home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:11:18 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 19:15:38 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23428
  1 Bruger, 492 Gæster Online.

Indlæg: 1132889 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: fera22
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  FC Barcelona-tråden
0 Brugere og 20 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 112 113 [114] 115 116 ... 171 Udprint
Forfatter Emne: FC Barcelona-tråden  (Læst 452558 gange)
Nhg93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1695: 25 Jan 2012, 11:42 »

Hvordan tror i kampen i aften ender? Smiley
Personligt, er jeg næsten overbevist om, at vi går videre efter resultatet i første kamp, og overbevisende præstationer mod real på det seneste. Jeg håber og tror på en 2-0 sejr Smiley
Logged

Ibraa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1696: 25 Jan 2012, 12:07 »

Den nye trøje er fucking fed - når man først ser den rigtigt. Håber det er den vi får!!!!

Med hensyn til kampen har jeg lidt forventninger
- Hvis Pepe spiller skal han piftes og buhes af som var det Figo
- Real Madrid har intet at tabe og skal derfor frem ad banen og være aggressive og offensive
- Barcelona skal dog formå (som set i de seneste CL finaler) at få kampen under kontrol og skabe flere chancer end sidst!
- Ingen spænding til sidst !!
Logged

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1697: 25 Jan 2012, 17:30 »

Lionel Messi er den bedste fodboldspiller der nogensinde har været, Real Madrid har ikke en chance..
Logged

fckfanen4ever
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1698: 25 Jan 2012, 17:32 »

Den nye trøje er fucking fed - når man først ser den rigtigt. Håber det er den vi får!!!!

Med hensyn til kampen har jeg lidt forventninger
- Hvis Pepe spiller skal han piftes og buhes af som var det Figo
- Real Madrid har intet at tabe og skal derfor frem ad banen og være aggressive og offensive
- Barcelona skal dog formå (som set i de seneste CL finaler) at få kampen under kontrol og skabe flere chancer end sidst!
- Ingen spænding til sidst !!

Barcelona får ingen problemer med at slå Real Madrid på Camp Nou Smiley
Logged

Reporter : why do you always cause trouble
Balotelli : because I'm different, I'm mario

What a legend

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1699: 25 Jan 2012, 17:35 »

Jeg har aldrig rigtig brudt mig om Barcas trøjer, men den nye dér er faktisk pæn Smiley
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1700: 25 Jan 2012, 17:57 »

Lionel Messi er den bedste fodboldspiller der nogensinde har været, Real Madrid har ikke en chance..
Ronaldo i sæsonen 07/08, Pelé, Maradona, Zidane, gamle Ronaldo og man kan blive ved. Han er bestemt i den klasse, men jeg synes ikke, at man udelukkende kan sige, at han er den bedste nogensinde.

Og selvfølgelig har Real Madrid en chance i aften. Barcelona har et ganske fint udgangspunkt og med deres klasse forventer folk også, at de går videre i aften. Men Real Madrid har jo virkelig gennemgået et fantastisk udviklingsproces under Mourinho. Det er langt fra et færdigt arbejde, men allerede nu kan man jo virkelig se at de har rykket sig, og holdet bestemt er et af verdens bedste hold, som kun lige er et par meter bagud i forhold til de stribede catalanere. Det er spillere fra absolut øverste hylde, og samtidig har de jo flyttet sig gjevaldigt som en samlet enhed. Som førnævnt, så er der et stykke arbejde der skal foretages endnu, men jeg er ret sikker på, at Real Madrid kan foretage et magtskifte i spansk fodbold inden længe, såfremt de holder på Mourinho, og ikke vrager ham, hvis nu Barcelona alligevel skulle løbe med titlen i år.
« Seneste Redigering: 25 Jan 2012, 18:02 af Daniel Nordentoft » Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1701: 25 Jan 2012, 18:01 »

- By the way, så synes jeg at designet på den nye trøje er frygtelig. Et forgæves forsøg på at lave et fedt og revolutionerende design. "Barcelona-delen" går lidt af, når der ikke er tale om striber længere. Blot min mening, som jo teoretisk set kan ændres med tiden. Ofte skal man jo lige vende sig til noget nyt, men umiddelbart synes jeg, at den er virkelig grim.
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1702: 25 Jan 2012, 18:02 »

