home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:11:11 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23426
  0 Brugere, 567 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: Jones81
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  FC Barcelona-tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 83 84 [85] 86 87 ... 171 Udprint
Forfatter Emne: FC Barcelona-tråden  (Læst 451937 gange)
slindj93
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1260: 03 Jun 2011, 00:13 »

Det med om vi skal bruge Thiago/Affelay (Affelay har spillet på kanterne og mener ikke jeg har set en kamp hvor han har været der hvor Iniesta og Xavi spiller) på midtbanen eller om vi skal hente en verdensstjerne til klubben er lidt hvad man satser på. Skal vi satse på vores egne talenter eller skal vi hente flere klassespillere ind? Jeg er lidt blandet for selvfølgelig så jeg gerne Fabre eller Pastore i klubben, men det ville måske også stå i vejen for Thiago, som i denne sæson har bevist at han kan begå sig på ligaplan. Men jeg vil samtidig gerne have en breddere trup så heller mest til at vi henter Fabre eller Pastore.

Defensiven frygter jeg ikke så meget for, hvis vi får Jose Angel. Godt nok er Puyol oppe i årene og har set lidt skidt ud i nogle situationer, men Abidal kan jo også bruges i midterforsvaret og det var endda her han gjorde det aller bedst i den overståede sæson. Samtidig kan vi have Botia og Montoya på bænken og få lidt tid som indskifter hvis det bliver nødvendigt Smiley
Logged

FM12 Barcelona (kun egen avl spillere) efter 5 sæsoner:

Vinder af ligaen: 4
Vinder af pokalen: 3 (5 finaler)
Vinder af CHL: 2
Balance (økonomi): 4,48 mia.
Anslået klubværdi: 12,06 mia.
Klubrangliste: Nr. 2
Stadionkapacitet: 102.980
Egen avl status/spillere i alt i 1. holdstruppen: 23/26

henssel
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1261: 03 Jun 2011, 00:16 »

Vi har desværre ikke nogen der er helt klar til at tage over for Puyol. Men vi har faktisk et par meget interessante navne nede på Barce-b og juvenil-A

Bland andet Bartra, Fontás, Muniesa og Montoya  Wink
Logged

Ibraa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1262: 03 Jun 2011, 00:19 »

Puyol og Abidal er begge gamle. De har gjort det rigtig godt - ingen tvivl om det!, men alderen er ved at presse på. Et permanent formdyk kan komme når man mindst venter det. Jeg ved godt at det ikke sker fra den ene dag til den anden, og med alt vores dominans i størstedelen af sæsonens kampe ser man det måske ikke engang, men en ny centerback med alderen med sig, og som kan starte i start11, mod de store hold vil være at foretrække! Fabregas vil også være godt - til en fornuftig pris. Men vil nu hellere se en Aguero end Fabregas, da Aguero vil gøre angrebet endnu farligere - især i de store kampe.
Logged

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

slindj93
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1263: 03 Jun 2011, 00:23 »

Ser også angrebet som 1. prioritet, men i denne eller næste sommer skal vi også have hentet en central forsvar og midtbane, som kan tage over efter de andre. Vil helst foretrække denne, da spillerne så kan blive intergreret i Barcas spil. Det har vi jo set, at det tager lidt tid (Villa, Affelay). Men når de så er inde i det, er det bare det bedste fodbold længe set!
Logged

FM12 Barcelona (kun egen avl spillere) efter 5 sæsoner:

Vinder af ligaen: 4
Vinder af pokalen: 3 (5 finaler)
Vinder af CHL: 2
Balance (økonomi): 4,48 mia.
Anslået klubværdi: 12,06 mia.
Klubrangliste: Nr. 2
Stadionkapacitet: 102.980
Egen avl status/spillere i alt i 1. holdstruppen: 23/26

henssel
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1264: 03 Jun 2011, 00:32 »

