home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 15:40:42 szukizek Blogkonkur... 4# Hjertet banker kun ...
I dag kl. 11:19:40 Broen13 Blogkonkur... [15] Journeyman - We a...
I dag kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
I går kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
17 Maj 2024, 18:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23301
  2 Brugere, 255 Gæster Online.

Indlæg: 1132745 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Liverpool FC
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 17 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool FC  (Læst 73115 gange)
The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #165: 04 Nov 2014, 20:20 »

Godt at høre det endelig kører for dig! Smiley

9 timer er heller ikke meget på én sæson :O Jeg bruger MEGET mere Smiley
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #166: 04 Nov 2014, 20:34 »

Det er da helt vildt, det er I SNIT omkring 10 minutter pr kamp, og det er vel og mærke med al taktisk og transferrelateret medreget :O
Logged

pati924
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #167: 04 Nov 2014, 20:36 »

Tja, det går måske lidt hurtigt, men og bruge mere end 10 min på en kamp, er dælme også meget Shockeret
Logged

The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #168: 04 Nov 2014, 20:46 »

Det er ikke for at lyde arrogant eller noget, men måske du skulle prøve det? Peace
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #169: 04 Nov 2014, 20:49 »

Ved jeg nu ikke om jeg synes - eller jo det ved jeg egentlig godt Peace

Men jeg kan eksemplevis sagtens næsten bruge 9 timer bare på taktik og ét transfervindue Peace
Logged

pati924
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #170: 04 Nov 2014, 21:02 »

jeg har samlet set brugt 58 timer på 3 sæsoner. hvilket vil sige næste 20 timer på hver sæson.
Jeg bruger 9 timer på at spille sæsonen, her er ikke medregnet hverken transfer eller brugen på taktik mellem sæsonerne
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #171: 05 Nov 2014, 12:32 »

Hvem bruger i andre på højre back?

Jeg har endelig kastet mig over et save nu her i betaen, og kan se at Glenn Johnson er rigtig dyr herre præcis som i virkeligheden, men ku ik finde bedre alternativer på markedet, men kiggede så internt i truppen, hvor jeg vil påstå at Flanna faktisk har bedre stats end Johnson, der kun har overtaget på den fysiske side, og det er endda meget begrænset. Hvem bruger i på højre back og hvorfor? Smiley
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Liverpool FC
« Svar #172: 05 Nov 2014, 14:20 »

Hvem bruger i andre på højre back?

Jeg har endelig kastet mig over et save nu her i betaen, og kan se at Glenn Johnson er rigtig dyr herre præcis som i virkeligheden, men ku ik finde bedre alternativer på markedet, men kiggede så internt i truppen, hvor jeg vil påstå at Flanna faktisk har bedre stats end Johnson, der kun har overtaget på den fysiske side, og det er endda meget begrænset. Hvem bruger i på højre back og hvorfor? Smiley

jeg kan anbefale at kigge mod Portugal. Danilo fra FCP er ret outstanding. måske en Alex sandro lige ledes fra FCP godt nok venstre back, men han kan nemt omskoles til højre.
Logged

H A L A   M A D R I D!

oska0377
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #173: 05 Nov 2014, 14:39 »

Jeg har valgt at satse på Flanagan, han var den med højest kampkarakter i sidste sæson, i hele Premier League med 7.67 Peace
Logged

BarcaFreaken
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #174: 05 Nov 2014, 18:17 »

Nogle som evt. vil dele sine taktikker? Smiley
Logged

Først gik jeg til venstre, det gjorde han også. Så gik jeg til højre, det gjorde han også. Så gik jeg til venstre igen, og han gik ud for at købe en hotdog. - Zlatan Ibrahimovic

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #175: 05 Nov 2014, 19:26 »

Jeg har valgt at satse på Flanagan, han var den med højest kampkarakter i sidste sæson, i hele Premier League med 7.67 Peace

jeg kan anbefale at kigge mod Portugal. Danilo fra FCP er ret outstanding. måske en Alex sandro lige ledes fra FCP godt nok venstre back, men han kan nemt omskoles til højre.

Tak drenge ! Ret sjovt, det var lige præcis de to muligheder jeg overvejede, Danilo var eneste mand der var i betragtning på transfermarkedet, men ville hellere bruge pengene andetsteds da det kom dertil, så nu tror jeg den står på Flannagan Smiley
Tak for svar, skal nok melde ind med egne erfaringer senere
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Liverpool FC
« Svar #176: 05 Nov 2014, 23:14 »

Tak drenge ! Ret sjovt, det var lige præcis de to muligheder jeg overvejede, Danilo var eneste mand der var i betragtning på transfermarkedet, men ville hellere bruge pengene andetsteds da det kom dertil, så nu tror jeg den står på Flannagan Smiley
Tak for svar, skal nok melde ind med egne erfaringer senere

Jeg kan forsikre dig om at du nok skal blive glad for flannagan på backen, men hvis du mangler nogle backs så gik mod Porto.
Logged

H A L A   M A D R I D!

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool FC
« Svar #177: 06 Nov 2014, 08:13 »

Jeg har solgt GJ, han var alt for dyr og så staser jeg på Flana og Marquillo.
Jeg har pt. størst succes med sidstnævnte. Men dem skal der helt sikkert satsets på når den rigtige udgave kommer på gaden den 7/11
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool FC
« Svar #178: 10 Nov 2014, 08:54 »

Så fik jeg langt om længe hentet spillet ned.

Jeg har nogle små mål jeg skal have opnået i den første sæson.
Jeg skal ikke købe nogen overhovedet. Derimod skal mange af talenterne have en chance. Så tager vi den derfra, men jeg ved at flere har talentet til at komme på 1. holdet
Økonomien skal stabiliseres, bla ved at løntunge spillere skal have en nu mindre kontrakt eller at de skal sælges - her står GJ og Lucas nok først i køen.
SG skal have en mindre og mindre rolle på holdet.
Jeg skal have en plads i top 4 og de 2 cups bliver test kampe. CL skal jeg videre til knald og fald kampene, så må vi tage en runde af gangen.

Nu skal der ihf games, sæt igang  Smiley
Logged

Wulff_21
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #179: 10 Nov 2014, 09:37 »

Liverpool? En fantastisk klub som man kun kan holde af Smiley

Syntes de har et spændende hold i år, så mit første save i FM15 skal være med Liverpool.

Min ergeren på transfervinduet
http://billedeupload.dk/?v=OG7wn.png

Min taktik
http://billedeupload.dk/?v=GFrp5.png
http://billedeupload.dk/?v=CH3Zm.png

Efter 7 kampe i ligaen. En meget blandet oplevelse. Vinder over de mindre hold. Og taber til de hold jeg kæmper med om top 4 Sur
http://billedeupload.dk/?v=OG7wn.png
http://billedeupload.dk/?v=WExV.png
Logged

HALA MADRID

Who needs superheros when theres CR7

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 17 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010