home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:11:11 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 565 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  FC Barcelona-tråden
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 81 82 [83] 84 85 ... 171 Udprint
Forfatter Emne: FC Barcelona-tråden  (Læst 451907 gange)
Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1230: 30 Maj 2011, 21:06 »

Hvis du har set de 4 El Clasícos i år vil du vide hvorfor at Real Madrid kan betragtes som et storhold. I alle kampe gav de Barcelona udfordring. Det er der ikke mange hold der har formået, og hvis de har, er det sikkert kun på dagen. Real Madrid havde 4 kampe, og gav os udfordring i alle 4.
Undskyld mig hvilken udfordring snakker du om? at de parkere bussen nede foran eget felt og håber på det bedste i 90min og ser hva der sker?

i 2-0 nederlaget spillede de med 3 defensive midtbanespillere og den eneste spiller de havde over midten var Ronaldo og det var altså i hele kampen!?

0-0 (0-1) kampen brugte de samme metode og der holder de skansen hele kampen indtil, efter min egen mening (se avatar) verdens bedste og mest komplette fodboldspiller gør det han er bedst til nemlig at score kasser score til 0-1 og sikre Real et trofæ.
Denne kamp var dog som nat og da fordi hvert hold havde sin halvleg Real først og Barca anden.

1-1 kampen i ligaen, der ved Barca spillerne at det eneste de ikke må det er at tabe og det syntes jeg personligt godt man kunne se efter deres 1-0 scoring på straffe sparket at de ikke havde brug for 3 point men at Real ikke fik 3 point og det ender så med en 1-1 scoring på at straffespark.

den sidst 1-1 kamp er faktisk den eneste ud af 5 mulige at jeg syntes at Real har formået at give Barca lidt modstand i en kamp hvor de så sandelig også havde brug for det.

men der er langt fra 4 ud 5 som du siger til 1,5 ud af 5 som jeg siger.

Jeg siger ikke at jeg har ret jeg er bare meget uenig i din tilgang til de kampe Smiley
« Seneste Redigering: 30 Maj 2011, 21:16 af Ready123 » Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1231: 30 Maj 2011, 21:08 »



Yessir - ja der er forskel på at blive spillet ud og banen og bare slået ud. Real Madrid tæskede jo Tottenham 4-0.  Det er helt korrekt at Real Madrid stadig mangler en kamp mod Chelsea, Manchester eller Arsenal for at kunne bedømmes helt. På trods af at være 2. seeded har de undgået de hold. I år blev de slået af Barcelona, men langt mindre sikkert, end da Barcelona vandt 3-1 over United.



Ja og Real blev slået af Liverpool 4-0 (5-0 samlet) for et par år siden, ikke særlig storklub agtigt. Indtil de leverer en finalesejr og en masse minimum semifinaler, kan de umuligt være et storklub ifølge dine kriterier...
Logged


Ibraa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1232: 30 Maj 2011, 21:23 »

Ja og Real blev slået af Liverpool 4-0 (5-0 samlet) for et par år siden, ikke særlig storklub agtigt. Indtil de leverer en finalesejr og en masse minimum semifinaler, kan de umuligt være et storklub ifølge dine kriterier...
Forskellen er at Real Madrid har invisteret over 2 millarder i holdet siden den sæson. De har verdens breddeste trup - og i nogens øjne også verdens bedste start11.

Ready123
Jeg har stort set set alle Barcas kampe i år og selvom de vandt mod Real Madrid gjorde de det langt fra i den overbevisende stil de plejer. Real Madrid gav Barcelona store problemer, mere end noget andet hold kunne have givet dem.
Logged

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1233: 30 Maj 2011, 21:27 »

Forskellen er at Real Madrid har invisteret over 2 millarder i holdet siden den sæson. De har verdens breddeste trup - og i nogens øjne også verdens bedste start11.

Ready123
Jeg har stort set set alle Barcas kampe i år og selvom de vandt mod Real Madrid gjorde de det langt fra i den overbevisende stil de plejer. Real Madrid gav Barcelona store problemer, mere end noget andet hold kunne have givet dem.
Så at parkere bussen 2,5 kamp ud af 5 er at give den bedste modstand barca kan få på en hel sæson hold da op fodbolden er ved at være galt så :S

Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1234: 30 Maj 2011, 21:35 »

Forskellen er at Real Madrid har invisteret over 2 millarder i holdet siden den sæson. De har verdens breddeste trup - og i nogens øjne også verdens bedste start11.



Det bliver man ikke automatisk et storhold af?  Rullende Øjne
Jeg er ikke uenig i at Real er et storhold, men dine argumenter holder ikke. Inter er også et storhold...
Logged


Ibraa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1235: 30 Maj 2011, 22:01 »

Det bliver man ikke automatisk et storhold af?  Rullende Øjne
Jeg er ikke uenig i at Real er et storhold, men dine argumenter holder ikke. Inter er også et storhold...
Inter er et af de større hold i Europa, men ikke et af topholdene. Ikke i mine øjne. Tvivler på at jeg får ændret nogen af jeres holdninger, så lad os nu bare gå på sommerferie og se hvad næste sæson bringer. Smiley
Logged

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1236: 30 Maj 2011, 22:17 »

Jeg må indrømme, at jeg heller ikke forstår din måde at dele dem op på, Ibraa. Real er ikke kommet længere end kvartfinalen i mange år - bortset fra i år, men alligevel siger du, at de er tophold. Jeg benægter det ikke, da de ikke kan regnes som andet. Men vil nu mene, at topholdene fra Italien, England, Spanien og Tyskland er at regne som tophold i Europa.
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

KongFjong
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1237: 30 Maj 2011, 22:20 »

Det er første gang siden CL 2008/09, at det er den rigtige klub som vinder trofæet! Magtdemonstration intet mindre. De næste mange år står vel på et opgør mellem Real Madrid og Barcelona, mens de engelske hold må kæmpe sig tilbage igen. Måske ville det være nemmest at vente til Messi stopper karrieren men altså..