Synes ligesom jeg andre at vi skal ha hentet en nye angriber i denne sæson, men synes overhovedet ikke vi skal købe Fabregas da han intet har vist denne sæson, så vil jeg hellere have en Thiago som har niveauet om 2 år til at ligge ved siden af Iniesta  Wink
Logged

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1265: 03 Jun 2011, 01:14 »

Jeg er helt sikkert af den indstilling, at man bør benytte sig af klubbens egne talenter, såfremt de er til rådighed. Såfremt Bojan har niveauet, bør han få større del i tingene næste år, ligesom Thiago og evt en. forsvarsspiller. Har man ikke talenterne, så skal nye spillere selvfølgelig hentes, men ellers ikke.
Min sympati har altid lagt hos Barcelona frem for hos Real netop fordi klubben havde noget oprigtighed. Klubben er i mine øjne ikke blot verdens bedste pt. pga. den fodboldstil de kan gennemføre, men i endnu højere grad pga. antallet af egne spillere der spiller fast i klubben. Det viser i mine øjne noget dybde i klubben som ingen andre tophold kan konkurrere med.

I de senere år er der dog blev handlet for store summer, alt for store synes jeg, og det ødelægger et ellers godt image synes jeg. Samtidig er flere af klubbens "egne" spillere ved at blive gamle, såsom Xavi og Puyol, hvorfor nye gerne skal implementeres før eller siden.
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1266: 03 Jun 2011, 21:43 »

Problemet med Bojan, er at når det går godt, så går det virkelig godt. Desværre går det bare oftest skidt, og så går det virkelig skidt for ham. Jeg kan ikke se, at han skulle kunne presse Pedro eller Villa i den kommende sæson. Giuseppe Rossi er her mere end velkommen. Også fordi jeg synes, Pedro har været lidt slidt på det seneste: Han kunne godt bruge lidt flere pauser i den kommende meget lange sæson. Rossi er mere end velkommen.

Rossi ville yderligere betyde, at vi kan sætte Villa ud på venstrekanten (og så bytte som en vanvittig med Rossi, naturligvis), mens Messi i de fleste kampe kan få sin plads på højrekanten. Problemet hidtil, når man har sat Villa på kanten, er at nok skaber han plads til Messi, men der har manglet en reel trussel udover argentineren. Det kunne Rossi uden tvivl bidrage med, for selvom jeg ser et fantastisk stort lys i Pedro, så er han - og skal heller ikke være det - en ægte målscorer. Det giver os lidt flere kort.

Hvis Rossi glipper, så må Alexis Sanchez gerne komme. Han er ikke helt samme spillertype, jeg kan bare vældig godt lide ham :-D

Der har været lidt snak om Sergio Agüero. Jeg er egentligt både for og imod. Han er en fantastisk spiller, uden tvivl - men hvad skal vi reelt set med ham? Jeg ville ikke græde hvis han kom. Men jeg ville heller ikke græde, hvis han stod i Real Madrid.

Thiago skal vi for alt i verden beholde. Lad ham få flere kampe i ligaen, og vi står i et herligt problem i 2012. Jeg synes, han viser en modenhed og et potentiale hver gang han spiller.
Logged

slindj93
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1267: 06 Jun 2011, 12:36 »

Har lige læst mig til at Barcelona skulle have budt 500 mio samt Thiago for Fabregas. Synes godt nok det er i overkanten! Så synes jeg helt klart vi skal finde en anden eller helt lade vær med at købe en og så bruge Thiago. Synes godt nok 500 mio for Fabregas er meget og så Thiago oveni!

Rossi skulle næsten være på plads i Barca Smiley
Logged

FM12 Barcelona (kun egen avl spillere) efter 5 sæsoner:

Vinder af ligaen: 4
Vinder af pokalen: 3 (5 finaler)
Vinder af CHL: 2
Balance (økonomi): 4,48 mia.
Anslået klubværdi: 12,06 mia.
Klubrangliste: Nr. 2
Stadionkapacitet: 102.980
Egen avl status/spillere i alt i 1. holdstruppen: 23/26

Ibraa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1268: 06 Jun 2011, 12:36 »

Har lige læst mig til at Barcelona skulle have budt 500 mio samt Thiago for Fabregas. Synes godt nok det er i overkanten! Så synes jeg helt klart vi skal finde en anden eller helt lade vær med at købe en og så bruge Thiago. Synes godt nok 500 mio for Fabregas er meget og så Thiago oveni!

