home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:22:54 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 19:15:38 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23428
  1 Bruger, 528 Gæster Online.

Indlæg: 1132890 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: fera22
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  FC Barcelona-tråden
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 118 119 [120] 121 122 ... 171 Udprint
Forfatter Emne: FC Barcelona-tråden  (Læst 452676 gange)
Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1785: 14 Feb 2012, 20:21 »

Kun være skønt med en udebane sejre..

Jeg tror også vi vinder, vi plejer at være der hvor vi skal i disse her slagskampe. Smiley
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1786: 14 Feb 2012, 20:38 »

Nu var det egentlig ikke som sådan Real Madrid specifikt jeg referede til, for der er desværre mange trænere i La Liga, Premier League, Serie A og sågar Bundesligaen, som ellers i mine øjne er den mest velspillede, og i gåseøjne fair, liga, der lidt for ofte har travlt med at kommentere dommerens præstation. Det er virkelig en skam synes jeg. Selvfølgelig er der også dem der ikke gør det, men de er efterhånden i undertal.
Der er jo også en grund til, at man vælger, at kommentere eller kritisere om du vil, på dommeren.

Men nogle gange skal man da holde sin kæft, det er jeg helt enig i.

God kamp i aften! Jeg tror at I har den klasse der skal til, for at slå Leverkusen sikkert i dag, til trods for at jeg har lavet et lille hyggeodds, ved nemlig at smide 30 kr. på X.
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1787: 18 Feb 2012, 21:04 »

Er der nogle af de fanatiske Barca-fans, som kan være behjælpelige med at fortælle mig hvordan jeres taktik har set ud gennem årene?
Jeg vil gerne starte fra æraen med Cruyff og de andre gutter.

Håber i ligger inde med speciel hjemmeside eller andre gode links! Smiley
Logged

KasperSchmidt
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1788: 18 Feb 2012, 21:14 »

Er der nogle af de fanatiske Barca-fans, som kan være behjælpelige med at fortælle mig hvordan jeres taktik har set ud gennem årene?
Jeg vil gerne starte fra æraen med Cruyff og de andre gutter.

Håber i ligger inde med speciel hjemmeside eller andre gode links! Smiley

Nu er jeg godt nok ikke Barcelona-fan, men jeg håber da alligevel, at jeg kan være behjælpelig. I det nedenstående link bliver Barcelonas taktik illustreret på rimelig vis.

http://www.youtube.com/v/qL54a_Ft05M
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1789: 19 Feb 2012, 00:46 »

Det kan uden tvivl bruges!
Logged

Nhg93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1790: 19 Feb 2012, 01:18 »

Er der nogle af de fanatiske Barca-fans, som kan være behjælpelige med at fortælle mig hvordan jeres taktik har set ud gennem årene?
Jeg vil gerne starte fra æraen med Cruyff og de andre gutter.

Håber i ligger inde med speciel hjemmeside eller andre gode links! Smiley

Skal du til at lave en barca taktik? Smiley
Logged

slindj93
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1791: 19 Feb 2012, 17:44 »

Nu når alt snakken om Guardiola går om, hvor han skal hen og om han bliver, vil jeg da også ytre min holdning til emnet  Cool

Jeg er næsten 100 % sikker på, at Guardiola allerede har bestemt sig. Den mand er så intelligent, at han ved, at Barcelona skal have tid til at finde en afløser til ham, og da der ikke er mange dygtige trænere frie, og samtidig er klubben ved at skære ned på gælden, vil de nok heller ikke bruge store summer på, at hente trænere fri af deres kontrakter (Ligesom AVB).

Men jeg kan ikke finde ud af om han bliver eller ej. I sidste sæson skrev han vidst under i starten af februar, men i denne sæson, har han endnu ikke skrevet under og det bekymrer mig lidt. Han har ikke været ude at sige, at han vil være der for evigt og at han selvfølgelig nok skal skrive under. Samtidig med, at han har udtalt, at han i sin trænertid er tættere på et exit i Barca end da han startede (You know what I mean).