Du er PRÆCIS årsagen til, at jeg og mange andre, virkeligt ikke bryder os om Barca og deres fans lige pt. Denne arrogance der ikke vel anerkende at andre kan være bedre, hvis ikke de liiiige spiller som type fodbold som Barca (noget som Barcafans self godt ved ikke kan lade sig gøre, hvilket gør det til den perfekte undskyldning for ikke at vinde).

Har lige debatteret det med et par Barcafans i dag, og selv de kunne se, at den her med "vi er de eneste rigtige vindere" og "vi spiller den rigtige slags fodbold" er til at brække sig over i lår tykke stråler. Og det er i bund og grund synd.

Det ville klæde dig, og mange andre Barcafans, at anerkende når man taber, at modstanderen bare var bedst og respektere modstanderens spillestil. ISÆR når man er så overlegne som man er ellers generelt og uden tvivl har et af de bedste hold nogensinde. Så KRÆVES det at man udviser respekt og ikke at man opfører sig arrogant....
Logged

Ibraa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1238: 30 Maj 2011, 22:28 »

Jeg må indrømme, at jeg heller ikke forstår din måde at dele dem op på, Ibraa. Real er ikke kommet længere end kvartfinalen i mange år - bortset fra i år, men alligevel siger du, at de er tophold. Jeg benægter det ikke, da de ikke kan regnes som andet. Men vil nu mene, at topholdene fra Italien, England, Spanien og Tyskland er at regne som tophold i Europa.
Jeg synes at Real Madrid er en kæmpe undtagelse fordi deres trup er blevet så forstærket som den er.

Logged

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

Ibraa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1239: 30 Maj 2011, 22:32 »

Du er PRÆCIS årsagen til, at jeg og mange andre, virkeligt ikke bryder os om Barca og deres fans lige pt. Denne arrogance der ikke vel anerkende at andre kan være bedre, hvis ikke de liiiige spiller som type fodbold som Barca (noget som Barcafans self godt ved ikke kan lade sig gøre, hvilket gør det til den perfekte undskyldning for ikke at vinde).

Har lige debatteret det med et par Barcafans i dag, og selv de kunne se, at den her med "vi er de eneste rigtige vindere" og "vi spiller den rigtige slags fodbold" er til at brække sig over i lår tykke stråler. Og det er i bund og grund synd.

Det ville klæde dig, og mange andre Barcafans, at anerkende når man taber, at modstanderen bare var bedst og respektere modstanderens spillestil. ISÆR når man er så overlegne som man er ellers generelt og uden tvivl har et af de bedste hold nogensinde. Så KRÆVES det at man udviser respekt og ikke at man opfører sig arrogant....
Jeg er ikke en arrogant Barcelona fan. Jeg er bare af den opfattelse at verdens bedste hold, skal vinde CL. Og sidste år synes jeg at Barca var et niveau eller to over Inter. Jeg acceptere fuldt ud at de vandt sidste år, men det overrasker mig ikke at de ikke nåede ligeså langt i år.
Logged

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

KongFjong
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1240: 30 Maj 2011, 22:35 »

Giver jo ingen mening og er en omgang smagdsdommeri af værste skuffe. Dvs. du mener ikke, at den der vinder en turnering har været turneringens bedste? Det er forfærdeligt at høre på at du skal sidde og lege overdommer over hvem der har fortjent at vinde en titel. Se dog noget kunstskøjteløb hvis du vil have muligheden for at dømme noget på det kunstneriske indtryk....
Logged

KongFjong
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1241: 30 Maj 2011, 22:37 »

Men i øvrigt fedt at Barca var et niveau eller to over Inter, men ikke formåede at slå dem... Det var vidst også sådan i PL i år. West ham var et niveau eller to over alle andre, men var bare uheldige...
Logged

Ibraa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1242: 30 Maj 2011, 22:38 »

Men i øvrigt fedt at Barca var et niveau eller to over Inter, men ikke formåede at slå dem... Det var vidst også sådan i PL i år. West ham var et niveau eller to over alle andre, men var bare uheldige...
Inter ramte dagen - sådan er fodbold nogengange. Det var ikke særligt fedt - en af de bitreste oplevelser i min Barca-fan-historie.
Logged

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

KongFjong
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1243: 30 Maj 2011, 22:41 »

Inter ramte dagen - sådan er fodbold nogengange. Det var ikke særligt fedt - en af de bitreste oplevelser i min Barca-fan-historie.

Så accepter det, og anerkend og vis din respekt ved at klappe kaje med at "vi er verdens bedste hold". For det første holder det ikke vand, det er en europæisk turnering, for det andet er decideret løgn, da Inter vandt turneringen (og i øvrigt senere vandt VM for klubhold hvis vi endelig skal snakke om noget der minder om en afgørelse af verdens bedste hold)
Logged

Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1244: 30 Maj 2011, 22:42 »

Inter ramte dagen - sådan er fodbold nogengange. Det var ikke særligt fedt - en af de bitreste oplevelser i min Barca-fan-historie.
Ramte dagen?
nu spilles knockout faserne jo over 2 kampe?
Logged

Sider: 1 ... 81 82 [83] 84 85 ... 171 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010