Rossi skulle næsten være på plads i Barca Smiley
Med Rosell præsident skal du ikke tro på sådan en pris Smiley
Logged

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1269: 06 Jun 2011, 19:09 »

Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1270: 07 Jun 2011, 20:21 »

http://fcbarcelona.dk/component/content/article/1-forside/2430-udinese-qbarca-og-alexis-er-enigeq.html

Alexis og Barcelona enige. Hold da op, en bredde vi kan få. Guardiola ønsker to angribere: Alexis og Rossi.

Villa, Pedro, Messi, Afellay bør alle fire være her næste år. Bojan og Jeffren er mere usikre. Men en offensiv med Villa, Pedro, Messi, Afellay, Alexis og Rossi... det er en okay fin bredde at have.
Logged

JSLindholt
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1271: 08 Jun 2011, 15:52 »

Fantastisk spændende med Sanchez og Giuseppe, men jeg syntes det vil være for meget at købe begge to. Hvis de begge to spiller op til forventning får Pedro nok svært ved at beholde sin plads og Affelay vil få endnu længere vej til spilletid. Hvis jeg skal vælge en af de to håber jeg faktisk på Giuseppe selvom det tyder på at Alexis skulle være tættere på.

Udover det så syntes jeg godt vi kan skille os af med Jeffren, kan godt være han har haft et svært år med skader osv. men tror simpelthen ikke på ham i det lange løb. Bojan derimod er svær, ville godt nok være ked af at se ham forlade os men på den anden side hvis vi kan få i omegenen af 20 mil euro for ham ville det næsten være for dumt ikke at lade ham smutte, også for hans egen skyld. En anden mulighed ville være at leje ham ud, hvis man kan finde en klub hvor han kommer til at spille på rimeligt niveau og fast hver gang ville det nok heller ikke være helt dumt. Et angreb bestående af Affelay, Messi, Villa, Pedro og Guiseppe Rossi/Alexis Sanchez ville være svært for Bojan at bryde ind i lige pt.

På midten syntes jeg kun vi skal hente en spiller hvis vi kan få Cesc. Og hvis vi ikke får ham er det heller ikke helt dårligt, glæder mig virkelig til at se Thiago næste år, når han bliver en fast del af førsteholdet, han bliver rigtig, rigtig stor! Hvis Cesc kommer til vil det betyde mindre spilletid til Thiago men det vil give en masse til holdet og tvivler på han skal bruge lang tid på at blive spillet ind, som man jo ser med mange af vores andre nyindkøb. Win win situation syntes jeg.

Også når vi til det defensive. Her syntes jeg vi skal skippe Milito og Maxwell videre også er Jose Enrique og Jose Angel rygtet til os, 2 spændende navne som jeg ville ønske velkomne også håber jeg Fontas kommer op og bliver fast del af truppen. Så har vi Pique, Puyol og Fontas til midterforsvaret og Abidal og Masch som kan vikariere og Alves, Adriano, Abidal og en ekstra til backsne. Midterforsvaret er måske lige i underkanten men på den måde vil det også give ekstra kampe til spillere som Fontas og Masch og nu har vi jo alligevel vundet 2 CL trofæer med alternative midterforsvarer

Bare mit håb til hvordan et transfer vindue kan komme til at se ud:
Ind:
Rossi / Sanchez
Fabregas ( Til en fornuftig pris )
Venstre back ( Enrique/Angel?)
Fontas og Thiago fra B holdet

Ud:
Maxwell
Milito
Jeffren
Bojan ( Hvis der kommer et godt tilbud evt. leje )
Logged