Han bliver koblet sammen med både Tottenham, Arsenal og Chelsea, men det er selvfølgelig kun rygter..

Tror også det afhænger meget af, om han vinder CDR og CHL. Hvis han ikke vinder mere i denne sæson (selvom vi så vinder 3/6 mulige trofæer), tror jeg, at han stopper. Tror at Barcelona har en ny klar, hvis han skulle vælge at stoppe og Pep og Barca har sikkert en aftale som offentligheden ikke ved noget om.

Jeg ved bare ikke om jeg vil have han bliver eller tager afsted. Han har perfektioneret det koncept som startede længere tilbage og har formået at holde det på et umenneskeligt niveau i snart 4 år. Starten på denne sæson så rigtig god ud! Vi havde fået Cesc og Alexis + Thiago og starter ud med en 5-0 sejr over Villareal, bedre kunne det jo ikke være og jeg troede virkelig, at vi ville dominere endnu mere i år, end vi nogensinde havde gjort, men sådan gik det ikke. Vores forventninger blev skruet helt op og vi forventer jo, at Barca vinder hver eneste kamp, og det er nærmest en katastofe hvis vi ikke gør ifølge medierne. Men man kan ikke vinde hver gang og jeg tror, at Guardiola ikke længee vil leve med det enorme pres, som han faktisk selv har skabt. Tror han vil ud at prøve sig af i andre ligaer og forstår ham på en måde godt. Han har sagt, at han ikke laver en SAF, så hvorfor ikke tage afsted på toppen? Tror han vil bevise, at han er verdens bedste træner, og det kan ifølge mange, ikke kun i Barcelona.

Hvis han tager afsted vil jeg kun ønske ham alt muligt held og lykke fordi han har givet os nogle fantastiske år som Barcelona-fan, og håber på han vælger Arsenal, hvis han stopper til sommer.

Men ved bare ikke hvem, der så skal være træner? Skal det være en med et fornuftigt CV eller håber man at lave "en Guardiola" ved at hente en træner op fra ungdomsrækkerne? Eusebio er B-holdstræner, men ser ikke den store fidus i ham, bl.a. fordi han kun har været der 1 sæson. L. Enrique drog til Roma i sommers og havde egentlig set ham som Guardiolas afløser, men tror ikke Barca kan få ham til sommer desvære..

Håber på Guardiola bliver, men kunne også være fint med et frisk pust og en som kan motivere sine spillere i de mindre betydelige kampe, for Guardiola har helt sikkert styr på de store kampe, og det er også derfor vi som det første hold henter pokalen med elefantørerne for 2. år i træk  Thumbs Up

Det var min holdning, håber i andre vil dele jeres Smiley

Logged

FM12 Barcelona (kun egen avl spillere) efter 5 sæsoner:

Vinder af ligaen: 4
Vinder af pokalen: 3 (5 finaler)
Vinder af CHL: 2
Balance (økonomi): 4,48 mia.
Anslået klubværdi: 12,06 mia.
Klubrangliste: Nr. 2
Stadionkapacitet: 102.980
Egen avl status/spillere i alt i 1. holdstruppen: 23/26

slindj93
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1792: 19 Feb 2012, 23:24 »

Rigtig god og vigtig sejr i aften! Vi startede noget sløvt ud men fik mere og mere styr på kampen pånær nogle minutter hist og her, hvor jeg synes det sejlede en del. Men hold kæft hvor er Messi god! Og er næsten ligeså imponeret over Sanchez! Han spillede nok sin bedste kamp i barca-trøjen. 8-2 havde nok været et mere fair resultat, men det er sku godkendt! I de sidste 20 minutter kunne man se, at Valencia havde brugt alt for mange kræfter i starten og Barca straffede dem, som det passede dem. Alle spillede godt til sidst! Håber det får Guardiola mere mod på tanden og tager minimum en sæson mere  Thumbs Up
Logged

FM12 Barcelona (kun egen avl spillere) efter 5 sæsoner:

Vinder af ligaen: 4
Vinder af pokalen: 3 (5 finaler)
Vinder af CHL: 2
Balance (økonomi): 4,48 mia.
Anslået klubværdi: 12,06 mia.
Klubrangliste: Nr. 2
Stadionkapacitet: 102.980
Egen avl status/spillere i alt i 1. holdstruppen: 23/26

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1793: 01 Mar 2012, 09:44 »

Det var en god dag i går for vores landsholdsspillere. Spanien og verdens bedste spiller gik amok! Smiley
« Seneste Redigering: 01 Mar 2012, 09:57 af Messi1987 » Logged

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1794: 03 Mar 2012, 20:40 »

Kampen viser meget godt hvor afgørende Messi er for det her hold !!!

Vi spiller godt og har ALT spillet, men har ikke manden der åben modstanderens forsvar op, derfor bliver vi nød til at spille bolden helt ind i målet Skuffet

EDIT: GOALLLLLLL Opstemt
« Seneste Redigering: 03 Mar 2012, 20:43 af Messi1987 » Logged

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1795: 04 Mar 2012, 18:27 »

Jeg synes aldrig folk kan blive enige om Barca er afhængige af Messi, eller Messi er afhængig af Barca. Selvfølgelig kan holdet uden Messi, men det hjælper da altid at få verdens bedste spiller med i sin trup.
Logged

FC Barcelona

michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1796: 04 Mar 2012, 18:41 »

Jeg synes aldrig folk kan blive enige om Barca er afhængige af Messi, eller Messi er afhængig af Barca. Selvfølgelig kan holdet uden Messi, men det hjælper da altid at få verdens bedste spiller med i sin trup.

De er begge afhængige af hinanden. Det perfekte par. Messi er stadig verdens bedste spiller, men han spiller for et hold, som får det aller bedste frem i ham. Barca har også et vanvittig godt hold uden Messi, men det er ham der giver dem den ekstra dimension, så det ikke bare bliver, at man spiller bolden frem og tilbage. Men selvfølgelig er et hold afhængig af en spiller som Messi. Det er verdens bedste, ligesom Real Madrid selvfølgelig også er afhængig af Ronaldo. Sådan vil det altid være, når man har så store spillere.
Logged

Hala Madrid!

slindj93
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1797: 04 Mar 2012, 20:36 »

De er begge afhængige af hinanden. Det perfekte par. Messi er stadig verdens bedste spiller, men han spiller for et hold, som får det aller bedste frem i ham. Barca har også et vanvittig godt hold uden Messi, men det er ham der giver dem den ekstra dimension, så det ikke bare bliver, at man spiller bolden frem og tilbage. Men selvfølgelig er et hold afhængig af en spiller som Messi. Det er verdens bedste, ligesom Real Madrid selvfølgelig også er afhængig af Ronaldo. Sådan vil det altid være, når man har så store spillere.

Kunne næsten ikke have sagt det bedre selv  Thumbs Up
Logged

FM12 Barcelona (kun egen avl spillere) efter 5 sæsoner:

Vinder af ligaen: 4
Vinder af pokalen: 3 (5 finaler)
Vinder af CHL: 2
Balance (økonomi): 4,48 mia.
Anslået klubværdi: 12,06 mia.
Klubrangliste: Nr. 2
Stadionkapacitet: 102.980
Egen avl status/spillere i alt i 1. holdstruppen: 23/26

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1798: 07 Mar 2012, 22:38 »

I aften oplevede vi magi!
Logged

FC Barcelona

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1799: 07 Mar 2012, 22:51 »

Overlegen mod et tysk tophold. Fantastisk. Det er lige meget, hvem vi møder i næsten runde når vi spiller sådan her. Lad os nu holde benene på jorden. Messi er Messi, han er i en klasse for sig selv!
« Seneste Redigering: 07 Mar 2012, 22:59 af Messi1987 » Logged

Sider: 1 ... 118 119 [120] 121 122 ... 171 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010