home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:11:18 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 19:15:38 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23428
  0 Brugere, 682 Gæster Online.

Indlæg: 1132889 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: fera22
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  FC Barcelona-tråden
0 Brugere og 29 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 101 102 [103] 104 105 ... 171 Udprint
Forfatter Emne: FC Barcelona-tråden  (Læst 452350 gange)
Know112233
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1530: 18 Dec 2011, 11:50 »

1-0 til barca efter et godt sammenspil. Messi scorede et godt mål Thumbs Up
Logged

PH23
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1531: 18 Dec 2011, 12:22 »

Lækkert at vi lukker ned for Paulo Henrique og co.
Logged

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1532: 18 Dec 2011, 13:54 »

Officielt verdens bedste hold

3 pokaler allerede vundet i denne sæson! Vi kan være stolte af det her hold! Vi må være favorit til at hente Neymar nu, tror ikke han har lyst til at spille mod os igen Thumbs Up

Edit:
« Seneste Redigering: 18 Dec 2011, 14:05 af Messi1987 » Logged

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1533: 18 Dec 2011, 14:01 »

En sejr er en sejr, syntes dog vi spillede røvkedeligt i anden halvleg selvom det var afgjort.

Om det var fordi vi havde bolden det meste af tiden eller det var godt defensivt arbejde der fik Ganso helt ud af kampe ved jeg ikke, men jeg synes dog at Neymar var utroligt skuffende!
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1534: 21 Dec 2011, 23:17 »

Neymar skulle være vores: http://fcbarcelona.dk/component/content/article/1-forside/3577-avis-bekraefter-qbarca-har-sikret-sig-neymarq.html

Det er naturligvis begrænset hvor meget man skal tro på de mange rygter. I sommers var han jo konstant Real Madrid-spiller. Jeg ved ikke nok om Neymar til at kunne vurdere det, men jeg synes det lyder fornuftigt, at han bliver i Brasilien indtil 2014.

Jo, jo, han spillede elendigt i finalen forleden, men altså.. han er inde omkring landsholdet, og her bomber han jo også (Wiki: 15 kampe, 8 mål), og 40 mål for Santos i 85 kampe. Det lyder fint som en 19-årig. Jeg venter og ser.. VM 2014 er jo liiiiiige om hjørnet Wink 
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1535: 22 Dec 2011, 11:15 »

Santos skød det rygte ned i går aftes. Jeg er ærligt talt heller ikke særligt vild med idéen om en transfer der først træder i kraft om 2½ år. Der kan nå at ske utroligt meget med både Neymar og med Barcelona i løbet af de 2½ år. Jeg tvivler også på at Pep ville gå med til en sådan transfer - den virker som sagt lige lovligt dristig. I øvrigt kan jeg ikke helt finde ud af hvad jeg skal mene om Neymar. Han er målfarlig, og en vanvittigt dygtig dribler, med tendens til at vælge den svære løsning, forstået på den måde at man ofte ser ham forsøge en svær dribling, i en situation hvor en simpel aflevering ville være den noget mere sikre løsning. Så kan man selvfølgelig sige at han blot gør det uventede og fanger forsvarsspillerne på det forkerte ben, men det stemmer bare ikke voldsomt godt overens med Pep's principper at tænke på at drible, før man tænker på at aflevere. Jeg tror dog at det er et punkt hvor han hurtigt ville udvikle sig og vænne sig til at slippe bolden hurtigt, hvis han kom til klubben. Hvorom alting er, så er det rygte der i hvert fald skudt ned. Hvor Neymar ender forbliver en gåde lidt endnu.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1536: 30 Dec 2011, 00:18 »

Logged

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1537: 30 Dec 2011, 00:21 »

Hvis man tager kvaliteten af artiklen in mente, mon ikke der er tale om fejlcitat eller måske er det taget ud af kontekst? Smiley
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1538: 30 Dec 2011, 10:54 »

Mage til ringe journalistisk. Ser man på hvad Dani Alves har sagt, har han jo på intet tidspunkt sagt at han ikke forventer at de er nogen reel trussel. Han sagde følgende:

No esperamos mucho de ellos, ya que todo lo que sean elogios para nosotros les duele mucho. Estamos por detrás de ellos en la Liga, pero sabemos que tienen que pasar por Barcelona y tenemos que recortar puntos para poder ganar el título.

Grundlæggende kan man oversætte det til:

Vi forventer ikke meget fra dem, for al den ros vi får gør ondt på dem. Vi er bagved dem i ligaen, men vi ved at de har en kamp i Barcelona og at vi bliver nødt til at skære pointene af for at vinde titlen.

