home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:11:18 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 19:15:38 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23428
  2 Brugere, 395 Gæster Online.

Indlæg: 1132889 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: fera22
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  FC Barcelona-tråden
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 107 108 [109] 110 111 ... 171 Udprint
Forfatter Emne: FC Barcelona-tråden  (Læst 452440 gange)
Ibraa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1620: 19 Jan 2012, 17:37 »

Tror kun det er folk med næsten ligeså stort temperament på en fodbold, der kan beundre ham. Sådan er vi jo alle forskellige.
Logged

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1621: 19 Jan 2012, 17:45 »

Det er det overhovedet ikke. Jeg beundrer ham, fordi han er dygtig. Det er han jo, han kan jo lukke Messi ned som ingen anden. Jeg har overhovedet ingen temperament på en fodboldbane. Faktisk ikke skyggen af det der ligner det. Men jeg håber de fleste kan se, at Pepe er en fantastisk god spiller. Jeg er lige så meget modstander af hans svinestreger som I er, men jeg vil igen påpege, at hvis man ikke havde en svinsk Pepe, vil man nok heller ikke have en lige så god fodboldspiller. Så er spørgsmålet bare hvad man foretrækker.
Logged

Ibraa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1622: 19 Jan 2012, 17:49 »

Ingen tvivl om hvad Pepes modstandrere foretrækker - taget deres fodboldkarriere i betragtning.
Logged

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1623: 19 Jan 2012, 17:55 »

I 10 spil på Bernabeu, har Messi kun en gang undladet at score eller assistere et mål.

Messi har tangerede all-time rekord af Real Madrids Luis Molowny af fleste assists i El Clásico: 9
Messi har alene all-time rekord af flere mål i El Clásico: 13

----------

Messi <3 Smiley
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1624: 19 Jan 2012, 17:59 »

Ingen tvivl om hvad Pepes modstandrere foretrækker - taget deres fodboldkarriere i betragtning.
Men hvad tror du Real Madrid foretrækker? Nu er det jo deres spiller, og dem der skal beslutte, om de vil bruge Pepe eller ej.
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1625: 19 Jan 2012, 18:00 »

Lad os først slå fast, at Pepes svinestreger i den grad ikke er i orden. Det er på ingen måde tilgiveligt, og ikke første gang han er ude med riven. Men jeg tror sgu lidt, at det er det der, gør ham god i disse El Clasicos. Han er jo en fremragende fodboldspiller og hamrende vigtig for Real Madrid. Ja, måske den vigtigste. Vi ser jo gang på gang, hvordan han kan lukke Messi ned som ingen anden. Klart en af verdens bedste i denne defensive midtbane-rolle, hvis man spørger mig. Hans aggressivitet i disse opgør, gør ham god. Nogle gange koger han så over og det må selvfølgelig ikke ske så tit. Jeg er ikke ude på at forsvare Pepe, men hvis han ikke havde det der aggressive element i sig, ville han heller ikke være så fantastisk en fodboldspiller. Det er jeg ret sikker på. Og ja, jeg beundrer Pepe. Ikke for hans svinestreger, men fordi han er fantastisk god.

Men hvor god havde han været, eller for den sags skyld set ud, hvis han var røget ud i går, hvilket efter min bedste overbevisning havde været ganske berettiget? Tænding er rigtig godt at have - men overtænding er skidt, og det har Pepe altså gang på gang, når modstanderen hedder Barcelona. I mine øjne spillede Lass en meget bedre kamp end Pepe i går. Lass lå hele tiden tæt op ad Messi og hver gang Messi kom i boldbesiddelse gik Lass virkelig tæt ind på kroppen af ham, og sørgede for at Messi blev nødt til at spille bolden videre med det samme - dermed undgik de at Messi blev retvendt og fik tid og plads til at lave de accelerationer og retningsskift der gør ham så farlig. Pepe's overtænding gør ham ikke god, tværtimod er jeg ganske overbevist om at han ville være langt bedre hvis han var mere fattet, for han har absolut alle redskaberne til at være fantastisk i defensiven. Han kan forudse spillet, han er fantastisk i nærkampene, han kan begå sig i luften og han er sågar rigtig hurtig. Han har hele pakken, så at sige.