Jeres nye trøje skriger af PSG jo.
Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1703: 25 Jan 2012, 18:07 »

Fandeme en klam trøje. Hvor er striw'rne?
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1704: 25 Jan 2012, 18:07 »

Synes egentligt at den er meget fed den nye trøje. Det der Qatar Foundation synes jeg dog er røv kedeligt og se på, de kunne godt have piftet skrifttypen lidt op eller gjort et eller andet.
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1705: 25 Jan 2012, 19:44 »

Da jeg så den nye trøje kunne jeg simpelthen ikke lade være med selv at prøve at lave noget bedre:

Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1706: 25 Jan 2012, 20:02 »

Da jeg så den nye trøje kunne jeg simpelthen ikke lade være med selv at prøve at lave noget bedre:


Den er faktisk rigtig fed, hvis du spørger mig!

Måske du skulle sende den ned til Barcelona - de kan vel kun godtage den, taget den kommende i betragtning.  Peace
Logged

Ibraa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1707: 25 Jan 2012, 20:11 »

Ronaldo i sæsonen 07/08, Pelé, Maradona, Zidane, gamle Ronaldo og man kan blive ved. Han er bestemt i den klasse, men jeg synes ikke, at man udelukkende kan sige, at han er den bedste nogensinde.

Og selvfølgelig har Real Madrid en chance i aften. Barcelona har et ganske fint udgangspunkt og med deres klasse forventer folk også, at de går videre i aften. Men Real Madrid har jo virkelig gennemgået et fantastisk udviklingsproces under Mourinho. Det er langt fra et færdigt arbejde, men allerede nu kan man jo virkelig se at de har rykket sig, og holdet bestemt er et af verdens bedste hold, som kun lige er et par meter bagud i forhold til de stribede catalanere. Det er spillere fra absolut øverste hylde, og samtidig har de jo flyttet sig gjevaldigt som en samlet enhed. Som førnævnt, så er der et stykke arbejde der skal foretages endnu, men jeg er ret sikker på, at Real Madrid kan foretage et magtskifte i spansk fodbold inden længe, såfremt de holder på Mourinho, og ikke vrager ham, hvis nu Barcelona alligevel skulle løbe med titlen i år.

Messi har bare vist et højt niveau over flere sæsoner. Han har overgået sig selv år efter år nærmest. Desuden laver han mærkværdige mål og asists hvor han laver nogle af de mest magiske ting. Senest asisten til Abidal i ondags. Man forbinder Ronaldo med The Master of the Tricks, men når det kommer til effektivitet er Messi klart en bedre inverstering. Derfor synes jeg niveauerne hos de spiller du nævner er alt, alt for svingende hvis du også har Cristiano med.
Logged

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1708: 25 Jan 2012, 20:14 »

Messi har bare vist et højt niveau over flere sæsoner. Han har overgået sig selv år efter år nærmest. Desuden laver han mærkværdige mål og asists hvor han laver nogle af de mest magiske ting. Senest asisten til Abidal i ondags. Man forbinder Ronaldo med The Master of the Tricks, men når det kommer til effektivitet er Messi klart en bedre inverstering. Derfor synes jeg niveauerne hos de spiller du nævner er alt, alt for svingende hvis du også har Cristiano med.

Cristiano har ikke leveret i flere sæsoner eller hvad? Han vandt alt i 08, og siden har han jo stadig vundet masser af titler plus han har scoret vanvittig mange mål. Jeg vil mene Messi er bedre end Ronaldo, ikke misforstå mig, men han er da vanvittig effektiv. Han scorer mål på alle måder. Han er hamrende effektiv!
Logged

Hala Madrid!

fckfanen4ever
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1709: 25 Jan 2012, 20:15 »

Den er faktisk rigtig fed, hvis du spørger mig!

Måske du skulle sende den ned til Barcelona - de kan vel kun godtage den, taget den kommende i betragtning.  Peace

Er helt enig ! Prøv og send den ned til dem i Barcelona og se hvad de siger Smiley
Logged

Reporter : why do you always cause trouble
Balotelli : because I'm different, I'm mario

What a legend

Sider: 1 ... 112 113 [114] 115 116 ... 171 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010