Præcis hvor han siger at Real Madrid ikke er nogen 'reel trussel i den spanske mesterskabs-kamp', for nu at bruge Mathias Bilde's ord, er svært at få øje på. Skærer man ind til benet siger han i hvert fald intet om det, men for at skabe sensations-journalistisk bliver man selvfølgelig nødt til at læse det man gerne vil læse. Som jeg forstår hans udtalelse siger han at de ikke forventer meget (underforstået ros) fra Madrid, fordi Madrid er trætte af at Dani Alves og hans holdkammerater bliver rost så meget i medierne. Jeg vil gerne høre det spørgsmål der er gået forud for udtalelsen. Først når vi har hørt det kan vi konkludere hvad meningen med det egentlig var.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1539: 30 Dec 2011, 11:36 »

Mage til ringe journalistisk. Ser man på hvad Dani Alves har sagt, har han jo på intet tidspunkt sagt at han ikke forventer at de er nogen reel trussel. Han sagde følgende:

No esperamos mucho de ellos, ya que todo lo que sean elogios para nosotros les duele mucho. Estamos por detrás de ellos en la Liga, pero sabemos que tienen que pasar por Barcelona y tenemos que recortar puntos para poder ganar el título.

Grundlæggende kan man oversætte det til:

Vi forventer ikke meget fra dem, for al den ros vi får gør ondt på dem. Vi er bagved dem i ligaen, men vi ved at de har en kamp i Barcelona og at vi bliver nødt til at skære pointene af for at vinde titlen.

Præcis hvor han siger at Real Madrid ikke er nogen 'reel trussel i den spanske mesterskabs-kamp', for nu at bruge Mathias Bilde's ord, er svært at få øje på. Skærer man ind til benet siger han i hvert fald intet om det, men for at skabe sensations-journalistisk bliver man selvfølgelig nødt til at læse det man gerne vil læse. Som jeg forstår hans udtalelse siger han at de ikke forventer meget (underforstået ros) fra Madrid, fordi Madrid er trætte af at Dani Alves og hans holdkammerater bliver rost så meget i medierne. Jeg vil gerne høre det spørgsmål der er gået forud for udtalelsen. Først når vi har hørt det kan vi konkludere hvad meningen med det egentlig var.
Jeg hører hvad du siger, og enig i at det endnu en gang blot er opdigtet sensations-journalistik. Dog kan jeg tolke hans oprindelige udtalelser som jeg vil som læser, og jeg fastholder min mening om en fuldstændig håbløs udtalelse af Dani. Real er i storform i øjeblikket, og jeg tror personligt, at de kan gå hele vejen i år. De står mere sammen som en enhed end førhen, og samtidig har man nogle fantastiske individualister. De ligger nr. 1, og derfor skal man jo som rivaliserende spiller, (Dani Alves i denne kontekst) stadigvæk forholde sig realistisk til situationen og selvfølgelig skal han forvente meget fra dem - alt andet ville jo være idioti.
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1540: 30 Dec 2011, 12:08 »

Jeg hører hvad du siger, og enig i at det endnu en gang blot er opdigtet sensations-journalistik. Dog kan jeg tolke hans oprindelige udtalelser som jeg vil som læser, og jeg fastholder min mening om en fuldstændig håbløs udtalelse af Dani. Real er i storform i øjeblikket, og jeg tror personligt, at de kan gå hele vejen i år. De står mere sammen som en enhed end førhen, og samtidig har man nogle fantastiske individualister. De ligger nr. 1, og derfor skal man jo som rivaliserende spiller, (Dani Alves i denne kontekst) stadigvæk forholde sig realistisk til situationen og selvfølgelig skal han forvente meget fra dem - alt andet ville jo være idioti.

Ja, du kan da tolke det præcis som du vil, men så søger du jo også den mening du gerne selv vil se. Som jeg afsluttende påpegede i mit sidste indlæg, kan vi først konkludere når vi ved hvilket spørgsmål han svarede på. Du behøver skam slet ikke argumentere for hvorfor Real Madrid skal regnes som en reel trussel i mesterskabskampen. Jeg har aldrig påstået andet. Som du selv sige ville det være ren idioti at påstå at Real Madrid ikke skal regnes som en reel trussel i mesterskabskampen, og det er da også lige netop derfor at jeg anser Mathias Bilde's fortolkning af Dani Alves' udtalelse, for at være ret søgt og grundlæggende forkert. Som jeg skrev i sidste indlæg siger Dani Alves jo ikke på noget tidspunkt at han ikke anser dem som en reel trussel. Det er noget Mathias Bilde tillægger udtalelsen. Sidst vil jeg da absolut også mene at Dani Alves forholder sig realistisk. Han siger jo lige netop at de er bagefter dem i tabellen og at de er nødt til at indhente de tabte point for at vinde titlen. Det er da ganske realistisk og i øvrigt fuldstændig korrekt. Jeg tror ærligt talt at du, og Mathias Bilde, lægger alt for meget i den første linje.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1541: 30 Dec 2011, 12:12 »

http://www.fcbarcelona.dk/component/content/article/1-forside/3628-alves-qvi-gar-hele-vejen-for-guardiolaq.html

Ser man så til gengæld på denne artikel fra den danske fcbarcelona hjemmeside så får man et lidt andet syn på hvad han har sagt hvor der blandt andet står:

Citat
Hele verden roser Barca's spil, undtagen folk i den spanske hovedstad og det kommer Alves med en mulig forklaring på. "Vi forventer ingenting af Real Madrid, for hver gang der er nogen der roser os, gør det ondt på dem" siger han.