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1272: 08 Jun 2011, 16:13 »

@JSLindholt

Det du skriver lyder meget fornuftigt, dog ser jeg lidt anderledes på det, jeg ser heller Alexis i Barca end jeg ser Rossi. Alexis er mere allround i det han kan spille begge kanter og helt på toppen. Jeg håber dog ikke vi henter nogen til angrebet pga. Bojan som jeg personligt ser et rigtig, rigtigt stort lys i, men som du skriver ville det ikke være dumt hvis han kunne lejes ud til en midter klub i La Liga så han kunne få fast spille tid og noget selvtillid hvilket han virkelig mangler. Klubber som Santander, Gijon, Levante og Mallorca tror jeg ville være passende. At få Bojan under Laudrup ville ikke være skidt for ham, hvis altså Laudrup bliver.

På midtbanen ser jeg gerne Cesc trække i en stribet trøje til næstesæson, men sker det ikke ville Ganso eller Pastore komme til klubben. Thiago syntes jeg bestemt ikke skal forlade klubben da han kan blive en verdensstjerne.

I forsvaret er jeg enig i at Maxvell og Milito skal ud. Maxvell har gjort det okay, men hvis vi skal have en smule for ham skal han videre nu. Her ser jeg dog helst at forstærkningen på venstreback bliver José Angel og så en af Ajaxs centerforsvarer da jeg syntes det er for tyndt med kun 2 deciderede spillere til den position. Puyol har været ekstremt meget skadet og jeg syntes det ville være for stor en risiko ikke at hente en centerforsvarer.

Så mit ser sådan her ud

Ind:
Sanchez
Fabregas/Ganso/Pastore (til fornuftig pris)
José Angel
Vertonghen/Alderweireld

Ud:

Maxvell
Milito
Jeffren
Nolito
Bojan (Leje)
Logged

slindj93
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1273: 09 Jun 2011, 01:23 »

Enig med Damse1994. Vil også helst have Sanchez frem for Rossi og begge er måske lige i overkanten. Ser helst Fabregas eller Pastore til midtbanen. Ganso har jeg hørt om, men er ikke så imponeret af det jeg har set ham spille. Og forsvaret lyder også fedt. Jose Angel på venstre back og så en af de to fra Ajax kunne også blive fedt, hvis de er gode i pasningsspillet? (ved ikke) Men et godt bud synes jeg. Og også til JSLindholt Smiley
Logged

FM12 Barcelona (kun egen avl spillere) efter 5 sæsoner:

Vinder af ligaen: 4
Vinder af pokalen: 3 (5 finaler)
Vinder af CHL: 2
Balance (økonomi): 4,48 mia.
Anslået klubværdi: 12,06 mia.
Klubrangliste: Nr. 2
Stadionkapacitet: 102.980
Egen avl status/spillere i alt i 1. holdstruppen: 23/26

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1274: 09 Jun 2011, 11:13 »

Enig med Damse1994. Vil også helst have Sanchez frem for Rossi og begge er måske lige i overkanten. Ser helst Fabregas eller Pastore til midtbanen. Ganso har jeg hørt om, men er ikke så imponeret af det jeg har set ham spille. Og forsvaret lyder også fedt. Jose Angel på venstre back og så en af de to fra Ajax kunne også blive fedt, hvis de er gode i pasningsspillet? (ved ikke) Men et godt bud synes jeg. Og også til JSLindholt Smiley

Lige netop de to belgiere skulle være enormt gode i pasningsspillet Toby Alder er lige en smule bedre og derfor de også har været jagtet af andre boldspillende hold (Arsenal) men nu må vi se.

Både Rossi og Sanchez er ikke måske i overkanten det er i overkanten, vi skal ikke have 3 spillere på samme position når kun 1 kan spile fra start. Det er derfor vi har dette ungdomssystem...
Logged

Sider: 1 ... 83 84 [85] 86 87 ... 171 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010