Desværre har han altså bare den førnævnte kedelige tendens til at være overtændt og i går gjorde det jo reelt set at han måtte holde igen i 73 af kampens 90 minutter, efter han fik sit tidlige gule kort. Først og fremmest betyder det selvfølgelig at det pludselig er en kæmpe risiko han løber hver gang han satser i sine tacklinger, og dernæst betyder det selvfølgelig også at dommeren hele tiden har et øje på ham. De sidste mange kampe mod Barcelona har han blot bevist at overtændingen gør mere skade end gavn, for præcis hvad har Madrid fået ud af ham? Intet! Han har aldrig formået at holde Messi fra fadet i en hel kamp, for da det endelig så ud til at skulle lykkes for ham, i den første Champions League semifinale sidste sæson, fik han en hjerneblødning og blev smidt ud - igår fik han et tidligt gult kort, der gjorde at han måtte spille resten af kampen på mådeholdende vis, og i sidste ende lagde Messi alligevel op til det vindende mål, i en situation hvor Pepe i hvert fald lå alt andet end tæt på Messi. Jeg synes absolut ikke at det var Pepe's fortjeneste at Messi så anonym ud i store dele af kampen igår. Det synes jeg i langt højere grad var Lass' fortjeneste. Så præcis hvor meget han får ud af at være overtændt er jeg ærligt talt noget i tvivl om.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Januzaj
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1626: 19 Jan 2012, 18:04 »

Derudover var det også Pepe der sov på Puyol's mål. Elendig kamp af Pepe. Den mand er simpelthen syg i hovedet, og burde få mere end de 10 kampes karantæne han fik for Casquero. Det hører simpelthen ikke hjemme det han foretager sig.

Og nej, jeg er ikke Barcelona fan, overhovedet.
Logged

Manchester United

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1627: 19 Jan 2012, 18:05 »

Derudover var det også Pepe der sov på Puyol's mål. Elendig kamp af Pepe. Den mand er simpelthen syg i hovedet, og burde få mere end de 10 kampes karantæne han fik for Casquero. Det hører simpelthen ikke hjemme det han foretager sig.

Og nej, jeg er ikke Barcelona fan, overhovedet.

Jeg skulle lige til at skrive det med Puyol's udligning. Pepe har kort og godt aldrig imponeret mig når modstanderen har været Barcelona.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1628: 19 Jan 2012, 18:12 »

Pepe burde i første omgang få en advarsel af Fifa, og hvis ikke har ændrer sin aggressive adfærd, så skal han straffes med karantæne, og så skal jeg ikke være den der skal finde på den yderligere straf, hvis det heller ej hjælper.
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Ibraa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1629: 19 Jan 2012, 18:15 »

I England straffer de folk få at måske at have sagt noget racistisk, mens man i Spanien intet gør overfor spillere der udviser racistisk spil (folk der spiller i blå eller rød).
Logged

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1630: 19 Jan 2012, 18:17 »

Pepe burde i første omgang få en advarsel af Fifa, og hvis ikke har ændrer sin aggressive adfærd, så skal han straffes med karantæne, og så skal jeg ikke være den der skal finde på den yderligere straf, hvis det heller ej hjælper.

Jeg kan ikke se hvorfor FIFA skal tage affære? Det er jo ikke i FIFA regi at han har udvist den opførsel som han udviste i går. Nej, det er RFEF, det spanske fodboldforbund, der skal gribe ind her. Det ser ikke ud til at Barcelona vælger at klage over det, hvilket nok i ligeså høj grad er at sende et signal til det fodboldforbundet om at de altså selv må tage affære; at det ganske enkelt ikke kan passe at man fra Barcelona's side ligefrem er nødt til at opfordre RFEF til at gribe ind i en så åbenlys og veldokumenteret sag som denne. Jeg forventer da også at de snarest åbner en disciplinærsag mod Pepe - alt andet ville da være grotesk efter sådan en optræden.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1631: 19 Jan 2012, 18:23 »