I Madrid fokuserer man i stedet på, at de hvide fører ligaen. Alves minder dog om, at de to hold stadig skal mødes på Camp Nou og her mener han mesterskabet kan blive afgjort. "Vi ligger efter dem i ligaen, men de ved, at de stadig skal en tur forbi Barcelona. Her skal vi hente ind på dem for at vinde mesterskabet" fortsætter han

Ifølge den så forventer han ingenting fra Real angående den ros Barca modtager i verden og ikke i forhold til mesterskabskampen. Jeg skal ikke sige hvilken kilde der er rigtig men synes godt nok at nyheden fra Onside virker meget sensations søgende.
Logged

FC Barcelona

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1542: 30 Dec 2011, 13:36 »

Ja, du kan da tolke det præcis som du vil, men så søger du jo også den mening du gerne selv vil se. Som jeg afsluttende påpegede i mit sidste indlæg, kan vi først konkludere når vi ved hvilket spørgsmål han svarede på. Du behøver skam slet ikke argumentere for hvorfor Real Madrid skal regnes som en reel trussel i mesterskabskampen. Jeg har aldrig påstået andet. Som du selv sige ville det være ren idioti at påstå at Real Madrid ikke skal regnes som en reel trussel i mesterskabskampen, og det er da også lige netop derfor at jeg anser Mathias Bilde's fortolkning af Dani Alves' udtalelse, for at være ret søgt og grundlæggende forkert. Som jeg skrev i sidste indlæg siger Dani Alves jo ikke på noget tidspunkt at han ikke anser dem som en reel trussel. Det er noget Mathias Bilde tillægger udtalelsen. Sidst vil jeg da absolut også mene at Dani Alves forholder sig realistisk. Han siger jo lige netop at de er bagefter dem i tabellen og at de er nødt til at indhente de tabte point for at vinde titlen. Det er da ganske realistisk og i øvrigt fuldstændig korrekt. Jeg tror ærligt talt at du, og Mathias Bilde, lægger alt for meget i den første linje.

Hvis manden ikke forventer meget af dem, underbygger det vel også, at han ikke anser dem som en stor trussel. Det er i hvert fald det jeg kan tolke mig frem til.
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1543: 30 Dec 2011, 14:07 »

Hvis manden ikke forventer meget af dem, underbygger det vel også, at han ikke anser dem som en stor trussel. Det er i hvert fald det jeg kan tolke mig frem til.

Nej, det gør det absolut ikke nødvendigvis. Som jeg har skrevet en halv snes gange efterhånden, så er spørgsmålet jo i hvilken sammenhæng han ikke forventer meget af dem. Er det i forbindelse med titelræset? Er det i forbindelse med ros? Det står noget uklart lige pt., og som jeg også har skrevet en halv snes gange, så skal vi vide hvad det forudgående spørgsmål har gået på, før vi kan konkludere hvilken af ovenstående han hentyder til. I følge den artikel Is_a_Pirate har linket til er det førstnævnte mulighed, hvilket BarcaStuff på Twitter også har skrevet. Nu plejer BarcaStuff at have rigtig godt styr på kilder, oversættelser og indsamling af oplysninger, så jeg anser dem ærligt talt for at være end mere pålidelig kilde end Onside. Men jeg påpeger det lige igen: Når vi ved hvad manden er blevet spurgt om, kan vi konkludere.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1544: 30 Dec 2011, 14:22 »


Hvis manden ikke forventer meget af dem, underbygger det vel også, at han ikke anser dem som en stor trussel. Det er i hvert fald det jeg kan tolke mig frem til.

Læser du ikke hvad FC Barcelona skriver? Han siger jo nemlig intet om, at han ikke forventer noget modstand fra Real. Der siger han faktisk omvendt, at det bliver svært, og at de skal vinde i Barcelona. Han forventer ikke ros fra Madrid, og det skyldes at Mou inden dette interview netop har nedtonet vigtigheden af at vinde de to kampe i Japan, og det svarer Dani Alves så ganske fint tilbage på.

Man må virkelig aldrig tage artikler fra Onside.dk bundseriøst, fordi det bliver de nemlig aldrig!
Logged

Hala Madrid!

Sider: 1 ... 101 102 [103] 104 105 ... 171 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010