,52 KB - hentet 166 gange.)
* Skærmbillede 2014-11-04 kl. 08.42.52.png (123,56 KB - hentet 151 gange.)
* Skærmbillede 2014-11-04 kl. 08.43.01.png (121,31 KB - hentet 149 gange.)
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #134: 04 Nov 2014, 08:46 »

Det var satans! Selvom jeg slog Real i finalen valgte Bakkali dem frem for mig :/
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 17 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010