Selvfølgelig havde det fjernet lidt af indtrykket af Pepes betydning, hvis han var røget ud i går. Det er klart. Men at sige, at det mest er Lass' fortjeneste, er jeg bestemt ikke enig i. Pepe har mindst lige så meget indflydelse på, at Messi var rimelig usynlig i går. Ja, han laver en fantastisk assist, men så er det vist også det. Det skal Pepe og selvfølgelig også Lass have kredit for. Jeg mener så afgjort at Pepe er noget nær Real Madrids vigtigste mand til El Clasicos. Pepe har alle kvaliteter til at være en fantastisk fodboldspiller, og jeg synes skam også, at han udnytter dem. Der er dog også en bagside af medaljen. Nemlig hans temperament. Men det er lidt som om, at Pepe vil miste nogle af sine kvaliteter, hvis han ikke var så hidsig. Sådan er det jo med nogle spillere. Selvfølgelig skal han arbejde med at bruge den vrede positivt, men jeg er heller ikke ude på at forsvare Pepe. Jeg er blot ude at komme med en forklaring på hans mange svinestreger.

Pepe har i den grad imponeret mig i El Clasicosne de seneste år.
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1632: 19 Jan 2012, 18:25 »

Det er det overhovedet ikke. Jeg beundrer ham, fordi han er dygtig. Det er han jo, han kan jo lukke Messi ned som ingen anden. Jeg har overhovedet ingen temperament på en fodboldbane. Faktisk ikke skyggen af det der ligner det. Men jeg håber de fleste kan se, at Pepe er en fantastisk god spiller. Jeg er lige så meget modstander af hans svinestreger som I er, men jeg vil igen påpege, at hvis man ikke havde en svinsk Pepe, vil man nok heller ikke have en lige så god fodboldspiller. Så er spørgsmålet bare hvad man foretrækker.

Hvis spørgsmålet er om man foretrækker en spiller som opfører sig som Pepe - fordi han er en god spiller ... Eller om man foretrækker at have en som er en lille smule dårligere... Så håber jeg da, at ALLE vil sige, at man ville have en der er lidt dårlligere... Samtidig mener jeg ikke at Pepe på nogen måde er en god spiller. Ja han er en godt midterforsvarer, men hører ikke hjemme på midten.. Og samtidig kan jeg se flere bedre end ham!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1633: 19 Jan 2012, 18:26 »

Slap nu af med Pepe. Han skal måske have en karantæne på 1-2 dage og så heller ikke mere! Han er bestemt en svinsk spiller, det skal jeg ikke prøve at forsvare. Men der findes mange af disse spillere, og det er jo trods alt sjældent han faktisk får kort. Det sker faktisk oftest kun mod Barca. Den gang med Casquero ligger selvfølgelig bag alle disse udtalelser, men det han gjorde igår var jo ikke i nærheden af det. Han trådte på Messi og det er hamrende usportsligt, men det er godt nok set mange gange før i historien.

Logged

Hala Madrid!

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1634: 19 Jan 2012, 18:41 »

Jeg kan ikke se hvorfor FIFA skal tage affære? Det er jo ikke i FIFA regi at han har udvist den opførsel som han udviste i går. Nej, det er RFEF, det spanske fodboldforbund, der skal gribe ind her. Det ser ikke ud til at Barcelona vælger at klage over det, hvilket nok i ligeså høj grad er at sende et signal til det fodboldforbundet om at de altså selv må tage affære; at det ganske enkelt ikke kan passe at man fra Barcelona's side ligefrem er nødt til at opfordre RFEF til at gribe ind i en så åbenlys og veldokumenteret sag som denne. Jeg forventer da også at de snarest åbner en disciplinærsag mod Pepe - alt andet ville da være grotesk efter sådan en optræden.

Ifølge fc.barcelona.dk så er en anden grund også at man ikke ønsker at skabe en konflikt med Real på højde med den  vi så i slutningen af sidste sæson. Men jo, selvfølgelig så forventer man da også at fodboldforbundet selv griber ind i denne sag.

@Michaelk

Som et enkelt tilfælde så burde en sådan opførsel vel give 3 karantæne dage mindst, i og med at det var fuldt overlagt. Jeg synes dog efterhånden at man kan se at han jo alligevel fortsætter med at udføre sine svinske tendenser og dermed synes jeg faktisk at det er på høje tid at statuere et eksempel ved en lang karantæne.
Logged

FC Barcelona

Sider: 1 ... 107 108 [109] 110 111 ... 171 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010