home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:11:18 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 19:15:38 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23428
  2 Brugere, 375 Gæster Online.

Indlæg: 1132889 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: fera22
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  FC Barcelona-tråden
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 106 107 [108] 109 110 ... 171 Udprint
Forfatter Emne: FC Barcelona-tråden  (Læst 452436 gange)
Ibraa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1605: 18 Jan 2012, 16:50 »

Endnu en Clásico, endnu en sejr? Med Pinto kan alt ske..... Tror på en 3-0 da vi har et godt tag på Madrid Smiley Dog kan det også ende med en tæt 1-1er.. vi taber hvert fald ikke.......... Wink
Logged

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1606: 18 Jan 2012, 18:47 »

Nogen der ved, hvor man kan se aftens kamp?
Hvis det er sådan en fancy kanal som kanal 9 eller noget. Kan I så ikke sende en PB, med en hjemmeside på nettet hvor man kan se/streame kampen? :-)
Logged

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1607: 18 Jan 2012, 18:51 »

Nogen der ved, hvor man kan se aftens kamp?
Hvis det er sådan en fancy kanal som kanal 9 eller noget. Kan I så ikke sende en PB, med en hjemmeside på nettet hvor man kan se/streame kampen? :-)

Det er Canal9.

Streaming må du klare selv ved at søge - det er efter gældende reglement på siden ikke lovligt at snakke om ulovlig streaming.

Mit bud på aftens kamp er at den ender 1-1. Pedro og Benzema.
Men kom så Barca! Smiley
« Seneste Redigering: 18 Jan 2012, 18:52 af Skovlyst » Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1608: 18 Jan 2012, 19:04 »

Ja - Kender godt reglerne ved ulovlig streaming. Er dog bare utrolig træt af 6'eren ikke viser kampen i aften, og vil gerne se den i nogenlunde kvalitet. Så havde håbet der lige var en som kendte en god-kvalitet-streamning-side, og sende en privat besked. (-:

Men ikke mere om streamning. Ser frem til en rigtig god kamp i aften. Håber på en målfest, som vi før har set i El Classico.
Logged

Claudio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1609: 19 Jan 2012, 00:19 »

Logged

Der er sgu da ingen, der ryger mentholsmøger

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1610: 19 Jan 2012, 00:22 »

Barcelona er simpelthen bare et meget bedre hold. Fantastisk hvordan Messi laver en assist ud af ingenting, der afgjorde kampen. Vores forsvar var meget målfarligt i dag.

Gad vide hvad Mourinho finder på at undskyldninger, det har han trods alt styr på!
« Seneste Redigering: 19 Jan 2012, 00:40 af Messi1987 » Logged

knudsen_0
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1611: 19 Jan 2012, 00:27 »

Barcelona er simpelthen bare et meget bedre hold. Fantastisk hvordan Messi laver en assist ud af ingenting. Vores forsvar var meget målfarligt i dag.

Gad vide hvad Mourinho finder på at undskyldninger, det har han trods alt styr på!

Barca er i hvert fald et meget bedre hold mod Real...
Logged

Vuelve la ilusión

michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1612: 19 Jan 2012, 00:56 »

Barcelona er simpelthen bare et meget bedre hold. Fantastisk hvordan Messi laver en assist ud af ingenting, der afgjorde kampen. Vores forsvar var meget målfarligt i dag.

Gad vide hvad Mourinho finder på at undskyldninger, det har han trods alt styr på!

Flot oplæg af Messi men selvom du er stor Messi fan, så er det vel ikke lige denne kamp du skal fremhæve ham i. Han spillede ikke nogen stor kamp. Det var måske det eneste der lykkedes for Real. De fik lukket Messi ned. Problemet ligger bare i, at Barca har så mange andre verdensstjerner som afgør kampe. I dag synes jeg Iniesta og Alexis var de bedste.
Logged

Hala Madrid!

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1613: 19 Jan 2012, 07:00 »

Tillykke med sejren - selvom jeg altid har holdt med Real Madrid så kan man jo kun kaste sig i støvet når man ser Barca spille - det er virkeligt smukt og konstruktivt fodbold.

IMO er Barca en klasse over alle andre og det handler meget om Messi og Guardiolas evner men ikke kun dem hele holdet er så sikre på deres pasnings spil og i deres løbe mønstre... det er sgu flot at se på  Græder
Logged

YNWA

Ibraa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1614: 19 Jan 2012, 10:12 »

Når Real Madrid har 3-4 mand klar til at lukke af for Messi er det ikke underligt man ikke ser meget til ham. Sådan er det nu engang.

Desuden ville jeg ønske Abidal scorede noget mere - hans jubelscener er fantastiske!!
Logged

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

Know112233
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1615: 19 Jan 2012, 14:54 »

http://www.youtube.com/v/BowAaFaASfM&feature=related
- Jeg kan bare ikke klare de klamme real madrid-spillere! Især Pepe! Han var da en tåbe i går.
Men endnu engang dejligt at vi får sat hovedstadsklubben på plads! (igen)
Logged

PH23
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1616: 19 Jan 2012, 15:04 »

Ærgeligt at en kvalitetsspiller som Pepe bliver ved med de svinestreger.
Logged

Ibraa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1617: 19 Jan 2012, 15:58 »

Elsker situationen hvor Puyol modtager bolden i feltet (Real Madrids felt vel og mærke) og han i en spids position prøver at holde på den og skabe bare et eller andet. Carvalho får presset den til hjørne efter en fysisk kamp og Puyol hiver lige Carvahlo til sig og giver ham et mandekram bare for at vise at man godt kan kæmpe hårdt om bolden uden at blive uvenner. Eksemplarisk og fantastisk.
Logged

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1618: 19 Jan 2012, 17:21 »

Lad os først slå fast, at Pepes svinestreger i den grad ikke er i orden. Det er på ingen måde tilgiveligt, og ikke første gang han er ude med riven. Men jeg tror sgu lidt, at det er det der, gør ham god i disse El Clasicos. Han er jo en fremragende fodboldspiller og hamrende vigtig for Real Madrid. Ja, måske den vigtigste. Vi ser jo gang på gang, hvordan han kan lukke Messi ned som ingen anden. Klart en af verdens bedste i denne defensive midtbane-rolle, hvis man spørger mig. Hans aggressivitet i disse opgør, gør ham god. Nogle gange koger han så over og det må selvfølgelig ikke ske så tit. Jeg er ikke ude på at forsvare Pepe, men hvis han ikke havde det der aggressive element i sig, ville han heller ikke være så fantastisk en fodboldspiller. Det er jeg ret sikker på. Og ja, jeg beundrer Pepe. Ikke for hans svinestreger, men fordi han er fantastisk god.
Logged

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1619: 19 Jan 2012, 17:34 »

Jeg synes på mange måder at Pepe har overskredet linjen alt alt for meget. Derfor kan jeg ikke forstå hvorfor folk kan beundre ham. Ja han er en dygtig fodbold spiller men han er alt for svinsk og i mange situationer direkte ond. Derfor synes jeg det er forkert at beundre ham bare fordi han også faktisk er god til sit job. Man beundre jo heller ikke en seriemorder lige meget hvor dygtig han er. Eksemplet er selvfølgelig overdrevet, men man siger jo at det fremmer forståelsen Smiley
Logged

FC Barcelona

Sider: 1 ... 106 107 [108] 109 110 ... 171 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010